Tužili smo Tele2 zaključana tema

poruka: 276
|
čitano: 75.480
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Veliki Brat kaže...
Marko :D kaže...

Idemo ovako; internetski paket se sastoji od dvije cijeline—količine podatkovnog prometa i brzine veze. Operater tebi može ponuditi beskonačnu količinu podatkovnog prometa, ali ti ne može ponuditi beskonačnu brzinu veze. Upravo se zbog toga pod pojmom neograničenog interneta referira na dostupnu količinu podatkovnog prometa, a ne na brzinu veze. Jer, dok ti operater može osigurati neograničenu količinu podataka, isti ti ne može osigurati neograničenu brzinu veze.

 

Tako da; neograničen internet s brzinom 64 KB/s je i dalje neograničen internet. Ti s tih 64 KB/s i dalje možeš surfati bez straha da će ti narasti mjesečni račun, a pitanje koliko je internet surfljiv s tom brzinom, to je već druga priča i nema veze s neograničenim internetom. Brzina nije niti može biti faktor kod neograničenog interneta. Usporedbu neću ni komentirati...

Vidiš, sad kad to tako napišeš - zapravo i nije tako.

1. Koju god brzinu da ti da, količina prometa koju možeš preuzeti je uvijek ograničena - u bilo kojoj jedinici vremena sa 64 KB/s, 2 MB/s i 2 GB/s uvijek možeš preuzeti samo ograničenu količinu podataka (zanemarimo za sada lažno oglašavanje jer ti uopće nisu niti teoretski u mogućnosti pružiti neograničenu količinu podatkovnog prometa).

2. Kada znaš prvo, onda vidiš da s 2 GB/s možeš preuzeti određenu (ograničenu) količinu podataka, s 2 MB/s 1024 puta manju količinu podataka, a sa 64 KB/s još dodatnih 32 puta manju količinu podataka (dakle, ukupno 32768 puta manje na 64 KB/s u odnosu na 2 GB/s - nema veze sada ugovorena brzina, točna bzina na koju spuštaju, kao niti točna razlika).

 

U konačnici, smanjanjem brzine oni su napravili upravo suprotno ugovoru - ograničili su (ionako već u startu ograničenu) količinu podataka koju možeš primiti/poslati u jedinici vremena. Malo čudno za "neograničen" internet...

 

Bravo

Za primjer imaju i ispis, koji iznosi oko 940 gb u prosjeku za svaki mjesec korištenja. Sada otkako je spuštena brzina, jedva se došlo do tih 200 gb. No opet, nije stvar u brzini koliko u svemu ostalom, ali da, više niti ne možemo imati promet kao prije pa i to ide kao dokaz da su nam uskracena prava. Kako netko nakon 15mj i više s 900gb po mjesecu padne na 200gb i onda jedva 20 gb skine tom brzinom, lako je reći kako više nije neogranicen internet - a to je i naziv ugovora, neogranice tele2 pokucni internet.

 

 

6 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
crocro23 kaže...

P.P.S Ne žele dati opciju da vratimo uređaje, platimo u ratama, a i ovo s brzinom je upitno.

A je li itko od vas tužitelja poslao pisani upit ili nazvao SZK i provjerio daju li otplatu uređaja na rate? Nije.

 

crocro23 kaže...

Bravo

Za primjer imaju i ispis, koji iznosi oko 940 gb u prosjeku za svaki mjesec korištenja. Sada otkako je spuštena brzina, jedva se došlo do tih 200 gb. No opet, nije stvar u brzini koliko u svemu ostalom, ali da, više niti ne možemo imati promet kao prije pa i to ide kao dokaz da su nam uskracena prava. Kako netko nakon 15mj i više s 900gb po mjesecu padne na 200gb i onda jedva 20 gb skine tom brzinom, lako je reći kako više nije neogranicen internet - a to je i naziv ugovora, neogranice tele2 pokucni internet.

Gdje u ugovoru stoji da je neograničena brzina? Gdje?

 

Nigdje. Neograničena je jedino količina podataka za prijenos

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.12.2020 23:14 (robogo).
6 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
robogo kaže...
crocro23 kaže...

P.P.S Ne žele dati opciju da vratimo uređaje, platimo u ratama, a i ovo s brzinom je upitno.

A je li itko od vas tužitelja poslao pisani upit ili nazvao SZK i provjerio daju li otplatu uređaja na rate? Nije.

 

crocro23 kaže...

Bravo

Za primjer imaju i ispis, koji iznosi oko 940 gb u prosjeku za svaki mjesec korištenja. Sada otkako je spuštena brzina, jedva se došlo do tih 200 gb. No opet, nije stvar u brzini koliko u svemu ostalom, ali da, više niti ne možemo imati promet kao prije pa i to ide kao dokaz da su nam uskracena prava. Kako netko nakon 15mj i više s 900gb po mjesecu padne na 200gb i onda jedva 20 gb skine tom brzinom, lako je reći kako više nije neogranicen internet - a to je i naziv ugovora, neogranice tele2 pokucni internet.

Gdje u ugovoru stoji da je neograničena brzina? Gdje?

 

Nigdje. Neograničena je jedino količina podataka za prijenos

Ako su njegove potrebe/navike 900 gb na mjesec kako bi došao do toga s ovim ograničenjem? Možda jednostavnije pitanje, smatraš li da je u redu reći da imaš nešto neograničeno ako to nešto nudiš na način da ti to neograničeno doslovno ništa ne znači? To mi je kao da sam dobio na lotu (milijardu kuna) s time da svaki dan dobijem po 10 kn..

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.12.2020 23:25 (love2ml86).
14 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
crocro23 kaže...

Dragi moji forumaši, zaista nema smisla za vrijeđanje. Imam samo par kratkih poruka pa ću na kraju napisati kako je prošlo, kada sve uredno i završi.

 

1. Nisam rekao da smo tužili zbog isključivo brzine, nego baš iz razloga što traže da se odjednom plati sve što je dobiveno s ugovorima, ali brzina je isto tako nešto zbog čega je ugovor i tražen da se prekine, ali ne pod uvjetima koji oni odrede jer su oni ti koji su promjenili ugovor, a ne ja tj. mi kao korisnici. Znači ovi što pričaju jer misle da smo tužili zbog brzine, su u krivu, nisu pročitali post koliko vidim.

 

2. Ne trolam, ali hvala.

 

3. Ne, nisam budala ili jadnik koji je uzeo ugovor zbog konzole. Imam evo P55 konzolu, imam i PS4 Pro, a imam i Slim, zapravo imam još uvijek i Ps3 te Ps2.... Nije mi bilo do novca i ne smatram da sam jadnik ako sam uzeo konzolu i ruter jer su bili uz doplatu, tako mi je više odgovaralo. Zašto da konzolu u tom trenutku uzmem u kešu, iako ju nisam morao ni uzeti jer sam već imao stariju verziju. Zapravo ja sam nakon 6mj od uzimanja te pretplate uzeo u Svijet Medija na akciji i Ps pro konzolu, tako da ova konzola od tada stoji na polici uz ostale stvari, igre i suvenire.

 

4. Zašto su drugi tužili, pa svi smo pričali o tome i netko je rekao da bi najradije tužio, pa smo istražili, uzeli ured koji se time bavi i pokrenuli nešto.

 

P.S Što se brzine tiče, oni su tek naknadno promjenom ugovora krajem ljeta i početkom jeseni i dodali informaciju da će brzina biti ograničena na 2mbps, što zapravo i nije 2 mbps jer mnogima je od nas brzina pala na 0,70. Nije bitna brzina, ali ako već pričamo o njoj, nije se nikad ni spominjala brzina u ugovorima nego je trebalo biti po ugovoru maksimalna brzina koju možeš dobit preko te kartice i rutera, a sada su dodali limit na brzinu, a to je izmjena ugovora.

 

P.P.S Ne žele dati opciju da vratimo uređaje, platimo u ratama, a i ovo s brzinom je upitno.

 

 

Samo bez svađanja u temi , a nema ni potrebe za vrijeđanjem. Lako je praviti se pametan u ovoj situaciji ili smijati se nekome tko ne želi da šuti i da ga gaze.

1. to je sasvim normalna praksa, ako raskidaš ugovor plaćaš penale/primljenu stvar jednokratno - podmirenje obaveza je preduvjet za raskid ugovornog odnosa. 
2. Ne znam zašto si uopće potpisivao ugovor s obaveznim trajanjem ako nisi računao s time da ćeš možda raskinuti nakon 3,6 ili 15 mjeseci i koliki je to rizik ili benefit. Prije nego uđeš u takav deal s operaterom odvagneš za i protiv, ako je rizik mali prihvatiš ga i pomiriš se s time. Ako je rizik za tebe neprihvatljivo velik ne potpisuješ takav ugovor. Ako si potpisao ugovor znači da si bio spreman platiti penale za raskid u slučaju da ti usluga postane neodgovarajuća kao što jest. Taj rizik uvijek postoji, imaš ga ti kao korisnik, a imaju i oni kao pružatelj usluge (sigurno i oni imaju korisnika od kojih su ugovorene obveze teško naplative). NHF ali samo budala potpisuje ugovor na 2 godine bez imalo razmišljanja samo zato što je vidio Playstation/iPhone/LutkuNaNapuhavanje za 1kn.
3. ako si nakon 6 mjeseci uzeo drugu konzolu možda je problem u tome što si kupio nešto što ti ne odgovara/ne treba. Da, znam da to uopće nije tema.
4. Što će njima vaši uređaji, nije im to core business, niti ti uređaji više vrijede jednako. Ustvari njima vjerojatno vrijede točno 0kn pa nema smisla da ih prihvate. Platit možeš u ratama - tako da ne raskineš ugovor već otplaćuješ kroz njega. To je ono što spominjem pod 2.
5. To što oni ne popuštaju je već loš znak, da misle da imate upper hand u ovom sporu i da trebaju napraviti damage control prihvatili bi povrat uređaja ili otplatu u ratama. To je naznaka da bi mogli slabo proći u tom sudovanju (bojim se da će tu odvjetnik jedini bit sretan).

Ispričavam se ako je ton napisanog grub.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužili smo Tele2
jozef kaže...

1. to je sasvim normalna praksa, ako raskidaš ugovor plaćaš penale/primljenu stvar jednokratno - podmirenje obaveza je preduvjet za raskid ugovornog odnosa. 

Plaćanje penala nije uvjet za raskid ugovora jer su penali posljedica raskida, dakle ne mogu biti ni naplaćeni dok ugovor nije raskinut.

 

Međutim, tu se ne radi o penalima, već o otplatnom planu za uređaj, a evo što kaže HAKOM na tu temu:

 

https://www.hakom.hr/default.aspx?id=3743

 

Sva tri operatora korisnicima nude kupnju mobilnog uređaja prilikom sklapanja pretplatničkog ugovora, najčešće po promotivnoj cijeni. U slučaju raskida ugovora za javnu komunikacijsku uslugu bez naknade za prijevremeni raskid, pri čemu uređaj nije otplaćen u cijelosti već je predviđena otplata u mjesečnim obrocima, korisniku mora biti i dalje omogućeno plaćanje mobitela prema prvobitnom otplatnom planu. Jednokratna otplata mobilnog uređaja dopuštena je isključivo u slučaju izbora samog korisnika, a ne može biti nametnuta.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

MrBlc , ima jedan detalj koji bitno utiče na kontekst:

Ako AB mobitel ima punu cijenu kod tog operatora npr 5000 kn ( cijena koju je operater odredio, najčešće je to i duplo skuplja nego da taj uređaj kupiš u emezeti, smartsonu, no to je pravo trgovca da odredi koju god hoće cijenu ).

I sad ti isti taj mob uz neku tarifu nudi za 2400 kn ( znači 100 kn/mj, i tako je taj mob jeftiniji za 2600 kn koliko je inače puna cijena tog uređaja u tog operatera ako kupuješ samo uređaj ). Taj popust si dobio uz tarifu xyz, i sad ako ti odustaješ od korištenja xyz tarife, ostaje ti otplati plan po kojem otplaćuješ onih 100 kn mjesečno. E a kaj bumo sa 2600 kn popusta na uređaj koje si dobio baš zato kaj si taj mob uzeo uz tu tarifu, a ispočetka ti je to poznato i znano koliko on košta u punoj cijeni kod njih i koliki si popust dobio zato kaj uz mob uzimaš i tarifu... Mislim da prilikom odustajanja od tarife gubiš pravo na ostvareni popust i moraš ga nadoknaditi neovisno o onih 100 kn/mj otplatnog plana koje ćeš i dalje plaćati po tom planu a za tih 2600 kn nisam siguran da li će ti naplatiti odjednom ( dođe uplatnica, ti neplatiš, opomena, ovrha...) ili ćeš se uspjeti nagoditi da i to raspodjele u preostale rate otplatnog plana ( npr ostalo ti je još 2 rate po 100 kn, i oni ti taj dug od 2600 kn razbiju u 2 rate po 1300 kn i onda ćeš u biti platiti još dvije rate po 1400 kn čime si otplatio i mobitel i popust koji si izgubio zbog odustajanja od tarife ) .

Ne zaboravimo da taj popust nebi dobio bez tarife nego ni te uređaj bez tarife koštao 5000 kn a popust si ostvario isključivo zbog prihvaćanja tarife. Ok, tarifa nema ugovornu obvezu, možeš odustati, no i oni tada odustanu od popusta kojeg su ti dali na mob...
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

-operater mijenja uvjete, time je on taj koji treba snositi svaki trošak koji nastane raskidom, dok je cijena kako kažeš (kad ju 'nabija') njegova stvar jednako i sad tj u ovom slučaju. Pošto hakom kaže otplata ostaje.. (osim ako korisnik želi jednokratno) po ugovorenom otplatnom planu, to je tad isklučivo operaterov problem (zapravo nije problem jer operater dobije svoj novac jednako kao bez raskida). Uopće nije problem, nego time operater samo želi 'preplašiti' korisnika.

-operater je poslovnom politikom nešto odlučio, ako je to bila greška (plan) to je tad greška operatera, jednako kao što je greška opratera koji želi raskinuti (promijeniti) postojeći ugovor-ugovornu obvezu prije isteka ugovornog roka. Operater nije trebao sklapati takav ugovor s takvim uvjetima.. jednako kao što se to kaže korisniku kad želi prijevremeni raskid i penali..

 

-nije nevažno tko je strana koja raskida-mijenja uvjete/ugovor.. kad je to korisnik, plaća penale, kad je to operater, ne može naplatiti penale, no ne plaća ništa, dobije točno iznos koji treba dobiti, tj ne postoji klauzula kojom bi plaćao penale korisniku i time je operater na nuli. (jer korisnik plati uređaj kao i sve obveze koje treba platiti)

-zapravo je to jedino važno, tj da korisnik plati još i recimo penale.. tad bi raskid s korisničke ili operaterove strane dao jednak rezultat što bi tek bio nonsens.

 

-jel operater izmijenio uvjete? -je.

-jel to daje korisniku pravo na neškodljiv raskid bez penala? -da.

-što kaže hakomov text itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužili smo Tele2

bunker jesi ga zakomplicirao, a opet fulao ceo fudbal. Da, u slučaju da korisnik jednostrano raskine i mora platiti penale, penale plaća jednokratno, osim ako mu operater ne iziđe u susret. Međutim, mi tu ne pričamo o tome - korisnik ima pravo na raskid bez plaćanja penala jer je operater promijenio uvjete koji su sad nepovoljniji za korisnika. Dakle nema plaćanja penala, već isključivo otplata uređaja prema preostalom dijelu otplatnog plana. Korisnika koji je otvorio ovu temu je operater tražio da otplati kompletan iznos odjednom, umjesto da nastavi plaćati po otplatnom planu, na što operater nema pravo.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

MrBlc , da u pravu si, ovdje imamo konkretan slučaj gdje operater mjenja uvjete, a ja sam tupio o slučaju kada korisnik odustaje od tarife.... Desi se, ovaj ihush me zbunio .. hehheee 😉


Ihush , nisam te shvatio kaj točno veliš, no ja sam govorio o brzinama koje Tele2 korisnici mogu ostvariti kada su u roamingu na HT mrežu, a nisam govorio o brzini pokućnog na Tele2 mreži.
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...

MrBlc , da u pravu si, ovdje imamo konkretan slučaj gdje operater mjenja uvjete, a ja sam tupio o slučaju kada korisnik odustaje od tarife.... Desi se, ovaj ihush me zbunio .. hehheee 😉


Ihush , nisam te shvatio kaj točno veliš, no ja sam govorio o brzinama koje Tele2 korisnici mogu ostvariti kada su u roamingu na HT mrežu, a nisam govorio o brzini pokućnog na Tele2 mreži.

-gle.. za razliku od 'generičke' tele2 teme.. koja govori o promjeni uvjeta, tarifa-GB-flat.. (neograničena) ovo je konkretna tema korisnika, konkretan primjer.

-brzina je nevažna, tj posljedica promjene uvjeta-tarife-paketa operatra, nije čak posljedica theničkih (ne)mogućnosti ili opterećenosti, nije problem na kojem operateru-odašiljaču kao tele2-ht.. pa da je g3-g4 razlika, nego je konkretno raskid, osnova promjena uvjeta.

 

-promjenom uvjeta (tarifa neograničeno) u nazovimo tarifa-200gb nakon 200gb prometa korisnik ima ograničenu brzinu, ne iz tehničkih nemogućnosti, više sile i sl. nego naprosto tarifa-paket-uvjeti, tj može ako želi operater dati brzinu ili tarifu, može ostaviti postojeću.. ne želi, nego to mijenja. Tad je isključiv krivac raskida operater koji je ako sad mijenja blesavo sklopio ugovor s korisnikom tj poslovni plan ili predviđa izmjene ili ne predviđa a to je opet njihhov problem, greška pa nek je snose. Odnosno, najjednostavnij način, bez ikakvog problema, postojeći ugovori do isteka ostaju, važeći su i nema promjene.. kad isteknu nova tarifa. Ali jedino što to operater ne želi čekati, nego želi sad.. a to tad mora platiti, odnosno ne vidim zašto regulator-hakom ne kaže operatreru da mora (ako je moguće, a moguće je) ispoštovati postojeći ugovor, ugovornu obvezu, jer je kao i svaki ugovor dvosmjeran-obostran, veže korisnika ali i operatera na pružanje ugovorene usluge u ugovrenom periodu po ugovorenim uvjetima. Nije se promjenilo nešto kao viša sila, nemogućnost.. nego čisto odluka-tarifa, dakle moguće je i time nema razloga da se ne izvrši, mora, jer to je ugovor. Zašto to ne kaže hakom-regulator, šute..?

-zakon kaže (u telekomunikacijama..) da operater ne može jednostrano raskinuti ugovor, tj to pravo ima isključivo korisnik. Penali ovise o ugovorenom, tj bez opravdanog razloga tad korisnik snosi štetu-penale. Pošto operater nema pravo raskida, niti u ugovoru stoje penali u tom slučaju kao nepotrebni, tad operater izmjenom prisiljava korisnika da zatraži raskid, s razlikom da je to tad opravdani raskid i zakon korisniku daje pravo (ne operater koji to tako često prikazuje). Time sva štetnost mora biti na strani operatera, no štetnosti zapravo nema, jer sve je plaćeno i preostale rate će biti plaćene jednako kao da ugovorna i dalje traje, ni kuna manje-više, ni dan prije-kasnije i ti me operater ne trpi nikakvu poslovnu štetu dok je gubitak korisnika ako raskida i mijenja operatera sam izazvao promjenom, umjesto da ispoštuje do isteka ugovornog roka..

 

-žalosno, ali operater ne snosi nikakve penale-štetnost, zato to i radi.. odnosno, postoji 'mogućnost' ... kad bi hakom bio 'pravi' regulator, kad bi tumačio zakone u interesu građana-korisnika jer zato i postoji.. tako u toj priči, postoji mogućnost da u slučaju prekida isporuke ugovorenog (predviđen kvar i sl. prekid i 15 dana) tad korisnik ima pravo naknade, 10kn sat 240kn dan za neisporučenu uslugu. Da se tako tumači, potrebna je samo dobra volja hakoma-tumača.. tj postojeći-važeći ugovor-ugovorna, koju tad korisnik ne treba raskidati, nego zadržati, inzistirati na ugovorenom i tražiti ispunjenje-isporuku. Pošto je to trenutni-jedini ugovor (obju strana) i operater nema pravo jedostranog raskida, tad bi jednostavno morao do isteka isporučivati ugovoreno, ili bi nakon 15 dana plaćao penale, koje ne određuje ugovor nego zakon-hakom i time ne moraju biti stavka ugovora nego se primjenjuju itd.

-zato kažem, ugovor je ugovor, dobar, tj dvostrana obveza, koristan objema stranama i u takvom primjeru bi bio koristankorsiniku, dok bi hakom imao svrhu koju treba imati.

 

-hakom kaže da operater ne može tražiti isplatu ostatka (kredita?) od jednom, osim ako korisnik to želi, nego jednako kao je ugovoreno, rate..

-strana koja krši ugovoreno je operater, time nema penala za korisnkika što bi tek bio pravni nonsens (mada kako voliš reći, moguće u RL ili kod nas, jer su recimo jači a sustav loš dok hakom spava..). Da je to (zakonom) moguće tad bi operater mogao raskinuti sve ugovore i naplatiti idući dan sav iznos, no jasno ti je da i kad su 'jači' zakon kaže drugačije.

 

-u ovom primjeru je greška korisnika ako ide klasičnim sudom-tužbom, umjesto protokolom žalba operateru, nadležnima (hakom-mingo) ovisno o odgovoru.. jer tu si u pravu, sudski postupak nije nešto gdje se istjeruje pravda.. sizifovski. Pogrešan put mada je cilj recimo isti-sličan tj vidjet ćemo.. možda završi kao udruga franak, no ne vjerujem za ovaj slučaj.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Tužili smo Tele2

Tele2 mora korisniku odobriti preostali iznos za  uređaj na mjesečnoj otplati ako korisnik to zatraži i Tele2 to jako dobro zna. E sad, ili korisnik to nije zatražio nakon što su mu dostavili iznos "penala" ili je dobio krivi odgovor agenta, to ne znam. Ali sudeći po tome da je preskočio sve procedure koje je trebao (prigovor > žalba na rješenje 2st > HAKOM), moguće je da je korisniku pukao film kad je vidio iznos i nije se dalje "zamarao" nego digao ruke i otišao kod odvjetnika da ga opljačka

 
1 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ne, ne mora korisnik zatražiti otplatu prema otplatnom planu, to je defaultno. Korisnik je taj koji može zatražiti jednokratnu otplatu ako mu tako odgovara.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
crocro23 kaže...
Veliki Brat kaže...
Marko :D kaže...

Idemo ovako; internetski paket se sastoji od dvije cijeline—količine podatkovnog prometa i brzine veze. Operater tebi može ponuditi beskonačnu količinu podatkovnog prometa, ali ti ne može ponuditi beskonačnu brzinu veze. Upravo se zbog toga pod pojmom neograničenog interneta referira na dostupnu količinu podatkovnog prometa, a ne na brzinu veze. Jer, dok ti operater može osigurati neograničenu količinu podataka, isti ti ne može osigurati neograničenu brzinu veze.

 

Tako da; neograničen internet s brzinom 64 KB/s je i dalje neograničen internet. Ti s tih 64 KB/s i dalje možeš surfati bez straha da će ti narasti mjesečni račun, a pitanje koliko je internet surfljiv s tom brzinom, to je već druga priča i nema veze s neograničenim internetom. Brzina nije niti može biti faktor kod neograničenog interneta. Usporedbu neću ni komentirati...

Vidiš, sad kad to tako napišeš - zapravo i nije tako.

1. Koju god brzinu da ti da, količina prometa koju možeš preuzeti je uvijek ograničena - u bilo kojoj jedinici vremena sa 64 KB/s, 2 MB/s i 2 GB/s uvijek možeš preuzeti samo ograničenu količinu podataka (zanemarimo za sada lažno oglašavanje jer ti uopće nisu niti teoretski u mogućnosti pružiti neograničenu količinu podatkovnog prometa).

2. Kada znaš prvo, onda vidiš da s 2 GB/s možeš preuzeti određenu (ograničenu) količinu podataka, s 2 MB/s 1024 puta manju količinu podataka, a sa 64 KB/s još dodatnih 32 puta manju količinu podataka (dakle, ukupno 32768 puta manje na 64 KB/s u odnosu na 2 GB/s - nema veze sada ugovorena brzina, točna bzina na koju spuštaju, kao niti točna razlika).

 

U konačnici, smanjanjem brzine oni su napravili upravo suprotno ugovoru - ograničili su (ionako već u startu ograničenu) količinu podataka koju možeš primiti/poslati u jedinici vremena. Malo čudno za "neograničen" internet...

 

Bravo

Za primjer imaju i ispis, koji iznosi oko 940 gb u prosjeku za svaki mjesec korištenja. Sada otkako je spuštena brzina, jedva se došlo do tih 200 gb. No opet, nije stvar u brzini koliko u svemu ostalom, ali da, više niti ne možemo imati promet kao prije pa i to ide kao dokaz da su nam uskracena prava. Kako netko nakon 15mj i više s 900gb po mjesecu padne na 200gb i onda jedva 20 gb skine tom brzinom, lako je reći kako više nije neogranicen internet - a to je i naziv ugovora, neogranice tele2 pokucni internet.

Po ovome što pišete onda ni ja nemam neograničen internet jer s internetskom brzinom 100/100 Mbps možete skinuti maksimalno 1.08 TB u jednom danu. Ne budite smiješni...

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 14:13 (Marko :D).
16 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...

Po ovome što pišete onda ni ja nemam neograničen internet jer s internetskom brzinom 100/100 Mbps možete skinuti maksimalno 1.08 TB u jednom danu. Ne budite smiješni...

Pa ni nemaš. Ali nebitno to sad, stvarno ne vidiš problem u ovome što pišeš?

Gledam te!
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Veliki Brat kaže...

Pa ni nemaš.

Kolega robogo i ja još uvijek čekamo dokazni materijal koji govori kako se pod neograničeni internet misli na neograničenu brzinu.

Veliki Brat kaže...
Marko :D kaže...

Po ovome što pišete onda ni ja nemam neograničen internet jer s internetskom brzinom 100/100 Mbps možete skinuti maksimalno 1.08 TB u jednom danu. Ne budite smiješni...

Ali nebitno to sad, stvarno ne vidiš problem u ovome što pišeš?

Ne vidim.

16 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...

Kolega robogo i ja još uvijek čekamo dokazni materijal koji govori kako se pod neograničeni internet misli na neograničenu brzinu.

Od koga? Ja ni ne kažem da se to odnosi na brzinu. Odnosi se na količinu podataka, koja je uvijek konačna.

Ali kako ti interpretiraš 32.4 TB mjesečno pri brzini od 100/100 kao beskonačan broj, onda je logično da ti je i 632 MB pri 2 Kb/s jednako beskonačno, tako da je to - to.

Gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 19:13 (Veliki Brat).
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Od ekipe koja tvrdi da neograničen internet nije neograničen zbog brzine. Ako je količina podatkovnog prometa konačna, reci nam onda u kojoj se količini točno radi...

 

Da imam limit od 32.4 TB, te se nakon toga internet blokira ili dodatno naplaćuje, to ne bih nazvao neograničenim internetom. Ali ako mi nakon 32.4 TB internet i dalje funkcionira bez dodatne nadoplate, no usporen je, to bih nazvao neograničenim.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 19:16 (Marko :D).
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
....
 
2 1 hvala 1
16 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Ogranicen je jer je nekad mogao skinuti 900GBa a sad jedva 200 jer je tele2 promijenio uvjete.
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...

Od ekipe koja tvrdi da neograničen internet nije neograničen zbog brzine. Ako je količina podatkovnog prometa konačna, reci nam onda u kojoj se količini točno radi...

 

Da imam limit od 32.4 TB, te se nakon toga internet blokira ili dodatno naplaćuje, to ne bih nazvao neograničenim internetom. Ali ako mi nakon 32.4 TB internet i dalje funkcionira bez dodatne nadoplate, no usporen je, to bih nazvao neograničenim.

 -tehničko teoretsko ograničenje, max mogućeg.. je jedna stvar, sasvim nešto drugo je paket-tarifa koja uključuje npr brzinu, koju operater ograniči, ne kao max-moguće nego jednostavno ograničenje u skladu s paketom-tarifom. To tad nije 'prirodno' ograničenje, nego klasično ograničenje.. u tarifi koja se naziva..? odnosno nije više flat nego 200gb.

 

-nepotrebno, nevažno :)

 

edit: dodatan na bunkerov slikopisni post :) .. šteta što nije barem 4mbps umjesto 2, tj to bi bilo recimo prihvatljivo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 19:36 (ihush).
13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
ihush kaže...

edit: dodatan na bunkerov slikopisni post :) .. šteta što nije barem 4mbps umjesto 2, tj to bi bilo recimo prihvatljivo.

Ma kakvi. Trebali su jednostavno kažnjavati ljude koji su krivi za pad brzine ne određenoj baznoj stanici, a ne sve.

16 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Je li tebi onda i brzina od 0kb/s nakon određene količine prometa prihvatljiva brzina?

Gledam te!
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Marko :D kaže...
ihush kaže...

edit: dodatan na bunkerov slikopisni post :) .. šteta što nije barem 4mbps umjesto 2, tj to bi bilo recimo prihvatljivo.

Ma kakvi. Trebali su jednostavno kažnjavati ljude koji su krivi za pad brzine ne određenoj baznoj stanici, a ne sve.

 -kažnjavati? krive za što? npr one koji spale stanice 5g? .. da :) ili nešto takvog, no juzere-korisnike.. nije baš etički, no ako se to radilo s vješticama prije parsto godina, zašto ne.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Ukay, uvjek je fizički ograničeno jer bez obzira kojom brzinom pristupao lako ćemo izračunati koliko tom brzinom možeš downloadati/uploadati podataka u tih mjesec dana tom brzinom.

Da, Tele2 je donedavno smanjivao brzinu nakon 1tb a sada nakon 200 GB, imaju na to puno pravo temeljem uvjeta poslovanja i korištenja usluge/tarife i prilikom sklapanja odnosa sa Tele2 je svaki korisnik bio upoznat da se to može desiti i dobrovoljno je pristao na to uz klauzulu da tada može raskinuti odnos bez penalizacije. I to se sada desilo.

I nikaj drastičnog se nebu desilo. Dio korisnika će otići, doći će im dio korisnika koji odlaze iz drugih mreža, i ništa to nije novo....

Mi neznamo prave planove i namjere novog gazde. Možda se u potpunosti žele riješiti određene usluge tipa pokućni, možda žele pojačati usluge koje uključuju govornu uslugu, možda zaista krenu u izgradnju bolje infrastrukture, 5g....

Svaki operater ima neke svoje prednosti i mane i naravno da korisnik odabire operatera prema svojim potrebama. U HT je unlimited tarifa 229 kn, u Tele2 169.... Mnogi vrhunski mobiteli su u Tele2 jeftiniji u tim neograničenim tarifama nego u konkurencije.... Siguran sam da je mnogim korisnicima kojima je bitnija cijena nego neka vrhunska kvaliteta Tele2 najbolji izbor ukoliko su u području dobro pokrivenim njihovim signalom....

Kada bi sudili po žuči prolivenoj po forumima i fejsu, svi operateri bi odavno zaključali vrata.... A danas sam bio u cco kod sva tri operatera ( baš u poslovnicama ) i redovi su ko da se nekaj džabe dijeli.... I u Tele2 nije bila riječ o ljudima koji raskidaju obvezu nego su mahom svi ispred mene kombinirali akciju u kojoj kupe jedan uređaj a dobe 2 uređaja i još prva tri mjeseca plaćaju tarifu po 1 kn.... Znači, itekako Tele2 ima još konja za trku i ponuda kojih nema u drugih operatera ( glede jeftinoći tarife, uređaja, 1+1 i sl fore... ).

13 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Veliki Brat kaže...

Je li tebi onda i brzina od 0kb/s nakon određene količine prometa prihvatljiva brzina?

Ne. Jer 0 kb/s znači da nema internetske veze. Minimum prihvatljiv je 1 Mb/s jer se s tim stranice mogu donekle normalno otvarati te koristiti servisi koji ne zahtjevaju brzu vezu (e-mail, chat).

16 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2

Aha, sada uvodimo neke proizvoljne kriterije...

Znači gore je bunker zalijepio: "video od 360p na jednom uređaju". Prava definicija neograničenog interneta!

Gledam te!
8 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
Pa jedini tko je uveo proizvoljni kriterij si ti. Neograničeno nikada nije bilo niti će biti vezano uz brzinu, bila ona 1 ili 1000Mbps. Neograničeno je vezano jedino uz to da nemaš količinski limit koji možeš skinuti, pa ti nakon toga usluga ne radi.
14 godina
offline
Tužili smo Tele2

Ful me zanima razvoj situacije, keep us updated!

HTC Hero-iP 3GS-Nexus S-Htc 8S-iP4-Galaxy S2-Sensation-Lumia 625-N8-Z1C-M2 Note-M8-Z1C-BB 9900-Z1C-L630-Xperia E-OPO-HOX-N5-iP4S-iP5S-S5-HTC10-Note8-S5-Mix2-Mi9SE-Mi9-OP6T-Mi9-P3-Note9-P3
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Tužili smo Tele2

Iako sam trenutno u iščekivanju A1 routera,nakon kojega odmah idem raskinuti sve živo sa Tele 2,mislim da ishod ove situacije neće biti povoljan za tuženike!

Neograničeni internet je i dalje neograničen,samo po smanjenoj brzini i tu je sve jasno kao dan!Nije mi jasno kako ekipa gore brka pojmove u svezi toga?

Sjećam se ugovora sa Tele 2 u kojoj je pisalo da će oni meni omogućiti najveću moguću brzinu-dakle to može biti i 0.01MB/s,oni se još uvijek drže ugovornih obaveza!

Tek kada ti komarac sleti na jaja,shvatiš da se problemi ne riješavaju nasiljem!
Moj PC  
2 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tužili smo Tele2
bunker kaže...


Mi neznamo prave planove i namjere novog gazde. Možda se u potpunosti žele riješiti određene usluge tipa pokućni, možda žele pojačati usluge koje uključuju govornu uslugu, možda zaista krenu u izgradnju bolje infrastrukture, 5g....

Da, ni nemi nije jasno što smjeraju. Riješili su se jednog dijela korisnika (možda će ukupan broj korisnika koji će otići biti ipak veći nego što su se nadali) i time su oslobodili dobar dio bandwitha... Moje mišljenje je da će dobivene bandwith resurse usmjeriti i ponuditi nekakvu IPTV uslugu putem mobilne mreže (dok ne kupe ili ne izgrade i fiksnu mrežu). Ipak je riječ o United grupi kojoj je televizija core bussiness i u svom portfelju već imaju nekoliko jakih TV kuća u ovom dijelu europe.

 

Milka30 kaže...

Iako sam trenutno u iščekivanju A1 routera,nakon kojega odmah idem raskinuti sve živo sa Tele 2,mislim da ishod ove situacije neće biti povoljan za tuženike!

Neograničeni internet je i dalje neograničen,samo po smanjenoj brzini i tu je sve jasno kao dan!Nije mi jasno kako ekipa gore brka pojmove u svezi toga?

Sjećam se ugovora sa Tele 2 u kojoj je pisalo da će oni meni omogućiti najveću moguću brzinu-dakle to može biti i 0.01MB/s,oni se još uvijek drže ugovornih obaveza!

Bez ikakve sumnje, promijenili su uvjete jednostrano, i to na štetu pretplatnika. U sudskom procesu bi tako zaključio bilo koji vještak iz tog područja. I zato su prisiljeni ponuditi pretplatnicima s ugovornom obvezom opciju raskida ugovora bez plaćanja penala. U uvjetima korištenja više ne stoji kako će pretplatnicima omogućiti najveću moguću brzinu, već će maksimalna brzina nakon potrošenih 200 GB biti ograničena na 2Mbps; bez obzira što su kapaciteti mreže u datom trenutku možda stostruko veći. Taman da je riječ o jedinom jedinom pretplatniku na čitavom repetitoru, brzina je ista, do 2 Mbps. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 23:57 (nkdz).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice