Moja prava u svezi garancije

poruka: 118
|
čitano: 32.455
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

Prije 10-tak mjeseci kupio sam u Elipsu Asusov laptop.

Odmah sam skuzio da punjac ne puni kako bi trebalo(prvo moram ustekati jack u lap-da lap "izvuce" svu struju iz adaptera/pa tek onda moram ustekati u struju,da bi punjac punio).

No mislio sam da je to nekakva nova fora,tako da se nisam puno bunio!

Nedavno mi je taj punjac riknuo i ja sam ga odneo nazad u trgovinu na reklamaciju!

 

Trgovkinja me je na pocetku uvjeravala da nemam pravo reklamacije na baterije i punjace,tada sam zvao sefa,koji mi je rekao da imam pravo na bateriju 6 mjeseci,dok im nisam izvadio servisnu knjizicu u kojoj je pisalo da na bateriju imam garanciju 2 godine(bravo Asus).

...No uglavnom,oni su trazili sve nacine da izbjegnu moju reklamaciju-no nisam se dao i popustili su i punjac su poslali na servis!

 

  Danas me opet zovu iz Elipsa i sada mi vele da ja njima moram dati laptop,jer oni kao ne mogu provjeriti ispravnost punjaca u servisu ¸WTF?

U servisnoj knjizici pise da prilikom servisa laptopa,serviser ne odgovara za eventualno izgubljene podatke/Operativne sustave/programe....

Naravno da sam preko telefona rekao trgovkinji da nema sanse da im predam lap-jer mi on treba!

Ona,veli da ona onda ne zna sta ce,kao mora se cuti sa sefom....

 

Zanima me:

-Koja su moja prava,moram li zaista predati laptop,da bi oni utvrdili kvar?

-Imam li pravo na zamjenski laptop dok je moj na popravku?

-Koliko dugo zakonski moze biti nesta na popravku?

 

Hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije

uvjek se drž KISSa, -izvadi disk.

svađanje sa servisom ugl ne pomaže, samo se ne daj 'otjerati' ili napaltiti.. a sve ostalo je stvar servisa/distributera ... i rastezljivih pravila u kojima su oni malo jači..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
protjeran
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Milka30 kaže...

Zanima me:

-Koja su moja prava,moram li zaista predati laptop,da bi oni utvrdili kvar?

-Imam li pravo na zamjenski laptop dok je moj na popravku?

-Koliko dugo zakonski moze biti nesta na popravku?

 

1. Moraš predati komplet proizvod koji si kupio, dakle i laptop, a ne samo punjač.

2. Nemaš pravo na zamjenski laptop.

3. Nije određeno, mjesec i pol bi bio neki krajnji rok.

12 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
bill_jobs kaže...
Milka30 kaže...

Zanima me:

-Koja su moja prava,moram li zaista predati laptop,da bi oni utvrdili kvar?

-Imam li pravo na zamjenski laptop dok je moj na popravku?

-Koliko dugo zakonski moze biti nesta na popravku?

 

1. Moraš predati komplet proizvod koji si kupio, dakle i laptop, a ne samo punjač.

2. Nemaš pravo na zamjenski laptop.

3. Nije određeno, mjesec i pol bi bio neki krajnji rok.

-ništa se ne mora osim umrijeti.. ostalo je stvar cjenkanja.

-ima, ako se cjenka.

-to je zakonski max. Nema veze s pravom i razumnim rokom. Tad ih se stišće radnim nalogom, statusom.. i svaki dan se traži odgovor (pisani).

 

Trgovac nije kriv za kvar, servis nije kriv. Ne treba ih gledati kao neprijatelje. Jednostavno tražiti da obave svoj posao. Otklone kvar ako postoji. U suprotnom, povrat novca... cjenkanje itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
protjeran
offline
Moja prava u svezi garancije

Nismo na tržnici, ne postoji cjenkanje u zakonu i ako ne razumiješ dotične propise onda nemoj okolo dijeliti savjete i pisati besmislene stvari.

 

Svaki proizvod se predaje kompletan jer je servis taj koji utvrđuje kvar, a ne korisnik.

Servis mora utvrditi da li je greška na punjaču ili na konektoru laptopa.

Kad kupiš set miš+tipkovnica i jedno od toga ti se pokvari, šalješ CIJELI set.

 

Zamjenski laptop se nigdje ne dobiva i ne znam o kakvom cjenkanju opet pričaš.

On je pitao jel ima PRAVO dobiti zamjenski laptop - odgovor je NE, zakonski ne, a hoće li njemu trgovina dati i službeni auto da se on voza dok mu popravljaju laptop to je druga stvar.

 

I ne postoji zakonski max., postoji samo razumni rok.

Po meni je to nekih mjesec i pol, a nakon toga bi kontaktirao državne službe.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 12:26 (bill_jobs).
 
2 0 hvala 1
8 godina
neaktivan
offline
Moja prava u svezi garancije

Evo posto radim u jednom od elipso ducana , odmah cu ti reci . Pravo na zamjenski nemas dok je tvoj na servisu . Zakonski rok je 45 dana da ti oni poprave , poslije tih 45 dana trazis novi ili neki drugi . Laptop si trebao predati odmah kad si donesao i punjac jer mozda je stvar u laptopu a ne u punjacu . Stoga najbolje da se proba na originalnom svemu , znaci kupljeni laptop i odgovarajuci punjac koji je dosao uz njega . Jer ovako ces sada opet cekat 2 do 3 tj jer moras slat laptop gore . Eto ;) ako te jos sta zanima pitaj 

Moj PC  
2 0 hvala 1
10 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
ihush kaže...
bill_jobs kaže...

 Ma kako god okrenes otici cu se svadati,cisto zato sto ne volim odnos prodavaca prema meni kada sam im prvi puta došao!

Ja sam kupio zamjenski punjac,koji tadi savrseno-znaci da je ipak problem u reklamiranom,to sam ja njoj objasno i serviseru,ali oni se prave blesavi!

Mislim ono,daj nemoj me hebati,on serviser i ne moze provjeriti ispravnost punjaca/ALO BIBORE strujni krug se uci u 5 razredu osnovne!

Hebe njega sto je to ljevani punjac(ne moze se rastaviti),to njega hebe,a ne da on ne moze bez lapa to provjeriti.

 

Vađenje HDD-a ne dolazi u obzir jer onda gubim garanciju.

A imam preko 400 GB osobnih stvari,da ne govorim u orginalnim Windowsima,Auto Data,Sony Vegas,Kaspersky...To bi meni kreten sve formatirao!

-Cloud ne dolazi u obzir,jer sam ogranicen prometom neta,a ko za kuhac externi mi je riknuo!

Ono nema izbora,ne dam im lap ni za živu glavu!

9 godina
protjeran
offline
Moja prava u svezi garancije

Možeš se svađati ali oni su u pravu.

Kupio si proizvod koji se vodi pod serijskim brojem, taj serijski broj je oznaka laptopa u cijelini, a ne njegovog punjača i moraš predati komplet proizvod.

 

Ne znam gdje se na tom laptopu nalazi HDD ali ako ne moraš rastavljati cijeli laptop da bi došao do njega onda ga smiješ izvaditi i ne gubiš garanciju.

HDD i RAM memoriju korisnik smije sam mjenjati, ali samo ako je dostupna ispod poklopca.

To još kontaktiraj servis da ti potvrde.

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 12:39 (bill_jobs).
 
2 0 hvala 1
8 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Milka30 kaže...
ihush kaže...
bill_jobs kaže...

 Ma kako god okrenes otici cu se svadati,cisto zato sto ne volim odnos prodavaca prema meni kada sam im prvi puta došao!

Ja sam kupio zamjenski punjac,koji tadi savrseno-znaci da je ipak problem u reklamiranom,to sam ja njoj objasno i serviseru,ali oni se prave blesavi!

Mislim ono,daj nemoj me hebati,on serviser i ne moze provjeriti ispravnost punjaca/ALO BIBORE strujni krug se uci u 5 razredu osnovne!

Hebe njega sto je to ljevani punjac(ne moze se rastaviti),to njega hebe,a ne da on ne moze bez lapa to provjeriti.

 

Vađenje HDD-a ne dolazi u obzir jer onda gubim garanciju.

A imam preko 400 GB osobnih stvari,da ne govorim u orginalnim Windowsima,Auto Data,Sony Vegas,Kaspersky...To bi meni kreten sve formatirao!

-Cloud ne dolazi u obzir,jer sam ogranicen prometom neta,a ko za kuhac externi mi je riknuo!

Ono nema izbora,ne dam im lap ni za živu glavu!

Daj laptop i trazi prodavaca da napise da neformatiraju nista , da ima na hardu preko 400gb stvari osobnih te da imas programe u vriejdnosti od 8 k kuna na laptopu . Stavi pw na screen kad ulazis i nemoj im ga dati . To bi po meni najbolje bilo , Ali bas napomeni da ti nediraju nista sa njega. 

 

edit: ovako napravi , nazovi servis, predstavi se daj im br izdatnice koju si dobio prilikom slanja punjaca i reci da si vezano za to . Da bi im poslao laptop ali da bi izvadio HDD te da bi samo odsarafio dole ako naravno mozes , tj ako su poklopci . i da se sa time negubi jamstvo . 

Servis ti je system one za asus .  

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 12:43 (Adict).
12 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Milka30 kaže...
..

Vađenje HDD-a ne dolazi u obzir jer onda gubim garanciju.

..

-ne gubiš garanciju..

-neki servisi (distributeri) su stavljali markicu preko predviđenih otvora... to ne smiju. Garanciju daje proizvođač. Izmjena ili dodavanje komponente kao disk-ram je predviđena i dozvoljena, ne gubi se garancija. Fizičko oštećenje ili nestručno rukovanje je nešto drugo..

 

osim na modelima (kao neki apple i sl) gdje je konstrukcija takva da korisnik nije mogao sam, tad to besplatno/naplata radi servis...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

Rekao si da laptop mora predati u cijelosti... Ako izvadi HDD, onda više nije u cijelosti, zar ne?

Moj PC  
2 0 hvala 1
10 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

Gledajte ljudovi!

 

  Preko telefona sam ja skuzio da serviser ovakvoga tipa (znaci,ne bas inteligentan),Lipo sam mu rekao da zamjenski punjac puni-a reklamirani ne puni!

Dakle,ne trebas biti bas pametan da otkrijes krivca!

Ali posto sam ja njemu "solio pamet",on se nakuhcio i poceo je zahtjevati laptop,jer tko sam ja da njemu nesta objasnjavam!

U servisnoj knjizici je lipo objasnjeno da serviser ne odgovara za eventualno formatiranje!

 

Nisam ja bas idiot da ne znam sta me sljeduje ako mu posaljem laptop-formatiranje 100% i ne mogu mu ništa!

Svi mi znamo da se punjac moze provjeriti i bez laptopa,pa hebote nisam prvi puta lizao adapter da vidim jel ima struje  XD.

 

Baterija,HDD i ostale sviđalice se nalaze ispod jednoga poklopca prišarafljenoga sa 8 vijaka,te u upustvu pise da ih je zabranjeno skidati!

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Vkm996 kaže...

Rekao si da laptop mora predati u cijelosti... Ako izvadi HDD, onda više nije u cijelosti, zar ne?

Naravno, zato je to dobra volja ovlaštenog servisa hoće li to dopustiti, zato sam mu i rekao da ih prvo kontaktira i da pita da li uopće smije dirati HDD.

 

Milka30 kaže...

Baterija,HDD i ostale sviđalice se nalaze ispod jednoga poklopca prišarafljenoga sa 8 vijaka,te u upustvu pise da ih je zabranjeno skidati!

 

Onda ništa od toga.

Možda najbolje da odustaneš od reklamacije jer taj punjač ionako nema nikakvu vrijednost, a ti ionako imaš zamjenski.

Ako im pošalješ cijeli laptop još ti ga mogu izgrebati i ko zna šta sve ne.

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 13:05 (bill_jobs).
8 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
bill_jobs kaže...

Nismo na tržnici, ne postoji cjenkanje u zakonu i ako ne razumiješ dotične propise onda nemoj okolo dijeliti savjete i pisati besmislene stvari.

  

I ne postoji zakonski max., postoji samo razumni rok.

Po meni je to nekih mjesec i pol, a nakon toga bi kontaktirao državne službe.

 

evo vidiš da ima cjenkanja...

 

po tebi je razumni rok mjesec i pol, po trgovcu može bit i duži - bar je njemu to razumno, a klijentu je nerazumno i 15 dana bez laptopa

...pa se onda cjenkaju  

6 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
bill_jobs kaže...
I ne postoji zakonski max., postoji samo razumni rok.

Po meni je to nekih mjesec i pol, a nakon toga bi kontaktirao državne službe.

 Mjesec i pol da ti dijagnosticiraju kvar punjaca? Neznam u kojem to univerzumu. Razuman rok je dodan bas iz ovog razloga, da se jednostavne dijagnostike ne bi odugovlacile na 45 dana. To se zove prodavaonica, objasni se situacija, ako se prave blesavi fino pismeno posaljes odmah njima kad i trznoj. Ionako imaju rok 15 dana, u tih 15 dana ce dijagnosticirat i tebi odgovorit. Bezveze se stvari odugovlace.

Adict kaže...

Evo posto radim u jednom od elipso ducana , odmah cu ti reci . Pravo na zamjenski nemas dok je tvoj na servisu . Zakonski rok je 45 dana da ti oni poprave , poslije tih 45 dana trazis novi ili neki drugi . Laptop si trebao predati odmah kad si donesao i punjac jer mozda je stvar u laptopu a ne u punjacu . Stoga najbolje da se proba na originalnom svemu , znaci kupljeni laptop i odgovarajuci punjac koji je dosao uz njega . Jer ovako ces sada opet cekat 2 do 3 tj jer moras slat laptop gore . Eto ;) ako te jos sta zanima pitaj 

 Radis u elipsa i i dalje neznas zakone. Nema 45 dana.

10 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

Ma carevi moji imate svi piće ako skoknete do Sl Broda!

 

Sve mi je sada jasno o mojim pravima!

Prava nemam nikakva!

 

Hvala svima-javim vam kako je proslo!

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
sandokan111 kaže...

 Mjesec i pol da ti dijagnosticiraju kvar punjaca? Neznam u kojem to univerzumu. Razuman rok je dodan bas iz ovog razloga, da se jednostavne dijagnostike ne bi odugovlacile na 45 dana. To se zove prodavaonica, objasni se situacija, ako se prave blesavi fino pismeno posaljes odmah njima kad i trznoj. Ionako imaju rok 15 dana, u tih 15 dana ce dijagnosticirat i tebi odgovorit. Bezveze se stvari odugovlace.

To što će oni dijagnosticirat i u kojem periodu to je njihova stvar, zakon ne poznaje punjače, brze popravke i jednostavne dijagnostike.

U teoriji, oni mogu i najobičniji usb stick "testirat" mjesec dana i više.

Ti kao korinsik to sve fino možeš prijavit što ne znači da ćeš išta požurit i da si u pravu.

 

sandokan111 kaže...

 Radis u elipsa i i dalje neznas zakone. Nema 45 dana.

Ima 45 dana ako mu to piše u jamstvenom listu, a često piše tih 45 dana.

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
sandokan111 kaže...
bill_jobs kaže...
I ne postoji zakonski max., postoji samo razumni rok.

Po meni je to nekih mjesec i pol, a nakon toga bi kontaktirao državne službe.

 Mjesec i pol da ti dijagnosticiraju kvar punjaca? Neznam u kojem to univerzumu. Razuman rok je dodan bas iz ovog razloga, da se jednostavne dijagnostike ne bi odugovlacile na 45 dana. To se zove prodavaonica, objasni se situacija, ako se prave blesavi fino pismeno posaljes odmah njima kad i trznoj. Ionako imaju rok 15 dana, u tih 15 dana ce dijagnosticirat i tebi odgovorit. Bezveze se stvari odugovlace.

Adict kaže...

Evo posto radim u jednom od elipso ducana , odmah cu ti reci . Pravo na zamjenski nemas dok je tvoj na servisu . Zakonski rok je 45 dana da ti oni poprave , poslije tih 45 dana trazis novi ili neki drugi . Laptop si trebao predati odmah kad si donesao i punjac jer mozda je stvar u laptopu a ne u punjacu . Stoga najbolje da se proba na originalnom svemu , znaci kupljeni laptop i odgovarajuci punjac koji je dosao uz njega . Jer ovako ces sada opet cekat 2 do 3 tj jer moras slat laptop gore . Eto ;) ako te jos sta zanima pitaj 

 Radis u elipsa i i dalje neznas zakone. Nema 45 dana.

 Radim u elipsu i ima 45 dana . Znam jer imam svaki dan reklamacije i ljude koji pricaju o 45 dana . 

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 14:19 (XXX-Man).
12 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

Nije mi jasno samo kako im se da... Pa Elipso bi trebala biti ozbiljnija firma a ne se prepirati oko punjača za 100 kuna... Stvarno svaka im čast... Hvala na ovome iskustvu, kod njih vjerovatno ništa neću kupiti.

Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Moja prava u svezi garancije

hdd vadit kako kolega gore kaze nije bas pametno, izgubit ces garanciju... 

mozda nije do punjaca, mozda je do laptopa (ukoliko znas da je do punjaca, rađe kupiš novi za 100 kn nego da čekaš mjesec dana bez laptopa da ti ovog zamijene)

treće, imaš pravo zamijene proizvoda za isti taj, ili u cjenovnom rangu ovog kada si ga kupio (ukoliko je kvar u laptopu, a ne u opremi)

neki normalan rok neznam koliki bi bio, meni su tipkovnicu u istom servisu (ako se ne varam jel asus ima zastupnika) mijenjali 8 tjedana s time da sam otišao direkt u servis (narucivali su kao tipkovnicu....)

i za kraj, ukoliko daješ laptop u elipsu da ga oni salju na servis imas pravo na zamijenski laptop.. 

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Milka30 kaže...

 

Sve mi je sada jasno o mojim pravima!

Prava nemam nikakva!

 

Imas sva prava kao i svi ostali potrosaci, i sa svim tim pravima si mogao biti upoznat, da si odvojio pet minuta vremena, kada si kupovao laptop. Ako ti se proizvod ili dio proizvoda pokvari, imas pravo na popravak/zamjenu, uz predaju uredjaja na servis po propisanoj proceduri (laptop i punjac). Samo sta se ti uporno pravis blesav, nazivas ljude "kretenima" i "neinteligentnim", uz taj primitivni nastup nije ni cudno da se bojis da ce ti serviser formatirati hard iz inata :)

 

Inace, radio sam kao klinac u servisu i nisam se obazirao pola posto na telefonske pozive tipa "ja sam dijagnosticirao, znam da je to", "znam da je samo taj dio pokvaren", "popravite samo to" i slicno. Ne kazem da ljudi nisu nekad (bili) u pravu, ali ja to kao serviser ne mogu znati, niti znam sa kim razgovaram, i ja sam na kraju kriv ako dijagnostika bude kriva ili se naknadno pokaze neispravnim neki dio uredjaja koji korisnik nije donio na servis. Zato - ili servisiraj uredjaj sam doma, ili ga donesi cijeloga na servis, sa svim djelovima, i pusti ljude da obave svoj posao kako treba i kako po propisima moraju. Nisu zato kreteni.

 

btw za dijagnostiku punjaca/prikljucka na laptopu/baterije/eventualno softvera baterije nema apsolutno razloga da itko ista formatira.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
LUNAT1C kaže...

hdd vadit kako kolega gore kaze nije bas pametno, izgubit ces garanciju... 

mozda nije do punjaca, mozda je do laptopa (ukoliko znas da je do punjaca, rađe kupiš novi za 100 kn nego da čekaš mjesec dana bez laptopa da ti ovog zamijene)

treće, imaš pravo zamijene proizvoda za isti taj, ili u cjenovnom rangu ovog kada si ga kupio (ukoliko je kvar u laptopu, a ne u opremi)

neki normalan rok neznam koliki bi bio, meni su tipkovnicu u istom servisu (ako se ne varam jel asus ima zastupnika) mijenjali 8 tjedana s time da sam otišao direkt u servis (narucivali su kao tipkovnicu....)

i za kraj, ukoliko daješ laptop u elipsu da ga oni salju na servis imas pravo na zamijenski laptop.. 

 Nema pravo na zamjenski laptop dok je tvoj u servisu jer nismo mi servis , tj nije elipso servis pa ti oni nisu ni duzni dati zamjenski . To su debilane sta rpicas jer radim u elipsu vec koju godinu .

I neradi ti elipso probleme nego elipsu servis radi probleme a servis je system one . Dobro da niste okrivili prodavaca sta ti je prodao laptop . Pravo za povrat novca imas tek kada servis kaze da je odobren povrat ili zamjena za nesto drugo . A nema ti povrat novca nakon 10 mj . sigurno , imas povrat novca nakon 5 dana ako je roba pokvarena a ne ako tebi napse . 

12 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Adict kaže...
LUNAT1C kaže...

hdd vadit kako kolega gore kaze nije bas pametno, izgubit ces garanciju... 

mozda nije do punjaca, mozda je do laptopa (ukoliko znas da je do punjaca, rađe kupiš novi za 100 kn nego da čekaš mjesec dana bez laptopa da ti ovog zamijene)

treće, imaš pravo zamijene proizvoda za isti taj, ili u cjenovnom rangu ovog kada si ga kupio (ukoliko je kvar u laptopu, a ne u opremi)

neki normalan rok neznam koliki bi bio, meni su tipkovnicu u istom servisu (ako se ne varam jel asus ima zastupnika) mijenjali 8 tjedana s time da sam otišao direkt u servis (narucivali su kao tipkovnicu....)

i za kraj, ukoliko daješ laptop u elipsu da ga oni salju na servis imas pravo na zamijenski laptop.. 

 Nema pravo na zamjenski laptop dok je tvoj u servisu jer nismo mi servis , tj nije elipso servis pa ti oni nisu ni duzni dati zamjenski . To su debilane sta rpicas jer radim u elipsu vec koju godinu .

I neradi ti elipso probleme nego elipsu servis radi probleme a servis je system one . Dobro da niste okrivili prodavaca sta ti je prodao laptop . Pravo za povrat novca imas tek kada servis kaze da je odobren povrat ili zamjena za nesto drugo . A nema ti povrat novca nakon 10 mj . sigurno , imas povrat novca nakon 5 dana ako je roba pokvarena a ne ako tebi napse . 

 isto debilane koje ti pricas, za pocetak, elipso je taj koji je prodao pokvaren uređaj, i on je dužan dati zamjenski laptop, isto kao i adm i links i sve ostale trgovine... jest da se dosta tesko nađu slobodni ali da, ima ih.. kao drugo, ja sam rekao da za povrat nakon servisa (tocnije zamijenu, a moze bit da je do korisnika kvar pa nista od toga...) i da, novcani iznos se moze vratiti samo unutar 20 dana a ja sam striktno govorio o zamijeni, elipso je zadužen za prodaju/zaprimanje reklamacija/reklamaciju/slanje na servis... zašto bi tebi serviser asusa moro dat zamijenski laptop ukoliko ti je taj strgani laptop prodao elipso..

ps. to sto ti radis u elipsu bi mi trebalo znacit nesto? mislim debilna firma tako da i zaposlenici nemogu biti nista bolji(ocito nikad nisi pricao sa sluzbom za korisnike tcoma)... jednostavnom logikom ides gledat kako funkcionira prodaja:

elipso kupi xy laptopa od acera -> elipso proda jadniku laptop -> laptop nije dobar (i onda po tvojoj logici elipso nije kriv krivi su ovi koji servisiraju koji nemaju nikakve veze sa elipsom, niti sa acerom...) niko tu ne krivi nikoga ali elipso je zaduzen prodati zamijeniti slati na servis i vratiti uređaj koji su oni prodali pod ispravan...

iako mislim da niti jedan ozbiljan kupac ne kupuje u elipsu, to je ocito greska autora teme..

 

PPS:

što se tiče ovog tvog roka za povrat novca nakon 5 dana, tj da nema nakon 10 mjeseci pravo, procitaj malo o zastiti kupaca... clanak 1 i 3:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 14:51 (LUNAT1C).
11 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Kakve su to fore sa formatiranjem hdd-a?? Šta će sa tim dobiti? Tako sigurno neće popraciti kvar na punjaču.
Nije sve u sarkazmu, ima nešto i u podjebavanju..
12 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
x18x05x kaže...
Kakve su to fore sa formatiranjem hdd-a?? Šta će sa tim dobiti? Tako sigurno neće popraciti kvar na punjaču.

 format hdd je bio spominjan u kontekstu da to serviseri rade iz inata pa je jedan izjavio da se hdd izvadi prije nosenja na servis, sve u svemu nebuloze..

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
11 godina
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
LUNAT1C kaže...
x18x05x kaže...
Kakve su to fore sa formatiranjem hdd-a?? Šta će sa tim dobiti? Tako sigurno neće popraciti kvar na punjaču.

 format hdd je bio spominjan u kontekstu da to serviseri rade iz inata pa je jedan izjavio da se hdd izvadi prije nosenja na servis, sve u svemu nebuloze..

 Realno gledajući taj serviser može biti samo RETARDIRAN kada bi to napravio. Njegov je posao da popravi ako zna ako ne novi uređaj i bok. No taj elipso nije što je nekad bio.

Nije sve u sarkazmu, ima nešto i u podjebavanju..
8 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
LUNAT1C kaže...
Adict kaže...
LUNAT1C kaže...

hdd vadit kako kolega gore kaze nije bas pametno, izgubit ces garanciju... 

mozda nije do punjaca, mozda je do laptopa (ukoliko znas da je do punjaca, rađe kupiš novi za 100 kn nego da čekaš mjesec dana bez laptopa da ti ovog zamijene)

treće, imaš pravo zamijene proizvoda za isti taj, ili u cjenovnom rangu ovog kada si ga kupio (ukoliko je kvar u laptopu, a ne u opremi)

neki normalan rok neznam koliki bi bio, meni su tipkovnicu u istom servisu (ako se ne varam jel asus ima zastupnika) mijenjali 8 tjedana s time da sam otišao direkt u servis (narucivali su kao tipkovnicu....)

i za kraj, ukoliko daješ laptop u elipsu da ga oni salju na servis imas pravo na zamijenski laptop.. 

 Nema pravo na zamjenski laptop dok je tvoj u servisu jer nismo mi servis , tj nije elipso servis pa ti oni nisu ni duzni dati zamjenski . To su debilane sta rpicas jer radim u elipsu vec koju godinu .

I neradi ti elipso probleme nego elipsu servis radi probleme a servis je system one . Dobro da niste okrivili prodavaca sta ti je prodao laptop . Pravo za povrat novca imas tek kada servis kaze da je odobren povrat ili zamjena za nesto drugo . A nema ti povrat novca nakon 10 mj . sigurno , imas povrat novca nakon 5 dana ako je roba pokvarena a ne ako tebi napse . 

 isto debilane koje ti pricas, za pocetak, elipso je taj koji je prodao pokvaren uređaj, i on je dužan dati zamjenski laptop, isto kao i adm i links i sve ostale trgovine... jest da se dosta tesko nađu slobodni ali da, ima ih.. kao drugo, ja sam rekao da za povrat nakon servisa (tocnije zamijenu, a moze bit da je do korisnika kvar pa nista od toga...) i da, novcani iznos se moze vratiti samo unutar 20 dana a ja sam striktno govorio o zamijeni, elipso je zadužen za prodaju/zaprimanje reklamacija/reklamaciju/slanje na servis... zašto bi tebi serviser asusa moro dat zamijenski laptop ukoliko ti je taj strgani laptop prodao elipso..

ps. to sto ti radis u elipsu bi mi trebalo znacit nesto? mislim debilna firma tako da i zaposlenici nemogu biti nista bolji(ocito nikad nisi pricao sa sluzbom za korisnike tcoma)... jednostavnom logikom ides gledat kako funkcionira prodaja:

elipso kupi xy laptopa od acera -> elipso proda jadniku laptop -> laptop nije dobar (i onda po tvojoj logici elipso nije kriv krivi su ovi koji servisiraju koji nemaju nikakve veze sa elipsom, niti sa acerom...) niko tu ne krivi nikoga ali elipso je zaduzen prodati zamijeniti slati na servis i vratiti uređaj koji su oni prodali pod ispravan...

iako mislim da niti jedan ozbiljan kupac ne kupuje u elipsu, to je ocito greska autora teme..

 

PPS:

što se tiče ovog tvog roka za povrat novca nakon 5 dana, tj da nema nakon 10 mjeseci pravo, procitaj malo o zastiti kupaca... clanak 1 i 3:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488

 Ovako prvo necemo se vrijeđat i neces tu pisat da su zaposlenici debilana kao i firma. mene ides vrijeđati sa time , a ja ti govorim jer radim u elipsu i znam sta pricam i pokusavam pomoci decku a ti se pravis pametan . 

Elipso ti nije duzan dati zamjenski i neces ga dobiti jer ga ja tj . moja poslovnica nikad nikome nije dala . Tako niti televiziju koja je na servisu , mobitel ili nesto trece . Novac se moze vratiti ali ne sigurno nakon 10 mj kupnje . Zamijenu mozes dobiti za bilo sta ukoliko servis da potvrdu o zamijeni. Laptopi su roba na komisiji , znaci ti lapopi nisu u vlasnistu elipsa kao ducana jer jos nisu krajnjem dobavljacu placeni nego se plate kada se i proda . 

Ja nisam pisao nigdje ko je kriv , niti mozes nekoga krivit jer je to stvar koja se u bilokojemu trenutku moze pokvariti . Znaci nije ni kriv elipso jer ga on prodaje , niti je kriv kupac , niti prodavac jer ga on nije doma slagao pa je nesto krivo . A nije ni kriv dobavljac te robe jer isto tako nije ga on radio . Jednostavno si baksuz i takve stvari se desavaju . Ja sam isto kupio neke stvari u elipsu i pokvarile se da negovorim da sam tu istu stvar slao 3 puta na servis u elipso znaci u firmu di ja radim i nisam dobio zamjenski aparat za kavu . O aparatu se radilo . 

Točno sta govoris elipso je duzan slati robi na servis ili zamjeniti ili sta vec . I nisam ja nigdje rekao da nemora elipso to raditi . 

I zadnje imas rok 5 dana za povrat robe ukoliko je ta roba oštečena , neispravna ... A ne ako se ta stvar tebi nesviđa ili ti je tv prevelik ... Udi u elipso i procitaj na blagajni koji rok imas i pise ti 5 dana . 

 

I elipso nije moj da se razumijemo ja sam tu radnik i neštitim elipso nego samo zelim pomoc decku . Je to glupo sve ali to je tako . Obrati se gospodinu Šepetancu i njegovom sinu . 

Ima dosta ljudi sta se zalilo na te rokove ali mom gazdi to neznaci nista . Boli njega ona stvar , jer uvijek ima ljudi sta ce kupit nesto . 

 

7 godina
neaktivan
offline
Moja prava u svezi garancije

Imao sam prije nekoliko mjeseci isti problem, samo druga trgovina i drugi proizvođač laptopa. Pa evo malo mudrosti.

Ni meni nije odgovaralo da dam i laptop, pa sam poslao samo punjač. Naravno, moramo sam poslati i laptop, kad su mi javili. E onda je meni puklo, pa sam se počeo prepirat s njima....

 

iz raznih izvora (hvala "Potrošaču" na pomoći):

 

1. Rok za zamjenu ili povrat novaca ti je zapravo 6 mjeseci ali ima nekoliko caka. Moraš pisati dopis trgovcu u kojem sumnjaš na "grešku u proizvodnji" i tražiti od trgovca da odnese na vještačenje proizvod. Za točne članke zakona na koje se moraš pozivati, nazovi "Potrošač", oni će ti reć. Iako se na tebe to  ne primjenjuje jer je prošlo pola godine. Ovaj korak je vrlo važan jer ako nema pisane prepiske, ne možete se ni žaliti višim instancama.

2. Rok je MAKS 45 dana, nakon toga ti moraju ili zamjeniti ili dati novce, ako ne mogu.

3. Za sve vrijeme koje ti je laptop proveo u servisu, moraju ti produžiti garanciju, ukoliko ti ga budu mijenjali, moraju stavit novu garanciju, bez obzira, bio zamjenjen nakon 23 mjeseca. Isto vrijedi i za adapter, ali iako ih se mora slati skupa, garancija na laptop i na punjač se odvojeno promatraju.

4. Što se tiče mjenjanja djelova, najbolje vam je otiči na stranice proizvođaća, naći šta smijete sami promjenit od djelova. Tražite koji djelovi za vaš laptop spadaju pod CRU (Customer Replacement Unit). To nijedan servis ne smije pobiti.

 

Eto, nadam se da će nekom pomoć. Moram još nagasiti, nikako se u prepiskama ne svađajte s njima, sve odradite pisanim putem. Ukoliko ne uspijete sami, obratite se "Potrošaču", moguće je u suradnji s njima dosta toga napravit, pogotovo prije žalbi HGK ili trgovinskoj inspekciji MINGO.

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.7.2015 17:59 (dai53nja).
Moj PC  
3 0 hvala 2
10 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
Ne mora uvijek biti zamjena u cjenovnom rangu u Elipsu, barem ne u mom iskustvu kad je frend kupio sluske, doduse dva puta su se pokvarile iste, ali ne znaci da nikad neces bas novac dobit nazad. Kad su se prvi put pokvarile lik nam ruke "joj joj ja moram zvat sefa ako ocete novce" - "zovi", zvao je no nista od novaca, samo nove iste sluske, frend prihvatio ponudu, te iste odmah vani prek ducanom kad je raspakirao jedna nije radila, odemo do drugog zaposlenika, kazemo sta je bilo, "dajte mu novce nazad" i odobrio nam, odmah dao pare umjesto novog proizvoda. To je moje iskustvo, tu ne znam o cemu je ovisilo, o tome sta se proizvod stalno kvari ili jer je ovo bio normalniji zaposlenik, a ne onaj prbi nadrkani. Sve u svemu, Elipso ne funkcionira kak bi trebao i ako kupujes notebook i slicno, odi u neku poslovnicu tipa ADM, Protis, a ne u neku di prodaju ves masine. A ti ih lijepo zamoli da ti ne diraju HDD, ionako ne moraju, ako si ti ustanovio da je do punjaca, budu i oni, ali normalno da se trebaju uvjeriti prvo jel do konektora od notebooka ili do punjaca.
Since the hard kick pioneered the scene, no words are fit to describe how explosive the sound has become. With the force of headbangers and die hard producers, we are now at maximum power.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Moja prava u svezi garancije
LUNAT1C kaže...

 

 eto tako cu ti odgovorit, ti si meni reko da ja pricam debilane a ja mislim da si ti maloumni idiot, svako o svakom najbolje, o rokovima sto di pise necu raspravljat, zato sto na elipsovoj stranici pise da je moguće zamijeniti laptop ukoliko se dogodi kvar, tocnije da kupac moze pisati zalbu elipsu te za zamjenu dobiti u tom cjenovnom rangu novi proizvod (naravno ako tog proizvoda vise nema u ponudi), stoga molim te, ako ti nisi u stanju izborit se za svoja prava nemoj sputavati druge da budu nesposobni kao ti.

inace ja nisam napisao nigdje povrat novca, ti kao zaposlenik elipsa bi trebao znati da je rok 20 dana od kupnje, i 7 dana od primitka ukoliko se radi o web kupnji(pričamo o povratu novca)...

između ostalog moze i adm napisat da 1 dan traje reklamacija kad to nije u vezi sa zakonom, zaprijeti se zastitom potrosaca i prodavac je po zakonu duzan dati novu robu..

 

inace. u elipsu u dubravi sam reklamirao televiziju, nakon godinu i pol sam dobio novi proizvod u cijeni stoga pssst. i procitaj boldano i podcrtano

 

 Nema se smisla raspravljat sa tobom jer neznas pricat nego samo znas vrijeđat al ok , svako o svakom najbolje ;) Ja ocu pomoc decku u njegovom problemu i govorim kako funkcionira u elipsu to al eto nasao si se ti pravit pametan . I na ovo zadnje da dobit ces novi proizvod ako dobavljac kaze da ide direktna zamjena ili ako servis da potvrdu o zamjeni . a ako nema istog takvog proizvoda mozes zamjeniti nesto u toj cijeni ili vecnoj uz nadoplatu . Elipsova stranica je online ducan i nije vezan za prodavaonicu kao maloprodaju . Internet kupovina je nesto drugo a kupovina u poslovnici je nesto trece . Sa tobom nema price jer si ocigledno ti malouman . 

Poslusaj mene i rijesit ces problem punjaca laptopa jer ja radim u elipsu i znam kako stvari stoje . 

 

Moj PC  
0 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice