Proš'o i taj voz...

poruka: 31
|
čitano: 4.346
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Proš'o i taj voz...".
16 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Kako glasi komparacija pridjeva "spor"?

Spor, sporiji, najsporiji, HŽ.{#}

 
13 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Ovakav isti kao na fotki članka je danas riknuo na pola puta do Podsused...

أهبل Origin: mrxa | SteamID: mrxa88 | speed: http://www.speedtest.net/result/2968693004.png
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Nije mi najjasnije kak bi svjetski rekorder u besmislenosti - Twitter - mogel na bilo koji način pomoći perpeciji koju građani (prvenstveno oni koji svakodnevno putuju) imaju prema HŽ-u. I ne samo twitter, već bilo kakva kampanja. Nije mi stoga odveć jasna poanta autora i zaključak...

 
10 3 hvala 0
16 godina
offline
Proš'o i taj voz...

Ma sto ce njima sreca i jockeri kad imaju neogranicenu kolicinu nasih novaca na raspolaganju? Iz drzavnog proracuna naravno, a neki od njih imaju i ugovore po kojima ne mogu dobiti otkaz. Takvim kompanijama ne treba nista. Uzimaju iz proracuna koliko im treba i sto je njih briga kakve su reakcije na njihov natjecaj. Vuk sit, ovce na broju, nastavljamo po starom!

 
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Proš'o i taj voz...

Kad nemaju veze s realnošću, odnosno misle da korisnici HŽ usluga ju koriste iz zadovoljstva a ne nužne potrebe jer su alternative gore ili ih čak u nekim mjestima i nema.

 

Koliko puta sam zakasnio u školu, a kasnije i na posao zbog HŽ-a nije više ni smiješno.

Ako mislite na to odgovoriti "kreni ranije" odmah ću vam reči da jesam, puno puta, a onda se zalomi da dođem sat ili više ranije pa trebam zujati uokolo. Čemu vozni red onda?

 

Evo im jedan slogan: "Ne pitajte konduktera, ni on ništa nezna".

Moj PC  
7 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
Sint1 kaže...

Ma sto ce njima sreca i jockeri kad imaju neogranicenu kolicinu nasih novaca na raspolaganju? Iz drzavnog proracuna naravno, a neki od njih imaju i ugovore po kojima ne mogu dobiti otkaz. Takvim kompanijama ne treba nista. Uzimaju iz proracuna koliko im treba i sto je njih briga kakve su reakcije na njihov natjecaj. Vuk sit, ovce na broju, nastavljamo po starom!

Živim pored pruge i s vlakovima sam se naputoval... Činjenica jest da ima tam prekobrojnih koji rade recimo 15 dana mjesečno (ako radi noćnu, dva dana je doma prije i poslije toga), no meni nikak nije jasno na koji način bi ta željeznica mogla biti profitabilna. Od održavanja vlakova, pruga, amortizacije ove ili one, ljudstva... Onda kad budu iznenadni kvarovi ili klizišta, a ljudi se voze sve manje. Ove velike mašine (kenedijevke) ionak gutaju hrpu goriva, a snaga se ne iskoristi niti na pol. Navododno da zdrobi oko 900 litara nafte od Zagreba do Čakovca, a već od Budinščine nadalje hrpa vlakova vozi po par ljudi i to je to, čak i kad je škola.  A novi vlakovi, štedljiviji, isto bi koštali, tak da niti to ne bi išlo samo tak...   Ako sam dobro shvatil razgovor nekih željezničara, putnički prijevoz je čisti gubitak, dok se profit zarađuje na teretnom. Ali pak ako ukineš neke linije, ljudi pak nemaju kak na posel, tak da i to nije rješenje... Mislim da trebamo nobelovca da riješi to :)

14 godina
offline
Proš'o i taj voz...
Putnicki je uglavnom gubitak, teretni nije. Ali eto sad vlada stopira i investiranje u obnovu pruga. Zeljeznice propadaju.
Potpis!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
Mito i korupcija 3 kaže...

Spor, sporiji, najsporiji, index.hr, HŽ, bug.hr

 

I ne zaboravimo fantasticnu poruku od buga svaki put kad nekoga citiram.

 

U tekstu je pronađen nedozvoljeni komad HTML kôda (span style='background-color: #ffffff;'). 

Naravno, pa zakej bi uopće postavljal bijelu pozadinu na element {#} Niti ja ti to ne bi dozvolil {#}

 
2 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Proš'o i taj voz...
Mito i korupcija 3 kaže...
Valkic kaže...

Kako glasi komparacija pridjeva "spor"?

Spor, sporiji, najsporiji, HŽ.{#}

Spor, sporiji, najsporiji, index.hr, HŽ, bug.hr

 

I ne zaboravimo fantasticnu poruku od buga svaki put kad nekoga citiram.

 

U tekstu je pronađen nedozvoljeni komad HTML kôda (span style='background-color: #ffffff;'). 

Više sam puta naglašavao kako je BUG forum čisto preseravanje koje je pisalo malo dijete.... zapravo nije, pisala ga je ugledna firma i sa tehnologijama uglednog svijetskog brenda ali napisano je kao da ga je pisalo malo djete u prvome srednje... 

 

osim ovog problema po kojem sam JA (kao fol) ubacio nekakav HTML element prilikom citiranja nekoga ili copy pejsta nekakvog linka do problema zbog kojeg je NEMOGUCE citirati nekoga unutar Linux/Chrome kombinaciji...

 

al bitno da se nadju frajercine (idi...) koji krecu pametovati kako ovo kako ono :D

 

 

ocito ljudi nemaju pojma niti sto je user experience niti sto je BUG!!!!

 

 

p.s. nemoj ni pokusavati naglasiti probleme jer ce od tebe napraviti problemom... malogradjanstvo, kompleksi, sveznalice rVatske :)))

 
12 3 hvala 0
10 godina
offline
Proš'o i taj voz...

Ideja je dobro zamišljena, te HŽ po meni nije krivo postupio, nego je problem što je banalno novinarstvo sa portala uličnog novinarstva, dalo postora onim komentarima koji pljuju i izruguju željeznicu, jer eto ono sporo vozi, kasni, i tako dalje...Realni problemi istina postoje, ali ako ste njima pristupa na pljuvački način, te bahati onda imamo ovo što imamo...

 

...putnički željeznički prijevoz je jedino valjda isplativ tamo gdje ekipa non-stop ulazi-izlazi(kao u NR Kini...), a željeznica nije luksuz, nego potreba i jedina žila kucavica za krajeve koje se jedino po istoj otimaju odumiranju, te se nedaju urbanizaciji i bore za opstanak na svojim vječnim ognjištima....Naravno, narodu se može pomoći, al' to nije u interesu vladajućim klikama udruženim sa privatnim kapitalom, nego ljudima na mala vrate žele proturati u prvi plan neisplativost željeznice, te uvesti na te relacije privatnika koji će po većim cijenama, peljušiti narod koji ionako ne da nema za to para, nego nema ni za vlakove....a, političke elite kao Pilat oprati ruke....od lokalne politike mjesnog odbora, do državne, bez obzira tko je, kada i gdje na vlasti...bitan je čovjek, te treba gledati njegove potrebe, a ne filzofirati o diktatu tržišta koje određuje pravila kada se njemu u ruke daju ljudske sudbine.

Ovo nije kritika dotičnog članka, nego malo širi osvrt...

 

....istina, puno je uhljeba u HŽ-u, te njihov marketing i PR, neće znati iskoristi za ono što je plaćen....postoji lijepi primjer iz prakse da je jedan lik imao studentski portal, te je zarađivao više od reklama, a imao je deset puta manju posjećenost od "velikih razvikanijih" portala....Koja je njegova tajna? Nema je, samo se prihvatio posla, te sa ljubavi pristupao istom.

{#}

Panzerkampfwagen
Moj PC  
2 7 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Ja ne kužim koji debil od marketinškog stručnjaka je predložio ovu kampanju s obzirom na opće mišljenje korisnika prema HŽu? Iz aviona se moglo vidjeti da će to izazvati što je izazvalo.

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Proš'o i taj voz...
Mckilem kaže...
Mito i korupcija 3 kaže...

Spor, sporiji, najsporiji, index.hr, HŽ, bug.hr

 

I ne zaboravimo fantasticnu poruku od buga svaki put kad nekoga citiram.

 

U tekstu je pronađen nedozvoljeni komad HTML kôda (span style='background-color: #ffffff;'). 

Naravno, pa zakej bi uopće postavljal bijelu pozadinu na element {#} Niti ja ti to ne bi dozvolil {#}

em sto si nekulturan em sto provociras.

