Da li mi jamstvo(garancija) vrijedi u ovome slucaju ili ja snosim troskove popravke.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da li mi jamstvo(garancija) vrijedi u ovome slucaju ili ja snosim troskove popravke.
Odnesi ga na garanciju, vjerovatno ces dobiti novi s obzirom da mobitel nije nešta ekstra.
Frendu je na L2 uvijek zaštekao na ZTE BLADE logo-u, odnijeo je i dobio novi u roku 4-5 dana.
Jer koliko sam ja skontao tvom frendu je to bilo do softvera .
Ako greška nije do tebe budu ga servisirali kao i sve što je pod garancijom.
Da li mi jamstvo(garancija) vrijedi u ovome slucaju ili ja snosim troskove popravke.
Koji konkretno je to "ovaj slučaj"? Servis ti mora besplatno otkloniti kvar ako ga ti nisi uzrokovao. Ako si ga ti uzrokovao - onda ćeš popravak sam platiti.
Je li ti mobitel pao, jesi li ga svinuo, prignječio ekran? Ako jesi i to skuže u servisu, onda naravno da ćeš sam platiti popravak.
Koliko moze da kosta ovaj popravak.
Koliko moze da kosta ovaj popravak.
Ne znam. Vjerojatno sat vremena rada servisa plus cijena ekrana, ako je ekran defektan. Nekoliko stotina kuna? To ti samo servis može reći.
Ako ti ne priznaju garanciju jeftinije ti je kupiti kompletni display na ebayu i sam zamijeniti, jer servis će te žešće opelješiti, ispod parsto kuna (400 pa naviše) nemoj ni očekivat.