A little pawn that could

poruka: 48
|
čitano: 21.803
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Pozdrav,

htio bih vam predstaviti jedan mali projekt na kojem radim zajedno sa još dva prijatelja iz razreda. Svi imamo po 16 godina (zapravo, njih dvojica ce napunit 17 za koji dan{#}). Radimo igru... Žanr bi mogao biti puzzle, ali se isto bazira i na brzinu. Radi se o svojevrsnim "dvobojima"(više različitih "modova") (protiv računala ili protiv druge osobe) sa očitim poveznicama sa šahom, malo više o samoj igrivosti uskoro.

 

Igru radimo u LEnginu, našem vlastitom game enginu (inace LEngine je skraceno od Lukin engine{#}). Napisan je u C#-u i koristi OpenGL. Sve priložene sliku su iz njega.

Okvirno, priču (za "kampanju") imamo, ali još treba malo poliranja. Okvirno, protagonist je pijun (pawn) koji se pobunio protiv tiranije kraljice te pokušava nadmudriti ostale, vrijednije figurice. Ima tu puno skrivenih poruka i kompletna priča je pretenciozno, cak bih rekao i hipsterski duboka{#}.

 

Prije no što mi date TD i zatvorite tab, htio bih reci da nismo grupa klinaca koja ce nabacat kutije po sobama u FPS Creatoru i to nazvat igrom. Ovo shvacamo poprilicno ozbiljno (bar koliko ozbiljno to moze bit jednom šesnaestogodišnjaku).

 

Puno hvala na pažnji!

 

 

PS:

Do sada smo imali jedan projekt, 1 Minute Warfare, isto napravljen u LEnginu. Više informacija, slikice, video i download na http://lengine.org/mw.html

Potpis
Moj PC  
21 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Evo malo update: naravno, igra je još u debeloj pre-alphi i jedva je igriva (mislim, je igriva, ali jedva)
Modeli pijuna su napravljeni u doslovno 20 sekundi i imaju teksturu menu-a, naravno da ih planiramo bolje napraviti. I dosta drugih stvari su placeholder.

Mali video gdje se mogu vidjeti osnove osnova gameplaya:



I još jedna slikica još jedne arene u izradi (WIP): 

Hvala na pažnji! 

Potpis
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Pozz ekipa,

 

vaš entuzijazam je zarazan. Svaka čast na dosad učinjenom.

Mene zanima jel vaš engine (LEngine) open source ili ne date nikom da ga dira?xD

Ressistance is futile!!!
Poruka je uređivana zadnji put pon 21.4.2014 18:43 (pele90).
Moj PC  
2 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could

Hvala,

 

što se Lukinog (mog{#}) enđina  tice, nije open source...
Zapravo, rado bih Vam ga dali da radite što god želite s njim, ali se više bojim da postoje besplatne alternative koje su zapravo puno bolje i lakše. Siguran sam da bi bilo puno lakše pogledati Axiom ili tako nešto (pa i Unity).

Ako baš želite LEngine, nije problem... Dobijete i full source kod i punu ultimativnu podršku (mene...). 

Potpis
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Opet ja malo double-postam.

Jedan od prijatelja/suradnika se prihvatio posla pisanja "dev" bloga. Pa evo i prvi, uvodni post: http://blog.lengine.org/blog/?p=12 . Trebalo bi tu biti svakavih novosti vezanih uz igru i razvoj iste, valjda.

Sada baš i nema puno stvari koje bih vam mogao pokazati od prošlog posta jer smo radili na AI-u i drugim "programskim" dijelovima, a i ferije je završilo pa imamo i manje vremena. Zapravo, ovih dana bi mogao doci i novi video sa nacinom izboroa mapa kroz kampanju.

Hvala 

Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Pozdrav,

vidim da mi je zadnji "update" uz ovu igru bio prije tocno tjedan dana, pa sam mislio da bi to bilo dobro razdoblje za nastavljanje. Znaci od sada se javim svakih tjedan dana sa "updatedom", osim ako napravimo nešto jako važno.

Danas bih vam htio predstaviti "Random Sound Generator".
Kada bolje pogledam naslov je malo promašen jer zapravo generira glazbu, a ne zvukove.
Nitko od nas 3 nije  baš neki glazbenik, a svaka igra mora imat glazbu pa smo odlucili da bi zapravo racunalo trebalo generirati.
Više o RSG-u i još jednoj temi ima na našem dev blogu: http://blog.lengine.org/blog/?p=21 (ima i video gdje ga mozete poslušati) 

EDIT: evo video omda tu, za one kojima nije do klikanja na link




Hvala na pažnji.

btw, svaka konstruktivna kritika je apsolutno dobrodošla, kao i ideje i sl. 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.5.2014 10:36 (Luka Ivanković).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could
Luka Ivanković kaže...

Pozdrav,

vidim da mi je zadnji "update" uz ovu igru bio prije tocno tjedan dana, pa sam mislio da bi to bilo dobro razdoblje za nastavljanje. Znaci od sada se javim svakih tjedan dana sa "updatedom", osim ako napravimo nešto jako važno.

Danas bih vam htio predstaviti "Random Sound Generator".
Kada bolje pogledam naslov je malo promašen jer zapravo generira glazbu, a ne zvukove.
Nitko od nas 3 nije  baš neki glazbenik, a svaka igra mora imat glazbu pa smo odlucili da bi zapravo racunalo trebalo generirati.
Više o RSG-u i još jednoj temi ima na našem dev blogu: http://blog.lengine.org/blog/?p=21 (ima i video gdje ga mozete poslušati) 

EDIT: evo video omda tu, za one kojima nije do klikanja na link




Hvala na pažnji.

btw, svaka konstruktivna kritika je apsolutno dobrodošla, kao i ideje i sl. 

Bilo bi bolje kad bi napisali par taktova glazbe pa onda da se to random bira, nego da random 'pika' tonove, zvučat će puno bolje jer će imati barem neke skladne cjeline.

12 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could

Puno hvala na prijedlogu. Proslijedit cu ga "suradniku" (od nas 3, on najbolje razumije glazbu, ako to ista znaci{#}).

Opet ponavljam da je svaki prijedlog, ideja ili kritika apsolutno dobrodošla (znam da sada nemamo baš puno za pokazat pa je teško nešto predložiti, ali samo nek se zna...)

 

Potpis
14 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could

Mogao bih vam ja pomoći oko glazbe, ali tek za nekih mjesec dana, previše posla imam.

 

Ako vam nije predugo za čekati, count me in.

12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Imam jedno pitanje za vas.

Što mislite o "augmented reality-u"? Sigurno ste vec vidjeli to. Prakticki web kamerom snimate neku podlogu, a na ekranu vidite snimku i nesto virtualno nacrtano preko toga.

Prije par dana sam dobio tu ideju i (vise-manje) uspjesno ju realizirao.

Sad kad gledam cini mi se da sam bacio 3 dana slobodnog vremena na nesto glupo. 
Ovakve stvari izgledaju dobro na konzolama (kada se gleda u tv koji je par metara udaljen i kada konzole imaju bolju ugrađenu web kameru). A i cini mi se da ova igra i nije bas stvorena za takvo sto (citaj: nema smisla).

Procitajte malo vise o mojoj dilemi na "ofišl" dev blogu: http://blog.lengine.org/blog/?p=23 (nekak mi je to pretenciozno s blogom, al dobro).

Pa eto, što vi mislite, trebam li nastaviti ovo razvijati ili potpuno zaboraviti?

Puno hvala 

slikice iz demo-a 

Potpis
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Opet je subota...

Od zadnjeg posta se nije dogodilo ništa jako važno. Imamo jednu novu "pozadinu". To bi trebala biti prva razina "kampanje". Trava je animirana (sinusom kuta (koji je zapravo broj koji se povecava skroz)) (ima li koja bolja funkcija za to?). Naravno i ovaj lvl je u izradi i nije gotov.

 Evo, samo bih vas zamolio da mi kažete što mislite o pitanju na prošlom pstu:

Sto mislite od augmented reality-u opcenito?

Puno hvala na svim odgovorima! 

6 Odlicno
3 Nesto sto isprobam samo jednom
5 Nikad nisam upalio
0 Fuj to
Potpis
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Evo malo redovitog spama:

Kraj školske godine je blizu, pa nemamo baš puno vremena za rad na igri. Imamo, ali manje. Kad ferije krene, napredak bi trebao biti puno brži, valjda.
Ovaj tjedan sam malo radio na igri za više igrača. Budući da je igra relativno jednostavna, za igranje treba samo 5 tipki tako da više ljudi može igrati na jednoj tipkovnici. Može se spojiti i kontroler.  Ali pod igra za više igrača mislim na online (ili LAN). Maksimalni broj igrača je 4 (nije više zbog koncepta igre, ne zbog tehnike (piff, samo 5 tipki po igraču)), ali se to može kombinirati (2 igrača na 1. računalu, druga 2 na 2. i tako). To sada radi, ali loše{#} (okvrino radi, ali postoji jako puno bugova (ako jedan od klijenata zatvori igru, igra ce se crashati svima drugima zajedno sa server aplikacijom{#} i takve stvari)).


E da, molim vas, recite mi što mislite o augmented reality-u u anketi u prethodnoj poruci. Puno hvala.

Puno hvala na pažnji.

PS:kritike (i konstruktivne, i one druge) su apsolutno dobrodošle (slobodno mi recite da idem šutat loptu ili gurat autiće i da se ostavim ovoga ili tako nešto...) HVALA

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 17.5.2014 12:01 (Luka Ivanković).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Danas sam skoro zakasnio sa svojim redovitim spamom u ovoj temi{#}

Eto, nije se dogodilo baš jako puno toga, ali nešto je...
Imamo novi video u kojem se vidi par "fora" iz igre, i tako to.

Video i par slika se mogu pogledati na blogu: http://blog.lengine.org/blog/?p=31 

Za one malo manje strpljive, evo direktan link na video




Nije vezano uz ovu igru, ali naša prošla igra (1 Minute Warfare) je od sada dostupna na SoftPediji  i GameJoltu gdje ju možete "lajkat" i komentirat pa onda ja budem sretan.

I da, molim vas, recite mi što mislite o augmented realityu u anketi par postova iznad.

Puno hvala na pažnji i čitanju mog spama. 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2014 21:42 (Luka Ivanković).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

WOW!

Nezz kaj više reći na to....

@modovi, Sunce se okreće oko Zemlje,ne?
 
0 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Skoro sam zaboravio.

Zadnjih dana sam bio dosta lijen. Samo sam jedno popodne sredio malo blura. Dok traje sama igra on je minimalan, na zavrsnom zaslonu se malo poveca. Radi se o Gaussian bluru, ali sa samo jednim "prolazom" (inace se radi 2 puta, (po sirini i duzini), ali na ovako maloj kolicini blura, razlika je minimalna). Implementacija je stvarno jednostavna.

Cekam SSD za laptop pa ce razvoj multiplayera biti brzi (buduci da ce biti 2 racunala...) 


Hvala na paznji, bit ce to sve brze kad pocne ferije. 

Potpis
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Od zadnjeg puta je bilo dosta napretka. Nešto vidljivog, ali dosta "programskog".

Sada imamo map "editor". Služi za stvaranje vlastitog rasporeda polja. Sada se može postaviti "otvorenost" svakog polja, te startna polja figurica. Kasnije ce biti moguce postavljanje teleportera, kutija i raznih drugih stvari.
Klikom na polje ono postane otvoreno/zatvoreno. Ako odaberemo P1 ili P2 tipku, onda postavljamo  startna polja figurica. Ako stisnemo play (ili F5), mapu možemo isprobati na bilo kojoj pozadini. Reset resetira sva polja na otvorena... Tipka save (li F3) snima mapu u .txt datoteku koju kasnije možemo otvoriti. Snima je pod imenom koje je vidimo u editoru (za sada u imenu mogu biti samo brojevi{#}). Editor ce biti dostupan svima u igri.

Mape se mogu ocitati (kao sto je vidljivo na slikama), te se igrati na njima.

Ikone na mapi izgledaju malo cudno i odskacu od ostatka igre, ali samo su privremene.

Na blogu su iste ove slike u punoj rezoluciji (klik na njih da se otvore) http://blog.lengine.org/blog/?p=45

Hvala na paznji

ruzne ikone ruzne ikone
kreiranje mape kreiranje mape
isprobavanje isprobavanje
odabir mape odabir mape
pozadina se rotira i ima jako puno blura... pozadina se rotira i ima jako puno blura...
Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

AI je skoro gotov. Ima još koja greškica, ali to je to. Ovisno o težini, kretanje figurice kontrolirane AI-em se ubrzava ili usporava. S porastom težine, smanjuje se i šansa za pogrešku (postoji šansa da ignorira najbolji put). I jedan mali video koji pokazuje izradu mape i onda igranje 2 AI-a jedan protiv drugog.

 



sry za uzasnu kvalitetu videa 

glavni lik, trenutno glavni lik, trenutno
Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 14.6.2014 14:48 (Luka Ivanković).
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Spam nije izostao ni danas.
 Od zadnjeg posta je napravljeno dosta, ali vecinom programerskog posla, pa se to tesko vidi. Mislim da ce iduci tjedan biti spreman mali demo. Stavit cu ga tu u temu pa bih nakon toga volio dobiti neke povratne informacije o brzini izvođenja, možda rušenju i tako.

Slika je iz zadnjeg levela "kampanje". Lava je animirana, kao i oni lavopadi iza.

Puno hvala na trpljenju mog spama. 

Potpis
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Nije subota, ali "demo" je spreman. Zapravo, ovo bi prije bio neki alpha build nego demo.

Odaberite rezoluciju.
Prije nego što pocnete igrat, morate napraviti mapu (odaberite editor, nacrtajte nešto, postavite player 1 i 2, upišite ime i sejvajte).

Player 1 igra na strelice, a 2 na WASD. 

Generalno, stvari se odabiru strelicama, a space je potvrda.

Nakon što napravite/odaberete mapu, birate nacin igre (igrac protiv igraca, igrac protiv PC-a, i PC-PC-a). Ako igrate protiv PC-a ili PC protiv PC-a, vidite broj koji se nalazi iznad. Taj broj je priblizna "jakost" AI-a. Taj broj oznacava svakih koliko sekundi ce igrac odigrati (+/-10%).

Ovo nije gotova igra!!! Nije ni blizu gotovog, sluzi samo za isprobavanje brzine izvodjenja i stabilnosti. 

Do sada je igra isprobana na:

i7 980x
16gb RAM
2x 6970
Win 8.1

Phenom II x6
16gb RAM
2x 6790
Win 8.1

i5 m430
4gb ram
Intel HD //prva generacija
Win 8.1

i5 m3xxx
4gb ram
Intel HD 4xxx
Win 7

 

Poznati bugovi:
Ako nakon odabira arene dobijete praznu bluranu sobu koja se okrece, to je zato sto nema mapa. Sa esc zatvorite igru, kad ju ponovno pokrenete, odite u editor i napravite mapu i snimite ju.

Na pocetku igre dok se kamera spusta, ako lupite space, "logo" se opet pojavi.

...


Svrha ovog DEMO-a je  proucavanje brzine izvođenja na različitim konfiguracijama, pa molim, ako skinete igru, da mi javite kako se "vrti" na vašem PC-u.
Javite mi i ako vidite kakav opceniti bug.

Treba vam graficka sa podrskom za openGL 2.0 i .Net 3.5 

Možda vam bude cudna potrosnja rama od 250-300mb. To je zbog toga sto je kompletna igra ocitana pri pokretanju. Postojat ce i opcija da se igra loada postupno.

Puno hvala svima koji pomognu.

Puno hvala i forumašu PaoloDP koje je ljubazno "donirao" svoju glazbu. Donirao je nekoliko skladbi, u igri cujete samo jednu, ali kasnije ce biti dodane i ostale. PUNO HVALA!!!







 DOWNLOAD link
 

 

 

 

 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put čet 26.6.2014 17:19 (Luka Ivanković).
Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
offline
A little pawn that could

no problemo!

http://www.youtube.com/user/Bambytalica
Moj PC  
1 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Zadnji post je bio u srijedu, ali danas je subota pa mora biti redovitog spama.

Od srijede sam popravljao bugove koji su se pojavili u ovom buildu. Ipak ima nesto sto vam mogu pokazati slikom: onaj "dio sa biranjem pozadine" je bio jako ružan, sad je malo manje ružan i u skladu sa ostatkom igre.


 Build je i dalje tu, pa bih vas zamolio da ga skinete, pokrenete i javite ruši li se igra ili ima kakav drugi problem (u ovoj temi ili na PM). Prijavite mi bugove (osim one vezane za AI...) PUNO HVALA!!!

Potpis
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Lijen sam...

U zadnjih 7 dana nisam napiso 100 linija... Ali ideje kuhaju, polako.

Za one koji nisu skinuli demo (dostupan je i dalje), evo jedan video kako to sada izgleda.

 

 

 

 


Možda da napišem i nešto o nacinu igranja (bar ovaj osnovni mod).
Jednu figuricu kontrolira igrac, dok drugu AI. Svaki puta kada igrac pritisne jednu od strelica pijun se pomakne. Nije ograniceno koliko puta se moze stisnut strelica u nekom vremenskom roku (zapravo, framerate je ogranicenje). Ako igrac stane na polje kojeg nema, automatski gubi rundu. Ako igrac stoji 5 sekundi bez micanja, isto je izgubio. Ako se radi o versus modu, onda je samo bitno tko ce prvi izgubit, ali da u "prici" dobijete rundu, morate se odrzat duze od ai-a i imati vise srusenih polja od njega (u donjem kutu pise).

Na poljima se nasumicno stvaraju kutije (ili bacve, jos nije odluceno) koje daju neka pojacana (teleportiranje, veci skokovi i sl.).


Isprobajte demo i javite mi probleme i brzinu izvodjenja tu u temu ili u PM.

Puno hvala na povratnim informacijama i citanju ovog spama, HVALA. 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 5.7.2014 21:44 (Luka Ivanković).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
A little pawn that could

Poceo sam sa pravljenjem HUD-a (slika). Mislim da bi sredinom iduceg tjedna mogao objaviti jos jedan "public build" tu na forumu.


Vidio sam da je netko (Micko123) objavio moju igricicu u temi Najbolji screenshotovi iz igara, puno mu hvala za to. I svima ostalima je dozvoljeno slikanje i "šeranje", hehe...

Netko mi je sugeriro da igru objavim na Indie DB-u, pa evo:

igra: http://www.indiedb.com/games/alptc

LEngine:  http://www.indiedb.com/engines/lengine

"kompanija": http://www.indiedb.com/company/sse (ovo je {#}, tek sam kasnije skuzio da mogu igru postat i pod nadimkom)

na indie db-u bi moglo biti vise izdavanja slika, buildova i sl, ovdje i dalje ostaje subotom, osim ako je nesto jako bitno

Puno hvala na trpljenju spama. HVALA 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put sub 12.7.2014 21:03 (Luka Ivanković).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: A little pawn that could

Dali koristis engleski jezik za programiranje ili?

12 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could
MC_STOJAN kaže...

Dali koristis engleski jezik za programiranje ili?

Njušim malo zlobe u tvom komentaru, ali nema veze. Nisam Mr.Croatian100{#}. Jezik koji koristim je C#. Igra je trenutno igriva, a ako želiš možeš skinuti demo koji se nalazi nekoliko postova iznad i sam se uvjeriti u to.

Potpis
14 godina
offline
Re: A little pawn that could
Luka Ivanković kaže...

Ne znam zašto nisam ništa ranije komentarisao ovu temu. Ali evo sad ću. Svaka čast na ovom, nadam se da ćete uspjeti složiti na kraju igrivu i zanimljivu igru. Modele bi se trebalo malo bolje odraditi generalno, ali u današnjim naslovima kao što i sam znaš grafika ne igra neku jako bitnu ulogu. Dosta je tu na tržištu indie igara koje imaju 8-bitnu grafiku i sl. Tak da, potrudite se da gameplay i priču odradite što bolje. Koliko vidim igra će se zasnivati na matchevima, hoće li svi nivoi kroz priču biti na isti "fazon"? (Naravno uz varijacije težine.). Kada se već radi o igri sa takvim konceptom, možda bi se bolje bilo fokusirati na multiplayer. Smisliti neke power upove i sl. stvari što bi korisnika zadržalo, jer dobar multiplayer će itekako zadržati igrača.

Mogu li pitati zašto ovo radite? Je li čisto iz hobija ili planirate i prodati par primjeraka i sl.?

Iako si prilično ponosan na svoj engine, ako ubuduće odlučite raditi igre u vašim projektima (koje planirate prodavati), možda bi bilo bolje da ih radite u nekom već postojećem engineu, jer, iako tvoj, možda je bolje otići na nešto što će ti donijeti bolje rezultate. (Unity npr). Ali opet sve ovisi kakve igre planirate raditi...

12 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could

Puno hvala na pohvalama, ali i kritikama, a posebno sugestijama.

Modeli su takvi kakvi jesu. Neke cu pokusati jos poboljsati, ali to je vrhunac mog smisla za dizajn.

 

Priča, odnosno singleplayer ti nije toliko bitan. Igra se vise bazira na lokalni i online multiplayer, najvise zato sto se temelji na mecevima.

Postojat ce power-upovi. Planirali smo da se pojavljuju nasumicno na polju. Imamo 10-15 ideja, ali bi ih u igri trebalo biti manje.

Online multiplayer bi bio glavni dio igre. U izradi je "server" aplikacija koja bi sluzila za "hostanje". Buduci da je kolicina podataka koju server mora obraditi i primiti/poslati zapravo jako mala, server ce imati "sobe". Cak razmisljamo i o nekom turnir sustavu, ali to su samo razmisljanja.


Izrada ove igre je cisti hobi, posebice ovako preko ljeta dok traje ferije. Izrada engina je meni najzabavniji dio svega ovoga, pa vjerujem da cu ga nastaviti razvijati sve dok mi je ovo hobi.

Jos jednom, puno hvala na sugestijama i kritikama.


EDIT:
Nase misljenje da je ovo zabavno se temelji na maloj igri koju sam napravio prosle godine. Nema ime i sluzila je kao demo za LEngine (tada, sada izgleda puno bolje). Evo slika iz igre.

Mislim da je jos imam na disku, pa cu je uploadati negdje i staviti link tu.

EDIT2:

link: http://www.lengine.org/zastave.rar

 

Potpis
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.7.2014 20:04 (Luka Ivanković).
14 godina
offline
Re: A little pawn that could
Luka Ivanković kaže...

Izrada ove igre je cisti hobi, posebice ovako preko ljeta dok traje ferije. Izrada engina je meni najzabavniji dio svega ovoga, pa vjerujem da cu ga nastaviti razvijati sve dok mi je ovo hobi.

Jos jednom, puno hvala na sugestijama i kritikama.

 

Ako te to zanima je se ne bih zadržavao samo na hobiju. Ali kako želiš, imaš vremena, prvo tu igru završi pa onda vidi...

12 godina
neaktivan
offline
Re: A little pawn that could

Dakako, razvoj igara mi je uvijek bio neki cilj. Ako mogu dobit i placu za nesto u cemu uzivam, to bi bilo odlicno{#}

Potpis
11 godina
offline
A little pawn that could

Evo upravo sam isprobao igru na prvoj konfi pod moj pc i imam 400 fps-a {#} Btw baš ste me nasmijali kad ste me podsjetili na igru Battle4Life koja se radila u engleskom programskom jeziku {#} A što se tiče vaše igre samo tak nastavite {#}

Moj PC  
2 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice