Pitanje za one koji su bili u SAD-u

poruka: 17
|
čitano: 14.737
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Evo jednostavno pitanje,

 

koliko vrijede pare u SAD-u?

 

U HR recimo BMW M6 košta preko 200 000 US dollara a u americi oko 110 000, dakle 90 000 manje. E sad koliko košta osiguranje i registracija? I na netu imate kuće od 300 kvadrata za nekih 300 000 dolara (4 sobe, 3 WC, garaže), to je 1 500 000 kuna, i za to možete kupiti 80 kvadrata stan u Zadru...

Sve se čini da sa 1 000 000 dolara možeš više kupiti u SAD-u nego kod nas.

 

Ima li tu kakva caka?

16 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Ne treba uspoređivati europske automobile proizvedene za američko tržište sa onima za europsko, jer su oni za američko puno nekvalitetnije proizvedeni, u što je uključeno puno faktora. Npr. ograničenja brzine su manja, što se automatski odražava na propisani kočioni sustav, koji je puno slabiji nego za europske aute. Nadalje, isto vrijedi i za motor, stakla, zatim žmigavci itd. A i ekološki propisi nisu toliko rigorozni kao europski. Naravno, razlika je i u trošarinama i u porezima, a i nafta (dostupnost i niska cijena) također igra svoju ulogu.

 

Niti cijene nekretnina ni mnogo čega drugoga nisu baš za usporedbu, jer ipak je SAD nekoliko stotina puta veće tržište, puno konkurencije znači nižu cijenu, energenti su dostupni i jeftini, radna snaga itd.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
16 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Nisam sad siguran da li je tako svugdje u Americi (ili vecem dijelu) ali glavni resurs za gradnju kuce tamo je drvo pa je cijena kuca zbog toga niza.

 

Jos sam cuo neku pricu (vjerovatno lovacka...) da je neki covjek tamo kupio kucu (rasklopivu!), platio dostavu tu u hrvatsku i ponovno ju namontirao i sve skupa ga je opet jeftinije doslo nego da je odmah isao graditi ovdje.

Every time two people have sex, an angel gets a boner
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 14:20 (AA-d00d).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
macak kaže...

Ne treba uspoređivati europske automobile proizvedene za američko tržište sa onima za europsko, jer su oni za američko puno nekvalitetnije proizvedeni, u što je uključeno puno faktora. Npr. ograničenja brzine su manja, što se automatski odražava na propisani kočioni sustav, koji je puno slabiji nego za europske aute. Nadalje, isto vrijedi i za motor, stakla, zatim žmigavci itd. A i ekološki propisi nisu toliko rigorozni kao europski. Naravno, razlika je i u trošarinama i u porezima, a i nafta (dostupnost i niska cijena) također igra svoju ulogu.

 

Niti cijene nekretnina ni mnogo čega drugoga nisu baš za usporedbu, jer ipak je SAD nekoliko stotina puta veće tržište, puno konkurencije znači nižu cijenu, energenti su dostupni i jeftini, radna snaga itd.

To mozda vrijedi za manje automobile al za premium marke definitivno ne vrijedi. Ima sitnih stvari koje se prilagodjavaju za americko trziste radi njihovih zakona al kvaliteta je ista. Imas stvari koje se prilagodjavaju i za neka europska trzista kao sto su svicarska ili Velika britanija.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
logic kaže...

To mozda vrijedi za manje automobile al za premium marke definitivno ne vrijedi. Ima sitnih stvari koje se prilagodjavaju za americko trziste radi njihovih zakona al kvaliteta je ista. Imas stvari koje se prilagodjavaju i za neka europska trzista kao sto su svicarska ili Velika britanija.

Prvo i osnovno - maksimalno ograničenje brzine u SAD-u je 75 mph, što iznosi 120 km/h i svi ga se obavezno pridržavaju, jer su kazne rigorozne.

 

Ova činjenica osnovni je razlog zašto su europski auti za američko tržište slabije napravljeni - manje se troše. A i zakonske norme su minimalne.

 

Ovo je direktni uzrok zašto je kompletna oprema slabije izvedena - od amortizera, ležajeva, kočnica, nosača motora, diskova itd. Sve je prilagođeno trošenju maksimalnog opterećenja pri 75 mph.

 

Ovo vrijedi za sva vozila. Pa kad bi stavio primjerice dva BMW-a X5, jedan EU, a jedan USA, vidio da ovaj američki ima puno manje diskove, puno slabiji ovjes, lošije ubrzanje, gume, 2-slojna stakla (umjesto 3-slojnih na EU verziji), drugačije izvedenu signalizaciju itd.

 

Velika razlika je i na ključnom dijelu - ECU (engine control unit), uređaju koji je zadužen za rad motora na način da određuje količinu ubrizganog goriva, miješanje goriva i zraka, paljenje i izgaranje, brzinu vozila.

 

Naravno, ECU je prilagođen američkom gorivu, koje je puno slabije kvalitete, sa višim udjelom sumpora, za razliku od europskih goriva, strogo kontroliranih EU normama.

 

 

 

 

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Evo odgovoricu knkretno. Radio sam u zastupnistvu mercedesa pa cu reci odgovorno da razlike u kvaliteti nema. Imao sam priliku voziti i vozila za americko trziste i za nase trziste i razlike u kvaliteti nema. I u EU je ogranicenje puno manje od 250 km/h pa se vozila prave da mogu voziti i vise od toga. Preskupo bi bilo za premium marke da tako rade jer uglavnom imaju po jednu fabriku za svaki model. Eventualno dvije ai tu su uglavnom razlike takve da se u jednoj proizvode auta sa volanom na desnoj a u drgoj sa volanom na lijevoj strani. Za americka vozila je druga prica i to stoji ali za americka vozila proizvedena za EU trziste.

A i da je tako takva vozila se ne bi mogla uvesti u EU a uredno se uvoze i registruju.

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 15:03 (logic).
16 godina
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
logic kaže...

Evo odgovoricu knkretno. Radio sam u zastupnistvu mercedesa pa cu reci odgovorno da razlike u kvaliteti nema. Imao sam priliku voziti i vozila za americko trziste i za nase trziste i razlike u kvaliteti nema. I u EU je ogranicenje puno manje od 250 km/h pa se vozila prave da mogu voziti i vise od toga. Preskupo bi bilo za premium marke da tako rade jer uglavnom imaju po jednu fabriku za svaki model. Eventualno dvije ai tu su uglavnom razlike takve da se u jednoj proizvode auta sa volanom na desnoj a u drgoj sa volanom na lijevoj strani. Za americka vozila je druga prica i to stoji ali za americka vozila proizvedena za EU trziste.

A i da je tako takva vozila se ne bi mogla uvesti u EU a uredno se uvoze i registruju.

Slažem se u potpunosti sa logicom jer mi je kolega uzeo par mercedesa i bmw iz SAD-a i apsolutno nema nikakve razlike ( govorim o istim modelima koji se proizvode u Europi za europsko tržište ).

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
logic kaže...

Radio sam u zastupnistvu mercedesa pa cu reci odgovorno da razlike u kvaliteti nema.

Neću dovoditi u pitanje jesi li zaista radio u zastupništvu Mercedesa. Ako jesi, onda ti je zasigurno poznato da se oni proizvode diljem svijeta.

 

Uzmimo za primjer C klasu.

 

Ona se proizvodi u pogonima u Južnoafričkoj Republici, u Kini, u Njemačkoj - u Bremenu i kod Stuttgarta (Sindelfingen). A najveći proizvodni pogon je znaš gdje? U Tuscaloosi u državi Alabama, u SAD-u.

 

E, sad se postavlja pitanje: ako Amerikanci proizvode automobil, za američko tržište, zašto bi njegovu proizvodnju činili skupljom, radeći automobil koji udovoljava strogim normama EU po svim stavkama, kada ga neće plasirati na europsko tržište, već ga proizvode za domaće potrebe, prilagođene domaćim zakonima i uvjetima na cesti?

 

 

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u

U alabami se NE proizvodi c-klasa niti se ikad proizvodila. Prvo sto se tamo proizvodilo je ML i to sve osim pogona  koji se proizvodio u Gracu, Austrija. Poslije toga je je kompletna proizvodnja preseljena u Alabamu a u gracu je ostala proizvodnja Legendarne G-klase. Sada se u alabami proizvodi M, R i GL klasa. Znaci samo SUV segment jer je njavece svjetsko trziste tih automobila uprao u USA pa je logicno da se tamo i proizvode. U JAR se proizvodi samo C klasa sa volanom na desnoj strani. Ne radim vec tri godine u Mercedesu pa ne znam trenutno stanje al ovo je sigurno.

 

Ustalom pogledaj sam.

 

http://www.daimler.com/Projects/c2c/channel/documents/1533769_daimler_corp_2008_booklets_commitmenttonorthamerica_en.pdf

 

Strana 9.

 

Za premium marke je skuplje da proizvode dvije vrste automobila i to jeftiniju i skuplju varijantu nego da proizvode samo skuplju varijantu.

 

I mala napomea. U ALabami se ovi automoboli proizvode za cijeli svijet. Znaci i M, R i GL koji se voze u tvom gradu su iz ALabame pa  pogledaj sam kakvi su. I o kvaliteti ne odlucuju amerikanci vec Mercedes-Banz iz Njemacke i oni se tu nista ne pitaju. Uostalom i u Novom Mestu u sloveniji u fabrici renoa zavrsnu kontrolu radi francuz i kad ona kaze da zadovoljava tad auto izlazi cvan  a sve dotle 0 bodova. Mogu slovenci raditi kako hoce al on ima zadnju rijec.

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 15:57 (logic).
16 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Očito se radi o starijem dokumentu, jer u Alabami se proizvodi C klasa, a proizvoditi će se i nova generacija C klase, počevši od 2014. Takva odluka donijeta je, između ostalog, zbog rezanja troškova proizvodnje uzrokovanih tečajem euro-dolar i nije mi poznato je li već službeno objavljena.

 

Ali čini mi se da ne razumiješ jednu stvar - ne uspoređujemo kvalitetu kao kvalitetu, već izvedbu. Npr. volan, kao rezervni dio isti je i za EU i USA verziju, plastični dijelovi interijera iste su kvalitete, koža je koža, ručica mjenjača identična je, sjedala, rukohvati itd. - sve je isto.

 

Razlika se odnosi na vitalne dijelove automobila, nama često nevidljive (osim već spomenutih diskova, koji su manji). Dakle, u startu postoji odluka managementa koja kaže da nije potrebno proizvoditi automobil sa dijelovima koji mogu podnijeti brzine do 250 km/h, kad je zakonski određeno ograničenje brzine 120 km/h. Ne postoje stroge norme glede ispuha i ispuštanja CO2. I ta odluka se preslikava na sve što sam već naveo.

 

I Clio, koji si spomenuo, naravno da prolazi završnu promjenu, ali auto se u startu proizvodi po EU normama. Da se taj isti auto radi za USA tržište, imao bi slabije dijelove i njime ne bi mogao po autocesti voziti 180 km/h, a da to ne ostavi posljedice.

 

Dakle, kontrola kvalitete nije upitna, ali ona se izvršava po unaprijed određenim parametrima.

 

Ako si ti u pravu, zašto onda automobil uvezen iz SAD-a u EU mora proći postupak homologacije i prilagođavanje EU standardima? Zašto ga nije dovoljno jednostavno registrirati i voziti?

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 16:48 (macak).
16 godina
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
Z_interactive kaže...

Evo jednostavno pitanje,

 

koliko vrijede pare u SAD-u?

 

U HR recimo BMW M6 košta preko 200 000 US dollara a u americi oko 110 000, dakle 90 000 manje. E sad koliko košta osiguranje i registracija? I na netu imate kuće od 300 kvadrata za nekih 300 000 dolara (4 sobe, 3 WC, garaže), to je 1 500 000 kuna, i za to možete kupiti 80 kvadrata stan u Zadru...

Sve se čini da sa 1 000 000 dolara možeš više kupiti u SAD-u nego kod nas.

 

Ima li tu kakva caka?

Što se vozila tiče, nekad nisu identični modeli (s jedne strane), a oni su i ogromno tržište s bitno manjim porezima (s druge strane).

Osiguranje i registracija - ne želiš čuti, bukvalno.

Kuće su specifičan problem: same kuće u biti malo vrijede, ono što vrijedi je lokacija zemljišta. Ista kuća s istom veličinom okućnice može stajati od 50-60.000 USD do 1,5M. Pitanje je samo gdje je točno.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
macak kaže...

Očito se radi o starijem dokumentu, jer u Alabami se proizvodi C klasa, a proizvoditi će se i nova generacija C klase, počevši od 2014. Takva odluka donijeta je, između ostalog, zbog rezanja troškova proizvodnje uzrokovanih tečajem euro-dolar i nije mi poznato je li već službeno objavljena.

 

Ali čini mi se da ne razumiješ jednu stvar - ne uspoređujemo kvalitetu kao kvalitetu, već izvedbu. Npr. volan, kao rezervni dio isti je i za EU i USA verziju, plastični dijelovi interijera iste su kvalitete, koža je koža, ručica mjenjača identična je, sjedala, rukohvati itd. - sve je isto.

 

Razlika se odnosi na vitalne dijelove automobila, nama često nevidljive (osim već spomenutih diskova, koji su manji). Dakle, u startu postoji odluka managementa koja kaže da nije potrebno proizvoditi automobil sa dijelovima koji mogu podnijeti brzine do 250 km/h, kad je zakonski određeno ograničenje brzine 120 km/h. Ne postoje stroge norme glede ispuha i ispuštanja CO2. I ta odluka se preslikava na sve što sam već naveo.

 

I Clio, koji si spomenuo, naravno da prolazi završnu promjenu, ali auto se u startu proizvodi po EU normama. Da se taj isti auto radi za USA tržište, imao bi slabije dijelove i njime ne bi mogao po autocesti voziti 180 km/h, a da to ne ostavi posljedice.

 

Dakle, kontrola kvalitete nije upitna, ali ona se izvršava po unaprijed određenim parametrima.

 

Ako si ti u pravu, zašto onda automobil uvezen iz SAD-a u EU mora proći postupak homologacije i prilagođavanje EU standardima? Zašto ga nije dovoljno jednostavno registrirati i voziti?

Mora proci ali prolazi!!! NE rade se nikakve prepravke.U BiH se ne radi ni homologacija. SAmo registrujes i vozis. Ali pazi u Hrvatskoj nemas garanciju za vozila proizvedena u USA niti mozes direktno po broju sasije naruciti originalni dio. Znaci servisi u Hr nemaju te brojeve sasija u bazi niti imaju prostup tim autima u bazi u Njemackoj.

C klasa se NE proizvodi u Alabami. Samo ML, R i GL klasa.

 

http://www.daimler.com/dccom/0-5-8793-1-36891-1-0-0-0-0-0-91-7145-0-0-0-0-0-0-0.html

https://daimler.portal.covisint.com/web/mb/regionalinfo

Primijeti da na dnu stranice pise © 2010 Daimler AG

Manji diskovi su mozda uslov u USA. Postoje zakonske obaveze za vozila za pojedina trzista. Recimo u USA tablica je samo pozadi a kod nas pozadi i naprijed i sl. Kvaliteta je ista!!!!!!!

Pricam naravno o Mercedsu jer to mogu reci iz prve ruke. Ako sumnjas u moje iskustvo mogu ti poslati slike iz Stutgarta sa test staze ili ML-a kojeg vozim uz stepenice sa testne voznje ili slike CLS godinu dana prije izlaska na trziste ili sta god zelis ;)

I ja pricam o kvaliteti tih vozila a ne izvedbi jer izvedba ne moze biti ista radi zakonskih propisa. Ali motor u ML koji se vozi u LA je isti kao i motor koji se vozi u ZG.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 17:12 (logic).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
logic kaže...
NE rade se nikakve prepravke.U BiH se ne radi ni homologacija. SAmo registrujes i vozis.

 

Nije mi poznato kakva je situacija u BiH, ali RH ima stroge homologacijske propise. Osim što automobil mora zadovoljiti euro norme ispuha, obavezna je kompletna promjena na svjetlosno-signalnom sustavu - ugradnja žutih pokazivača smjera, svjetala za vožnju unatrag, stražnjeg svjetla za maglu, svjetla za osvjetljenje registarske tablice i stražnjih katadioptera itd. Da ne spominjem softverske nadogradnje.

 

 

logic kaže...
Ali pazi u Hrvatskoj nemas garanciju za vozila proizvedena u USA niti mozes direktno po broju sasije naruciti originalni dio. Znaci servisi u Hr nemaju te brojeve sasija u bazi niti imaju prostup tim autima u bazi u Njemackoj.

Što misliš zašto je tome tako? Ako ti kažeš da su to ista vozila, bez obzira kojem tržištu su namijenjena, zašto onda u Hrvatskoj ne bi mogao naručiti rezervni dio za vozilo namijenjeno američkom tržištu? Uostalom, zašto se rezervni dio uopće razlikuje?

 

 

logic kaže...
 Ali motor u ML koji se vozi u LA je isti kao i motor koji se vozi u ZG.

Ovo nije točno i to znam iz osobnog iskustva. Naime, imao sam BMW X5 (izvedba E70) sa motorom N52B30 obujma 3.0.

 

N52B30 je motor od magnezija i aluminija i razlikovao se onaj namijenjen američkom od onoga namijenjenog europskom tržištu.

 

Moj je imao 200 kW, 268 KS pri 6650 rpm i 315 nM.

 

Taj isti motor za američko tržište imao je 195 kW, 260 KS pri 6600 rpm i 305 nM.

 

Isti, a različit.

- ako gori zeleno, ne znači da sam tu -
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 17:58 (macak).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u

JA pricam o mercedesu i to sam vise puta nagalsio. Ove prepravke o kojima ti pricas su vise kozmeticke prirode i ne uticu niti na cijenu niti na kvalitet. Ja znam zasto nemaju pristup a znas li ti? I daj mi link na osnovu cega si tvrdio da se C klasa proizvodi u americi i to vise puta ponovio a sad se ucutao. NIje da je to meni bitno al ti rusi kredibilitet kao sagovornika.

Sto se tice motora evo ti primjera:

1. A klasa 160 CDI, 180 CDI i 200 CDI, razlicita snaga a ista kubikaza. Zasto?

2. 280 CDI i 320 CDI razlicita snaga ista kubikaza. Zasto?

 

Motori pod 1. imaju fizicke razlike u jednom sklopu a pod 2. samo u ECU tj. softwareu.

A ako zelis znati zasto nemju pristup objasnicu ti posto znam iznutra kako stvari funkcionisu, kako se vrsi formiranje cijena, kako se stiti trziste i dileri i sl. Nije to bas proizvedes, nalijepis cijenu i sutas na trziste. Recimo A klasa je u BiH jeftinija nego u Stutgartu. Zasto? Sigurno nije jer je nekvalitetnija. Sa iste trake silaze i radnici na traci nemaju blagog pojam gdje ce auto zavrsiti. NE zna niko dok ne dodje u fazu transporta.

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.4.2010 18:11 (logic).
14 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Što se tiče automobila razlike ima al ne previše, prije 20 godina BMW M su imali čak drugačije motore u EU i USA. Recimo M6 prve generacije nije uopće postojao u EU, već se zvao 635CSi. Danas na službenoj web stranici BMW-a M6 ima 500 KS a ne 507 kao u EU zbog "politike", isto tako M3 ima 414 a ne 420 KS. Danas su razlike minimalne, barem na M modelima.

Sad sam baš usporedio M6 u USA i Njemačkoj - zbilja je drugačiji, razlike su minimalne ali 98% isti auto.

 

Nego more li mi netko reći jednostavno ovo.

Kod nas M6 košta PUNO više a registracija i ostale stvari su također OGROMNE, e sad dal je zbilja u SAD-u puno jeftinije?

A za kuće ista stvar, ne zanima me stvari tipa što vrijedi zemljište i ostale stvari. Jednostavno me zanima dal zbilja možeš kupit za 250-300 tisuća dolara jer evo gledam u centru zagreba 85000 eura stan od 50 kvadrata a za iste pare imaš stan od 70 u Njemačkoj.

 

Sve informacije koje ja pričam su naravno sa interneta pa me baš zanima jel to točno.

15 godina
neaktivan
offline
Pitanje za one koji su bili u SAD-u

Temi fali dodatak: ... i kupili automobil.

NOBODY wants you, NOBODY loves you, NOBODY misses you, NOBODY needs you, NOBODY cares about you, NOBODY makes you happy, dont cry My name is NOBODY!!! Dao joj je dvanaest ruža i jednu umjetnu.
16 godina
offline
RE: Pitanje za one koji su bili u SAD-u
Z_interactive kaže...

Kod nas M6 košta PUNO više a registracija i ostale stvari su također OGROMNE, e sad dal je zbilja u SAD-u puno jeftinije?

A za kuće ista stvar, ne zanima me stvari tipa što vrijedi zemljište i ostale stvari. Jednostavno me zanima dal zbilja možeš kupit za 250-300 tisuća dolara jer evo gledam u centru zagreba 85000 eura stan od 50 kvadrata a za iste pare imaš stan od 70 u Njemačkoj.

 

Sve informacije koje ja pričam su naravno sa interneta pa me baš zanima jel to točno.

Registracija, osiguranje i slično je skuplje tamo nego ovdje.

 

Što se kuća tiče, čitaj opet što sam napisao. Sama kuća ne vrijedi puno (za naše pojmove ne vrijedi ništa, realno), vrijedi lokacija. Isto, probaj vidjeti koliko je stan u centru Berlina.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice