AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

poruka: 14
|
čitano: 3.741
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr".
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

Za one koji bi htjeli testirati fizičku igru, ovo je jedna od varijanta

https://www.mastersofgames.com/cat/indoor/labyrinth-hom.htm#EHT-012


meni djeluje predobro, nešto što bi s guštom"vrtio" ali i nešto što bi vjerojatno završilo u zidu nakon nekog vremena

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

prvi puta????puta?

 
3 0 hvala 0
16 godina
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

Bezveze. Guranje AI u nesto sto se moze rijesiti klasicnim algoritmom za daleko manje vremena i resursa.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.12.2023 13:03 (SupremeCommander).
Moj PC  
2 0 hvala 0
6 godina
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

meni ovo nista iznenadjujuce... cak zapravo ocekivano... ovo fini stepper motor + kalkulacije... zapravo prije bih ocekivao naslov "tip skoro pa pobjedio komp" :D

NULL!=NULL
 
2 0 hvala 0
5 godina
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

Čestitke AI-u što je pobijedio prvi puta ljude u jednoj fizičkoj igri.

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.12.2023 13:15 (gpd).
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

strah me više otvoriti jogurt...paštetu...da mi ne iskoči AI

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
9 0 hvala 0
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj

Koji bi to algoritam se koristio za precizno i odmjereno pomicanje 2 polugice, i to tek par stupnjeva, kako bi se lopticu u sto krace vrijeme dovelo do cilja, pritom izbjegavajuci sve prepreke?

16 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Koji bi to algoritam se koristio za precizno i odmjereno pomicanje 2 polugice, i to tek par stupnjeva, kako bi se lopticu u sto krace vrijeme dovelo do cilja, pritom izbjegavajuci sve prepreke?

Putanju vec imas doslovno nacrtanu na ploci, prakticki ti ne treba niti planiranje putanje. Jedino sto ti treba je neki kontrolni algoritam da drzi lopticu na liniji, npr. mpc, a mozda bi i obican pid bio dosta. 

 

5 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj
SupremeCommander kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Koji bi to algoritam se koristio za precizno i odmjereno pomicanje 2 polugice, i to tek par stupnjeva, kako bi se lopticu u sto krace vrijeme dovelo do cilja, pritom izbjegavajuci sve prepreke?

Putanju vec imas doslovno nacrtanu na ploci, prakticki ti ne treba niti planiranje putanje. Jedino sto ti treba je neki kontrolni algoritam da drzi lopticu na liniji, npr. mpc, a mozda bi i obican pid bio dosta. 

 

Volio bih vidjeti natjecanje , algoritmi za kontrolu industrijskih procesa VS A.I. ( na istom hardveru. )

 

Prvo algoritmi dolaze u goste i tjeraju kuglicu kroz labirint.

onda AI dolazi u goste i kotroliraju se procesi  nuklearne termo elektrane. 

 

 

Bila bi to sjajna prilika da se nauči nešto novo u pozitivnom ozračju.

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.12.2023 17:44 (gpd).
12 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj
SupremeCommander kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Koji bi to algoritam se koristio za precizno i odmjereno pomicanje 2 polugice, i to tek par stupnjeva, kako bi se lopticu u sto krace vrijeme dovelo do cilja, pritom izbjegavajuci sve prepreke?

Putanju vec imas doslovno nacrtanu na ploci, prakticki ti ne treba niti planiranje putanje. Jedino sto ti treba je neki kontrolni algoritam da drzi lopticu na liniji, npr. mpc, a mozda bi i obican pid bio dosta. 

 

 Možda, no bi li takav algoritam sa above human performansama mogao izraditi za 6 sat?

5 godina
offline
AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igr

AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj igri

 

Laži, neistine

 

 
3 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj

U srednjem vijeku katapult je pobijedio čovjeka u fizičkoj igri, igri bacanja kamena s ramena.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.12.2023 23:52 (gpd).
16 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj

Usporedba ne drži vodu (evo i zašto, rekli bi neki portali): Za rješavanje Rubikove kocke dovoljni su "obični" algoritmi, a ne AI, čak i ljudi uče rješavati kocku učeći te algoritme napamet. Jednom kad se pogleda stanje kocke i odabere niz poteza koji će dovesti do rješenja, više nikakvo dodatno prilagođavanje nije potrebno. Robot u ovom slučaju samo mora dovoljno brzo izvesti predefinirane poteze na kocki. Kod labirinta, pak, računalni vid u svakom trenutku mora očitavati poziciju kuglice i aktivno reagirati na njezine kretnje. K tome, ne postoji algoritam za vođenje "žive" kuglice kroz labirint, kojim se sustav može programirati. S druge strane, robot za Rubikovu kocku u potpunosti je unaprijed programiran i "zna" sve postojeće algoritme, mora samo odabrati najbrži slijed poteza - a za to mu ne treba AI.

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
5 godina
offline
Re: AI prvi puta pobjeđuje ljude u jednoj fizičkoj
izith kaže...

Usporedba ne drži vodu (evo i zašto, rekli bi neki portali): Za rješavanje Rubikove kocke dovoljni su "obični" algoritmi, a ne AI, čak i ljudi uče rješavati kocku učeći te algoritme napamet. Jednom kad se pogleda stanje kocke i odabere niz poteza koji će dovesti do rješenja, više nikakvo dodatno prilagođavanje nije potrebno. Robot u ovom slučaju samo mora dovoljno brzo izvesti predefinirane poteze na kocki. Kod labirinta, pak, računalni vid u svakom trenutku mora očitavati poziciju kuglice i aktivno reagirati na njezine kretnje. K tome, ne postoji algoritam za vođenje "žive" kuglice kroz labirint, kojim se sustav može programirati. S druge strane, robot za Rubikovu kocku u potpunosti je unaprijed programiran i "zna" sve postojeće algoritme, mora samo odabrati najbrži slijed poteza - a za to mu ne treba AI.

U praksi se za šah i rubikovu kocku koriste stabla pretraživanja, a koja zbog strmog rasta broja opcija trebaju rezati broj mogućnosti raznim optimizacijama

 

Odnosno za Rubikovu se može koristiti i baza podataka (Korfov algoritam) zajedno sa IDDFS (pretraživanje stabla opcija)

 

Dal je to AI ili ne je diskusija za sebe. Laici danas za ChatGPT govore da nije AI zato jer "ne razmišlja" (iako iz perspektive takvih ni njihov brat ili pas ne razmišljaju jer kako uopće znati razmišlja li netko drugi osim tebe?)

Međutim AI polje postoji već desetljećima i npr. enciklopedija Britannica definira AI kao 

Artificial intelligence (AI), the ability of a digital computer or computer-controlled robot to perform tasks commonly associated with intelligent beings.

što je definicija koje se i držala struka koja se bavi AI-em sve do jučer. Dakle AI (odnosno UI po hrvatski) su razne optimizacijske tehnike koje "imitiraju" inteligenciju raznim kompleksnim heuristikama i stablima pretraživanja, uključujući algoritme za igranje šaha, rubikove kocke, Go-a ili nečeg četvrtog, ne nužno povezanog sa deep learningom, dok god posjeduje određenu robusnost na nove primjere i određenu dozu nedeterminizma, makar to nemalo ikakve veze sa deep learningom (kao što i polje AI nije imalo do prije cca 10-15 godina)

 

Ne zaboravimo da

 

AI != strojno učenje != duboko učenje

 

iako će danas laik većinom samo za deep learning reći da je AI

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice