Kupovina televizora - laik

poruka: 5
|
čitano: 5.293
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Kupovina televizora - laik

Štovani forumaši,

lijepo bih vas zamolio za pomoć i preporuku za kupnju TV prijemnika. Zanima me LCD televizor dimenzija koje bi odgovarale gledanju s udaljenosti od tri do tri i pol metra te dvoumim između dimenzija od 82 cm ili 94 cm. Određena mrežna iskustva govore o tome da je za TV prijemnik u tom rasponu dimenzija dijagonale i "HD - ready" sustav dovoljno dobar; ja sam osobno laik u pogledu tih tehnologija pa bi me zanimalo je li to točno? Nisam nekakav gadget freak koji mora prvi imati najnoviju tehničku mogućnost implementiranu u uređaj. Cilj mi je ne potrošiti previše novca - ali opet, "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino". Dakle - nešto za prosječno ambicioznog korisnika. Lijepo molim za savjet i zahvaljujem unaprijed!

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Što još trebam?

Kada kupim TV prijemnik - želio bih nabaviti i uređaj koji uz DVD reproducira i niz ostalih audio - video formata (MP3, digitalne fotografije, DivX?), eventualno ima radio prijemnik i mogućnost korištenja USB - a kao medija s kojega čita zapis. Pretpostavljam da bi to bilo nekakvo "kućno kino" s dva zvučnika i bas - zvučnikom (dnevna soba mi nije prevelika). Kad bi postojala mogućnost snimanja sadržaja s radija ili TV - a na nekakav hard disk u uređaju, to bi također bilo odlično. Koliko bi takav uređaj, odnosno sustav koštali u nekoj prosječno povoljnoj varijanti? Također - prosječno sam ambiciozan što se tiče kvalitete; ne trebam novi krik tehnike, ali niti "bofl" jeftinu robu. Hvala puno.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Što još trebam?

Najbolje bi bilo da se regas na http://hdtelevizija.com/ forumu i tamo pitas ekipu !

17 godina
neaktivan
RE: Što još trebam?

Hvala, poslao sam upravo i tamo.

15 godina
neaktivan
RE: Kupovina televizora - laik