kao sto sam naslov kaze imali kakav program za djeljenje particija
al da ga je lako koristiti posto sam pocetnik,i ukratko kako se koristi
posto mosam nesto podjeliti a neznam
usput hvalla
kao sto sam naslov kaze imali kakav program za djeljenje particija
al da ga je lako koristiti posto sam pocetnik,i ukratko kako se koristi
posto mosam nesto podjeliti a neznam
usput hvalla
ima ih puno npr:
EASEUS Partition Manager
znali iko !!!!
Ako imaš samo jednu particiju prvo smanji nju pa od unlocated space napravi novu. Imaš mislim opciju shrink ili nešto sl. kad klikneš desnim.
a zasto to shrink znaci
Znači da smanjiš postojeću particiju, samo uvijek imaj u vidu da ostaviš dovoljno mjesta za rad windowsa i napraviš backup za svaki slučaj.
znaci kad smanjim i onda napravim novu particiju ono new simple wolume bi se trebalo pojaviti posto ga nije bilo mozda zato sto je dosta harda zauzeto
Kad nju smanjiš pojavit će ti se unllocated space od kojeg praviš novu particiju. Samo još ti jednom kažem napravi backup
sorryy al moram te jos nesto pitati
kazes smanji kako smanji dali brise podatke ili
Ne samo od slobodnog prostora na particiji napravi nedodijeljeni ili unllocated prostor od kojeg kasnije praviš novu particiju. Pazi jer ti je dosta harda zauzeto. Bolje prebaci neke stvari na prijenosni i oslobodi više prostora pa onda radi particije.
dobro ova slika je na starom kompu,od 120 GB harda ,a na ovome je 500 GB a slobodno je oko 200 i od toga cu napraviti
sistem da bude na C jedno 150 GB,a D ovo ostalo jel tako dobro
dobro ova slika je na starom kompu,od 120 GB harda ,a na ovome je 500 GB a slobodno je oko 200 i od toga cu napraviti
sistem da bude na C jedno 150 GB,a D ovo ostalo jel tako dobro
Ne mozes napravit na C: particiju od 150 kad ti je vec zauzeto 300gb!
Trebao bi prvo ispraznit hard (na cca 100gb) i onda ces moc napravit C:150, a D: 350 (ustvari malo manje) i to sa programom Easus (koji je spominjan ranije gore).
ma formatiracu ga..
i stacemi program kad mogu i ovako