Ovo da HAC napravi natjecaj kostalo bi kao vanjski dug SAD-a
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo je govor mrznje
Ovo da HAC napravi natjecaj kostalo bi kao vanjski dug SAD-a
misliš sa sedamnaesterostrukim farbanjem (tzv. "prva ruka" iliti "grund") ili sa bez?
21 milijarda je kikiriki za Svede i Fince. Ne vidim problem.
Ti ne vidis potrebu, no vjeruj mi postoje puno pametniji i ukljuceniji ljudi u proces pa vide. Mislis da je tebi prvom palo na pamet da tu nema racunice? Znaci ili je ima ili je nema jos. Jel ti palo na pamet da se mora neki prototip hypreloopa napravit prije nego rade preko oceana? Mozda je tu racunica. Super su mi ljudi koji znaju 3 informacije i blebnu da projekt od 21 miljardu nije isplativ. Pravo rvacki. Znan ja.
Helsinki kao grad ima veci BDP nego cijela Hrvatska, dok Stockholm kao grad ima veci BDP nego cijela Hrvatska i Srbija zajedno. Usporedivati ta dva grada sa icime na nasim prostorima je uopce smijesno, Beograd i Zagreb su potpuno minorni i nebitni u svijetu i europi, za razliku od ta dva skandinavska grada. Takoder je smjesna ideja da bi se taj transport koristio za obicne sljakere ili za otic na pivo. Jos nisam vidio da netko avionom putuje na pivo ili svako jutro na baustelu.
Kome treba nešto takvo? Svima onima koji putuju avionom izmedu ta dva grada, pogledaj koliko ljudi dnevno leti izmedu ta dva grada pa ces dobit odgovor.
Svedi i Finci se ne mrze, ne znam odakle ti to. Evo ja kao doseljeni Sved sam ozenio Finkinju i nikad nisam imao problema.
Svedi i Finci se ne mrze, ne znam odakle ti to. Evo ja kao doseljeni Sved sam ozenio Finkinju i nikad nisam imao problema.
Vjerojatno si jaci od nje pa ti se ne usudi nista reci.
Ne trkeljaj!
Koliko košta izrada dva aerodroma i 10 aviona koji bi vozili vamo tamo? Za usporedbu.
Google kaže avion košta oko 100 milijona, a aeordrom oko 3 milijarde. No kad se hyperoloop raširi, postat će puno isplatljiviji.
Google kaže avion košta oko 100 milijona, a aeordrom oko 3 milijarde. No kad se hyperoloop raširi, postat će puno isplatljiviji.
Vjerojatno su i troskovi prijevoza manji sa hyperloop-om...
Google kaže avion košta oko 100 milijona, a aeordrom oko 3 milijarde. No kad se hyperoloop raširi, postat će puno isplatljiviji.
Vjerojatno su i troskovi prijevoza manji sa hyperloop-om...
Vrijeme je manje s ovakvim sustavom. Zato hyperloop nije za vece udaljenosti, nego taman za nesto sto je predugacko za metropolitanski prijevoz do cca 100 km a preblizu za avione.
Sve je to super. Nego, mene interesira, cemu to boldanje teksta? Ajde da nesto ima posebno bitno za razumijevanje teksta pa zele to istaknuti, ali ovo je totalno bezvezno boldanje. Od kud je autor dosao, 24sata?
Stvar je ne isplativa....
A ova izjava da hyperloop mora negdi počet kao koncept da bi iša preko oceana je jednostavno za ludnicu ...
Ovdje me je netko optuzio za govor mrznje sto je glupo da ne moze biti gluplje. Mozda Stokholm i Helsinki upimaju GDP kao cijeli Balkan zajedno i mozda zaista dnevno 5 tisuca ljudi leti u ona pravca u sto cisto sumnjam. Pitanje je da li nesto ovakvo ima ekonomski opravdanost. Ako ima super. Ja bih zaista volio vidjeti takvo sto i kod nas recimo mrezu Ljubljna Zagreb Beograd Sofija sa odvajanjima Pza Atenu i Solun ili pak Zagreb Split ili Osjek Dubrovnik preko Sarajeva. No nema od toga nista.
Ovdje me je netko optuzio za govor mrznje sto je glupo da ne moze biti gluplje. Mozda Stokholm i Helsinki upimaju GDP kao cijeli Balkan zajedno i mozda zaista dnevno 5 tisuca ljudi leti u ona pravca u sto cisto sumnjam. Pitanje je da li nesto ovakvo ima ekonomski opravdanost. Ako ima super. Ja bih zaista volio vidjeti takvo sto i kod nas recimo mrezu Ljubljna Zagreb Beograd Sofija sa odvajanjima Pza Atenu i Solun ili pak Zagreb Split ili Osjek Dubrovnik preko Sarajeva. No nema od toga nista.
Evo sad si i slovence ukljucio u svoju malu prljavu jednadzbu. Ovakvo zveckanje oruzjem je zadnji puta dovelo do rata...
Helsinki kao grad ima veci BDP nego cijela Hrvatska, dok Stockholm kao grad ima veci BDP nego cijela Hrvatska i Srbija zajedno. Usporedivati ta dva grada sa icime na nasim prostorima je uopce smijesno, Beograd i Zagreb su potpuno minorni i nebitni u svijetu i europi, za razliku od ta dva skandinavska grada. Takoder je smjesna ideja da bi se taj transport koristio za obicne sljakere ili za otic na pivo. Jos nisam vidio da netko avionom putuje na pivo ili svako jutro na baustelu.
Kome treba nešto takvo? Svima onima koji putuju avionom izmedu ta dva grada, pogledaj koliko ljudi dnevno leti izmedu ta dva grada pa ces dobit odgovor.
Beograd će vjerojatno u doglednoj budućnosti postati hub za prekooceanske letove na ovim prostorima (istina, Air Serbia ima samo jedan Airbus A330 za sada), a Zagreb?
To ce bit direktan udar na aviokompanije, konkurencija kakvu ni u najgoroj nocnoj mori nisu mogli zamislit. Bit ce tu svasta.
Mene zanima kolike su sanse da padnu cijene zrakoplovnih letova u tom slucaju posto ce im uzet hrpetinu klijenata!
Bilo bi lijepo da se prosiri na cijeli svijet.
A kolike su sigurnosne provjere za vlakove i magleve?
Avioni imaju red velicina vece kontrole jer su neovisni i mogu poslutiti kao projektili, sto smo vec vidjeli. A i pasivna sigurnost je nikakva.
Šta sve neće izmisliti, šta je sljedeće, auti koji voze sami?
Ovdje me je netko optuzio za govor mrznje sto je glupo da ne moze biti gluplje. Mozda Stokholm i Helsinki upimaju GDP kao cijeli Balkan zajedno i mozda zaista dnevno 5 tisuca ljudi leti u ona pravca u sto cisto sumnjam. Pitanje je da li nesto ovakvo ima ekonomski opravdanost. Ako ima super. Ja bih zaista volio vidjeti takvo sto i kod nas recimo mrezu Ljubljna Zagreb Beograd Sofija sa odvajanjima Pza Atenu i Solun ili pak Zagreb Split ili Osjek Dubrovnik preko Sarajeva. No nema od toga nista.
Evo sad si i slovence ukljucio u svoju malu prljavu jednadzbu. Ovakvo zveckanje oruzjem je zadnji puta dovelo do rata...
koju prljavu jednadzbu,o cemu ti pricas....ispran si totalno
A kolike su sigurnosne provjere za vlakove i magleve?
Avioni imaju red velicina vece kontrole jer su neovisni i mogu poslutiti kao projektili, sto smo vec vidjeli. A i pasivna sigurnost je nikakva.
hyperloop je puno sigurniji, naprimjer u avionu ako napraviš mali ekploziv ili pucas sa pištoljom riskiraš pucanje u trup ili prozor i sruši se tlak u kabini i ode zrakoplov. Dok kod hypeloopa nema toga.
Ako avion ostane bez goriva, pilot je prisiljen se spustiti prisilno. Ako se u gradu di se avion spušta dođje velika skroz nepregledna magla dakle u večini slučajeva pilot nema izbora nego da se spusti riskirajuči rušenje.
Hyperlop bude čak mogao biti brži od aviona, ovo kaj su spomenuli nisu konačne brzine, dok je hyperloop u cijevi sigurnost je puno veča jer zrak, magneti ili kaj bude držat ce vagon na sredini. Putovanjem nečete imati straha od turbulencije, od nedostatka goriva, od magle itd.
Jednom kada naprave hypeloop cijevi, putovanje se bude daleko više isplatilo. Osim toga zagađenje zraka bi moglo drastično dosta opasti. Da pogledate koliko aviona redovito prolaze kroz Hrvatsku, srušili bi se .
A kolike su sigurnosne provjere za vlakove i magleve?
Avioni imaju red velicina vece kontrole jer su neovisni i mogu poslutiti kao projektili, sto smo vec vidjeli. A i pasivna sigurnost je nikakva.
hyperloop je puno sigurniji, naprimjer u avionu ako napraviš mali ekploziv ili pucas sa pištoljom riskiraš pucanje u trup ili prozor i sruši se tlak u kabini i ode zrakoplov. Dok kod hypeloopa nema toga.
Ako avion ostane bez goriva, pilot je prisiljen se spustiti prisilno. Ako se u gradu di se avion spušta dođje velika skroz nepregledna magla dakle u večini slučajeva pilot nema izbora nego da se spusti riskirajuči rušenje.
Hyperlop bude čak mogao biti brži od aviona, ovo kaj su spomenuli nisu konačne brzine, dok je hyperloop u cijevi sigurnost je puno veča jer zrak, magneti ili kaj bude držat ce vagon na sredini. Putovanjem nečete imati straha od turbulencije, od nedostatka goriva, od magle itd.
Jednom kada naprave hypeloop cijevi, putovanje se bude daleko više isplatilo. Osim toga zagađenje zraka bi moglo drastično dosta opasti. Da pogledate koliko aviona redovito prolaze kroz Hrvatsku, srušili bi se .
Hrpa nabacanih teorija/bedastoca bez ikakve "brojcane" tezine, ko da babe na placu pricaju