Sad ce DLSS polako kao i G-Sync postat manje vazan feature s obzirom da ce ovo radit na svemu od apu-ova, integriranih grafickih u laptopima, starijim karticama i konzolama.
FidelityFX Super Resolution - AMD predstavio uboji
- poruka: 28
- |
- čitano: 11.391
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jaka i zdrava konkurencija = "profit" za korisnike.
Baš me zanima hoće li to raditi i sa novim Playstation i XBOX konzolama.
Baš me zanima hoće li to raditi i sa novim Playstation i XBOX konzolama.
Da hoče ili bude uskoro, iako je FSR realno najbitniji/največi dobitak za sirotinjski iGPU gejming na Ryzen APU procesorima.
Recimo da sa "FSR Quality ili Balanced postavkom dobiješ 30-50fps više na 1080p rezoluciji".Kao primjer tri Renoir APU modela(Cezanne APU ista priča), kud češ bolje to ti dođe kao budali šamarčina sa vratima od Škode.
A to je bitno jer?
Jaka i zdrava konkurencija = "profit" za korisnike.
jaki mi je taj profit po ovim cijenama
AMD-ov FidelityFX Super Resolution u razvoju je već duže vrijeme. FidelityFX je inače skup tehnologija za poboljšanje kvalitete slike, a koje su specifične po tome što funkcioniraju na vrlo širokom spektru hardvera, ne samo AMD-ovog već i Nvidijinog i Intelovog.
Ovo je win-win za svih, sretan zbog svoje gtx1060.
dućani su naime širom šorom tak krcati karticama i "biju k'o neće" da se teško odlučiti.
Jaka i zdrava konkurencija = "profit" za korisnike.
jaki mi je taj profit po ovim cijenama
Ovdje je profit pod navodnim znakovima ili si ti inače zarađivao od kupovine grafičke kartice?
Znate kako ćete imati još bolje performanse? Priključite računalo na CRT televizor i igrajte u 480p rezoluciji.
AMD još uvijek kaska za Nvidia-jom dva koraka. FidelityFx za sada ne izgleda ništa bolje od DLSS 1.0, jedino
što podržava skoro sve živo, ali ako slika bude bila toliko lošija ne vidim neke svrhe od toga.
https://images.idgesg.net/images/article/2021/05/3-100890493-orig.jpg
Novi Unreal engine će isto koristiti nešto slično tako da je pitanje da li će ovo biti bolje ili lošije od toga.
Jaka i zdrava konkurencija = "profit" za korisnike.
jaki mi je taj profit po ovim cijenama
Ovdje je profit pod navodnim znakovima ili si ti inače zarađivao od kupovine grafičke kartice?
podrazumijeva se da će korisnici profitirati od konkurencije a kartice nikad skuplje e to sam želio napisati
Još ne tako davno PC master rasa se sprdala konzolama što koriste upscaling, a sad je to postala najtraženija tehnologija na PCu...
Znate kako ćete imati još bolje performanse? Priključite računalo na CRT televizor i igrajte u 480p rezoluciji.
Valjda 576i
A to je bitno jer?
a zakaj je nebitno?
Daj Bože da se ovo zahukta u punoj pari...samo bi još dodatno motiviralo Nvidiu da keširaju još para developerima za dodatne DLSS igre. Na kraju kad bi to svi naslovi podržavali grafe bi nam trajale duplo duže, poput konzola 5-6 godina.
Još ne tako davno PC master rasa se sprdala konzolama što koriste upscaling, a sad je to postala najtraženija tehnologija na PCu...
Dokle god mi igre rade na nativnoj rezoluciji ovo sigurno neću uključivat.
Daj Bože da se ovo zahukta u punoj pari...samo bi još dodatno motiviralo Nvidiu da keširaju još para developerima za dodatne DLSS igre. Na kraju kad bi to svi naslovi podržavali grafe bi nam trajale duplo duže, poput konzola 5-6 godina.
Dok oni ne mogu naštancat grafičkih koliko se može prodati ovakve tehnologije imaju šanse... onog trena kada se počnu skupljati lageri grafičkih da vidiš kako ništa neće raditi bez najnovije generacije.
A to je bitno jer?
a zakaj je nebitno?
Jer
a) komentar nema veze s temom članka
b) Linux desktop, a posebno Linux gaming tržište je marginalno
A to je bitno jer?
a zakaj je nebitno?
Jer
a) komentar nema veze s temom članka
b) Linux desktop, a posebno Linux gaming tržište je marginalno
a) ali ima smisla jer je konkurentna tehnologija, ko da u AMD temi nema usporedbe s Intelom, jednostavno nejde tak
b) ako nista drugo Steam svim silama nastoji upravo to promijeniti, i ovakve nahypane tehnologije u tome svakako mogu pomoc.
protonDB bez problema gura moderna AAA igre na Linuxu bez ikakvih kopanja i kompajliranja drivera u terminalu.
Još ne tako davno PC master rasa se sprdala konzolama što koriste upscaling, a sad je to postala najtraženija tehnologija na PCu...
Stvar je da ogroman dio pc gamera ima gtx1060 rang grafa i njima je enormno potrebniji dlss ili SR nego recimo vlasnicima novih konzola.
Još ne tako davno PC master rasa se sprdala konzolama što koriste upscaling, a sad je to postala najtraženija tehnologija na PCu...
Samo sto je upscaling na konzolama tragikomican u usporedbi sa jednim DLSS-om 2.1. Za FSR jos treba vidjeti kako ce ispasti, medutim ako devsi kazu da je "dosta dobar" i glavna referenca im je da je bolji od DLSS-a 1.0 od kojeg su cak bolji bili i sharpenig filteri onda cemo se nacekati dok ovo postane standard i prosireno po popularnim igrama, a ne nekakvim nebitnim igrama tipa Godfal.
A ovo ce raditi na svim grafickim karticama, dakle i na Intel i nVidia kartica, sto je zapravo veoma dobro,
jer bi napredan tehnologije mogao biti jos vise ubrzan.
Nebi bilo lose da se sa IntelHD grafikom moze odigrati recimo Magic the Gathering: Arena, bez da steka, i bez da se mora vrtiti u prozoru sa 800x600,
gdje karte vise nisu citljive, pa ako ih ne znas napamet, ne mozes nista vidjeti sto protivnik igra.
A ovo ce raditi na svim grafickim karticama, dakle i na Intel i nVidia kartica, sto je zapravo veoma dobro,
jer bi napredan tehnologije mogao biti jos vise ubrzan.
Nebi bilo lose da se sa IntelHD grafikom moze odigrati recimo Magic the Gathering: Arena, bez da steka, i bez da se mora vrtiti u prozoru sa 800x600,
gdje karte vise nisu citljive, pa ako ih ne znas napamet, ne mozes nista vidjeti sto protivnik igra.
Kolko sad znamo, ja nisam nigdje videl da če FSR radit i na Intel integriranim iGPU grafetinama.Takve najave nema ak si na to mislil, ili ne bi bilo čudno da AMD namjerno blokira FSR na Intel iGPU grafetinama.
Ma good guy Amd ce dat svima. :D
Još ne tako davno PC master rasa se sprdala konzolama što koriste upscaling, a sad je to postala najtraženija tehnologija na PCu...
Nije to isto.