TV za 7000 kn za gledanje s 3-5 m - preporuka

poruka: 12
|
čitano: 5.216
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
MOLIM POMOĆ pri izboru i kupnji tv-a

Pozdrav svima,

evo molio bih vas za malu pomoć...naime, planiram vec mjesec dana uzeti novi tv, a buduci da sam zaista amater u tome trebam vaš savjet i eventualno pomoć.

Imam ravno 7000kn koje sam izdvojio za kupnju tv-a (ni lipe više od toga).

Dnevni je boravak prostran, tv bi se gledao sa udaljenosti od oko 3-5m ovisno gdje se točno sjedi.

Nemam nikakvih posebnih prohtjeva osim jednog jedinog - dobiti što bolji tv za te novce. :) 

Prijatelj mi je preporučio panasonic TX-P46S20 (iako bi volio da bude malo veći od ovoga, možda 50").

Eto...ako imate koji savjet podijelite ga.

Hvala

0 0 hvala 0
17 godina

bilo koji SAMO NE GRUNDIG! govorim iz osobnog iskustva. imam ga i stalno neka sranja s njime

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Re: MOLIM POMOĆ pri izboru i kupnji tv-a
Hacker002 kaže...

bilo koji SAMO NE GRUNDIG! govorim iz osobnog iskustva. imam ga i stalno neka sranja s njime

To ti je zato što ga nevoziš na servis,i moj je brat imo sranja s njime vozo ga na servise no kad ga je jednog dana lupio krvnički šakom proradio je i radi sada ko švicarski sat

Dino
15 godina
neaktivan

Dodji u bosnu i kupi za te pare 2 TV po zelji !!

1 0 hvala 0
17 godina
Dinče kaže...

To ti je zato što ga nevoziš na servis,i moj je brat imo sranja s njime vozo ga na servise no kad ga je jednog dana lupio krvnički šakom proradio je i radi sada ko švicarski sat

na serivsu je vec 2 put u godini dana.

i brat ti je jako pametan kad lcd ide lupat sakom, a ti si jos pametniji sto to govoris okolo.

stfu

14 godina
neaktivan
Hacker002 kaže...
Dinče kaže...

na serivsu je vec 2 put u godini dana.

i brat ti je jako pametan kad lcd ide lupat sakom, a ti si jos pametniji sto to govoris okolo.

stfu