Uh, kakav početak sezone. Super utrka, drago mi je zbog Ferrarija i Haasa. Šteta zbog McLarena, oni su baš u banani. Kinez ugodno iznenadio. Za RedBull no comment, što je to bilo toliko krivo podešeno kod Hondinog motora da su u tri kruga otpala tri njihova bolida...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ja bi molio kolegu da mi objasni sta je tu htio napisati? jer u talijanskom rijecniku ne postoji ta rijec?!
* * *
Adiamo na talijanskom znači obožavamo. Provjeri preko gogole translate. Ali nemoj da odabereš somalijski jezik nego talijanski.
Inače imaš i PlugIn za Chrome/Edg zove se Google Translate, samo pređeš miša preko riječi i dole se pjavi ikona (možeš i rečenicu ili određeni pasus) i klikneš na nju i on ti ponudi prevod naravno ponudit će ti gore drugi... hehehhehe... ipak je ovo infromatički forum pa je ovaj moj plugIn sasvim na mjestu.
Sorry ali ne mogu se prestati smijati.
ti ces mene uciti talijanski!?! PLACEM
adiamo ne znaci NISTA, obozavati se kaze ADORARE, iliti ADORIAMO - mi obozavamo, ako si se odnosio na to
dobro znam sta je kolega htio napisati, ali me isto tako iznimno zivcira kad netko MISLI da zna talijanski
ja bi molio kolegu da mi objasni sta je tu htio napisati? jer u talijanskom rijecniku ne postoji ta rijec?!
* * *
Adiamo na talijanskom znači obožavamo. Provjeri preko gogole translate. Ali nemoj da odabereš somalijski jezik nego talijanski.
Inače imaš i PlugIn za Chrome/Edg zove se Google Translate, samo pređeš miša preko riječi i dole se pjavi ikona (možeš i rečenicu ili određeni pasus) i klikneš na nju i on ti ponudi prevod naravno ponudit će ti gore drugi... hehehhehe... ipak je ovo infromatički forum pa je ovaj moj plugIn sasvim na mjestu.
Sorry ali ne mogu se prestati smijati.
ti ces mene uciti talijanski!?! PLACEM
adiamo ne znaci NISTA, obozavati se kaze ADORARE, iliti ADORIAMO - mi obozavamo, ako si se odnosio na to
dobro znam sta je kolega htio napisati, ali me isto tako iznimno zivcira kad netko MISLI da zna talijanski
Pusti nas da uživamo u pobjedi.. postaješ dosadan.
Krenuli problemi. Navodno problemi s pumpom goriva koju radi Magnetti standardno za svih. McLaren je imao najvecih problema prije utrke te su ih zamjenili, isto je receno i za RBR, ali ih nisu mjenjali. Kazu do goriva je.
Problemi su ako RBR dokaze da su obje pumpe failale zbog istog razloga, onda ocekujem svasta za FIAu
Svaka čast ferrariju, idemo do kraja sad tako.
Radi ovakvih iznad imamo sve manje slobode govora i pretvaramo se u eussr. PŠK
Svaka čast ferrariju, idemo do kraja sad tako.
Radi ovakvih iznad imamo sve manje slobode govora i pretvaramo se u eussr. PŠK
Sloboda govora ne ukljucuje pravo da vrijedas i omalovazavas druge po bilo kojoj osnovi, ukljucujuci boju koze.
To sto ti mislis da imas to pravo govori o tvom stupnju razvoja, odgoja i kulture.
Svaka čast ferrariju, idemo do kraja sad tako.
Radi ovakvih iznad imamo sve manje slobode govora i pretvaramo se u eussr. PŠK
Valjda postoje pravila ponašanja na forumu, a takve slobode ganjaj u svojoj kući
toxic kaže...
Ovaj Verstapen je bahatiji od Hamiltona + je razmazen... moj novi najomrazeniji vozac f1
Nije. On je realan kada kaže da nešto ne štima. Hamilton kada kuka na nešto - obično savršeno se ponaša bolid. Ovaj kada je rekao "da nešto nije u redu sa baterijom", par sekundi i Boooom.
Inače utrka je bila bomba. Konačno dim (nije doduše onaj stari plavi kade je V12 znao da explodira) iz bolida, natjecanje za 1. mjesto kroz nekoliko krugova, a što je najvažnije.. Ferrari is Back... Oh my lord oh my lord :-D
Tako je kolega, točno si rekao. Šteta za Red Bull, otišli bodovi u vjetar. Drago mi je da je Ferrari opet u borbi za vrh jer je jasno da imaju vozače za to i oni su ipak povijest i duh Formule 1 .
Ferrari pogonska jedinica isto pomogla.
Foksmash
Odlicna utrka.
Steta za Red Bull, Ferrari zasluzeno pobjedio nadam se da ce dalje razvijat bolid u ovakvom smjeru. Mercedes opet ima srece iako nisu zasluzili. McLaren jad i bijeda isto ko i Aston Martin...
Ima potencijala da se barem 4 tima bore za prva mjesta...
postaješ dosadan.
postaje ? haha .. pa lik je žešči proljev otkad znam za ovu grupu...
edit:
za sve one koji žele vidjeti kako se Bottas zabija u Lewisa
ja bi molio kolegu da mi objasni sta je tu htio napisati? jer u talijanskom rijecniku ne postoji ta rijec?!
* * *
Adiamo na talijanskom znači obožavamo. Provjeri preko gogole translate. Ali nemoj da odabereš somalijski jezik nego talijanski.
Inače imaš i PlugIn za Chrome/Edg zove se Google Translate, samo pređeš miša preko riječi i dole se pjavi ikona (možeš i rečenicu ili određeni pasus) i klikneš na nju i on ti ponudi prevod naravno ponudit će ti gore drugi... hehehhehe... ipak je ovo infromatički forum pa je ovaj moj plugIn sasvim na mjestu.
Sorry ali ne mogu se prestati smijati.
ti ces mene uciti talijanski!?! PLACEM
adiamo ne znaci NISTA, obozavati se kaze ADORARE, iliti ADORIAMO - mi obozavamo, ako si se odnosio na to
dobro znam sta je kolega htio napisati, ali me isto tako iznimno zivcira kad netko MISLI da zna talijanski
Pa netko te mora već nećemu, jer kulturu vjerovatno nikad nisi naučio niti pokupio od doma.
Teško je bilo samo napisati da je kolega trebao napisati "andiamo" (ajmo, let's go...), i idemo dalje.
Ali seronje ostaju seronje...
3 od 4 Honde nisu zavrsile utrku. Zanimljivo
Nisu to više Honde... Možda je Honda tehnologija, ali je RedBull proizvodnja i nije to više to izgleda. Treba sad proć dječje bolesti.
Uh, kakav početak sezone. Super utrka, drago mi je zbog Ferrarija i Haasa. Šteta zbog McLarena, oni su baš u banani. Kinez ugodno iznenadio. Za RedBull no comment, što je to bilo toliko krivo podešeno kod Hondinog motora da su u tri kruga otpala tri njihova bolida...
Krivo je to što to više nije Honda...
Ovaj Verstapen je bahatiji od Hamiltona + je razmazen... moj novi najomrazeniji vozac f1
Da? Šta je krivo napravio? Kaže gume ne drže... i ode i promjeni ih... kaže da se teško upravlja "ma sve je to u redu", kaže ne vuče kako treba, kažu iz boxa da je po njima sve u redu, a pola kruga kasnije odustaje od trke jer je prdnuo motor... gdje je tu plačljivost? Plačljivost, bahatost i ostaloe je kada na pola trke Hamilton krene kenjkat kako su gume gotove da bi poslije toga vozio najbrže krugove i odvozi do kraja, a ovome je u ovoj trci sve bilo na mjestu.
1. problem sa upravljanjem, jos nema info zbog cega se to desilo
2. Problem sa pumpom goriva - zbog cega je motor ostao bez snage. Navodno se problem javlja kad ima malo goriva u tanku, sto RB nije skuzio do sad, a ostale momcadi jesu, zato sto je sve testove vozio s puno goriva.
3. Pregrijavanje kocnica.
Uglavnom dosta posla za RB u narednih par dana.
1. problem sa upravljanjem, jos nema info zbog cega se to desilo
2. Problem sa pumpom goriva - zbog cega je motor ostao bez snage. Navodno se problem javlja kad ima malo goriva u tanku, sto RB nije skuzio do sad, a ostale momcadi jesu, zato sto je sve testove vozio s puno goriva.
3. Pregrijavanje kocnica.
Uglavnom dosta posla za RB u narednih par dana.
Sve dobro napisano, usput samo jedna firma radi tu istu pumpu goriva za sve bolide u F1.
Horner je izjavio da je za upravljanje najvjerojatnije bilo kriva dizalica koja je kod zadnjeg zaustavljanja prejako spustila bolid dolje.
Ne znam zašto neki zamjenjuju komunikaciju s boksom s cvilenjem. Jedna od zadaća vozača je da obavijesti ekipu o promjenama na bolidu, stazi, greškama drugih a to se ne vidi na telemetriju ili je greška na senzorima. Pogotovo kada se bore za naslov jer sve mora biti savršeno ako bolid nije bolji i brži od konkurencije.
Ne znam zašto neki zamjenjuju komunikaciju s boksom s cvilenjem. Jedna od zadaća vozača je da obavijesti ekipu o promjenama na bolidu, stazi, greškama drugih a to se ne vidi na telemetriju ili je greška na senzorima. Pogotovo kada se bore za naslov jer sve mora biti savršeno ako bolid nije bolji i brži od konkurencije.
Kad Lewis komunicira onda je to od strane objektivnih navijača Maxa predstavljeno kao cviljenje.
Ne znam zašto neki zamjenjuju komunikaciju s boksom s cvilenjem. Jedna od zadaća vozača je da obavijesti ekipu o promjenama na bolidu, stazi, greškama drugih a to se ne vidi na telemetriju ili je greška na senzorima. Pogotovo kada se bore za naslov jer sve mora biti savršeno ako bolid nije bolji i brži od konkurencije.
Kad Lewis komunicira onda je to od strane objektivnih navijača Maxa predstavljeno kao cviljenje.
Kao što gore rekoh, kod Lewisa je bilo normalno da vrišti kako ima problema sa gumama na pola trke i onda odvozi par rekordnih krugova i gume mu izdrže do kraja trke bez problema i slično... kako bi to okarakterizirao? Da od njegovih informacija nema nikakve koristi...
Ne znam zašto neki zamjenjuju komunikaciju s boksom s cvilenjem. Jedna od zadaća vozača je da obavijesti ekipu o promjenama na bolidu, stazi, greškama drugih a to se ne vidi na telemetriju ili je greška na senzorima. Pogotovo kada se bore za naslov jer sve mora biti savršeno ako bolid nije bolji i brži od konkurencije.
Kad Lewis komunicira onda je to od strane objektivnih navijača Maxa predstavljeno kao cviljenje.
Kao što gore rekoh, kod Lewisa je bilo normalno da vrišti kako ima problema sa gumama na pola trke i onda odvozi par rekordnih krugova i gume mu izdrže do kraja trke bez problema i slično... kako bi to okarakterizirao? Da od njegovih informacija nema nikakve koristi...
Nije ti palo na pamet da to radi radi konkurencije? Ti mislis da ti imas exlusivno pravo na team radio? Da u red bullu i u svim ostalim timovine ne slusaju prenos na tvu pa i te poruke? Po tebi bi trebalo da kaze kako jest koja im je taktika i da ti detaljno opise kako misli preteci onog ispred sebe da bi ti kao gledalac bio upucen u sve.....
Kao sto kolega kaze - radio komunikaciju uvijek treba promatrati i sa aspekta taktike.
A sto se tice tzv. "plakanja" u radio - nisam primjetio da je netko uopce spomenuo Alonsa, koji se prosle godina vise puta zalio da ga se treba propustiti. Nije tu Hamilton nista poseban, kao ni Verstappen jucer.
Kao sto kolega kaze - radio komunikaciju uvijek treba promatrati i sa aspekta taktike.
A sto se tice tzv. "plakanja" u radio - nisam primjetio da je netko uopce spomenuo Alonsa, koji se prosle godina vise puta zalio da ga se treba propustiti. Nije tu Hamilton nista poseban, kao ni Verstappen jucer.
ma nijedan od njih ne kuka. Neki ovdje pricaju kao da imaju par bolida u garazi. LH je sedmerostruki svjetski prvak i ko smo mi da komentarisemo kako on vozi.... Nije to passat....
Jel se možemo složiti da su pravila u redu? Da je bilo dobre borbe jučer? Da nije bilo napad, pa 3-4 kruga punjenje baterija i hlađenja guma, pa možda opet napad?!
Zgodna diskusija je bila i oko toga da ako ti se pokvari auto zbog "standardnog" dijela, da li se može tražiti neki popust? Recimo ako je RB odustao zbog pumpi, može li im se dopustiti ekstra motor?! Odgovor je - ne, jer do sada nikad nisu odobravali takve zahtjeve.
Zanimljivo je bilo i slušati kako će neke staze preferirati određene sidepodove. Moram priznati da mi nije najjasnije.
Ne zezajte Micka. On je imao opaku piruetu i izravnao je auto "like a boss". KMag je bio odličan. Mislim da će Haas imati gorko slatku godinu.
Može li se konačno prestati o božanstvu Maxa i cijeniti Charlesa?!
Ima li netko neke informacije zašto je McLaren toliko podbacio? To nije motor, a tijekom testiranja nije izgledalo da imaju problema sa aerom (baš suprotno).
Ferrari skočio gore.
Red Bull je jednako brz, ali za sada nepouzdan.
Mercedes je pouzdan, ali spor.
Renault je negdje na pola puta u tuđini.
Jel se možemo složiti da su pravila u redu? Da je bilo dobre borbe jučer? Da nije bilo napad, pa 3-4 kruga punjenje baterija i hlađenja guma, pa možda opet napad?!
Ima li netko neke informacije zašto je McLaren toliko podbacio? To nije motor, a tijekom testiranja nije izgledalo da imaju problema sa aerom (baš suprotno).
Ne bas, zasada se opet sve svodi na DRS ravnine, apsolutno ima 3-4 kruga punjenja baterija, pa opet napad, tako funkcionira sve i funkcionirat ce jos dugo. Opet je sve svedeno na tko ima najjaci motor.
McLaren je u problemima isto kao i Aston, Mercedesov motor je preslab ili nije namjesten za konfiguracije sa sidepodovima. Aston uz to ima i aerodinamcki vezane probleme. Prica se o komplet drugom dizajnu uskoro.
Ima li netko neke informacije zašto je McLaren toliko podbacio? To nije motor, a tijekom testiranja nije izgledalo da imaju problema sa aerom (baš suprotno).
hlađenje kočnica... radi čega moraju kočiti puno prije ostalih da se ne zapale.. navodno biraju između količine downforcea i hlađenja kočnica
Meni je to razumljivo. To je poanta DRS. Nema ni logike tražiti pretjecanja na mjestima gdje to nije najlakše/najsigurnije.
Iz interviewa se može zaključiti da je slipstream slabiji, da traži više od motora, ali da je lakše pretjecati jer se manje uzurpira downforce. DRS će i dalje biti ključan.
A za baterije, oprosti ali gdje smo do sada imali 3 uzastopna kruga napada i baterija nije bila problem da ne bude napada u idućem. Obično bi nakon neuspjelog pokušaja izgubio iznad sekunde, onda bi se prikupljao 2-3 kruga da se ohladi, da se ponovno uđe ispod sekunde i napad. Ali u 3 uzastopna kruga... Ne sjećam se.
LEC je navodno namjerno puštao VER na prvom zavoju (ranije kočio radi DRS crte) kako bi mogao vratiti poziciju na slijedećem pravcu.