- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa ovo je več bilo? Ona afera sa etargetom na istu caku?
A vi? Joćete li ih i vi isključiti sa svoje stranice, pošto je očito da se kite i sa vašim
članovima i klikovima?
znaš kako se kaže "nije beg cicija", neka ih
Bug 17. najčitaniji portal u RH...
a u sljedećem izvještaju - šesnaesti!
Nadam se da će propast.
J****ti njihov portal; pola vijesti je "Evo što je bilo", "Pogledajte što je bilo", "Ovo niste vidjeli" itd..
Tim uređivačkim kretenima valjda nitko nije rekao da nadnaslov, naslov i opis vijesti trebaju sadržavat bar minimum informacija.
Kod njih je nadnaslov: "OPREZ!" Naslov: "Na sjednici Vlade Linić držao glavnu riječ" Opis: Pogledajte kakve promjene nam se spremaju"
Tek kad klikneš na članak vidiš da pdv nije 23 nego 25%. Baš nebitno za navest.
Ma j***** se, odavno mi niste u bookmarksima.
Nadam se da će propast.
J****ti njihov portal; pola vijesti je "Evo što je bilo", "Pogledajte što je bilo", "Ovo niste vidjeli" itd..
Tim uređivačkim kretenima valjda nitko nije rekao da nadnaslov, naslov i opis vijesti trebaju sadržavat bar minimum informacija.
Kod njih je nadnaslov: "OPREZ!" Naslov: "Na sjednici Vlade Linić držao glavnu riječ" Opis: Pogledajte kakve promjene nam se spremaju"
Tek kad klikneš na članak vidiš da pdv nije 23 nego 25%. Baš nebitno za navest.
Ma j***** se, odavno mi niste u bookmarksima.
Kraljevski komentar , samo problem je što se ta sra*a od sadržaja i šupljih naslova nalaze na brojnim domaćim web portalima, nažalost (iako ih nemaš u bookmarksima)
Malo mi je cijeli taj posao nekako krivo zamišljen... očito niti jedan od Gemiusovih klijenata nikada nije bio, niti će ikada biti, siguran koliko drugih Gemiusovih klijenata vara (i možda i sam Gemius)?
Pa da... čudna neka lista.
Recimo, pouzdano znam da je jako posjećena prognoza vremena:)
A ni Njuškala nema, a ima davno zaboravljenog plavog oglasnika?
Gdje je Jutarnji 24 sata, index? Nisu neki giganti novinarstva ali posjećeni jesu.
No neznam, te liste imaju neku težinu pri naplati oglasa, jel?
Pa da... čudna neka lista.
Recimo, pouzdano znam da je jako posjećena prognoza vremena:)
A ni Njuškala nema, a ima davno zaboravljenog plavog oglasnika?
Gdje je Jutarnji 24 sata, index? Nisu neki giganti novinarstva ali posjećeni jesu.
No neznam, te liste imaju neku težinu pri naplati oglasa, jel?
?!?
Kako nema Njuškala, Jutarnjeg, Indexa...? Gdje ti uopće gledaŠ?
Inače Gemius postoji godinama, pisali smo dosta o metodologiji, sve skupa je dosta kompleksna problematika i nema smisla sada ovdje ulaziti u detalje. Onima kojima ovo uopće bitno, sigurno su ti detalji dobro poznati...
Meni se čini da prvih 5 na toj listi malo friziraju rezultate ali dobro to se očito samo meni čini
EDIT: Znam da je debeli ali moram pitati.
Miro šta ti se desilo sa zvjezdicama, samo 3 i po? Jel to neka kazna od strane redakcije? Nije valjda i redukcija plaće
Nazalost kod nas se friziraju rezultati gdje je god to moguce. Najvise anketne agencije to rade. Sto se tice net.hr, moram biti iskren i napisati da je taj portal jako lose uredjen. Anonimnost se postize laznim profilom na yahoo ili na facebook (tako da se postavlja pitanje smisla otvaranja pravih profila, jer nemaju smisla), a vijesti su totalno ogranicene i cesto se brisu komentari. Tamo sam samo u prolazu. Ako se ne varam to je u biti bivsi iskon - koji je u ono vrijeme bio vjerojatno top2, a koji je preuzeo t-com i koji ga je unistio.
Pa da... čudna neka lista.
Recimo, pouzdano znam da je jako posjećena prognoza vremena:)
A ni Njuškala nema, a ima davno zaboravljenog plavog oglasnika?
Gdje je Jutarnji 24 sata, index? Nisu neki giganti novinarstva ali posjećeni jesu.
No neznam, te liste imaju neku težinu pri naplati oglasa, jel?
?!?
Kako nema Njuškala, Jutarnjeg, Indexa...? Gdje ti uopće gledaŠ?
Inače Gemius postoji godinama, pisali smo dosta o metodologiji, sve skupa je dosta kompleksna problematika i nema smisla sada ovdje ulaziti u detalje. Onima kojima ovo uopće bitno, sigurno su ti detalji dobro poznati...
Aa sorry meaculpa, gledao sam gornji screenshot sa bugom, a nisam primjetio da neide od mjesta 1 nego od 8.
Nadam se da će propast.
J****ti njihov portal; pola vijesti je "Evo što je bilo", "Pogledajte što je bilo", "Ovo niste vidjeli" itd..
Tim uređivačkim kretenima valjda nitko nije rekao da nadnaslov, naslov i opis vijesti trebaju sadržavat bar minimum informacija.
Kod njih je nadnaslov: "OPREZ!" Naslov: "Na sjednici Vlade Linić držao glavnu riječ" Opis: Pogledajte kakve promjene nam se spremaju"
Tek kad klikneš na članak vidiš da pdv nije 23 nego 25%. Baš nebitno za navest.
Ma j***** se, odavno mi niste u bookmarksima.
Pogotovo oni promo oglasi. Jedan tjedan: zašto ne valja jesti crveno meso. Drugi tjedan: Zašto valja jesti crveno meso. Od onda ih ne čitam, a tomu ima jedno 3 godine kako sam vidio te oglase. Članci su im nikakvi, posebno kada se neki novinari uhvate analize pa pola analize budu psovke, što je po meni totalno neprofesionalno ponašanje. Također rubrika znanost im je katastrofa živa.
Meni se čini da prvih 5 na toj listi malo friziraju rezultate ali dobro to se očito samo meni čini
EDIT: Znam da je debeli ali moram pitati.
Miro šta ti se desilo sa zvjezdicama, samo 3 i po? Jel to neka kazna od strane redakcije? Nije valjda i redukcija plaće
To sam i ja primjetio. Ne samo kod njega nego i kod drugih moderatora. Možda im je to samo neka kazna
Postoji samo jedan razlog za posjetu net.hr - Siniša Mareković. Vjerojatno im 1/3 posjeta donosi muljaža, a 1/3 Mareković.
I posljednja trećina, Matakovićev Overkloking.
Ovaj mail poslala sam već na adresu nekoliko hrvatskih redakcija, pa kako ga nisu objavili objavljujem ga ovdje:
Koga je to Net.hr prevario? Stvari koje su vrijedne da ih se ima ili pridobije, obično su stvari koje su i vrijedne varanja. Odnosno, nitko ne vara bez razloga. Sve prevare, kao i loše nanesena šminka na licu žene, uvijek imaju tendenciju da dovedu do raspadanja onoga što bi trebalo da podrže, istaknu ili otkriju. U ovom slučaju u pitanju je istina, a ne ljepota. Jer, i mala djeca znaju već iz bajke o "pastiru i vuku" da; tkogod je uhvaćen u sramnoj prevari, neće mu se kasnije vjerovati čak i ako bude govorio istinu.
1. Prevarili su kolege!
Ako su sve nautjecajnije domaće web stranice (ukupno njih 106) prihvatile "Pravilnik za sudjelovanje u gemiusAudience istraživanju" i suglasile se da igraju pod istim "pravilima igre" onda Net.hr "već duže vrijeme" vara sve konkurente na tržištu koji se bore za svoj dio oglasnog kolača. (Za bolje poznavatelje online tržišta u Hrvatskoj, ovo nije prvi put da je Net.hr uhvaćen u sumnjivim radnjama). Varka je prije oružje obrane, nego napada, pa izmijenjena Gemiusova skripta koja ti pribraja tuđe "klikove" može biti zgodan način da se unutar Adriatic Media d.o.o. riješe neki mnogo veći problemi, kao primjerice pad posjete. Uvijek varaju oni koji su slabiji, odnosno oni koji imaju slabije karte u igri jer s jakim kartama nema potrebe za prljavim trikovima ispod stola. Ako je ono što tvrdi Gemius istina, onda je u situaciji kada hrvatskim medijima nikada nije bilo gore nego danas, čin kolega s Net.hr-a ne samo neprofesionalan, već i nekolegijalan.
2. Prevarili su oglašivače i agencije!
Stvari dobivene kroz nepravednu prevaru nikada nisu posve sigurne. Ukradena stvar nikada nije posve tvoja, ona se uvijek može vratiti svom vlasniku. Koliko je oglašivača, odnosno oglašivačkih agencija temeljilo svoju prosudbu da zakupe oglasni prostor na Net.hr-ovim podportalima na osnovu rezultata Gemiusovog istraživanja? Koliko je prihoda tvrtka Adriatic Media d.o.o. ostvarila na osnovu lažnih "klikova", odnosno klikova korisnika koji su se pribrajali tim podportalima, "umjesto portalu na kojem se trenutno faktički nalaze", kako tvrdi Gemius? Ipak, od gubitka vjerodostojnosti pred kolegama i oglašivačima, ima nešto puno gore:
3. Prevarili su svoju publiku!
Prevara je prikriti prevaru. Peti dan nakon što su deseci hrvatskih web stranica objavili svoje zajedničko priopćenje da Net.hr "vara", na stranicama ovog portala nema još ni riječi o tome. Dosada su se "službeno" obratili samo ostalim sudionicima Gemiusovog istraživanja (portalima) i oglašivačkim agencijama. Njima su poslali e-mail u kojem su ih obavijestili da su cijeli slučaj prijavili, zamislite - policiji. Pri tome su ih zamolili da ti mailovi "u interesu istrage" ostanu u tajnosti. U medijskom sustavu "web stranica" - "oglašivač" (agencija) - "publika", zaboravili su, čini se, na najvažnije - svoju publiku. Zar misle da pravi račun na kraju neće ipak morati podmiriti - ne policiji, ne svojim kolegama-novinarima, ne maketinškim agencijama, ne oglašivačima, već - publici? Tajnovitost često nosi biljeg prevare. Tamo gdje je sve otvoreno, transparentno i "fer" prema korisnicima, nema mjesta za nikakvo oklijevanje, a još manje za tajnost.
I na kraju, prva i najgora od svih prevara je prevara samog sebe. Svaki grijeh nakon toga je lakše počiniti. U spomenutom mailu upućenom ostalim hrvatskim portalima i oglašivačima, "netovci" sumnjaju na "hakere" koji su im ubacili "maliciozne datoteke na server". To je zasada jedino "službeno" objašnjenje koje imamo. Na stranu sad staro moraliziranje "radije izgubiti časno, nego pobjediti prijevarom", ali Adriatic Media d.o.o. u suradnji s MUP-ovim odjelom za računalni kriminal morat će se svojski podruditi da otkrije "nekoga tko već dva mjeseca ima gotovo ničime ograničen pristup našim serverima", odnosno nekoga tko je "mogao u to vrijeme činiti gotovo što god mu padne na pamet" (?!) (Uključujući i navođenje Gemiusove skripte da pribraja "klikove" Net.hr-u). Priznanje o ranjivosti vlastitog informatičkog sustava na kojem se, koliko je poznato, osim podportala nalaze i forumi, jedna društvena mreža i što je najstrašnije, privatni mailovi korisnika koji tim istim korisnicima, među ostalim, služe za prijavu na druge internet servise (bankovne i druge povjerljive račune, Facebook, Twitter... ) i koji na kraju krajeva služe za privatnu prepisku među korisnicima, svjedoči, ako ništa, o još jednom krajnje nemuštom planu "kriznog komuniciranja" ove tvrtke.
Jedan veliki engleski gentleman (Frederick W. Robertson, 1816-1853.) rekao je da "postoje tri stvari na svijetu koje ne zaslužuju milost, to su licemjerje, prijevara i tiranija".
Net.hr je suočen s optužbom za dvije od njih.
Licemjerje je i glumiti da je publiku briga za reklame i pribrajaju li skripte, cookiji, frameovi i ostali načini špijuniranja publike klikove ovome ili onome. Moglo bi se također reći i da je većina online marketinga prevara, jer se na kraju krajeva na ljudima zarađuje bez da su obavješteni o tome i bez da su ikako obeštećeni (eventualno ako nemaju flat vezu mogu samo imati trošak).
Ma iskon je bio odlican, cim su ga prodali za 18mil kn to je sve otislo u onu stvar....
Jedan veliki engleski gentleman (Frederick W. Robertson, 1816-1853.) rekao je da "postoje tri stvari na svijetu koje ne zaslužuju milost, to su licemjerje, prijevara i tiranija".
Net.hr je suočen s optužbom za dvije od njih.
Licemjerje je i glumiti da je publiku briga za reklame i pribrajaju li skripte, cookiji, frameovi i ostali načini špijuniranja publike klikove ovome ili onome. Moglo bi se također reći i da je većina online marketinga prevara, jer se na kraju krajeva na ljudima zarađuje bez da su obavješteni o tome i bez da su ikako obeštećeni (eventualno ako nemaju flat vezu mogu samo imati trošak).
Ma nije licemjerje. Ako nemaš posebni filter, reklame su prilična tortura.
I na smartphoneovima je krenulo sa prekidanjem kompletne stranice prisiljavajući te da otrpiš
nekakvu reklamu. Dakle, briga je publiku za reklame u smislu da su iritantne poput komaraca:)
Bug je još elegantno složen pa netrebam tražiti filtere, ali stranice poput jutarnjag, ajmeee
pa to je u biti samo malo teksta po sredini, a tortura skakanja blinkanja mrdanja drhtanja
ispadanja, upadanja sa rubova je gotovo nesnosna. Super (pod navonicima) je da imamo svi
wide srceen monitore da je što manje sadržaja a što više mjesta sa strane za reklame.