Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

poruka: 10
|
čitano: 1.252
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju ".
14 godina
offline
Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

Ovo već zvuči kao upotrebljivo i brzo primjenjivo otkriće.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

Nekad davno slično je bilo rečeno i za NiCD i NiMH  akumulatoriće, veličine AA. Osobno isprobao, grijanjem u pećnici oko 2 sata na 150 oC i stvar je stvarno pomogla, tako da i ovo ima smisla. Možda bi se u auto radionice mogao staviti neki tip regeneratora baterija, pa svakih 5 - 6 godina odneseš bateriju na regeneraciju, sigurno puno jeftinije nego kupovati novu. A još bi bolje bilo da im uspije napraviti bateriju koja ne degradira s vremenom, što možda i bude, s obzirom da izgleda da su na pravom putu.

dolazim odmah - Godot
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

znači ubacit mobitel, sat, i ostalo u pećnicu na 250 stupnjeva i to je to :)

ne piše koliko dugo se mora peći?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavlj
Nije li opasno izlagati te baterije visokim temperaturama? U kućnoj radinosti bi to moglo bit rizični (ili ne?)
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavlj
jozef kaže...
Nije li opasno izlagati te baterije visokim temperaturama? U kućnoj radinosti bi to moglo bit rizični (ili ne?)

 logika to nalaže, a članak govori nešto drugo, osim ako postoji određen tretman s nekim pravilima.. premalo informacija

11 godina
offline
Re: Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavlj
digitall kaže...
jozef kaže...
Nije li opasno izlagati te baterije visokim temperaturama? U kućnoj radinosti bi to moglo bit rizični (ili ne?)

 logika to nalaže, a članak govori nešto drugo, osim ako postoji određen tretman s nekim pravilima.. premalo informacija

 

da, također me zanima jel to neki lab process only ili nešto što bi svatko mogao doma napraviti bez "po muke"

9 godina
offline
Re: Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavlj
otopila bi se plastika i onaj čip koji ima plastićne dijelove.

teško je odvojiti tu komponentu i ponovno spojit. tako da to nije za običnog čovjeka.


Pomoglo bi kad bi baterije prilagodili da se to može radit praktično.

I mislim da EU mora uvest zakon u kojem se mogu prodavat samo takvi koji to omogučavaju. Znam da proizvođači ne žele to, oni žele da se pokvari da bi mogli kupit novi proizvod, novi auto, novi mobitel.
15 godina
offline
Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

Vec vidim na aliexpressu prodaju polovnih baterija zapakirane u novo pakiranje.

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavlj
Neocekivano, ali uz razvoj EVa baterije stvarno brzo napreduju, postaju sigurnije, imaju duzi vijek, i vecu gustocu energije. Uz to, kao sto je ova vijest, radi se i na recikliranju.

Za 5 - 10 godina, mislim da vise nece bit upitnika koji auto odabrati, jednostavno ce strujici prevladati jer su bolji.

Osim naravno jurilica i slicno, oni ce bit uvijek s benzinskim motorom.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Kineski znanstvenici "podgrijavanjem" oporavljaju

Ono sto ja tu vidim je nesto drugo. Danas se prilikom miksa elemenata u baterijama, slaze mix kojem je osim kapaciteta i brzine punjenja i paznjenja veliku varijablu drzi dugovijecnost baterije, 500 savrsenih punjenja, dodatnih 500 iznad 80% te redom prema manjem kapaxitetu. Za neke primjene se koriste baterije sa 3-4K punjenja i iznad 80% kapaciteta, ali te bateriej se sporije pune ali i imaju druge nepogodne karakteristike za aute i sl.

 

Ovo, ako je istina, omogucilo bi da se stvori "kemija" u baterijama kakva bi mozda manje brinula o kolicini ciklusa koje ce baterija drzati iznad 80% kapacteta, ali ce se proizvodjac opredjeliti iskljucivo kapacitetu i brzini praznjenja/punjenja a problem malog broja ciklusa rjesiti jednogodisnom regeneracijom na samom servisu, ili dvogodisnjom/trogodisnjom ovisno o koristenju i razini degradacije!

 

 

 

Sto se cini tehnike, ako sam shvatio baterija se ne grije u pecnici vec 4V kratkotrajnim impulsima, ne kuzim kako 3,7V baterija "punjena" sa 4V moze dostici 280C ali eto to sam shvatio, temp se dize 4V impulsima a ne grijalicom...

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice