3D Modeliranje,savjeti za početnike!

poruka: 48
|
čitano: 27.961
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
3D Modeliranje,savjeti za početnike!

Pozdrav svima!

Već neko vrijeme malo čitam teme po ovome forumu i nekako mi je za oko zapalo 3D modeliranje.Čini se zanimljivo a pošto dolazi ljeto imat ću dovoljno slobodnog vremena za neki hobi.Zanima me kako početi stim,ako mi možete preporučiti neki program bilo bi dobro?!? Nakon nekog vremena nastavio sam se informirati o tome i vidio kako ljudi rade različite animacije pa čak i igrice pomoću tih modela koje su napravili.Pošto sam ja početnik što se tiće 3D modeliranja volio bih da mi neko malo pojasni kako je to sve skupa povezano,programiranje i 3D modeli.Svaki savjet je dobro došao,unaprijed hvala svima!

 
1 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
RE: 3D Modeliranje,savjeti za početnike!
Preporučam ti Blender .
Znaći isti skineš i instaliraš sa : http://www.blender.org/download/get-blender/
Ovdje imaš materijala za cjelo ljeto : http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro


Eto uživaj i nadam se da če ti se svidjeti.
http://www.woodgamesfx.com
15 godina
offline
3D Modeliranje,savjeti za početnike!

Ne bih baš preporućio blender za poćetnika. Probao sam ga i ima dosta drugaćiji naćin rada od drugih programa.

3DStudioMax je dosta popularan, meni je previše nakrcan i nepregledan. Jedini program koji mi ima najčišće sućelje i koji mi je najjednostavniji je Lightwave. Ono što mi se najviše sviđa je da je modeliranje odvojeno od editiranja scene i renderiranja. Uz to je i puno jeftiniji od 3DstudioMax-a.

Znaći 3DStudioMax ili Lightwave. Još imaš i Maya koja je slićna Max-u.

Checked-out since 1983
 
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
3D Modeliranje,savjeti za početnike!