Studija koju su proveli Waymo i švicarski osiguravatelj...
lol
Studija koju su proveli Waymo i švicarski osiguravatelj...
lol
Uopće me ne čudi, vozači taksija u razvijenim državama su većinom imigranti iz zemalja trećeg svijeta a znamo kako se tamo vozi.
Dovoljno se provozati uberom/boltom po zagrebu sa tim vozačima i sve jasno, pune crte, pokazivači smjera, mrtvi kut, jednosmjerne ulice, obaveznam smjer, ... ništa od toga u njihovom viđenju pravila voženje ne postoji, radije bi se vozio sa robotaksijem nego sa ovim kamikazama koje su trenutno kod nas u Zagrebu u poslu taksista.
Waymo je radio studiju koja kaže da je Waymo sigurniji od ljudskih vozača! Podsjeća na članak iz prošlog mjeseca:
GM’s Cruise admits submitting false report to robotaxi safety investigation
General Motors unit to pay $500,000 fine after failing to disclose key details of 2023 San Francisco crash to NHTSA
https://www.theguardian.com/technology/2024/nov/15/gm-cruise-self-driving-taxi
Uz to, ranije je otkriveno:
It was revealed that vehicles were not even driverless, since the cars had been remotely controlled with interventions by operators about every four or five miles
https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/dec/06/driverless-cars-future-vehicles-public-transport
S time da je GM ovaj mjesec odustao od robotaksija:
GM Calls It Quits on Mary Barra’s $50 Billion Robotaxi Dream
https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-12-10/gm-to-wind-down-robotaxi-operations-once-championed-by-ceo-barra?embedded-checkout=true
Ali zato postoji nedavna studija koju nije proveo proizvođač:
Studija kaže ovako "...results shows that Cuise's and Waymo 's robo-taxi's in San Francisco are 4-8 times likely to be involved in non-fatal crashes, equivalent to the CA crash rates of Uber and Lyft."
(Napomena - Uber i Lyft voze osobe/vozači).
https://ieeexplore.ieee.org/document/10207596
Još jedna napomena, ti najnapredniji Waymo i Cruise su SAE Level 4, dok će već krajem ove godine u Zagrebu voziti robotaksiji SAE level 5:
Terminal budućnosti: Zagreb će biti prvi grad na svijetu gdje će voziti robotaxi, taksi bez vozača
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/terminal-buducnosti-zagreb-ce-biti-prvi-grad-na-svijetu-gdje-ce-voziti-robotaxi-taksi-bez-vozaca-15075187
Rimac Automobili inzistiraju da će robotaksiji biti spremni do kraja 2024.: 'Proizvodit će se u RH, izvozit ćemo velike količine'
https://www.telegram.hr/biznis-tech/rimac-automobili-inzistiraju-da-ce-robotaksiji-biti-spremni-do-kraja-2024-proizvodit-ce-se-u-rh-izvoziti-cemo-velike-kolicine/
Potvrdio i glavni urednik časopisa Bug i tehnološki influencer:
https://www.ieee.hr/ieeesection?@=310ii
On se neznalicama, glupim jalnim ljubomornim hejterima i luzerima koji su govorili da je cijeli projekt nemoguće napraviti do 2024., te da je SAE Level 5 u rangu ASI (Artificial Super Intelligence), gdje Rimac to zapravo ne razvija, nego bi prema ugovoru trebao kupiti, ali nema od koga, budući da SAE Level 5 ne postoji, obratio putem društvenih mreža, evo samo dva primjera:
https://www.facebook.com/drpetric/posts/pfbid085nQgiFS41YTWdqJMJMx91xWV7U9mHzFCvwQreRZTuVLtQnZbs9JdPpCPfbJ7qWSl
"Studija koju su proveli Waymo i švicarski osiguravatelj Swiss Re analizirala je 40,7 milijuna kilometara potpuno autonomne vožnje. Rezultati ukazuju da su automatizirani sustavi vožnje Waymovih robotaksija značajno bolji vozači od ljudi..."
Koga zanima, svih 40.7 milijuna kilometara studije sažeto u jednom videu:
https://www.reddit.com/r/SelfDrivingCars/comments/1hc0kit/waymo_gets_stuck_in_a_roundabout_loop/
Studija koju su proveli Waymo i švicarski osiguravatelj...
lol
Osim što je to logično, što ti je čudno, osiguravatelja zanima koliki je rizik da bi procijenio koliko mora naplatiti osiguranje.
Samo da na brzinu ispravim naslov. Brojke lazu svaki dan cijeli dan.
Mislio sam da rasprava na temu na forumu zavrsena odavno.
Izgleda što veči znalci to veči naivci ovde u bugu.