Tko će vozit Renaultovi ili Lotusovi vozači
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Tko će vozit Renaultovi ili Lotusovi vozači
"Renaultovi", naravno!
BTW... Čini se da lanjskog Lotusa (bar ne pod tim imenom) više nećemo imati. Najvjerojatnija opcija je da će oni promijeniti ime u OneMalaysia F1 Team.
To je to na putu stare slave
Prvo sam mislio da se netko šali kad stvarno hmm kak se povijest ponavlja zamislite sada Kubicu da postane prvak u tom bolidu hehe bilo bi fora..
Šta nam se sprema od 2013:
danas vec postoje slicni motori...koja je ovo glupost za svijet F1
evo razni civici po japanu imaju 1600 kubika, turbinu-dvije, a snaga im je oko 500ks...neki cak i vise...i vrte se 9000 cirka...
poznato?
bez veze!
Na Renaultovoj Facebook profilu objavljena je novost kako je Renault sklopio partnerstvo s Lotusom i kako će od sljedeće sezone Renault opskrbljivati motorima sljedeće momčadi: Red Bull Racing Renault, 1Malaysia Racing Team i Lotus Renault GP.
Dakle, prema svemu sudeći, dogodine ipak nećemo imati dva Lotusa na gridu.
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
ma ferrari mi je najjači,barem ne lažu kao ostali da nema goriva i slične gluposti
dobro je ovo
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
Ovo je najdebilnija izjava ikada....ukinulo smo team orders, ali i dalje ćete ih morai prikrivati sa debilnim šiframa i izmišljenim nedostacima jer bi se propuštanje i dalje moglo kažnjavati ako netko odredi da je to bilo nesportsko......i
Uglavnom ukinuli su team orders, ali su si ostavili mogućnost kažnjavanja određenih momčadi i/ili vozača po samovolji FIA-e...u prevodu: team orders su ukinute, ali pazite da nam ne stanete na žulj jer i dalje vas možemo kazniti po subjektivnoj procjeni.
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
ovo nema smisla
ako team orders nisu zabranjene zašto bi se onda kažnjavale ??
ili ih zabranite i kažnjavajte ili ih dopustite i nemojte ih kažnjavati
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
ovo nema smisla
ako team orders nisu zabranjene zašto bi se onda kažnjavale ??
ili ih zabranite i kažnjavajte ili ih dopustite i nemojte ih kažnjavati
uvijek dobro dođu dolari za bernija
Donosim vam jednu tužnu vijest...
Tom Walkinshaw, bivši trkaći vozač i vlasnik nekadašnjih F1 ekipa TWR i Arrows preminuo je danas od raka u 64. godini života.
Za vrijeme svoje karijere radio je za Benetton, Ligier i Arrows.
R.I.P. Tom...
Više o Tomu Walkinshawu pročitajte OVDJE!
Donosim vam jednu tužnu vijest...
Nisam ni znao da boluje od raka:(
R.I.P.
Donosim vam jednu tužnu vijest...
Tom Walkinshaw, bivši trkaći vozač i vlasnik nekadašnjih F1 ekipa TWR i Arrows preminuo je danas od raka u 64. godini života.
Za vrijeme svoje karijere radio je za Benetton, Ligier i Arrows.
R.I.P. Tom...
Više o Tomu Walkinshawu pročitajte OVDJE!
A bio je već i u godinama..
Zna netko dal će se druge godine Kimi Raikonnen vratiti u F-1.
A tuzno :( jos je k tome bio mlad
Zna netko dal će se druge godine Kimi Raikonnen vratiti u F-1.
Po svemu sudeći neće...tužno za nas...ali dobra odluka za njega, sad kad je najtežu sezonu u wrc-u odradio (prvu) mislim da bi mogao sljedeće sezone biti puno bolji. Ako ga bude volja...to je kod njega uvijek pitanje.
Evo i par dana stare vijesti koja nosi nekoliko interesantnih stvari.
Dakle po ovome izgleda da ipak ne dolaze niskoprofilne gume u F1, i opet se uvodi se nekoliko zanimljivih stvari poput oblikovanih podnica i slično.
Ukratko F1 bi trebala postati sporija ali zahtjevnija za vožnju, i opet ekonomičnija i efikasnija.
Donosim vam jednu tužnu vijest...
Tom Walkinshaw, bivši trkaći vozač i vlasnik nekadašnjih F1 ekipa TWR i Arrows preminuo je danas od raka u 64. godini života.
Za vrijeme svoje karijere radio je za Benetton, Ligier i Arrows.
R.I.P. Tom...
Više o Tomu Walkinshawu pročitajte OVDJE!
A bio je već i u godinama..
Neznam što sam krvo napisao kad sam dobio toliko TD-a...
Dali je ovo novi Ferrari ili nagađanja......
Nagadjanja...nadam se,pa nije avion bog ih hebo....
Večeras tamo oko 10 do 9 prebacio sam na Z1. Bila je emisija županijskih 60. Bila su dva gosta u emisiji, jedan koji ima neke veze sa sljemenskom utrkom, a drugi koji ima neke veze sa budućom trkaćom stazom. Sad nisam pohvatao što je točno u planu da se bude radilo. Prebacio sam i taj lik je spominjao kako je Tilke bio kod nas i kako mu se svidio teren. Mislim da se teren zove Bistra ili tako nešto, nisam dobro razumio, ali valjda je to podno Sljemena. Nešto su spominjali da će se raditi staza, da će u veljači biti potpisan taj neki ugovor i da će biti teška, čini mi se 250-300 milijuna €. Pa me zanima da li tko zna što više o tome? Da li to znači da će Formula 1 doći i kod nas ili će to biti staza za neke druge vrste automobilističkih utrka? Eto, i ako sam što krivo naveo, molio bih da me ispravite, ipak sam zakasnio sa prebacivanjem na njihovu emisiju :D
Već bilo..
Dobro si polovil sve ono kaj se u biti i zna.. Više od toga se nezna (bar ja nisam naletel na nove informacije.
Dakle staza se gradi (navodno),
Tilke je bio u Hrvatskoj izvidil teren sve mu se sviđa, bla bla, PR divno krasno,
Jean Todt je isto dao blagoslov gradnji staze,
Lokacija - Bistra :)
Sad ako se ima novaca ne vidim zašto se nebi ostvarilo, ali naglasak samih začetnika ideje je bio na to da ukoliko se staza izgradi ne očekujmo bolide formule1 na njoj. Možda u budućnosti ali odmah u početku ne.
Treba Slavica malo pomaziti Bernija pa će striček Berni dofurati karavanu F1 u naše krajeve. :)
Hehehe, F1 u Hrvatskoj... kraj Kine, Indije, svih emirata i njihovih susjeda, dat će HR domaćinstvo VN. Da bi bilo kewl, bi, ali ajmo buuudđenjeeee, to se neće desiti.
Ipak lijepo da su nas posjetili iz FIA i potapšali po tjemenu :-)
Ljudi iz Valencije proklinju dan kad su dobili F1 i Americas cup jer su od toga dobili predivno uređenu rivu i planinu dugova koje ne pokrivaju sa dobiti od turizma pa nadoknađuju povećanjem poreza i neulaganjem u lokalnu infrastrukturu.
Intervju sa Tilkeom u vezi staze.. ;)
I, sjećate se onog prolaza Hakkinena na Spa Francorchamp između Schumahera..., naj potez u F1 uopće!
Bio je to jedini logican potez,ne znam zasto je toliko napuhan.
I, sjećate se onog prolaza Hakkinena na Spa Francorchamp između Schumahera..., naj potez u F1 uopće!
Bio je to jedini logican potez,ne znam zasto je toliko napuhan.
Ti odgovaraš na post star dvije godine!!!!