Fiksni telefon ne zvoni i ne može nikoga zvati

poruka: 4
|
čitano: 783
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Fiksni telefon ne zvoni i ne može nikoga zvati

Telefon je spojen preko rutera. Na ruteru svjetli normalna lampica od telefona,znači da je ok. Kad se uđe u ruter preko onog broja 192.168.1.1 isto piše da je telefon ok.

Ali od jutros mi izgleda fiksni telefon ne radi.

Kad zovem s mobitela na fiksni niti zvoni nego odmah prekine.

Kad pokušavam s fiksnog nazvati čuje se biranje broja,ali ne zvoni niti ništa.

 

Kontaktirala službu za korisnike,međutim javlja se automat i na prijavu smetnje javlja opet automat da je sve ok sa mrežom.

Do fizičke osobe se ne može doći niti se itko javlja povratno iako sam ostavila broj mobitela.

 

Nemam drugi telefon da probam,a dali je moguće da je otišao telefon ? Imam bežični Philips

 

Hvala,lp

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.1.2021 19:55 (Atomic-7).
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Fiksni telefon ne zvoni i ne može nikoga zvati

Ako uopće ne zvoni kad s drugog broja zoveš, to je do operatera - dok nije dignuta slušalica linija je praktički otvorena (neki telefoni uzimaju jako malu struju za napajanje primjerice memorije, ali to je zanemarivo i nije pouzdano za utvrditi da li je telefon spojen). Jedina greška s korisničke strane koja bi mogla uzrokovati da se na centrali ne može veza ostvariti je kratki spoj na liniji ili slušalica koja je ostala podignuta. Međutim, prelaskom na IP telefoniju, dio centrale koji to detektira je preselio u tvoj router, pa ako on pokazuje da je slušalica nije podignuta, onda tako prijavljuje i centrali.

 

Pošalji pritužbu mailom, tako da imaš pisani trag, a ako ne odgovore u roku od par dana, obrati se HAKOM-u.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
11 godina
offline
Re: Fiksni telefon ne zvoni i ne može nikoga zvati
MrBlc kaže...

Ako uopće ne zvoni kad s drugog broja zoveš, to je do operatera - dok nije dignuta slušalica linija je praktički otvorena (neki telefoni uzimaju jako malu struju za napajanje primjerice memorije, ali to je zanemarivo i nije pouzdano za utvrditi da li je telefon spojen). Jedina greška s korisničke strane koja bi mogla uzrokovati da se na centrali ne može veza ostvariti je kratki spoj na liniji ili slušalica koja je ostala podignuta. Međutim, prelaskom na IP telefoniju, dio centrale koji to detektira je preselio u tvoj router, pa ako on pokazuje da je slušalica nije podignuta, onda tako prijavljuje i centrali.

 

Pošalji pritužbu mailom, tako da imaš pisani trag, a ako ne odgovore u roku od par dana, obrati se HAKOM-u.

 Ne zvoni uopće kad se zove s drugog broja niti se može uspostaviti zvonjava,jer odmah piše poziv je završio

11 godina
offline
Fiksni telefon ne zvoni i ne može nikoga zvati

Prijavila sam im kvar preko Facebook stranice i evo riješeno je u roku sat vremena.

Ipak je bio kod njih kvar

 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice