Apple i Panasonic su najpouzdaniji

poruka: 11
|
čitano: 2.694
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Apple i Panasonic su najpouzdaniji".
17 godina
neaktivan
offline
Apple i Panasonic su najpouzdaniji

pa to je odavno poznato, bezbroj istraživanja i anketa, apple je uvijek u vrhu o pouzdanosti, zadovoljstvu kupaca i kvaliteti podrške. Naravno da većina apple hatera ovdje to nikada neće prihvatiti kao činjenicu ... isto tako većina koja ima nekog iskustva sa apple računalima, u pravilu ih kupuje ponovno i ponovno ... 

 

A.

 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Apple i Panasonic su najpouzdaniji

Uopće me ne čudi

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis. ----------------------------- intel e7200 3ghz,gigabyte ep35-ds3,gainward 8800gt OC,segate barracuda 500gb,2x 2 gb kingmax ram,thertmlake soprano
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Apple i Panasonic su najpouzdaniji

Apple uredaji su visoke kvalitete a i cijene, te ih vecinom uzimaju ljudi koji i znaju sto hoce i kako ih koristiti. Totalno me odusevio novi MacBook Pro notebook a to se rijetko dogada.

Zlo i Naopako
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji

Zanimljiv je rezultat Lenova, po meni jedinog pravog proizvođača kvalitetnih poslovnih prijenosnika, duplo manje bodova od Apple-a. 

 

Također oduševljen MacBook-om (Pro), definitivno moj sljedeći prijenosnik (+ LED cinema display)..

Odabrao Đelo Hadžiselimović, preveo Saša Kolka. tekst čitao Miljenko Kokot..
17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji

Za Panasonic ne znam, nemam apsolutno nikakvog iskustva s njima (izuzev kopirki), a Apple imam i kuc-kuc, sve radi ko' urica. Sto se Lenova tice, mislim da rezultat ne treba iznenaditi. Appleovih 700 bodova nije isto sto i Lenovovh 389, obzirom da su rezultati nisu temeljeni samo na broju poziva vec i na temelju trzisnog udjela. Takodjer, uzmi u obzir tu cinjenicu da se Apple korisnici uglavnom ne javljaju support centrima iz kojih se statistike i donose, vec samom proizvodjacu. Nekako vjerujem da se i to uzima u obzir (uz uvjet iskrenosti proizvodjaca), podaci ipak ne bi bili bas tako sjajni za Apple u odnosu na konkurenciju.

 

Recimo, vec bi i statistike neispravnih i zamijenjenih optickih pogona kod Apple strojeva same za sebe sigurno bitno pokvarile ukupan dojam. Ono sto mene osobno razocarava kod Applea je uporno drzanje 1-godisnjeg jamstva, dok je u PC svijetu vrlo uobicajena brojka 3 godine. Da li to nesto ipak mijenja u cijeloj prici? Ja vjerujem da mijenja, iako mozda grijesim.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji
ChrisB kaže...

Takodjer, uzmi u obzir tu cinjenicu da se Apple korisnici uglavnom ne javljaju support centrima iz kojih se statistike i donose, vec samom proizvodjacu.

 A sigurno se ne javljaju MS support centrima ako su u pitanju Apple proizvodi.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji
ChrisB kaže...

Za Panasonic ne znam, nemam apsolutno nikakvog iskustva s njima (izuzev kopirki), a Apple imam i kuc-kuc, sve radi ko' urica. Sto se Lenova tice, mislim da rezultat ne treba iznenaditi. Appleovih 700 bodova nije isto sto i Lenovovh 389, obzirom da su rezultati nisu temeljeni samo na broju poziva vec i na temelju trzisnog udjela. Takodjer, uzmi u obzir tu cinjenicu da se Apple korisnici uglavnom ne javljaju support centrima iz kojih se statistike i donose, vec samom proizvodjacu. Nekako vjerujem da se i to uzima u obzir (uz uvjet iskrenosti proizvodjaca), podaci ipak ne bi bili bas tako sjajni za Apple u odnosu na konkurenciju.

 

Recimo, vec bi i statistike neispravnih i zamijenjenih optickih pogona kod Apple strojeva same za sebe sigurno bitno pokvarile ukupan dojam. Ono sto mene osobno razocarava kod Applea je uporno drzanje 1-godisnjeg jamstva, dok je u PC svijetu vrlo uobicajena brojka 3 godine. Da li to nesto ipak mijenja u cijeloj prici? Ja vjerujem da mijenja, iako mozda grijesim.

 Na temelelju tržišnog udjela? Neznam jel se podaci odnose na USA ili worldwide ... U USA apple ima nekoliko puta veći marketshare od lenova, worldwide nešto manji (cca 7.5% prema oko 5%) tako da ta tvrdnja nema nikakvog smisla ...

Support centri? Nego gdje se javljaju apple korisnici nego u apple support centre?? :D ... btw (kao što sam napisao) apple je godinama prvi ili u vrhu po kvaliteti svog supporta također ... nažalost u hrvatskoj to i nije neko iskustvo ...

Ovo o optičkim pogonima? Daj elaboriraj malo jer neznam o čemu se radi ...

A.
17 godina
neaktivan
offline
Apple i Panasonic su najpouzdaniji

Uuuuu, koje istraživanje. Najeftiniji apple prijenosnik u nas je oko 8 000 kn, a ovi malo boje serije su bez problema i do 20 000 kn, a ljudi svršavaju da su najpouzdaniji. Pa i trebaju biti za tu cijenu.... Nije nikakvo čudo... A Panasonic neću ni komentirati, pogotovo što im je toliko bodova donjela jedna serija, koja ustvari nema veze sa normalnim korisnicima. Sigurno su ti ToughBook duplo skupji samo zbog robusnosti. Kao da svaki drugi korisnik ide u rat sa njim...

Brrrrrrrrrr koje istraživanje za svršavanje "fanbojova" Belji se

 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji
Ima i stojadin za 100 eura pa jasi...
Zlo i Naopako
17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji
vjeko kaže...
ChrisB kaže...

Takodjer, uzmi u obzir tu cinjenicu da se Apple korisnici uglavnom ne javljaju support centrima iz kojih se statistike i donose, vec samom proizvodjacu.

 A sigurno se ne javljaju MS support centrima ako su u pitanju Apple proizvodi.
Vjeko, FYI, za razliku od naseg trzista, na zapadu postoje tvrtke specijalizirane za SUPPORT na razlicitim platformama. Obzirom da ti gledas iskljucivo kroz MS support naocale, ne mozes niti razumjeti sto sam htio reci. Dakle, nemoj, molim te..
17 godina
neaktivan
offline
RE: Apple i Panasonic su najpouzdaniji
artfull kaže...
ChrisB kaže...

Za Panasonic ne znam, nemam apsolutno nikakvog iskustva s njima (izuzev kopirki), a Apple imam i kuc-kuc, sve radi ko' urica. Sto se Lenova tice, mislim da rezultat ne treba iznenaditi. Appleovih 700 bodova nije isto sto i Lenovovh 389, obzirom da su rezultati nisu temeljeni samo na broju poziva vec i na temelju trzisnog udjela. Takodjer, uzmi u obzir tu cinjenicu da se Apple korisnici uglavnom ne javljaju support centrima iz kojih se statistike i donose, vec samom proizvodjacu. Nekako vjerujem da se i to uzima u obzir (uz uvjet iskrenosti proizvodjaca), podaci ipak ne bi bili bas tako sjajni za Apple u odnosu na konkurenciju.

 

Recimo, vec bi i statistike neispravnih i zamijenjenih optickih pogona kod Apple strojeva same za sebe sigurno bitno pokvarile ukupan dojam. Ono sto mene osobno razocarava kod Applea je uporno drzanje 1-godisnjeg jamstva, dok je u PC svijetu vrlo uobicajena brojka 3 godine. Da li to nesto ipak mijenja u cijeloj prici? Ja vjerujem da mijenja, iako mozda grijesim.

 Na temelelju tržišnog udjela? Neznam jel se podaci odnose na USA ili worldwide ... U USA apple ima nekoliko puta veći marketshare od lenova, worldwide nešto manji (cca 7.5% prema oko 5%) tako da ta tvrdnja nema nikakvog smisla ...

Support centri? Nego gdje se javljaju apple korisnici nego u apple support centre?? :D ... btw (kao što sam napisao) apple je godinama prvi ili u vrhu po kvaliteti svog supporta također ... nažalost u hrvatskoj to i nije neko iskustvo ...

Ovo o optičkim pogonima? Daj elaboriraj malo jer neznam o čemu se radi ...

A.
 Citaj malo bolje ono sto se pise o support centrima, mozda ipak shvatis da to sto govorim ima smisla. Ponavljam, ja sam i Apple i PC korisnik, i zadnje sto mi pada na pamet je biti jednostran u cijeloj prici.

Opticki pogoni - pa popricaj malo s Apple prodajnim centrima, pa ces dobiti zanimljive podatke o otkazivanju optickih pogona. Mehanizam uvlacenja CD-a nije klasicni tray, i zna biti vrlo osjetljiv. A kad je nesto osjetljivo, zna rado i otkazati.

Sto se Hrvatske tice, osobno mislim da grijesis. Apple u nas ima daleko manju zastupljenost (na zalost) pa bi se moglo reci i da je odnos kupca i prodavaca puno bliskiji nego u USA. Na srecu, iz svog osobnog iskustva mogu reci da se sva moja support pitanja stoga vrlo brzo rjesavaju. Za druge ne znam...

I jos jedan detalj. Slazem se, Apple strojevi iznimno su pouzdani u globalnim statistikama. Kao i toliko spominjani Lenovo koji je i u vrijeme IBM-a i danas kao samostalna kompanija konstantno u vrhu statistika pouzdanosti kao i u zadovoljstvu korisnika. Ali, u Appleu povremeno imaju "bisera" poput ovog posljednjeg s nVidiom kao i svi ostali. Sto mislis, je li i to uslo u statistike? Nekako u to iskreno sumnjam.

Cinjenica je da statistike mogu biti iznimno varljive pa ih osobno ne dozivljavam previse ozbiljno.

Usput, zanimljivo je kako ste graknuli na bilo kakvu kritiku o Apple proizvodima koja vam se na prvi pogled cinila neutemeljenom. Zasto, recimo, nitko nije prokomentirao jednogodisnje jamstvo? Dajte ljudi, ne stvarajte flame tamo gdje mu nije mjesto. Zabavljajte se vjecitim prepucavanjima o iPhone i iPod savrsenstvu/smecu (ovisi o odabranoj strani u rovovskoj bitci), a u ovakvim stvarima ipak uzmite u obzir malo siri pogled, kako bi nasi dragi zapadnjaci reckli - look at the big picture. Apple je sjajan brand, jer da nije, u opcoj dugogodisnjoj poplavi PC-a ne bi prezivio s toliko drugacijim pristupom. Ali nitko nije savrsen... pa nije ni Mac. Ali hvala im sto su ga stvorili, jer bi moj pogled na IT svijet bio posve siv bez njega. Ovako sam sretan sto me svaki dan pozdravi prelijepo dizajniran stroj s jos ljepsim OS-om i softverom. Ali to ne znaci da zbog toga mrzim one s tamne strane Sile.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice