Timski kolega je oduvik bio bezveznjak.
Svaka čast Max, rutinski.

I poslušao Maxa u setupu.
Respect za Laurenta Mekiesa. Prva pobjeda u timu i nije inzistirao da ide na proslavu podija.
Umjesto njega, bio je Pierre Wache koji se protivio Maxovu izboru krila.
Bearman dobio kaznu, 2 kaznena boda, za ono sa Sainzom. To pravilo prvi do apexa je baš blesavo.

A po meni je to problem, mislim da je jedino u formuli to pravilo, Mogao se i Bearman zaletit i uopce ne kocit do zadnjeg trena pa bi prije bio na apeksu i onda bi Sainz morao zakočit, ono Bearman nije imao mjesta nego baš to, jedino što je mogao je zakočit i pustit ga, nekako mi to nije u duhu utrkivanja.
A po meni je to problem, mislim da je jedino u formuli to pravilo, Mogao se i Bearman zaletit i uopce ne kocit do zadnjeg trena pa bi prije bio na apeksu i onda bi Sainz morao zakočit, ono Bearman nije imao mjesta nego baš to, jedino što je mogao je zakočit i pustit ga, nekako mi to nije u duhu utrkivanja.
Kao da je to sad više bitno nakon ovog cirkusa od McKarena
U čemu je to bio cirkus McLarena? I zašto posprdno nazivaš taj tim? Andrea Stella je dao prihvatljivo objašnjenje.
Po meni ovo sa Mclarenom nije nista tako strasno.
Plan je bio da se nakon izmjene guma zadrze iste pozicije kao i prije izmjene guma a islo se na izmjenu ako se ne varam zbog Leclerca da ga se pokrije.
Pri samoj izmjeni je krenulo niz brdo po norisa ali su to ispravili i nije mi to nesto prestrasno.
Mene zanima bi li recimo Max da je bio na mjestu Piastria postupio kao pia ili bi odjebao to i uzeo si bodove. Mislim, pravi prvaci su inace bas takvi, zajebi stari, ja cu stavit besplatne bodove u dzep a kasnije sto bude.
Pia je ispao fer, nema sto, no, moglo bi ga tih par bodova kostati naslova.
Realno, mogao je ostati naprijed i nakon utrke se pravdati da je greska iskljucivo momcadi i da su sami krivi i da on s tim nema nista. Sami su ih zvali u box i sami su zajebali izmjenu guma.
Gotovo sam pa siguran da Max ne bi prepustio poziciju, pogotovo par krugova prije kraja. Ili recimo Vettel i multi 21... zato ima 4 naslova, ni schumi ni senna nisu takodjer bili timski igraci. Jesu do neke mjere ali kada postane vruce i treba svaki bod, zajebi fair play.. bodovi su bodovi :)
Po meni ovo sa Mclarenom nije nista tako strasno.
Plan je bio da se nakon izmjene guma zadrze iste pozicije kao i prije izmjene guma a islo se na izmjenu ako se ne varam zbog Leclerca da ga se pokrije.
Pri samoj izmjeni je krenulo niz brdo po norisa ali su to ispravili i nije mi to nesto prestrasno.
Mene zanima bi li recimo Max da je bio na mjestu Piastria postupio kao pia ili bi odjebao to i uzeo si bodove. Mislim, pravi prvaci su inace bas takvi, zajebi stari, ja cu stavit besplatne bodove u dzep a kasnije sto bude.
Pia je ispao fer, nema sto, no, moglo bi ga tih par bodova kostati naslova.
Realno, mogao je ostati naprijed i nakon utrke se pravdati da je greska iskljucivo momcadi i da su sami krivi i da on s tim nema nista. Sami su ih zvali u box i sami su zajebali izmjenu guma.
Gotovo sam pa siguran da Max ne bi prepustio poziciju, pogotovo par krugova prije kraja. Ili recimo Vettel i multi 21... zato ima 4 naslova, ni schumi ni senna nisu takodjer bili timski igraci. Jesu do neke mjere ali kada postane vruce i treba svaki bod, zajebi fair play.. bodovi su bodovi :)
Evo ti odgovor. Zato Max i je to što je. Kako si i dolje rekao, Vettel, Schumi ili Senna..
Nico/Hamilton su 2016. jedan drugom oči kopali, a ovdje McKaren naređuje Piastriju da ponudi Norrisu tow na ravnini da ovaj može izaći iz Q2 na kvalifikacijama
U MCL39! Daj pliz.
Ljudima čudno da su dva vozača koji se bore za naslov takvi neegoisti. Dečki su baš chill, i ak ih Mcl uspije zadržat i uspije ostat takav odnos, bude laganica dominacija, jer obojica su odlični vozači.
Max je pravi racer. Zato zasluzuje respekt.
Sto se tice McLarena njusim onu 2007. godinu kad je Kimi odnio naslov.
Tako ce i Max ove godine.
Max, Max. super Max.
Imate interview Maxa i Chris Harris-a na YT pa pogledajte. Mozda ga necete tolko mrziti.
Mclaren osvaja konstruktorski naslov i njihov vozac prvenstvo...dupla kruna reklo bi se
a vi sanjajte,jedino to i mozete :)
Max je pravi racer. Zato zasluzuje respekt.
Sto se tice McLarena njusim onu 2007. godinu kad je Kimi odnio naslov.
Tako ce i Max ove godine.
Max, Max. super Max.
Imate interview Maxa i Chris Harris-a na YT pa pogledajte. Mozda ga necete tolko mrziti.
Ma... postoje ljudi koji prate i vole formulu zato što vole utrkivanje.
A s druge strane postoje ljudi koji prate formulu da mrze Maxa i to je predivno - jer govori jako puno o njima. Koliko su nebitni.
Odličan interview. Cijeli paddock skida kapu, svi TP-ovi glejzaju Maxa, Toto Wolff kaže da je "jedan vozač napravio da se ostalih 19 osjećaju kao budale", ali par dežurnih tipova dolazi na bug ventilirati svoje nezadovoljstvo životom.
Al neka oni posprdno pišu o mojim godinama, dok istovremeno itekako puno govore o sebi i svojim godinama.
Ljudima čudno da su dva vozača koji se bore za naslov takvi neegoisti. Dečki su baš chill, i ak ih Mcl uspije zadržat i uspije ostat takav odnos, bude laganica dominacija, jer obojica su odlični vozači.
Chill su oni sad dok još nije voda došla do grla, i to je cool. Ali kako se bude približavao kraj, jedan će morati biti 1. a jedan 2. That is the way it is. E onda buš vidio jesu chill ili ne
. A za Maxa ne treba trošiti previše riječi jer je jedan od najboljih svih vremena, plus ima kičmu i ima karizmu. Za vrlo malo vozača, pogotovo zadnjih godina i danas se to sve može reći.
Ljepota Maxove filozofije da on sigurno nikad ne bi pustio Landa da je on vozio umjesto Oscara. Da mu prijete, da ga mole, da mu obećavaju sve i svašta.... Maks ne bi pustio ovoga naprijed pa makar se zabio u njega. To je 100%.

RedBull je možda "otkrio" sveti Gral, odnosno kopirao McLaren s inovativnim hlađenjem i specifičnim tunelima unutar kočionog sklopa.
Iako je Monza jako dobar test za kočnice na prvoj šikani i prije Parabolice, nije ni blizu recimo već sljedećoj utrci u Bakuu.
Ostaje za vidjeti.
Šteta, možda prekasno za nekakav utjecaj u sezoni do kraja, ali zašto ne začiniti dodatno ovu sezonu, nije loše.
😂😂

Ajde nadam se da su slozili RedBull da Max opet dobi krila i poleti u poretku.
Bit ce mi drago i ako Piastri bude prvak
Trkači incident, što bi rekli. Lando je tu uletio i kasno kočio i Maxu nije ostavio nit malo mjesta. Max je mogao ili udarit u njega, ili full stop ili ovako kako je napravio. Stoga dakle, ako nisi čovjeku ostavio mjesta uopće, izgurao si ga van, ja onda isto ne bi pustio i ne vidim zašto i bi.
Trkači incident, što bi rekli. Lando je tu uletio i kasno kočio i Maxu nije ostavio nit malo mjesta. Max je mogao ili udarit u njega, ili full stop ili ovako kako je napravio. Stoga dakle, ako nisi čovjeku ostavio mjesta uopće, izgurao si ga van, ja onda isto ne bi pustio i ne vidim zašto i bi.
Ja se slažem, al zato mi je to pravilo glupo kažem, to isto je sad mogao Bearman napravit, ja sam prvi na apexu, a ti se snađi.
Trkači incident, što bi rekli. Lando je tu uletio i kasno kočio i Maxu nije ostavio nit malo mjesta. Max je mogao ili udarit u njega, ili full stop ili ovako kako je napravio. Stoga dakle, ako nisi čovjeku ostavio mjesta uopće, izgurao si ga van, ja onda isto ne bi pustio i ne vidim zašto i bi.
Ja se slažem, al zato mi je to pravilo glupo kažem, to isto je sad mogao Bearman napravit, ja sam prvi na apexu, a ti se snađi.
A treba "vratit šljunčane zamke" i pustit ih nek se utrkuju pa kad se slupaju ili izguraju u šljunak, naučit će se paziti... jest da ih u početku nebi završilo dovoljno da se podijele bodovi :) ali sa vremenom bi se naučili.
Nije ni to rješenje. Recimo nepropisno te izguraju sa staze tako da zapneš u šljunku, krivac nastavi vožnju, a ti ne i što onda? Što će ti kazna koju će taj dobiti kad si zapeo? Ovako možeš nastaviti.
U tome je bit. Život nije fer. U većini slučajeva pobjeđuju bastardi, a ne dobrice. F1 treba biti pun te tragedije. To čini život zanimljivim.
Nije ni to rješenje. Recimo nepropisno te izguraju sa staze tako da zapneš u šljunku, krivac nastavi vožnju, a ti ne i što onda? Što će ti kazna koju će taj dobiti kad si zapeo? Ovako možeš nastaviti.
A ovako imaš vožnje naširoko, leta ko kud stigne pa ako prođe-prođe, ako ne, onda nije bitno... pa rasprave jel trebo vratit poziciju ili nije, jel trebo dobit kaznu ili nije, brojanje ko je koliko puta otišo preširoko... ovako bi sve te dileme šljunak riješio.
Opet ponavljam, ni to rješenje nije najpravednije baš zbog slučaja kojeg sam naveo. Možeš voziti najbolje na svitu, držat se asfalta i onda naleti torpedo tipa Verstappen i isključi te iz trke. On nastavi, dobije ne znam deset sekundi, a ti plačeš ukopan.
Onda jednostvano ovako...
Ako izguras vozaca van staze tako da on zaglavi u pijesku, dobijes crnu zastavu i za tebe enma bodova u toj utrci. Ako si ga izgurao tako da je taj krug izgubio 10 sekundi, dobijas 10+ na kraju utrke ili stop and go....
Poanta je da se vozac kazni maksimalno moguce proporcionalno steti koju je drugome ucinio..