Nek oni uvedu da ne moraš zbog svake gluposti odlaziti u centar...to bi bilo za pohvalu a ne sms...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nek oni uvedu da ne moraš zbog svake gluposti odlaziti u centar...to bi bilo za pohvalu a ne sms...
Da, imaju web koji ne radi ništa što bi mogao/trebao.
Upravo to htjedoh pitati. U današnje broadband doba oni smišljaju šifre u sms porukama?
Jel takav problem da svaki pretplatnik, mušterija ima svoj račun putem kojeg može obavljati
sva s*anja zbog kojih najčešće ljudi zjakaju po redovima? No opet, možda puno očekujem od
firme koja barata s prosječnim hrvatom :/
a cijena poruke samo 3,99 Kn + PDV :)
Moraju i oni nove "usluge" izmišljati da nešto zarade od golemih redova :)
Nek oni uvedu da ne moraš zbog svake gluposti odlaziti u centar...to bi bilo za pohvalu a ne sms...
??? A zbog čega to "svaki čas ideš u T-Centar"? Ja sam u zadnjih 4-5 godina ui T-Centar išao kada sam prebacivao mobitel sa simpe na pretplati i kada sam prebacivao sa pretplate na simpu... Sve ostalo vezano uz telefon, internet, MaxTV riješavam online... Ono, prebacivao brzine, pdružavao ugovore, mjenjao i tehnologije spajanja (ADSL, VDSL, optika) da sam T-Centru prišao samo kada sam sa ćukom šetao ispred, ali ulazio nisam tako da nemam pojma o čemu vi to :)
Imam neku karticu s kojoj uzimam papiric kad idem cekat na red i zahvaljujuci tome sam odma prvi na redu kad netko zavrsi :)
Predobra shema. Ono dojdem u T-Centar gdi dvadeset ljudi ceka, uzmem papiric i za minutu sam na redu lol
Kaj mi je super da mozes povecat pretplatu online ali ako oces smanjit moras u centar gubit vrijeme, samim time oni dobivaju na vremenu te ljudima koji nemaju volje niti vremena smrdit u T-Centru cekajuci da smanje pretplatu tu istu naplate jos par puta.
ISto tako mi je fascinantno kak im je website spor. Ono fakin internet provider koji skrtari na webserverima.
Zbog toga Vam od srca hvala.
korporativni korisnik,
ali to vise sad ne pali, sad cekas i s tom karticom
Moral budem probat, sad si mi pustil bubu u uho. Inace je radilo prije nekih mjesec dana.
Gužvu na šalterima su riješili još u svibnju kada su cijene pojedinih telefona uz pretplatu digli za 100% i kada su digli cijene obiteljskih pretplata za 20-40%. Posebno je ironično što su nove pretplate sa manje minuta i MB nazvali najboljima - istina, za njih su najbolje do sada.
Na simpi imam za trecinu cijene vise svega lol
Nek oni uvedu da ne moraš zbog svake gluposti odlaziti u centar...to bi bilo za pohvalu a ne sms...
??? A zbog čega to "svaki čas ideš u T-Centar"? Ja sam u zadnjih 4-5 godina ui T-Centar išao kada sam prebacivao mobitel sa simpe na pretplati i kada sam prebacivao sa pretplate na simpu... Sve ostalo vezano uz telefon, internet, MaxTV riješavam online... Ono, prebacivao brzine, pdružavao ugovore, mjenjao i tehnologije spajanja (ADSL, VDSL, optika) da sam T-Centru prišao samo kada sam sa ćukom šetao ispred, ali ulazio nisam tako da nemam pojma o čemu vi to :)
Odlaze u T-centar isprobavat vruce kifle(flagship smartphone), da bi se kasnije na forumu hvalili kak su isprobali zadnji jajofon...
Imam neku karticu s kojoj uzimam papiric kad idem cekat na red i zahvaljujuci tome sam odma prvi na redu kad netko zavrsi :)
Predobra shema. Ono dojdem u T-Centar gdi dvadeset ljudi ceka, uzmem papiric i za minutu sam na redu lol
.
Mozda zato sto su drugi ispred tebe ignorirali aparat sa brojem za red?
Odlaze u T-centar isprobavat vruce kifle(flagship smartphone), da bi se kasnije na forumu hvalili kak su isprobali zadnji jajofon...
Ha? Opako trabunjaš kolega...
Uglavnom, u redu sam čekao jednom prilikom jeeer preko neta nije bilo moguće promijeniti adresu stanovanja prije nego sam produljio pretplatu nego sam se morao javiti u T-Centar da mi to naprave. I čekao jedno 50 min iako su ispred mene bile 3 osobe.
Inače i nemam neke potrebe kontaktirati službu za korisnike T-Mobilea (na sreću).
Razlog što sam napisao to što sam napisao je zato što mi je idiotski da se uvode te SMS prijave i "redaljke".
Kao da će se neka bačica znat snaći kad počne dobivati poruke "za privatne korisnike odgovorite sa brojem 1".
Iako mi je opet nejasno kako će to napraviti da se kraće čeka...Sumnjam da ti sustav javlja kad se svaki ispred tebe "zadovolji" pa da znaš koliko još ima tako da bi mogao obaviti nešto za to vrijeme ili srkat kavu...
Ali dobro, sreća moja što nemam potrebe za njihovom osobnim uslugama...
OT: jedan off-topic. na par mobitela već sam imao problem sa 4g spajanjem jer naiđem na područje u kojem nema 4g signala, mob izgubi "dio" mreže (radi net, primam poruke i pozive ali sms ne stiže onima kome pošaljem). To mi se dogodilo i na Androidu i na Win OS-u tako da nije do sustava a čudi me da svejedno t-com toliko reklamira 4g koji očito nije baš spreman za ovo područje...
Ja nez zasto ste se nasli u mojem postu?... Ja nisam naveo nikoga imenom... A to da ima takvih koji odu u T-Centar(VIP,ili Tele2), samo da prckaju po novom smartphoneu, to sam vlastitim ocima vidio... Radio sam u west gate t-centru, i vise je takvih, nego onih koji zaista nesto trebaju...
Odlaze u T-centar isprobavat vruce kifle(flagship smartphone), da bi se kasnije na forumu hvalili kak su isprobali zadnji jajofon...
Ha? Opako trabunjaš kolega...
Uglavnom, u redu sam čekao jednom prilikom jeeer preko neta nije bilo moguće promijeniti adresu stanovanja prije nego sam produljio pretplatu nego sam se morao javiti u T-Centar da mi to naprave. I čekao jedno 50 min iako su ispred mene bile 3 osobe.
A i te stvari se daju riješiti u chatu sa operaterom na njihovim stranicama...
A i te stvari se daju riješiti u chatu sa operaterom na njihovim stranicama...
Vjeruj mi, probao...samo osobno
A i te stvari se daju riješiti u chatu sa operaterom na njihovim stranicama...
Vjeruj mi, probao...samo osobno
Ja ne pušim ništa osobno. Vjeruješ čovjeku na riječ, a pola njih ne zna što priča i nema odgovornost.
Poslije ti imaš sto problema jer netko nije dobro shvatio, a ti nemaš pismeni dokaz.
Isključivo rješavam sve pisanom komunikacijom, i to većinom preko Facebooka.
A i te stvari se daju riješiti u chatu sa operaterom na njihovim stranicama...
Vjeruj mi, probao...samo osobno
Ja ne pušim ništa osobno. Vjeruješ čovjeku na riječ, a pola njih ne zna što priča i nema odgovornost.
Poslije ti imaš sto problema jer netko nije dobro shvatio, a ti nemaš pismeni dokaz.
Isključivo rješavam sve pisanom komunikacijom, i to većinom preko Facebooka.
Jasno mi je da u redu čekaju penzići... jer to im dođe razlog za druženje, ali da neko iole informatiči pismen za svaku sitnicu ide u t-centar, tele2, vip i slično, hm...
Jasno mi je da u redu čekaju penzići... jer to im dođe razlog za druženje, ali da neko iole informatiči pismen za svaku sitnicu ide u t-centar, tele2, vip i slično, hm...
Ali ti očito nije jasno i ne možeš shvatiti da neke stvari ne mogu/ne žele riješiti preko telefona/chata/maila/kako god...baš se svima ide u T-fakin-Centar na waiting seanse...
Jasno mi je da u redu čekaju penzići... jer to im dođe razlog za druženje, ali da neko iole informatiči pismen za svaku sitnicu ide u t-centar, tele2, vip i slično, hm...
Ali ti očito nije jasno i ne možeš shvatiti da neke stvari ne mogu/ne žele riješiti preko telefona/chata/maila/kako god...baš se svima ide u T-fakin-Centar na waiting seanse...
Tako je. Evo ja bih trebao ići zamijeniti sim karticu. Ali grozim se načekavanja i radije trpim ovu poluispravnu žderačicu baterije iz 2000 i neke.
Nema potrebe da idem u T-centar, osim onih nekih glupih, to morate u t-centru riješiti. Imam dobru tarifu, za četiri člana, svakome po 5GB prometa, 5000 minuta trošimo zajedno, sms neograničeno i to sve za 420kn mjesečno. Ovu tarifu su davali kad su bila "dobra vremena" XXL+.
15-tak godina bio sam korisnik T-scuma-mjesecno sam im davao 500-njak kuna.
Cekanje u redovima i bezobrazni radnici na pultu su 90% razloga zasto sam otišao od njih!
Nikada im se necu vratiti!
15-tak godina bio sam korisnik T-scuma-mjesecno sam im davao 500-njak kuna.
Cekanje u redovima i bezobrazni radnici na pultu su 90% razloga zasto sam otišao od njih!
Nikada im se necu vratiti!
To, pokazao si im :-)
Jasno mi je da u redu čekaju penzići... jer to im dođe razlog za druženje, ali da neko iole informatiči pismen za svaku sitnicu ide u t-centar, tele2, vip i slično, hm...
Ali ti očito nije jasno i ne možeš shvatiti da neke stvari ne mogu/ne žele riješiti preko telefona/chata/maila/kako god...baš se svima ide u T-fakin-Centar na waiting seanse...
Tako je. Evo ja bih trebao ići zamijeniti sim karticu. Ali grozim se načekavanja i radije trpim ovu poluispravnu žderačicu baterije iz 2000 i neke.
Ja sam čak i zamjenu kartice odradio online... a ako nisi u nekom slijepom crijevu postoji dobra šansa da ima u blizini i neki T-Com partner pa da možeš kod njih odraditi sve te poslove, a kod njih vjerovatno nije tolika gužva... :)
Ja sam čak i zamjenu kartice odradio online... a ako nisi u nekom slijepom crijevu postoji dobra šansa da ima u blizini i neki T-Com partner pa da možeš kod njih odraditi sve te poslove, a kod njih vjerovatno nije tolika gužva... :)
E ježiga, ti si očito neka velika čunka kad ti se sve rješava online.
Mi obična bagra moramo ići u live interakciju sa ljudima ako hoćemo obaviti rudimentalne stvari kao što su promjena kartice.
Možda u drugom životu i ja budem tako poseban
Ja sam čak i zamjenu kartice odradio online... a ako nisi u nekom slijepom crijevu postoji dobra šansa da ima u blizini i neki T-Com partner pa da možeš kod njih odraditi sve te poslove, a kod njih vjerovatno nije tolika gužva... :)
E ježiga, ti si očito neka velika čunka kad ti se sve rješava online.
Mi obična bagra moramo ići u live interakciju sa ljudima ako hoćemo obaviti rudimentalne stvari kao što su promjena kartice.
Možda u drugom životu i ja budem tako poseban
Možda sam samo imo sreće, ali HTovci žele što više stvari prebaciti online... tako da mogu što više ljudi iz T-Centara proglasiti viškom da ostanu na što manje ljudi da reduciraju troša...