 

nije Mckilem kriv sto je ovaj forum bugovit i SAM postavlja nekakve NEDOZVOLJENE html kodove. dogadja se kod citiranja i kod pejstanja teksta sa nekog web izvora. Ako bug ne dozvoljava te nekakve kodove (sta to god znacilo) mogli bi ih ljepo i preparsirati u nesto humano i omoguciti korisniku postanje... a ne potrebu za pejstanjem u notepad i onda nazad na stranicu... jer to nit nije user friendly nit predstavlja nekakav experience kojeg bi si nekakav strucni forum trebao dozvoljavati... 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
LudaRajcica kaže...

 i SAM postavlja nekakve NEDOZVOLJENE html kodove. dogadja se kod citiranja i kod pejstanja teksta sa nekog web izvora... 

Citiranje se ne obavlja tako da C/P nečiji post, postoji tipka za to {#}

To understand what recursion is, you must first understand recursion.
15 godina
offline
Proš'o i taj voz...

Sad su ukinuli hrpu vlakova vikendima i praznicima.

 

Da su htjeli usparat onda nebi imali vozni red u kojem se 2 poluprazna vlaka voze skoro 100km jedan iza drugoga u razmaku od svega 5 minuta i oba imaju zajednicki cilj Zagreb glavni kolodvor.... vec bi se na pocetku te zajednicke 100 kilometarske dionice ljudi iz jednog vlaka preselili u drugi veci. Manji ceka putnike koji se vracaju iz Zagreba da se prebace u njega i da se vrati u smjeru od kojeg je dosel.

Mozda nje tak jednostavno za izvest, al ovaj raspored nije dozivio vece preinake zadnjih 5-10 godina, samo pomicu vlakove gore-dolje za koju minutu.

Linux, Arch Linux. Dvorak keyboard layout.
 
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
LudaRajcica kaže...
Mito i korupcija 3 kaže...
Valkic kaže...
al bitno da se nadju frajercine (idi...) koji krecu pametovati kako ovo kako ono :D

Ja sam se samo šalil, briga mene za nedozvoljene kodove jer ionak rijetko koristim forum {#}

11 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Kako je netko rekao putnički prijevoz je "socijalna" kategorija i nije isplativ nego bi se to trebalo nadoknadit teretnim. Samo kod nas je situacija ta da su uništene tvornice i proizvodnja 90-ih godina u največoj pljački, tzv privatizaciji koje je poslužila u svrhu bogaćenja pojedinaca. Kako zbog gore navedenih razloga se smanjivo teretni prijevoz jer nema šta prevozit, a usput je trebalo zaposlit ljude koji su posao izgubili u privatizaciji, ljudi trebaju nešt i jest, uz zapošljavanje  bezpotrebnih ljudi zbog prethodno navedenih problema željeznica sve više i više gubi para. Ako uz to dodamo izvlačanje novaca iz HŽ-a s jedne strane i sitnih krađa, koje su se naravno nagomilale, imamo situaciju koja je sada u HŽ-u. Tako da očajna usluga i visoke cijene su sadašnjost i ovakav odaziv nije ništ čudan.

 

Dok sam išo na faks vozio sam se i ja vlakom i kad dionicu od 50km vlaku treba skoro 2 sata, a par se puta desilo da u sred dionice vlak se nemože popet uz brdašce pa se vrača natrag i ljudi moraju presjedat u autobuse razumljiva je reakcija ljudi koji su pisali slogane. Nažalost pa su ti slogani istina.

 

Ali naravno situacija u ostalim državnim tvrtkama nije ništa drugačija, za primjer u HŠ ima situacija da u jednom gradu ima 2 puta više ljudi koji "rade" u uredima i od onih koji obavljau fizički posao rada u šumi.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
O B O kaže...

Kako je netko rekao putnički prijevoz je "socijalna" kategorija i nije isplativ nego bi se to trebalo nadoknadit teretnim. Samo kod nas je situacija ta da su uništene tvornice i proizvodnja 90-ih godina u največoj pljački, tzv privatizaciji koje je poslužila u svrhu bogaćenja pojedinaca. Kako zbog gore navedenih razloga se smanjivo teretni prijevoz jer nema šta prevozit, a usput je trebalo zaposlit ljude koji su posao izgubili u privatizaciji, ljudi trebaju nešt i jest, uz zapošljavanje  bezpotrebnih ljudi zbog prethodno navedenih problema željeznica sve više i više gubi para. Ako uz to dodamo izvlačanje novaca iz HŽ-a s jedne strane i sitnih krađa, koje su se naravno nagomilale, imamo situaciju koja je sada u HŽ-u. Tako da očajna usluga i visoke cijene su sadašnjost i ovakav odaziv nije ništ čudan.

 

Dok sam išo na faks vozio sam se i ja vlakom i kad dionicu od 50km vlaku treba skoro 2 sata, a par se puta desilo da u sred dionice vlak se nemože popet uz brdašce pa se vrača natrag i ljudi moraju presjedat u autobuse razumljiva je reakcija ljudi koji su pisali slogane. Nažalost pa su ti slogani istina.

 

Ali naravno situacija u ostalim državnim tvrtkama nije ništa drugačija, za primjer u HŠ ima situacija da u jednom gradu ima 2 puta više ljudi koji "rade" u uredima i od onih koji obavljau fizički posao rada u šumi.

Glavno da nam autor članka smatra da se loš imidž može riješi s par hashtagova uber beskorisnog twittera {#}

14 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Putujem... A žao mi....

Xanzzu jer je danas teško biti orginalan.
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Proš'o i taj voz...

meni nije jasno kak uz ovakvo (ne)funkcioniranje uopće uspiju pogoditi ikoga tko zaglavi na pružnom prijelazu ili zaspi na tračnicama ili baci pod vlak. u svakom (drugom) slučaju HŽ je praktičan dokaz kako vrijeme ne postoji i samo je perceptivna iluzija. {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite? Zeljeznice treba privatizirati i ako ce to znaciti povecanje cijene karata onda to znaci da su karte do sad bile prejeftine, ali karte trebaju placati oni koji se vlakom i koriste, a ne da cijela drzava placa 2-3 milijarde kuna godisnje nesposobnim zaposlenicima HZ-a.
 
0 13 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
zoki.zlikowski kaže...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite?

{#}

OMG ...

 

Nemoj više ,molim te ...

This is a 44 Magnum, the most powerfull handgun in the world, and will blow your head clean off, so You've gotta ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.4.2014 12:41 (kizo2703).
15 godina
offline
Re: Proš'o i taj voz...
zoki.zlikowski kaže...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite? Zeljeznice treba privatizirati i ako ce to znaciti povecanje cijene karata onda to znaci da su karte do sad bile prejeftine, ali karte trebaju placati oni koji se vlakom i koriste, a ne da cijela drzava placa 2-3 milijarde kuna godisnje nesposobnim zaposlenicima HZ-a.

Dr. Mengele je pobio više ljudi od plaćenih ubojica. Najbolje da zatvorimo bolnice jer doktori očito ubijaju ljude.

 

Što se ljudi u prirodi tiče, najbolje da se svi preselimo u grad jer i djeca u vrtiću znaju da se mlijeko dobiva iz tetrapaka u Konzuma.

Čekaj, ne.

Netko treba hranu uzgajati.

Pa najbolje da po sjemenke i hranu i gnjojivo dolaze u Avenue Mall! Imaju čak 3 sata besplatnog parkinga!

 

Sad kad mi se i više neda isticati tvoju glupost i p*ušenje k*urca lošem kapitalizmu, (koji priliči onom, ako su djeca gladna riješi se djece) istaknuti ću u ozbiljnijem tonu (koje se i dalje može shvatti kao ismijavanje) da bi sa funkcionalnom željeznicom, gle čuda, i tvoj, očito protraćeni, život u "shiny city" bio mnogo jeftiniji.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
15 godina
offline
Re: Proš'o i taj voz...
zoki.zlikowski kaže...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite? 

Pa preseli se onda iz te betonske bukse. Nitko ti ne brani selidbu!

Ne znam zasto postoje tramvaji u Zagrebu, ak se mi sa sela mozemo prosetat desetak kilometara do ducana mozete i vi u gradu.

Zasto bacat novce na nepotrebno?

 

Odi se obrazuj malo prije laprdanja!

Linux, Arch Linux. Dvorak keyboard layout.
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.4.2014 13:33 (Ante).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
zoki.zlikowski kaže...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite? Zeljeznice treba privatizirati i ako ce to znaciti povecanje cijene karata onda to znaci da su karte do sad bile prejeftine, ali karte trebaju placati oni koji se vlakom i koriste, a ne da cijela drzava placa 2-3 milijarde kuna godisnje nesposobnim zaposlenicima HZ-a.

Plaćamo itekako mi koji se vozimo. Ja sam iz Zagreba ali najlakše je doći do centra vlakom (što je zbog stanja željeznica tužno). Stvar je u tome da bus vozi brže od vlaka (vidio sam kad smo išli usporedno), da će ukinuti pola linija kojih je ionako malo, da kasne jer sja sunce, pada kiša i puše vjetar, da se kvare svakog neparnog datuma itd. i to nije zašto oni koji se voze vlakom plaćaju toliku enormnu cijenu karte (najdraže mi je kad nakon kašnjenja od pola sata što sam stajao na hladnoći dođe kontrolor karata iste sekunde).

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
15 godina
offline
Proš'o i taj voz...

jedan Dalmoš je napisal "Vlak odnija prišu" {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
logik kaže...
zoki.zlikowski kaže...
Ne kuzim ljude koji misle da netko treba platiti to sto oni zive u prirodi i sto im je tesko doci do grada. Zasto bi gradjani koji zive u buksama od betonskih stanova morala placati "jadnim ljudima" koji zive u kucama na selu u prirodi da oni lakse i jeftinije dodju do grada? Pa tko vam brani da se preselite? Zeljeznice treba privatizirati i ako ce to znaciti povecanje cijene karata onda to znaci da su karte do sad bile prejeftine, ali karte trebaju placati oni koji se vlakom i koriste, a ne da cijela drzava placa 2-3 milijarde kuna godisnje nesposobnim zaposlenicima HZ-a.

Plaćamo itekako mi koji se vozimo. Ja sam iz Zagreba ali najlakše je doći do centra vlakom (što je zbog stanja željeznica tužno). Stvar je u tome da bus vozi brže od vlaka (vidio sam kad smo išli usporedno), da će ukinuti pola linija kojih je ionako malo, da kasne jer sja sunce, pada kiša i puše vjetar, da se kvare svakog neparnog datuma itd. i to nije zašto oni koji se voze vlakom plaćaju toliku enormnu cijenu karte (najdraže mi je kad nakon kašnjenja od pola sata što sam stajao na hladnoći dođe kontrolor karata iste sekunde).

 

Moj komentar je namijenjen gore jednom forumasu kojem ovakva situacija odgovara i ne bi da se zeljeznice privatiziraju jer ce karte poskupiti. Ako ce karte poskupiti onda znaci da su danas prejeftine jer ce privatnik sigurno pobacati visak ljudi van iz tog legla uhljeba i smanjiti enormne nepotrebne troskove koje danas svi placamo. Apsolutno sam protiv subvencioniranja zeljeznice jer netko tko zivi na selu i smatra da mora zivjeti na selu, a da ljudi iz grada to moraju placati nije u pravu. Ljudi u gradu imaju losiji zivotni standard od ljudi na selu i nemaju ljudi na selu nikakva "prava" na izjednacavanje zivota s ljudima iz grada. Inace, ja i zivim na periferiji grada, ne zivim u betonskoj buksi, ali sam zivio prije. Ako je zeljeznica jeftinija od cestovnog prijevoza, a znamo da je, onda i karta uz normalno vodjenje poduzeca (privatnik) i bez subvencioniranja moze biti jeftinija nego je danas.
12 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

Karta je dovoljno skupa za sve što se u HŽu radi i ako privatiziranje znači poskupljenje onda - ne!

Usput, privatiziranje svega je čista glupost i vodi u propast države s obzirom da smo tako mala država. Treba naći nekog tko će cijelu državu voditi dobro, pa i HŽ, a ne privatizirati.

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
Moj PC  
2 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: Proš'o i taj voz...
logik kaže...

Karta je dovoljno skupa za sve što se u HŽu radi i ako privatiziranje znači poskupljenje onda - ne!

Usput, privatiziranje svega je čista glupost i vodi u propast države s obzirom da smo tako mala država. Treba naći nekog tko će cijelu državu voditi dobro, pa i HŽ, a ne privatizirati.

 

Daj mi molim te samo jedan primjer dobro vodjene drzavne firme, samo jednu.
16 godina
neaktivan
offline
Proš'o i taj voz...

zanimljivo je kako se spominje beskorisnost tvitera, kad vidi vraga, cijela ta priča i je krenula sa tvitera, a pokrile su je sve televizijske kuće, portali i ostalo što bi se moglo nazvati medijima u hr...

Silence! I Kill You...
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Proš'o i taj voz...

ja na twitter odem samo kad hoću provjeriti jel bio potres ili mi se učinilo

Potpis!
Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice