Nije problem hakiranje na usponu, problem je hakiranje na završnom sprintu gdje će šaltanje koje biciklist ne očekuje gotovo sigurno rezultirat padom...
Hakiranje bežičnih mjenjača na biciklima jeftinom
- poruka: 17
- |
- čitano: 4.742
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Od svih stvari na biciklu, nikada nisam pomislio kako bi mi baš trebao bežični mjenjač. Ono što mene više zanima su motori sa automatskim mjenjačima na električnim biciklima.
Od svih stvari na biciklu, nikada nisam pomislio kako bi mi baš trebao bežični mjenjač. Ono što mene više zanima su motori sa automatskim mjenjačima na električnim biciklima.
zato što nisi pro vozač :)
Nije problem hakiranje na usponu, problem je hakiranje na završnom sprintu gdje će šaltanje koje biciklist ne očekuje gotovo sigurno rezultirat padom...
A gle, ovisi o etapi. Na nekom brdskom cilju nebi bilo padova, ali zamisli skandal koji bi nastao kada bi recimo jedan grand tour pobjednik bio odlučen zahvaljujući ovakvom vanjskom utjecaju :)
Automobili bi ipak trebali koristiti malo naprednije zaštitne mjere. Ali, da..
Od svih stvari na biciklu, nikada nisam pomislio kako bi mi baš trebao bežični mjenjač. Ono što mene više zanima su motori sa automatskim mjenjačima na električnim biciklima.
zato što nisi pro vozač :)
zapravo je vozačima (biciklistima) svejedno. Problem je mehaničarima koji su onako morali provlačiti žice, skidat dijelove da bi došli do baterije i žica i mučili se s time. Ovako samo ušarafi i upari.
Inače mediji su za ovaj problem doznali tek kad je izdana zakrpa. Tako da bez brige, neće nitko nikoga sabotirati na utrkama (ako nije do sad).
Pa čemu to?
Toliki je problem pola metra sajle ?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pa čemu to?
Toliki je problem pola metra sajle ?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pa da, sajla postaje problem. Nije pola metra nego 2 ili više.
Vec sa 11 brzina treba bit kvalitetna polirana ili lakirana sajla sa kvalitetnim bužirima da bude cim manje trenja u sistemu da bi šaltanje moglo bit precizno.
Jasan primjer je Campy Ekar koji ima 13 brzina i sajlu. Jednostavno sistem sa sajlom nije dovoljno precizan i zato je Ekar nekaj najgore kaj mozes danas kupit od jacih proizvođaca.
Shimano Di2 treba punit svaka 2 mjeseca i to je to. Nema nikakvog štelanja. Radi jako brzo i precizno.
Trim radi automatski, imas syncro shift i jos neke opcije.
Nemam nista protiv mehanickog šaltanja, ali ima svoja ogranicenja.
Zašto onda nebi provukli bakrenu žicu do mjenjača? Lakše od sajle i može se savijati pod većim kutem.
Zašto onda nebi provukli bakrenu žicu do mjenjača? Lakše od sajle i može se savijati pod većim kutem.
Mozes i Di2 spojit skroz sa zicom, al se ide na bezicno radi jednostavnosti instalacije. Spojis samo hidrauliku i to je to.
Zbilja bi se namucio da kroz moj drop bar moram jos i te žice provuc.
Pa čemu to?
Toliki je problem pola metra sajle ?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Shimano je najveći svjestski proizvođač opreme za biciklie (i slične uređaje), osnovani su prije 103 godine (dakle iskustva kao u prići) i Japanci su.
I vi se pitate zašto imaju bežićni mjenjać. Eto ljudi ne znaju što rade. Totalno su poludili. Samo je pitanje kako tako ludi uspiju prodat proizvoda za 3,2 milijarde dolara?
Mislim da se otvara mogucnost automatskog saltanja brzine ovisno o tvojim a i vanjskim parametrima, dakle:
- Tvoji parametri - Strava, Garmin app ili neki drugi, mogu prepoznati tvoju trenutnu fizicku spremnost, tvoje trenutne otkucaje srca, snagu kojom vozis i neke druge parametre.
- Vanjski utjecaji, vrijeme, sparnost, uspon ili nagib, prijasnji prolazak istom rutom, voznja u grupi, utrkivanje i mnogi drugi.
Imam DI2 iako je zicni, ovo sve napisano za samopodesavanje lanca na zipcaniku stoji. jednostavno je bolji i precizniji. Manje trosi lanac i zupcanike jer manje grebe.
Kad si u utrci, jedno lose mjenjanje brzina potrisi ili tebe ili vrijeme koje se mjeri obicno u stotinkama je vrlo znacajno a zamisli samo tisuce promjena. Meni ima smisla...
I jasno mi je da žele zaraditi na bilo čemu šta mogu prodati.
Nisu mi jasni ovi koji to kupuju. Od ručice do mjenjača valjda ima 1 m. Šta fali dobroj staroj sajli za čiji rad od trebaju ni baterije ni elektronika.
Valjda je problem što je prejeftina pa se biciklisti nemaju čime kurč... - pogledaj samo oglas za prodaju bicikla - Za svaku komponentu se navodi proizvođača. Luđe nego oglas za auto 🤣🤣🤣🤣🤣
I jasno mi je da žele zaraditi na bilo čemu šta mogu prodati.
Nisu mi jasni ovi koji to kupuju. Od ručice do mjenjača valjda ima 1 m. Šta fali dobroj staroj sajli za čiji rad od trebaju ni baterije ni elektronika.
Valjda je problem što je prejeftina pa se biciklisti nemaju čime kurč... - pogledaj samo oglas za prodaju bicikla - Za svaku komponentu se navodi proizvođača. Luđe nego oglas za auto 🤣🤣🤣🤣🤣
Meni nije jasno zašto ljudi kupe novi BMW kad je stari Yugo sasvim dobar, što mu fali? Razlika između sajle i žice* je otprilike kao između ta dva automobila.
Ljudi imaju ventilirana sjedala i matrix farove na autima samo zato da bi se imali čime kurč..., a zapravo je sve to isto kao i Yugo.
*- sve nove grupe dijelova za bicikl su bar djelomično wireless, tako da negdje uopće više nema niti žica.