Vozim - dakle jesam

poruka: 60
|
čitano: 7.037
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vozim - dakle jesam".
16 godina
odjavljen
offline
Vozim - dakle jesam

Mislim da bi paralelno sa "osamostaljivanjem" auta trebalo poraditi i na prometnoj infrastrukturi pa da uopće ne može ni doći do toga da nekakve kamikaze na biciklima uopće mogu biti na takvoj cesti (kao što ne smiju ni na autocesti biti).

Freak Show Inc.
 
14 0 hvala 0
15 godina
offline
Vozim - dakle jesam

U ostalom, ako svi automobili budu "pametni" i umreženi, sudara neće ni biti?

 

Zar nije bila priča da Googletovi automobili nisu uzrokovali ni jednu jedinu prometnu nesreću u 500.000 km koliko su odvozili?

 

Ja u guzici imam nekih 200-300 000 km, smatram se nelošim vozačem, a zakačio sam par zidova/stupića pri parkingu (srećom, ni jedna "prava" nesreća, iako me u par slučajeva čista sreća spasila od totalke i smrti mene i drugih sudionika) i slično.

Rvat katolik!
 
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vozim - dakle jesam

Kod nas teško ostvarivo obzirom na prometnice... no USA, Kalifornija itd sasvim ok. Ne vidim problem u tome, bolje da se odmaram u auto, uz to prilično sam siguran da uz sve moguće senzore smart-auto će puno bolje i brže reagirati od ljudskog time-responsea.

Mislim da je ovo normalni slijede događaja, evolucije svega... ako smo prešli s Abaka na računalo, pa s računala na mobilne uređaje... to je normalni slijed događaja.

U jednom Arnoldovom filmu se vidio onaj automatizirani taksista, doduše gospon taksista nije dugo preživio Arnoldovu snagu

16 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

Bez kacige i bez osiguranja FTW!

 

Šalu na stranu, ovisi kako će i koliko brzo će taj auto detektirati sudar ili neku drugu nesreću. Možda će imati manevre za izbjegavanje pa samim time izbjeći bilo kakvu štetu. Ako će svi auti biti umreženi i svijesni drugih vozila i okoline vjerojatno će samim time biti izbjegnuto dosta nesreća ako se pravilno izvede software koji sve to prati.

 

Šta se tiče ove provjere je li neko vozilo osigurano ili nije - dvosjekli mač. Radije neka pogodi osiguran auto ako već nekoga mora pogoditi ali to je opet bezveze. Šta ako se u osiguranom autu voze mama, tata, dvoje djece a u neosiguranom samo ja? Po meni je logičnije da gazi mene naravno, makar ne bi htio biti poslan u Vječna lovišta . Ali sad kako to saznati i dati autu da odluči? Ne ginu nam senzori na sjedalu pa kad dupe sjedne da vidi je li odrasla osoba, dijete, novorođenče...

 

Friday kaže...

kamikaze na biciklima uopće mogu biti na takvoj cesti (kao što ne smiju ni na autocesti biti).

Kamikaze na biciklima su bolji vozači od kamikaza u autima, a da u HR postoje biciklističke staze većina biciklista bi se po njima i vozila.

Ako sam u krivu, ispravite me ;)
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.2.2015 11:09 (indig0F10w).
Moj PC  
9 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Friday kaže...

Mislim da bi paralelno sa "osamostaljivanjem" auta trebalo poraditi i na prometnoj infrastrukturi pa da uopće ne može ni doći do toga da nekakve kamikaze na biciklima uopće mogu biti na takvoj cesti (kao što ne smiju ni na autocesti biti).

 Šine su budućnost.

13 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

Zanimljiv članak. Nikad mi nije palo na pamet razmišljati o tome. Zanima me što će vozači misliti o tim algoritmima kad budu definirani. Meni definitivno nebi bilo drago da se zabije u krivu osobu samo zato što ima veće šanse za preživjeti.

 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

Vau! Dakle ni kriv ni dužan nastradat će lik koji vozi svojom stranom ceste i poveo je računa da ima ispravnu opremu! Zato jer ima bolju šansu preživljavanja? Biciklist bez propisne opreme proći će, kako kažemo u Dalmaciji, lišo - spasila ga vrlo dvojbena moralna prosudba robotskog auta?!? Nije li to jasna poruka biciklistima da ne nose kacige, barem u blizini autonomnih auta? Autoru bloga ovakvo rješenje je OK, no meni se čini jako problematično. Autor veselo nastavlja s primjerima gdje robotski auto izbjegava udar u Smarta da bi se zabio u bolje zaštićeni SUV (ajde, ovo donekle i ima smisla) ili čak - bira aute na temelju stanja njihove police osiguranja! Jer ako je sve umreženo - u milisekundi prije sudara naš autonomni autić stigne i provjeriti koji od auta što uleću u križanje ima kasko a koji ne.

 

Cijeli ovaj paragraf ima jednu krivu pretpostavku.Zašto se pretpostavlja da nijedan od mogućih ishoda nije takav da se nesreća može kompletno izbjeći?Pogotovo zašto se ne pretpostavlja da drugi auti nisu isto smart auti?

Sudeći po ovome što je rečeno u članku možemo zaključiti da se radi o maximalno tzv. brzoj cesti.Stoga brzina auta bude maksimalno 60-80 kmh na sat.Znači nekom autu budućnosti to nebi stvarno trebalo više od 5-10 metra kočenja.A za takve udaljenosti se netko stvarno treba samoubilački bacit pod auto.

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
Moj PC  
0 3 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Vozim - dakle jesam

meni je to sve ok.

ako s lijeve strane hoda zgodna koka s velikim cicama a tebi desno ruzna baba kpoja jos prima mirovinu, normalno je da takav auto udari ruznu babu, jer je trosak za državu a mlada koka je u punom radnom naponu.

 
8 0 hvala 0
16 godina
offline
Vozim - dakle jesam

Iskreno, nije mi jasno zasto autor stavlja Harrisa i Stojica u istu recenicu.

 

Je li to zato da bi trollao, pokupio koji klik vise ili zbog nedostatka intelekta?

Sto ove osobe imaju zajednickog, ima li kakav razlog zasto se Harrisa treba plasiti kao nekakve moralne vertikale, da ga se stavlja rame uz rame sa Stojicem?

 

Ok, kuzim da je strasno da bilo kakav jedan covjek ima moc odlucivanja o apsolutnim moralima i vrijednostima ali zasto bas spomen Harrisa?

 

Oleže, ja sam malo razocaran u tebe zbog te recenice te cu te smatrati idiotom zbog toga.

 

Naravno, mozda sam ja idiot (slijep) pa mi je nesto promaklo, no svoj postupak mozes opravdat ovdje...

- Psiho246
Moj PC  
3 2 hvala 0
15 godina
online
Vozim - dakle jesam

tvorce same ideje selektivnog sudara treba eutanizirati (obitelj, psa.. za svaki slučaj).

-nesreća je stvar streće. Ako bilo koji izbor/kriterij ubacimo u odluku, tad je t svjesno izazivanje štete ili moguće usmrćivanje. Tad je to klasično ubojstvo (s namjernom, jer je odluka, bez namjere/slučajnost mora biti bez takve odluke).

-ideje klasično financiraju interesi, iza ovog su vjerojatno osiguravajuća društva, dakle novac, dakle najgori mogući kriterij. (spomenuto je npr djete u osiguranom vozilu, za suporedbu, napad na trudnicu se računa i kao napad na dijete... da se napadača još drastičnij ekazni. Osiguranje? Novac?). Kao i kriterij bicikliste-kacige. Čak se uvrnutom logikom, može njega namjerno zgaziti, pa čak i bez potrebe.. jer eto izaziva, pa bolje ga odmah zgaziti nego čekati nesreću pa da tad strada dijete.. (karikiran scenarij).

-postulati robotike (s razlogom su takvi), robot nikad ne smije ugroziti ljudski život. (to eliminira ikakvu selektivnu smrt/manje zlo). Ako netko vikne borbeni dronovi, ne njima upravljaju ljudi, bar formalno, važnije njihova namjena je smrt, dok bi u sigurnosti morao biti život. Tad ne postoji kriterij manje vrijednog ili potrošnijeg... naravno osim kad se na vagu stavi novac. Nije nemoguć scenarij npr +10kn osiugranine za neodabir kao mete u takvom slučaju?! Osiguranina za osiguranje od egzikucije?

 

Ideja je s pravnih, filozofskih, ljudskih.. inih vrijednosti umobolna, nedozvoljiva. Pomagati ako se može, ali ne štetiti. To vrijedi i za ljude, nema razloge da ne ostane kao pravilo i za robote.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
7 0 hvala 1
11 godina
neaktivan
offline
Re: Vozim - dakle jesam
ihush kaže...

Ako netko vikne borbeni dronovi, ne njima upravljaju ljudi, bar formalno, važnije njihova namjena je smrt, dok bi u sigurnosti morao biti život.

 Borbeni dronovi ipak pomažu ljudima.

 

Moguće jer bombardirati 20 000 km udaljen grad koristeći nekoliko tisuća tona eksploziva bez ikakvih žrtava.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vozim - dakle jesam

Ja sam takoder isao pitati zasto autor stavlja u istu kategoriju Stojica i Harrisa. Pa Harris je daleko vise fanaticniji u svojem ateizmu, nego li Stojic u svom teizmu. Stojic ne govori nikada protiv ateizma, vec za vjeru, dok Harris u svojim nastupima jedino govori protiv religija, smatrajuci da ih treba zabraniti.

Za razliku of Psiho246 ne mislim da je itko idiot, nego Oleg skuplja klikove, jer zna da ova tema u hrvatskoj uvijek pali, a moj i tvoj komentar su zivi dokaz :)

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.2.2015 11:25 (Dominik3333).
15 godina
offline
Vozim - dakle jesam

naslov govori sve. ako ću ikad ponovo imati auto, ja ću ga voziti. s ručnim mjenjačem i što manje elektronike u njemu. ako sljedeći naraštaji žele "napredak" ove vrste, neka im. meni - nein, danke.  

I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.2.2015 11:26 (Ajar).
Moj PC  
6 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Vozim - dakle jesam
ihush kaže...

tvorce same ideje selektivnog sudara treba eutanizirati (obitelj, psa.. za svaki slučaj).

 

zasto ?

ako ti se zena kurva, lijepo ju prvo osiguras od smrtnog slucaja, nadjes nekog da hakira neciji automobil i lijepo ti pregazi tvoju zenu na ulici.

ti uzmes pare od oasiguranja a policija nek se pati tko je upao u sistem i izazvao sudar.

15 godina
offline
Vozim - dakle jesam

I mene zanima tko je autor tog bloga - da li netko tko stvarno odlucuje o 'inteligenciji' tih automobila ili netko tko samo razmislja na glas? Jer ne vidim kako bi itko mogao programirati automobil da lupi neduznog sudionika prometa zato jer on ima kasko ili kacigu.

Nostferatu zombiji i ISO broj objektiva ftw!
 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Ged kaže...

I mene zanima tko je autor tog bloga - da li netko tko stvarno odlucuje o 'inteligenciji' tih automobilaili netko tko samo razmislja na glas? Jer ne vidim kako bi itko mogao programirati automobil da lupi neduznog sudionika prometa zato jer on ima kasko ili kacigu.

 Autor bloga je, dakako, predsjednik međunarodnog odbora za odlučivanje o inteligenciji automobila.

16 godina
offline
Vozim - dakle jesam

Mene više zanima kako su uspjeli napraviti tako ružan automobil. I hoće li Toyota koristit njihovu tehnologiju pošto su dobar dio vremena na Toyoti testirali.

 

A ovakvi blogovi su tipični da budeš protiv tehnologije, umjesto da nešto radiš, ljudi idu filozofirat sa što ako slučajevima i dok oni filozofiraju ljudi ginu.

 

Iako sam vozač i volim vozit htio bih ovakav sustav, pogotvo zbog vožnje u gradu i gužvama gdje nema tolike ugode vožnje.

 

I koliko je pala cijena radara i tehnologije, znam da je Lexus s tim sustavom koštao 300k $, od čega je 250k $ otpadalo na senzore i sustav, a 50k $ na sam auto.

Intel C2D E6400 2.13GHz, Nvidija 7900GS 256 MB, HDD 250GB, 2GB DDR2 RAM-a 667 MHz
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Vozim - dakle jesam

Mislim da bi bilo puno logicnije (sa evolucijske strane) da auto satare biciklista bez kacige, tako da se zastiti ekipa koja razmislja a eliminira 'gluplji' dio populacije. 

Lack of money is the root of all evil. George Bernard Shaw
 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Vozim - dakle jesam

Jedno pitanjce:

 

Citat: Autor veselo nastavlja s primjerima gdje robotski auto izbjegava udar u Smarta da bi se zabio u bolje zaštićeni SUV (ajde, ovo donekle i ima smisla) ili čak - bira aute na temelju stanja njihove police osiguranja!

 

Po kojoj osnovi? Znaci netko bi trebao kupiti auto koji bira postedjeti vozaca Smarta ali ubiti vlastite putnike?

Sve se proizvodi kako bi se prodalo. Ko bi kupio suicidalan auto? Vjerujem kako bi se najbolje prodavao model koji ce sve uciniti kako bi zastitio vlastitog putnika pa makar to znacilo pregaziti oba ona biciklista i jos par djece na pjesackom prelazu. A onakav kakav bi se dobro prodavao prvi ce se proizvesti.

 

I kakav OS bi trebao imati taj auto? 

Jer ako ce biti baziran na Windowsima ja u njega sjesti necu. Onaj s Linuksom mi ipak vise povjerenja uliva da se neki neizivljeni klinjo haker nece sa mnom poigrati Carmagedona.

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Ged kaže...

I mene zanima tko je autor tog bloga - da li netko tko stvarno odlucuje o 'inteligenciji' tih automobila ili netko tko samo razmislja na glas? Jer ne vidim kako bi itko mogao programirati automobil da lupi neduznog sudionika prometa zato jer on ima kasko ili kacigu.

 Vjerojatno jos jedan nevozac.

16 godina
offline
Vozim - dakle jesam

Cilj bi bio napravit što manju štetu na oba automobila, ako bi se išao zabit u SUV npr. Navaru više bi se ti ozlijedio, dok je drugo vozilo npr. Volvo VXX.
Uostalom koliko često su takve situacije gdje biraš između dva zla?

Intel C2D E6400 2.13GHz, Nvidija 7900GS 256 MB, HDD 250GB, 2GB DDR2 RAM-a 667 MHz
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

Sve je to u eksperimentalnoj fazi i daleko od primjene. Takva vozila će u budućnosti zahtjevati određenu cestovnu infrastrukturu, a vožnja u gradovima bi zahtjevala ludo jaka računala. Što se same umjetne inteligencije tiče oni optimistični smatraju da će za to trebati oko 400 do 500 godina da bi računalo imalo svjesnost jedne vjeverice. Za sada IE računala su na nivou kukaca, ako i to. Novinari se vole nabacivati takvim temama a da ne pročitaju ni jedan ozbiljan znanstveni rad. Oko IE postoji par problema. 

1. Tehnički: binarna računala zbog svoje naravi i kostrukcije ne mogu samostalno donositi odluke.

2. Filozofsko- medicinski: što je u stvari inteligencija? Definicija da je inteligencija brzina snalaženja u novonastalim situacijama je priznata koliko i osporavana. Ako je inteligencija svjesnost smaog sebe onda to ima i pas. Najjednsotavniji test je test ogledala. Ako je živo biće svjesno da je odraz u ogledalu lažan i ne predstavlja drugi entitet možemo zaključiti da ima određen set inteligencije i samosvjesti. To može i pas (osim mojeg koji voli izvoditi gluparije i to mu je fora da se gleda, ali on zna da pas s druge strane nije pravi)

3. IE koja donosi odluke na osnovu moralnih i etičkih pravila ne ovisi o programiranju. Znači ako stvorimo IE onda će samim time i moralni kodeks biti stvoren od strane svjesnog stroja ne od strane čovjeka.

 

Ima toga još ali mi se ne da pisati, ima ozbiljnih znanstvenih knjiga o ovoj temi pa koga zanima neka čita, ali u ovom trenutku IE ne postoji u mjeri da je stroj svjestan samoga sebe.

 

Eksperiment koji je došao vrlo blizu je spajanje moždanih stanica štakora na robota, gdje je primjećeno da stanice počinju u jednoj fazi komunicirati međusobno i stvarati veze što se odražava na kretanje robota koji iz faze nasumičnog kretanja počinje sljediti određene obrasce, i to je za sada vrh. Što se događa po raznim labaratorijima koji nisu dostupni javnosti to je teško reći.

 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vozim - dakle jesam
disk c kaže...

Sve je to u eksperimentalnoj fazi i daleko od primjene. Takva vozila će u budućnosti zahtjevati određenu cestovnu infrastrukturu, a vožnja u gradovima bi zahtjevala ludo jaka računala. Što se same umjetne inteligencije tiče oni optimistični smatraju da će za to trebati oko 400 do 500 godina da bi računalo imalo svjesnost jedne vjeverice. Za sada IE računala su na nivou kukaca, ako i to. Novinari se vole nabacivati takvim temama a da ne pročitaju ni jedan ozbiljan znanstveni rad. Oko IE postoji par problema. 

1. Tehnički: binarna računala zbog svoje naravi i kostrukcije ne mogu samostalno donositi odluke.

2. Filozofsko- medicinski: što je u stvari inteligencija? Definicija da je inteligencija brzina snalaženja u novonastalim situacijama je priznata koliko i osporavana. Ako je inteligencija svjesnost smaog sebe onda to ima i pas. Najjednsotavniji test je test ogledala. Ako je živo biće svjesno da je odraz u ogledalu lažan i ne predstavlja drugi entitet možemo zaključiti da ima određen set inteligencije i samosvjesti. To može i pas (osim mojeg koji voli izvoditi gluparije i to mu je fora da se gleda, ali on zna da pas s druge strane nije pravi)

3. IE koja donosi odluke na osnovu moralnih i etičkih pravila ne ovisi o programiranju. Znači ako stvorimo IE onda će samim time i moralni kodeks biti stvoren od strane svjesnog stroja ne od strane čovjeka.

 

Ima toga još ali mi se ne da pisati, ima ozbiljnih znanstvenih knjiga o ovoj temi pa koga zanima neka čita, ali u ovom trenutku IE ne postoji u mjeri da je stroj svjestan samoga sebe.

 

Eksperiment koji je došao vrlo blizu je spajanje moždanih stanica štakora na robota, gdje je primjećeno da stanice počinju u jednoj fazi komunicirati međusobno i stvarati veze što se odražava na kretanje robota koji iz faze nasumičnog kretanja počinje sljediti određene obrasce, i to je za sada vrh. Što se događa po raznim labaratorijima koji nisu dostupni javnosti to je teško reći.

 Ovdje se ne radi o pravom AI-u (to je valjda IE o kojem pricas? Imjetna Enteligencija?) vec o progamu koji je programiran da u odredenim situacijama postupa na odreden nacin, tj. na nacin na koji je tvorac predvidio da postupa.

- Psiho246
11 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

IE - Internet Explorer.

 

Neka nam je bog na pomoći ako ćr on voziti.

Moj PC  
8 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Vozim - dakle jesam

Ne postoje samosvjesna računla,ali auti koji sami voze već sada postoje.Prošli su kroz ekstenzivna testiranja bez poteškoća.

Vječni izazivač na gostujućem terenu.Moj blog:http://thebluedrag.blogspot.com/ Svi smo mi jedna velika obitelj sa prezimenom Čovječanstvo
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Psiho246 kaže...
disk c kaže...

Sve je to u eksperimentalnoj fazi i daleko od primjene. Takva vozila će u budućnosti zahtjevati određenu cestovnu infrastrukturu, a vožnja u gradovima bi zahtjevala ludo jaka računala. Što se same umjetne inteligencije tiče oni optimistični smatraju da će za to trebati oko 400 do 500 godina da bi računalo imalo svjesnost jedne vjeverice. Za sada IE računala su na nivou kukaca, ako i to. Novinari se vole nabacivati takvim temama a da ne pročitaju ni jedan ozbiljan znanstveni rad. Oko IE postoji par problema. 

1. Tehnički: binarna računala zbog svoje naravi i kostrukcije ne mogu samostalno donositi odluke.

2. Filozofsko- medicinski: što je u stvari inteligencija? Definicija da je inteligencija brzina snalaženja u novonastalim situacijama je priznata koliko i osporavana. Ako je inteligencija svjesnost smaog sebe onda to ima i pas. Najjednsotavniji test je test ogledala. Ako je živo biće svjesno da je odraz u ogledalu lažan i ne predstavlja drugi entitet možemo zaključiti da ima određen set inteligencije i samosvjesti. To može i pas (osim mojeg koji voli izvoditi gluparije i to mu je fora da se gleda, ali on zna da pas s druge strane nije pravi)

3. IE koja donosi odluke na osnovu moralnih i etičkih pravila ne ovisi o programiranju. Znači ako stvorimo IE onda će samim time i moralni kodeks biti stvoren od strane svjesnog stroja ne od strane čovjeka.

 

Ima toga još ali mi se ne da pisati, ima ozbiljnih znanstvenih knjiga o ovoj temi pa koga zanima neka čita, ali u ovom trenutku IE ne postoji u mjeri da je stroj svjestan samoga sebe.

 

Eksperiment koji je došao vrlo blizu je spajanje moždanih stanica štakora na robota, gdje je primjećeno da stanice počinju u jednoj fazi komunicirati međusobno i stvarati veze što se odražava na kretanje robota koji iz faze nasumičnog kretanja počinje sljediti određene obrasce, i to je za sada vrh. Što se događa po raznim labaratorijima koji nisu dostupni javnosti to je teško reći.

 Ovdje se ne radi o pravom AI-u (to je valjda IE o kojem pricas? Imjetna Enteligencija?) vec o progamu koji je programiran da u odredenim situacijama postupa na odreden nacin, tj. na nacin na koji je tvorac predvidio da postupa.

 Je AI nemam pojma zašto sam napisao IE, radim još nešto pa su mi misli na drugoj strani. Ali tekst je o AI-u jer se u ato ne mogu programirati sve situacije, a najmanje moralne odluke.

12 godina
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Geek kaže...

Cilj bi bio napravit što manju štetu na oba automobila, ako bi se išao zabit u SUV npr. Navaru više bi se ti ozlijedio, dok je drugo vozilo npr. Volvo VXX.
Uostalom koliko često su takve situacije gdje biraš između dva zla?

 Nepotpuno razmisljanje. Sto ako je u Smartu pijani ratni zlocinac a u robotiziranom autu obitelj sa troje male djece?

Koliko se cesto dogadjaju? Ne treba cesto, dovoljno je jednom. Ja sam bio u situaciji u kojoj sam birao hocu li se frontalno sudariti s kombijem (i ne biti kriv) ili izletjeti sa ceste pa sta bude i nadati se da nikoga necu pokupiti. 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Vozim - dakle jesam
BlueMax kaže...

Ja sam bio u situaciji u kojoj sam birao hocu li se frontalno sudariti s kombijem (i ne biti kriv) ili izletjeti sa ceste pa sta bude i nadati se da nikoga necu pokupiti. 

 

Jesi preživio?

Freak Show Inc.
12 godina
odjavljen
offline
Vozim - dakle jesam

Pa malo je čudno da mora doći do nezgode. Ako su ta vozila povezana i međusobno komuniciraju onda znaju stanje ceste nekoliko stotina metara ispred, iza , ali i s strane i mogu procjeniti kretanje nesvjsnog biciklista i prilagoditi vožnju mogućem sudaru. Čak i na nepreglednim uskim ulicama se to ne bi smijelo događati jer ti auti bi trebali voziti po propisima (tu bi se oni koji vole voziti slalom valjda ubili dok bi ima auto po kiši vozio 30-40 kroz grad).

 

Sljedeće, što je glupost, "softveru" ne uključivati nikakve parametre morala. Upisati mu prometna pravila koja mora pratiti, i pokušati izbjeći nesreću s poštivanjem tih pravila na najbolji mogući način, ali ne da odabire koga bu "puknul" samo zato jer ima veću šansu preživljavanja. A,  kako sam to gore napisao, to bi se trebalo u velikoj većini slučaja izbjeći jer su auti povezani.

 

Koliko su uopće ti zenzori i računala sigurna i brza. Da li će moći procesirati podatke od stotine (i više u urbanim središtima) automobila u realnom vremenu ili će se tu i tamo dogoditi koji fail i auto ili naglo zakoći ili samo produži? I da li su ti automobili sigurni od hakerskih upada pa da netko namjerno izazove sudar (onda moraš paziti da se ne zamjeriš susjedu)? I da li su sigurni od signala kojim su međusobno povezani, pa da netko ne "pusti" signal za gužvu pa se počne stvarati kolone na "praznoj" cesti.

 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Vozim - dakle jesam
Friday kaže...

Jesi preživio?

Prešao je na Linux, pa si ti sada misli. 

 

@BlueMax:  NHF

Stručnjak za odmaganje...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice