Pozz kupio sam auto pred 3 dana i auto dosta dobro radi...u pitanju je opel corsa 1,2 2001g,naime indikator za ulje mi uopce ne svijetli,a kad otvorim haubu,izvadim da provjerim ulje i izvadim mjernu sipku i ona je suha suha...nalio sam litar ulja da vidim dal ce bar nesto ulja pokazati,ali je i dalje suha sipka...sta bi mogao biti problem?
Motorno ulje
- poruka: 35
- |
- čitano: 17.504
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Pozz kupio sam auto pred 3 dana i auto dosta dobro radi...u pitanju je opel corsa 1,2 2001g,naime indikator za ulje mi uopce ne svijetli,a kad otvorim haubu,izvadim da provjerim ulje i izvadim mjernu sipku i ona je suha suha...nalio sam litar ulja da vidim dal ce bar nesto ulja pokazati,ali je i dalje suha sipka...sta bi mogao biti problem?
Pusti indikator. Sipka je mjerodavna....
Zar nisi gledao koliko ima ulja kad si kupovao auto?
Sta ako je vlasnik promjenio sipku za mjerenje? Pokazivat ce ti krivo, nalit ces previse ulja u sjebat masinu.
A ako je prava sipka, a suha masina, to je jos bolje.
Prvo se raspitaj, plati mehu da ti provjeri, pa onda kupi, a ne obratno.
Stedis cavao i izgubis potkovu.

Pozz kupio sam auto pred 3 dana i auto dosta dobro radi...u pitanju je opel corsa 1,2 2001g,naime indikator za ulje mi uopce ne svijetli,a kad otvorim haubu,izvadim da provjerim ulje i izvadim mjernu sipku i ona je suha suha...nalio sam litar ulja da vidim dal ce bar nesto ulja pokazati,ali je i dalje suha sipka...sta bi mogao biti problem?
Mogući problemi su: 1) nema dovoljnu količinu ulja, odnosno ispod minimuma ili manje vjerovatno 2) nije original mjerač (kraći)
Količinu ulja ti je najbolje provjeriti kada je motor "hladan" i auto na ravnom.
Nadi manual na netu, provjeri koliko ulja ide u motor. S obzirom na ostove, otidi nekom tko zna promijenit ulje u motoru, filter ulja isto novi i nebi trebao bit problem. Da je falila 1L+ ulja nebi dugo radio.
Nadi manual na netu, provjeri koliko ulja ide u motor. S obzirom na ostove, otidi nekom tko zna promijenit ulje u motoru, filter ulja isto novi i nebi trebao bit problem. Da je falila 1L+ ulja nebi dugo radio.
Radio bi on normalno itekako... Imas dosta ljudi koji dodju na servis a ono u karteru ako ima litra ulja, a auto radi i ide normalno. Jedino eto sa vremenom bi se pojavili neki problemi koji ce bit skupi.
Znam ja jednoga kaj je sa Seatom napravio 60k bez zamjene ulja, i tek onda počeli problemi...

Znam ja jednoga kaj je sa Seatom napravio 60k bez zamjene ulja, i tek onda počeli problemi...
Normala, ima i video od
na ytu gdje je mjenjao ulje na nekom fordu focusu (400k presao), bilo cca litra ulja u karteru i jos nesta u filteru i auto se sasvim normalno cuo a i vlasnik nije nista rekao da je isao losije... Jedino cudno da se ne pali lampica ulja
Ovaj je morao polugeneralku radit, ali općenito bila neočekivano mala šteta, baš sam se začudio.
A kaj se lampice tiče, ovaj ni ne kuži kaj sve te lampice znače, tak da ih ignorira, jedino me začudilo da njegov dečko nije skužio

koja su najbolja motorna ulja, a koja best buy ?
jeste li primjetili sa kojim uljem motor ima nižu potrošnju
Najbolja ulja su ona koja pripadaju grupi 3 i 4 baznih ulja. Npr. iz grupe 3 ima Sheel Helix ultra koji je baziran na GTL tehnologiji, a grupa 4 su PAO ulja. I ulje koje istu ili bolju specifikaciju od propisane za taj motor.
Best buy po meni je Total, ali Mobil 1, Castrol, i takva malo bolja ulja se nađu na akciji.
Potrošnju čega? Goriva? Najmanje će trošit sa 0W ulje na minimalnoj razini, i to će biti razlika od možda 0.1L na 100km, tako da ako tražiš ulje da uštediš na potrošnji, ona bolje uslikaj auto i s njim na njuškalo.
auto 10 godina uvijek stavljam 5w - 40w ulja sad gledam koje staviti
1. TOTAL 9000 QUARTZ
2. CASTROL C3 MAGNATEC
3. MOBIL 3000 X1
Mislim da su sva solidna ova ulja, je li zna netko razlike i možda preporuku.
proučavam malo još je Shell xelix ultra u igri.
Sva ulja su između 37 i 47 kn po litri.
Koji auto, motor i specifikacija koju zahtjeva. Po ovome Shell najbolje, ali pazi jer nisu sva helix ultra ulja ista. Na boci imaš sliku klipa i ako na njemu piše active cleansing technology onda nije 100% ulje na GTL bazi, a ako piše pure plus technology onda je.
motor je Mitsubishijev 2.4 i Suzuki 1.5 benzinci
Mitsubishi 4B1 motor 2.360 kubika benzinac 170 konjskih snaga prvi puta je ugrađen prije 14 godina i vidim da su ga opet počeli stavljati u neke nove modele 2020. što dovoljno govori o tome kakav je to motor.
Auto je star 11 godina.
i Eneos mora biti dobro. Možda i zvjezdica više.
Made in Japan
hvala. nisam to znao vozim.auto vise od 10 godina
c crosser
stavljao sam sintetiku uvijek 5w 40.
najesen možda probam 0w
ali sve mi se to čini sličnim. Suzuki 1.5
250.000 km haubu podižem jednom godišnje ulje
mjenjam svakih 20.000 ttisuć.sad mi je bilo ispod.rupice pa sam dolio 1 litru nakon 20 tisuća
ne znam šta tu stavljati
možda mjenjati da mu malo popravim krvotok
Pozz kupio sam auto pred 3 dana i auto dosta dobro radi...u pitanju je opel corsa 1,2 2001g,naime indikator za ulje mi uopce ne svijetli,a kad otvorim haubu,izvadim da provjerim ulje i izvadim mjernu sipku i ona je suha suha...nalio sam litar ulja da vidim dal ce bar nesto ulja pokazati,ali je i dalje suha sipka...sta bi mogao biti problem?
Ako imaš indikator razine ulja, on pokazuje razinu ulja kad daš kontakt, a prije nego upališ motor.
Lampica se pali kad nema tlaka ulja, trebala bi se upaliti kad daš kontakt, a ugasiti neposredno nakon paljenja motora. Ako se ne pali uopće, znači da je neispravan indikator ili lampica (moguće i nešto na "putu" između, ovisno o modelu).
Ako se lampica ne gasi kad upališ auto ili se upali u vožnji, gasiš auto i zoveš šlep službu.
Eventualno, ako je razina ulja debelo ispod minimuma, lampica se zna povremeno nakratko upaliti, primjerice u okuci.
Tip ulja se stavlja ovisno o motoru, ali i podneblju.
Za ulje u autu postoji postoji točno napisana specifikacija od strane proizvođača.
U servisnoj knjižici vozila točno piše koja se ulja trebaju koristiti za ugrađeni motor.
Naravno marka ulja koju proizvođač preporučuje nije sveto pravilo ali ga se treba držati.
Uz određenu viskoznost ulja postoji i hrpa normi koje ulje za određeni tip motora treba podržavati.
Tako da ako se ne razumijete previše u vrste ulja i njihove norme i viskozitet uvijek kupujte ulje koje
proizvođač preporučuje.
Isto vrijedi i za antifriz,svijećice itd..
Većina nas zna da je najskuplje sintetsko ulje najbolje ali ono nije nužno dobro baš za vaš motor.
Vaš diesel se vrti na 2000 obrtaja a to ulje je za ferari koji se vrti na 10000 obrtaja...
Radni pritisak uljne pumpe nije isti u različitim motorima...
Materijali motora,cilindara,karika su drugačiji...
Utjecaj sagorenog ulja na sonde, katalizator,ventile,semeringe itd..
Uglavnom da ne ulazimo u širinu problema držite se onoga što je proizvođač propisao za taj motor.
PS:
Jaja možeš ispeći na raznim uljima (suncokretovom,palminom,bućinom,kokosovom,bademovom,maslacu, margarinu,itd)ali im je okus uvijek drugačiji a
Nekad nisu ni jestiva.
Tako i ulja za auto imaju hrpu varijanti.
S druge strane, proizvođač (za moj auto) preporučuje servisni interval od 15 000 ili 2 godine. Nisam baš siguran koliko je ta preporuka u skladu s mojim interesom dugotrajnog očuvanja motora, a koliko je kompromis između proizvođačevog marketinga (jeftinije održavanje), ugovora s partnerom čije ulje preporučuju (ulje tog proizvođača se može koristiti toliko dugo) i rizika da motor strada u garantnom roku (kasnije im ionako odgovara da strada).
Čuj današnja kvalitetna ulja su miljama daleko od starih ulja prije 30-50god.
Sintetska baza,posebni aditivi,nano tehnologija...neki američki motori imaju preporuku
mijenjanja na 100000.
Uljni filteri su sve finiji i bolji a i veći.
Isto tako i blokovi motora su sve finije izrade nego
prije 30 godina.
Trenje je svedeno na najmanju moguću mjeru kod dobrih motora.
Nije to više sivi šupljikavi metalni lijev koji je pun pora.
Što se tiče održavanja auta proizvođačima je u interesu da što češće ideš mijenjati ulje filtere itd na servis jer im je
to tokom jamstva koje daju na auto dodatni nemali prihod.
Ako ti da jamstvo 10 godina a imaš obvezu svake godine u ovlaštenom servisu napraviti servis koji dođe cirka 1000kn minimalno.
Za 10 godina dodatno im ostaviš bar još 10% vrijednosti tog auta s tim da je kod skupih vozila cijena servisa puno veća.
Tako da ako oni kažu da se ulje mijenja na 15000 km,to ulje vjerovatno može još bar toliko voziti bez da drastično promijeni
svoja svojstva.
Generalno je bilo uvijek pravilo da se svi filteri i ulje mijenjaju jednom godišnje.
Razvojem tehnologije ulja,metala,filtera to više i nije baš tako nužno.
Prije je blok bio od poroznog metala,ulje organske baze filteri obična sita metalna.
Danas je to sve na većoj tehnološkoj razini.
Možda tehnologija napreduje, ali ipak, trošak servisa je toliki da je komično toliko otezati.
S druge strane, istina je i da ovlašteni servis dobro zarađuje od češćih servisa, ali i manji troškovi servisa predstavljaju dobar marketing.
Inače, malo i dramatiziraš. Ne znam kad su to filteri bili obična sita, možda u prvim motorima. U motorima se koriste mineralna i sintetska ulja. Još nisam čuo da netko mineralna naziva organska.
jel moze preporuku ulja za VW Up! 2012. god. prešao 150 000 km, vozi se uglavnom na otvorenoj cesti, mirniji nacin voznje, ne gazi se
zadnji puta je u njega lijevano Castrol ulje Edge Professional LongLife III 5W30, da li i dalje ostati pri istom ili se moze uzeti u obzir i neko drugo ulje, mozda neko jeftinije? cijena 4 litre ovog Castrolovog ulja dode oko 300 kn
jos me zanima s obzirom na gore navedeni stil voznje, starost i kilometrazu auta da li da se ulje mjenja tek na 15 000 km ili bi bilo pozeljno i ranije
taj castrol je očito kvalitetno ulje i dobar izbor.
ako ne troši ulje nastaviti dalje bez razmisljanja.
zamjena svakih godinu dana moze i 10.000, a 15.000 isto ok