Nebi se složija ni u jednon segmentu što si naveja
Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 29.915
- |
- čitano: 3.732.097
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Evo ferarijev pravilnik
https://www.youtube.com/watch?v=-5UnPeyzcHM&
U formuli je glavni faktor bolid, tek onda vozač.
Baš zbog razloga jer je u automobilizmu prista glavni faktor za uspjeh bit vozač mi je MotoGP puno draži.
Baš zbog razloga jer je u automobilizmu prista glavni faktor za uspjeh bit vozač mi je MotoGP puno draži.
I još nešto, svima koji se vole pozivati na mišljenja gospodina Jergovića o F1, i čak ih usvajati i proglašavati ih mjerodavnima, kao i onima što vjeruju u bajku da je smisao sudaca FIA-e zapravo da na svaki mogući način pomogne Ferrariju, preporučio bih vam da uzgojite mozak i malo počnete razmišljati svojom glavom...
Evo što mislite o tome da nijedna televizijska kuća u RH ne prikazuje MotoGP ili Superbike.
Meni osobno je draži Superbike ali bih volio da slijedeće godine počnu prikazivat jedno ili drugo.
U svakom automobilističkom sportu (pritom mislim i na motore) je glavni faktor bolid/motor. Uvijek je bilo i uvijek će i biti dominantnih momčadi (u F1 Ferrari i McLaren) i nedominantnih momčadi (Force India i Honda).
U svakom automobilističkom sportu (pritom mislim i na motore) je glavni faktor bolid/motor. Uvijek je bilo i uvijek će i biti dominantnih momčadi (u F1 Ferrari i McLaren) i nedominantnih momčadi (Force India i Honda).
Evo što mislite o tome da nijedna televizijska kuća u RH ne prikazuje MotoGP ili Superbike.
Meni osobno je draži Superbike ali bih volio da slijedeće godine počnu prikazivat jedno ili drugo.
U svakom automobilističkom sportu (pritom mislim i na motore) je glavni faktor bolid/motor. Uvijek je bilo i uvijek će i biti dominantnih momčadi (u F1 Ferrari i McLaren) i nedominantnih momčadi (Force India i Honda).
Da li bi mi mogli nešto poduzet da HTV počne prenosit nekakve vijesti što se tiće hrvatskog auto moto sporta.
Nikad ne možemo ćuti nešto o rezultatima utrka npr. s Grobnika ili Alpe-adria prvenstva.
Večinom vijesti se doznaju s internet ili iz MOTO PULSA i drugih magazina.
U svakom automobilističkom sportu (pritom mislim i na motore) je glavni faktor bolid/motor. Uvijek je bilo i uvijek će i biti dominantnih momčadi (u F1 Ferrari i McLaren) i nedominantnih momčadi (Force India i Honda).
Jeste čuli da će Alonso vjerojatno potpisat za BMW?
u bmw? čisto sumnjam.. ako kupuju, kupuju mlade perspektivne vozače. zasad imaju dva dobra, a alonso bi prije mogao u honi, nažalost, završiti.. nažalost za hondu, naravno
Ma BMW se želi rješit Heidfelda, a Alonso je poznat po razvoju bolida i donija bi im dosta sponzora.
a Alonso je poznat po razvoju bolida.
Kolko ja znam, Alonso ide u Ferrari
a Alonso je poznat po razvoju bolida.
a Alonso je poznat po razvoju bolida.
a Alonso je poznat po razvoju bolida.
Alonso će sigurno bit u Ferrariju najkasnije za 2 godine,jer su španjolski sponzori koji su ga prošle godine dopelali u McLaren,potpisali sponzorski ugovor za Ferrari od druge godine.
A kaj se tiće kazne Hamiltonu,čelnici FIA-e,ne gledaju puno ko za koga vozi nego gledaju da do kraja sezone vozači na čelu poretka budu što bliže bodovno,tak da F1 može biti zanimljivija ljudima koji tek počinju gledati taj sport te da kao i uvijek privuku više sponzora,te time i novaca.
Da je situacija bila okrenuta dogodilo bi se isto.
2002. i 2003. godine dok su Ferrari i Schumacher F1 je jako gubila na gledanosti te,se netreba čuditi kada neko bude kažnjen zbog nekih "malih stvari".Nemojte me sada krivo shvatiti,Hamilton je napravio podgrešku,u tom zavoju jer da je zakočio i pustio Kimija naprijed on ga sigurno ne bi imao u sljedećem zavoju,tak da je kazna trebala biti ali neznam od kud su zeli baš 25 sekundi.Prolazak kroz bokseve bi bio kraći,a STOP/GO kazna duža.
Isto tak da FIA "uređuje" prvenstvo vidimo i sa pretprošle utrke kada je Massa skoru u boksu imao sudar pa nije diobio nikakvu kaznu,osim novčane jer bi onda gubio bodove za Hamiltonom.To se mora priznati jer su se ljudi za takve stvari kažnjavali,a u pravilima je jasno napisano da bilo kakvo ugrožavanje ljudi i drugih vozača u boksu treba kazniti.
A je,McLaren je prošle godine iskoristio nacrte bolida od Ferrarija za poboljšanje svojeg bolida,jer u 2 utrke nisu mogli od zaostatak napraviti prednost,jer da imaju takve genije onda bi ove godine bili neuhvatljivi.
Massa skoru u boksu imao sudar pa nije diobio nikakvu kaznu
Alonso vjerovatno ide u Ferrari kad Kimi otiđe iz F1. Što se tiče Masse (kojega ne podnosim) i Senne nije ista stvar, Senna je skoro pogazil mehaničare iz druge ekipe, a Massa je sam skoro se zaletel u drugi bolid i onda ko idiot odbio priznat da je kriva njegova ekipa kaj su ga ranije pustili. Inače su mi motori puno zanimljiviji, puno se više dešava, F1 je već neko vrijeme uspavanka uz neke sezone koje su bile izuzetne. Ne mogu vjerovat da Eurosport više neće prenosit MotoGP, čuo sam na zadnjoj utrci da su nešto o tome govoril, al sam se nadal da sam nekaj krivo prevel.Šteta, najbolji komentatorski dvojac uopće, a otkad znam za sebe prenose utrke, stvarno šteta. Je... ti novac.
Pa kad čovjek poštuje sveto pravilo duge i uspiješne karijere u Ferrariju, nikad protiv ekipe ni riječi. Ljudi ponekad zaboravljaju, da ekipa sa par stotina zaposlenika i budžetom od nekoliko stotina milijuna, ipak ne radi za jednog vozača, već je obrnuto, makar se mnogi ego današnjih F1 vozača i vozačića ne bi složio.
Jer fakat njegova greška nije bila, oni su pogriješili što su ga onako pustili, ali protiv ekipe se ne s... , Felipe je to lijepo naučio od velikog Michaela.
A to što, meni najdraži pilot u F1, ponekad i smiješno ima problem priznati neke očito njegove greške, to je druga stvar.
I u vezi pozivanja na nejednako suđenje u F1 i GP2, ništa novo, tako je odavno, a sad se svi zakačili za to jer je za svoj slučaj (obožavatelja Hamiltona i svega što je Britansko, M.J. ) pronašao "zgodnu" usporedbu Masse i Senne, smiješno...
Je neko gledal prve treninge u Monzi?
Baš me zanima kak su prošli BMWi?
Dal ima negdje online ali badava?
Neka stranica o auto-moto trkama ali da ima prijenosa.
FP1:
1. Adrian Sutil Germany Force India-Ferrari 01:32.842
2. Rubens Barrichello Brazil Honda-Honda 01:33.428
3. Giancarlo Fisichella Italy Force India-Ferrari 01:33.695
4. Timo Glock Germany Toyota-Toyota 01:36.800
5. Nico Rosberg Germany Williams-Toyota 01:36.900
6. Fernando Alonso Spain Renault-Renault 01:36.965
7. Sebastien Bourdais France Toro Rosso-Ferrari 01:37.142
8. Jarno Trulli Italy Toyota-Toyota 01:37.214
9. Kimi Raikkonen Finland Ferrari-Ferrari 01:37.392
10. Sebastian Vettel Germany Toro Rosso-Ferrari 01:37.754
11. Nelson Piquet Jr Brazil Renault-Renault 01:38.057
12. David Coulthard Britain Red Bull-Renault 01:38.303
13. Jenson Button Britain Honda-Honda 01:39.062
14. Felipe Massa Brazil Ferrari-Ferrari 01:40.233
15. Nick Heidfeld Germany BMW Sauber no time
16. Kazuki Nakajima Japan Williams-Toyota no time
17. Robert Kubica Poland BMW Sauber no time
18. Heikki Kovalainen Finland McLaren-Mercedes no time
19. Mark Webber Australia Red Bull-Renault no time
20. Lewis Hamilton Britain McLaren-Mercedes no time
FP2:
1. Kimi Raikkonen Finland Ferrari-Ferrari 01:23.861
2. Robert Kubica Poland BMW Sauber 01:23.931
3. Nick Heidfeld Germany BMW Sauber 01:23.947
4. Lewis Hamilton Britain McLaren-Mercedes 01:23.983
5. Nico Rosberg Germany Williams-Toyota 01:24.110
6. Felipe Massa Brazil Ferrari-Ferrari 01:24.247
7. Heikki Kovalainen Finland McLaren-Mercedes 01:24.365
8. Mark Webber Australia Red Bull-Renault 01:24.521
9. Adrian Sutil Germany Force India-Ferrari 01:24.669
10. Sebastian Vettel Germany Toro Rosso-Ferrari 01:24.773
11. David Coulthard Britain Red Bull-Renault 01:25.100
12. Sebastien Bourdais France Toro Rosso-Ferrari 01:25.192
13. Giancarlo Fisichella Italy Force India-Ferrari 01:25.204
14. Rubens Barrichello Brazil Honda-Honda 01:25.296
15. Jenson Button Britain Honda-Honda 01:25.309
16. Kazuki Nakajima Japan Williams-Toyota 01:25.330
17. Timo Glock Germany Toyota-Toyota 01:25.397
18. Fernando Alonso Spain Renault-Renault 01:25.471
19. Jarno Trulli Italy Toyota-Toyota 01:25.753
20. Nelson Piquet Jr Brazil Renault-Renault 01:26.195
kimi produljio ugovor s ferrarijem do kraja 2010. godine. alonso i ferrar = priča završena.
alonso nikad neće u top 3 ekipe (mcl, ferrari, bmw)
kimi produljio ugovor s ferrarijem do kraja 2010. godine. alonso i ferrar = priča završena.
alonso nikad neće u top 3 ekipe (mcl, ferrari, bmw)