HHO generator zaključana tema

poruka: 621
|
čitano: 258.039
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
HHO generator

gledao sam neki dokumentarac o BMW-ovoj 5-ici sa fuel cellom.

mislim da je iskoristivost oko 60%, samo najveći problem je cijena hydrogen fuel cella zbog rijetkih skupih materijala koji se koriste za izradu..

trenutno cijena takvog auta bi bila daleko daleko od isplative {#}

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator

Prvo ispričavam se zbog svoje nepismenosti. Gramatika mi nije jača strana....

 

Ovako:

Vodikova goriva ćelija:

Simensova službena dokumentacija: Klik (pdf se nalazi sa desne strane)

Naime za pokretanje podmornice se koristi dizelski motor plus goriva ćelija

podmornica je U-boat type212 Todaro klasa Klik

Daimlerova službena dokumentacija: Klik

"The guardian-ov" članak o busevima sa gorivom ćelijom: klik

 

O samoj vodikovoj ćeliji možeš naći dosta na wikipediji(nerado stavljam linkove sa wikipedije jer tamo može bilo tko pisati bilokaj). Glede korisnosti ona nije 85% (kao što sam i napisao) nego oko 60% ali iskorištavanjem topline koju emitira ćelija može se postići korisnost do 85%(izvor mi se neda tražiti stoga mi moraš vjerovati :D). Glede nanotehnologije; ona se ne odnosi samo na generiranje vojske malih robota(nanita) koje vidimo u filmovima. Naime pogledaj kako se određuje kolika je velićina jednog metra? 1795.godine se određivao kao desetmilijunti dio meridijana(mislim da nultog) dok je 1983.god. određeno da je metar put koji prijeđe svjetlost kroz vakum u 299792458-om dijelu sekunde. razlike je što se 1795. metar izračunao sa pogreškom od 10-4, dok 1983. sa pogreškom od 10-10. Želim reći da se nanotehnologija bavi manipulacijom i izradom materijala na atomskoj razini tj. da je njihova znamenka veličine između 1-100nm. Npr. Elektrolitski super kondenzatori od prije 30 godina imali su kapacitet par farada dok danas imaju oko 5000 farad(na 2.7V)ali njihova veličina je ostala ista i dalje se kao dielektrik koristi elektrolit dok je njihov kapacitet veći zato jer smo u mogućnosti bolje iskoristiti materija te imamo strojeve koji rade sa manjim veličinam. Tako će biti i sa baterijama jer im nećemo moći povećati korisnost samo kapacitet (govorim za litij-ionske) ali možda izumimo noviju vrstu baterija sa većom korisnosti(Poznati fizičar Michio Kaku rekao je (manje-više :D) da onaj koji otkrije takvu bateriju bit će poznatiji od T. Edisona te da ćemo nakon tih baterija imati laserske pljuce i svjetlosne mačeve). Nadam se da nisam bio dosadan.

 

Ispričavam se zbog linkova nisam ih mogao drugačije staviti. (sređeno)

 

elCid
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 23:52 (elCid).
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
elCid kaže...
mbaksa kaže...
Jakovp kaže...

Ti mu govoriš da je mogao pametnije iskoristiti vrijeme.. Ti koji nisi ništa napravio, a puno pričaš po forumu, ili on, koji je stvarno nešto napravio, i ne priča puno po forumu.

LOL Intelektualni rad je također rad. {#}

Kinetička energija tvojeg tijela u stanju mirovanja iznosi nula(Ek=0). Stoga proizlazi da je tvoj proizvedeni rad jednak nuli. Rad je jednak derivaciji sile(F) na nekom putu(s).{#}

Bojim se da nismo rekli da pod radom podrazumijevamo isključivo mehanički rad. To što si napravio je pogreška u argumentaciji (rekao bih "logička", ali prije spada u trolersku {#}).

 

BTW Snaga klade valja, a um caruje. {#}

 

elCid kaže...
O samoj vodikovoj ćeliji

Ne znam zašto sad zalazimo u to područje, kad se bavimo HHO-om. Jedno s drugim nema previše veze. Korištenje vodika ili vodikovih ćelija je legitiman (ali neučinkovit) način dobivanja (tj. pretvorbe/prijenosa) energije, tu se vodik koristi kao gorivo, dok su HHO generatori prijevara - ne proizvode ni izdaleka dovoljno plina za uštedu u potrošnji goriva za koju se reklamiraju.

 

elCid kaže...
možeš naći dosta na wikipediji(nerado stavljam linkove sa wikipedije jer tamo može bilo tko pisati bilokaj)

To baš i nije točno. U globalu može pisati bilokaj, ali samo privremeno, dok netko ne skuži i ispravi grešku. Da, ima grešaka, ali se one i isprave kad se uoče. To kaj neki ne priznaju Wikipediju kao dobar izvor znanja je upravo ta pogrešna percepcija da na njoj može pisati bilokaj.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
elCid kaže...
(...)

@hrx

HHO generator i HHO ćelija nisu dvije iste stvari. Naime HHO generator uz pomoć električne struje razdvaja vodu na vodik i kisik. Kod HHO ćelije je upravo ubrnuto, HHO je pomiješa sa kisikom te kao kemijsku reakciju daje električnu struju. (...)

 

Kada sam pisao o HHO ćeliji mislio sam na HHO generator (greška u pisanju, ispravljeno). Često se pod terminom HHO ćelija misli na HHO generator, podosta stranica na netu tako pišu.

 

HHO gorivne ćelije ne postoje, budući da je HHO mješavina vodika i kisika. Da bi HHO koristili u gorivnoj ćeliji, treba razdvojiti vodik od kisika, te ih ubaciti u vodikovu PEM gorivnu ćeliju. Gorivne ćelije pretvaraju kemijsku energiju sadržanu u gorivu u električnu energiju - sama ćelija ne sprema energiju nego je ona pretvarač: dok postoji dotok goriva, ona će proizvoditi el. struju.

 

Postoji niz tipova ćelija, a za upotrebu u automobilima najviše se razvijaju PEM (Proton Exchange Membrane / Polymer Electrolyte Membrane) gorivne ćelije (Fuel Cell) koje kao gorivo koriste vodik (postoje PEMFC  koje kao gorivo koriste metanol, etanol ili mravlju kiselinu; uglavnom se koriste kod prijenosnih uređaja gdje je važna visoka gustoća energije i lagano skladištenje i baratanje gorivom). Sam vodik i kisik iz zraka se ne miješaju (i ne smiju se miješati), nego se na anodi iz molekule vodika izdvajaju dva elektrona, a preostala dva protona (vodik se sastoji od jednog protona i jednog elektrona) prolaze kroz PE membranu do katode. Na katodi se jedan atom kisika spaja s dva protona koja su prošla kroz membranu i dva elektrona koja su prošla kroz strujni krug, te tvori vodu koja je (uz el. struju i toplinu) proizvod rada ćelije.

 

Maksimalni teoretski napon koji se može stvoriti između anode i katode iznosi 1,229 V na sobnoj temperaturi, dok u praksi napon obično iznosi 0,6 V. Maksimalna teoretska učinkovitost vodikove PEMFC iznosi 83%, u kontroliranim uvjetima i upotrebu čistog vodika i kisika; u praksi iznosi 40-60%. Problem stvara ograničena elektroaktivna površina katalizatora i nečistoće u gorivu (budući da se vodik uglavnom proizvodi iz ugljikovodika, a ne elektrolizom koja daje čisti vodik), posebice CO koji i u ppm količinama znatno smanjuje učinkovitost platine koja služi kao katalizator na membrani. Da se to izbjegne, razvijaju se drugi materijali za katalizator (kombinacija zlato-paladij (također skupo rješenje, kao i platina), te željezo-sumpor uz pomoć bakterija koje se koriste kao međukorak u odvajanju elektrona, kao i metode za nanošenje katalizatora na nosač bazirane na nanočesticama koje povećavaju elektroaktivnu površinu katalizatora.Također, razvijaju se i alternativni polimeri koji imaju bolju vodljivost elektrona, što će povećati efikasnost.

 

Cijena ćelija je visoka - polovica ukupne cijene jedne ćelije otpada na platinu koja se koristi kao katalizator; kao i zlato, u zadnjih 5-10 godina je i platina znatno poskupila. Najveći proizvođači gorivnih ćelija su Njemačka, Japan, Južna Koreja i SAD, koje razvijaju ćelije od ranih '60-tih za upotrebu sklopu svemirskog programa - primjerice program Gemini je koristio PEMFC, dok su Apollo i Space Shuttle koristili alkalne FC. Što se tiče upotrebe u automobilima, za sada stvari ne izgledaju baš svijetlo - vodik se proizvodi iz nafte i zemnog plina, el. energija koja se dobije iz FC košta četiri puta više od električne energije iz mreže, a automobili, kada se nađu na tržištu 2014.-2015. godine će koštati otprilike dvostruko više od klasičnog električnog automobila. Smatra se da će FC automobili postati pristupačni tek negdje 2020. godine, kada se tehnologija usavrši, cijene padnu i izgradi potrebna infrastruktura. Situacija s upotrebom u gradskim autobusima je suprotna - FC autobusi su ekonomičniji u odnosu na autobuse s motorima s unutarnjim izgaranjem, ne trebaju veliku infrastrukturu (stanice za punjenje), te se očekuje njihovo brzo širenje po svjetskim gradovima.

 

Razvoj gorivnih ćelija pratim odavno - radi se o cutting edge tehnologiji iako počeci sežu u 19. stoljeće, a tehnologija je iznimno zanimljiva (širok raspon izvedbi, veličina, snaga; mogućnost kogeneracije el. i toplinske energije, ...) - jesi li znao da postoje gorivne ćelije koje koriste (kao katalizator) bakterije za proizvodnju el. energije, a gorivo je otpadna voda (tj. tvari u njoj)?

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.6.2012 0:33 (hrx).
13 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator

Slažem se da ćelija ne sprema energiju jer je to zadaća baterije(da spremi suvišnu energiju koju el. motor ne potroši).

 

Što se tiće cijene nije sve tako crno-bijelo. Naime da bi električnom automobilu udvostručio domet moraš mu udvostru broj baterija(znači omjer kapaciteta i cijene raste linearno) dok kod automobila sa gorivim ćelijama moraš samo udvostručiti kapacitet spremnika što je puno jeftinije(kome je potreban tako velik kapacitet sustava?). Kao glavni problem i dalje ostaje to početno ulaganje u samu ćeliju. Zato se ćelije primjenjuju u javnom prijevozu gdje kao što se vidi u onom članku na krov autobusa stavljno sedam spremnika od po 35 kilograma vodika.

 

Jedino se nebi složio s tim da će FC automobili postati pristupačni tek oko 2020. jer baš naprotiv meni se tih 8 godina ćini prilično brzo.

 

Iskreno ne bavim se izučavanjem tih gorivih ćelija baš mi ne djeluju zanimljivo, kao općenito cijela energetika ovo što sam napisao znam površno što sam čuo ili pročitao neke kratke tekstove tako da ne mogu biti neki dobar sugovornik na tu temu. Još me samo zanima ako možda znaš na kojem se principu iskorištava ova toplina koja koja se generira kao nusprodukt same ćelije (jer da bi se dobila iskoristivost 80%+ i ona se mora iskoristiti). Iskreno mislim da se koristi Seebeckov efekt ali to je samo moja teorija.

 

Pozdrav;

elCid
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.6.2012 10:30 (elCid).
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
elCid kaže...
Jedino se nebi složio s tim da će FC automobili postati pristupačni tek oko 2020. jer baš naprotiv meni se tih 8 godina ćini prilično brzo.

Mislim da budućnost FC-a ovisi o tome koliko sporo će se razvijati električni automobili, odnosno baterije za njih. Ako će se dobro razvijati, FC nemaju budućnost (osim ako ne pronađu neki učinkovitiji način dobivanja vodika, jer je elektroliza pretakanje iz šupljeg u prazno; mada nekako sumnjam da će se to dogoditi, odnosno pitanje je je li to uopće moguće) - eventualno za neke specijalizirane namjene.

 

S druge strane, HHO, dakle tema ove teme, je za sve i svakoga - može ti i donijeti sendvič i skuhati kavu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
elCid kaže...

Slažem se da ćelija ne sprema energiju jer je to zadaća baterije(da spremi suvišnu energiju koju el. motor ne potroši).

 

Što se tiće cijene nije sve tako crno-bijelo. (...)

 

(...) Još me samo zanima ako možda znaš na kojem se principu iskorištava ova toplina koja koja se generira kao nusprodukt same ćelije (jer da bi se dobila iskoristivost 80%+ i ona se mora iskoristiti). Iskreno mislim da se koristi Seebeckov efekt ali to je samo moja teorija.

Trenutna cijena vodikove gorivne ćelije iznosi oko 2000 dolara po kW; predviđa se da će 2015. godine cijena pasti na 500 dolara po kW, a 2020. na 100 dolara po kW. Trenutni životni vijek ćelije koja se koristi u automobilu iznosi između 2000 i 4000 sati (uz prosječnu brzinu od 50 km/h, to iznosi između 100 000 i 200 000 km); postoje prototipovi koji traju i 8000 sati, ali je komercijalizacija barem 10 godina daleko. Spremanje vodika je također problem - potrebni su ili visoki tlakovi (dakle čvrsti i teški spremnici) ili kriogene temperature (i oprema za održavanje iste); nade se polažu u razvoj spremanja vodika u čvrste porozne materijale.

 

Gorivne ćelije imaju određenu radnu temperaturu; višak topline koji se razvija prilikom rada mora se odvesti. Otpadna toplina može se iskoristiti na način na koji radi klasična termoelektrana (stvaranje pare i pokretanje turbogeneratora), u kogeneracijskom postrojenju gdje se otpadna toplina iskorištava za zagrijavanje sanitarne vode i zraka unutar građevine (klimatizaciju)  ili za potrebe različitih industrijskih procesa (posebice kod FC koje imaju radnu temperaturu između 500 i 1000 stupnjeva Celzijevih). Najčešće se koriste FC koje kao elektrolit koriste fosfornu kiselinu, budući da mogu raditi na vodik ili bezsumporni benzin, te FC s keramičkim oksidom koje rade na prirodni plin. Sa iskorištavanjem otpadne topline, učinkovitost čitavog sustava diže se s sa tipičnih 40-50-60% (ovisno o tipu FC, pri proizvodnji samo el. energije) na do 90%. Termoelektrični generatori (koriste Seebeckov efekt) polako stižu na tržište, ali nisu rašireni zbog visoke cijene (cca 10 000 dolara / kW), niske snage (max. par kW na 500+ stupnjeva temperaturne razlike; tipično proizvode do 1 KW) i vrlo niske učinkovitosti (trenutno max. 10-12% dovedene toplinske energije se pretvara u električnu energiju; tipično 5-7%), dakle oni su vrlo ograničene upotrebljivosti.

 

Ako imaš još kakvih pitanja, pošalji na PM da zatrpavamo temu off topic raspravom.

 

mbaksa kaže...

Mislim da budućnost FC-a (...)

Smatra se da klasični elektromobili u slijedećih 20 godina imaju puno svjetliju budućnost od FC automobila. Glavni problem je proizvodnja vodika, koji se najvećim dijelom proizvodi iz nafte i zemnog plina - proizvodnja vodika elektrolizom korištenjem el. energije iz obnovljivih izvora je za većinu svijeta daleka budućnost; iznimka je Island gdje su prije krize planirali znatna ulaganja u proizvodnju vodika elektrolizom vode korištenjem el. energije proizvedene iz geotermalnih izvora (ti su planovi pali u vodu :) ), a potencijal imaju i sjevernoafričke zemlje te Čile korištenjem solarne energije (ali su potrebna znatna ulaganja u izgradnju solarnih elektrana).

 

Zadnja rečenica - još da čuva djecu, gdje bi mu bio kraj :) ?

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put sub 9.6.2012 14:36 (hrx).
16 godina
offline
HHO generator

Evo rezultata sa testiranja. (dijagnostika "PICOTECH")

 

Posjetili smo servis, napominjem serviser nije znao da imamo hho generator i nije upoznat time.

 

 - Nakon ukljucena testera, tester ne prepoznaje niti jednu pogresku, a onda pri ocitanju oko rada motora saznajemo sljedece:

 

1. Senzor protoka zraka pokzuje vrlo male vrijednosti, veliko odstupanje od uobicajenih vrijednosti ( Ali ga ne pokazuje kao pogresku ! ) 

2. Dizne rade nepravilno, te serviser kaze da trebaju nekakvi novi ulošci

3. Temperatura motora "neobicna", tester ocitava 72o ( naš u autu pokazuje oko 80, što zbunjuje servisera ) 

4. Ostale vrijednosti ne pokazuju veća odstupanja. 

 

Nakon toga iskljucujemo generator, te nakon 3-4 minute ponovo prikljucuje tester. 

 

1. Senzor zraka radi normalno !!!

2. Dizne ispravno rade tj. one 4 mjerne vrijednosti se postepeno potpuno vracaju u zadane vrijednosti !!!

3. Temperatura se dize na uobicajenu radnu 90, po testeru i po mjeracu u autu! 

4. Ostale vrijednosti su uredu. 

 

Serviser totalno zbunjen, ne zna objasniti zašto generator tako utjece na senzor i remeti sve ostalo (niti se trudi previše) za njega tu više posla nema. Sad vidimo i sami da tu nesto ima pa idemo dalje.

Tocimo do vrha, dižemo struju na 6 A pa bumo vidjeli.

 

Uvjereni smo da je netko od vas uvaženih došao do ove faze i bili bi mu jako zahvalni da nam barem nabaci kako i što dalje.

Ukljuceni generator definitivno utjece na rad motora.

 

Tko može, zna i želi pomoci neka podjeli sa svima nama jer smo zato i pokrenuli ovu temu. Oni drugi neka izvide zasto su nam švapski strucnjaci napisali u servisnu knjižicu da auto troši   6,9 - 4,2 - 5,1

HVALA

___

Nastavak testiranja

 

vidimo ce biti potrebno puno kopcanja na tester pa cemo morati i na tome poraditi, razmisljamo o nabavci testera. 

Moj PC  
3 0 hvala 2
15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Moram priznati da ja zbog ovakvih stvari ne  bih stavljao hho na moderne aute, nego na starije, no siguran sam da se da i ovdje izvući nešto, evo ja bih se na tvom mjestu obratio ovim ljudima, oni su tu ispekli zanat:

 

http://e-vozila.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2188

 

http://e-vozila.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=587

 

 

Svi smo mi Mentalist.
 
0 1 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...
Uvjereni smo da je netko od vas uvaženih došao do ove faze i bili bi mu jako zahvalni da nam barem nabaci kako i što dalje.

Zašto ste uvjereni u to? Danek je na ovaj forum izgleda došao samo da se reklamira, a ne sjećam se da sam vidio da je još koji forumaš ugrađivao HHO generator u auto.

 

Imaš onaj drugi forum, gdje imaš "stručnjake" za HHO. {#} Mi ćemo biti zadovoljni ako nas izvjestiš o rezultatima.

 

GRDI-146 kaže...
Ukljuceni generator definitivno utjece na rad motora.

Da, negativno. Što je bilo i za očekivati, jer auto tvornički dolazi podešen za normalan rad pa ako s njim radiš nešto za što nije predviđen, nema se smisla čuditi što ne radi kako treba. Rekli smo ti da će trošiti više, a ove druge stvari su samo još dodatna potvrda da HHO generatoru nije mjesto u autu.

 

GRDI-146 kaže...
Tko može, zna i želi pomoci neka podjeli sa svima nama jer smo zato i pokrenuli ovu temu. Oni drugi neka izvide zasto su nam švapski strucnjaci napisali u servisnu knjižicu da auto troši   6,9 - 4,2 - 5,1

Ne razumijem što s ovim želiš reći. Stavi auto na valjak, vozi ga brzinom i ubrzanjima koja su standardizirana za takav test pa će ti i pokazati takvu potrošnju. To su standardizirani (barem bi trebali biti) laboratorijski testovi - provode se zato da bi postojala neka osnova za usporedbu. Ne možeš to uspoređivati s potrošnjom kod vožnje u prometu, jer ona jako ovisi o načinu vožnje i uvjetima na cesti (nagibu, asfaltu, prometu...), a ne zaboravimo i na otpor koji stvara zrak kad je auto u pokretu (na valjcima ostaje na mjestu).

13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Evo rezultata sa testiranja. (dijagnostika "PICOTECH")

 

Posjetili smo servis, napominjem serviser nije znao da imamo hho generator i nije upoznat time.

 

 - Nakon ukljucena testera, tester ne prepoznaje niti jednu pogresku, a onda pri ocitanju oko rada motora saznajemo sljedece:

 

1. Senzor protoka zraka pokzuje vrlo male vrijednosti, veliko odstupanje od uobicajenih vrijednosti ( Ali ga ne pokazuje kao pogresku ! ) 

2. Dizne rade nepravilno, te serviser kaze da trebaju nekakvi novi ulošci

3. Temperatura motora "neobicna", tester ocitava 72o ( naš u autu pokazuje oko 80, što zbunjuje servisera ) 

4. Ostale vrijednosti ne pokazuju veća odstupanja. 

 

Nakon toga iskljucujemo generator, te nakon 3-4 minute ponovo prikljucuje tester. 

 

1. Senzor zraka radi normalno !!!

2. Dizne ispravno rade tj. one 4 mjerne vrijednosti se postepeno potpuno vracaju u zadane vrijednosti !!!

3. Temperatura se dize na uobicajenu radnu 90, po testeru i po mjeracu u autu! 

4. Ostale vrijednosti su uredu. 

 

Serviser totalno zbunjen, ne zna objasniti zašto generator tako utjece na senzor i remeti sve ostalo (niti se trudi previše) za njega tu više posla nema. Sad vidimo i sami da tu nesto ima pa idemo dalje.

Tocimo do vrha, dižemo struju na 6 A pa bumo vidjeli.

 

Uvjereni smo da je netko od vas uvaženih došao do ove faze i bili bi mu jako zahvalni da nam barem nabaci kako i što dalje.

Ukljuceni generator definitivno utjece na rad motora.

 

Tko može, zna i želi pomoci neka podjeli sa svima nama jer smo zato i pokrenuli ovu temu. Oni drugi neka izvide zasto su nam švapski strucnjaci napisali u servisnu knjižicu da auto troši   6,9 - 4,2 - 5,1

HVALA

___

Nastavak testiranja

 

vidimo ce biti potrebno puno kopcanja na tester pa cemo morati i na tome poraditi, razmisljamo o nabavci testera. 

na 6A radnoj struji senzor zraka očitat će povećan usis zraka i doći će opet do korekcije ubrizgavanja nafte---auto će čupat ko životinja,daljnji pad temperature motora radi povećanja iskoristivosti,više energije ide u mehanički rad nego na toplinske gubitke-auto ćeš voziti na vrhu gasa....zatim probaj još nešto...moglo bi te malo ostaviti u čudu...plin uopće ne mjeri,mislim na proizvodnju hho....nakon 3 dana vožnje radi prilagodbe motora na nove uvjete spusti struju ispod 4A...znači do granice početka procesa elektrolize,kad generator počinje polako cirkulirati u kontinuitetu,znači ne cirkulacija na mahove...neka polako cirkulira....imaš i problem sa čađom i karbonskim deponijama koje prve izgaraju u kompresijskom prostoru,za puni efekt motor mora biti čist....slijedi totalni nestanak crnog ispušnog dima,počinje "feniranje" zraka na ispuh,ispušni plinovi bez mirisa...smirivanje rada motora,pokretanjem u vožnju hladan kreće kao i zagrijan,nema cukanja,odziv na doslovno dodir gasa trenutan......vidim imaš generator mislim 11 plt...mislim da ti treba generator većeg kapaciteta...krećem u izgradnju 16 elektroda generatora kojeg ću ti POKLONITI adresu molim u pp i čujemo se telefonski možeš dati kućni i reci kad si slobodan za čavrljanje..informacije mislim...

-ne reklamiram se jer mi to nije potrebno...preko 3000e utrošeno na razvoj...napravljeno nekoliko ugradnji samo...toliko o profitu...a sve drugo trpi...

-netko ide na more,netko kupuje nove mobitele i kompove...netko subotom izlazi...netko se bavi besplatnom energijom..a traži se i orgon...

-trenutno vozim yoe cell...nekoliko miliampera,izvorska voda....bit će ti dostupna jedna....čujemo se...nadam se...kad postigneš rezultat povlačim se sa foruma,tako to inače radim..imam svoj kutak na hho tehnologija info i lutam netom...ubacim informacije i nestajem...

DRY CELL 16
13 godina
neaktivan
offline
HHO generator

inače cilj je postići pad potrošnje goriva i bolji rad motora bez utjecaja na senzore..znači bez diranja elektronike ..tako ja radim...

-to je i tebi u ovom trenutku jako bitno jer će dežurni "znanstvenici" odmah ispalit da do promjena nije došlo radi hho nego prčkanja po motoru

-kad se sve sredi možeš ugraditi maf enhancer...budi bez brige,motor će trajati dulje i ići bolje ... ništa ne uništava motor kao deponije i čađa

DRY CELL 16
 
1 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
danek kaže...

-to je i tebi u ovom trenutku jako bitno jer će dežurni "znanstvenici" odmah ispalit da do promjena nije došlo radi hho nego prčkanja po motoru

Već sam se uplašio da te ruka naftne industrije nije dohvatila kad se tako dugo ne javljaš... {#} Da, to je bitno - bitno je da omjer zraka (ili zraka s vodikom) i goriva ostane isti, dakle da se smjesa ne osiromaši, jer ako se osiromaši to znači da je do uštede goriva (uz štetne posljedice) došlo upravo zbog toga (osiromašivanja smjese), a ne zbog povećanja učinkovisti sagorijevanja goriva.

 

Ne znam jesi li vidio moju plavu poruku - u njoj sam zatražio ovo:

  1. Dajte konkretne brojke za potrošnju ISTOG auta u ISTOM stanju u ISTIM uvjetima s uključenim i isključenim HHO generatorom te opišite metodologiju kojom ste došli od tih brojki (za daneka to znači da će morati ponoviti testiranje jer su njegova tzv. mjerenja obavljena pogrešno i ne nose nikakvu težinu).
  2. Objasnite što točno se događa kad držite gas na istoj razini i u vožnji uključite ili isključite HHO generator.

Pa kad si već tu molio bih te da odgovoriš na ta pitanja.

17 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...
danek kaže...

Već sam se uplašio da te ruka naftne industrije nije dohvatila kad se tako dugo ne javljaš...

Nema bi imalo smisla, pa u interesu im je da danek piše što više i što više ljudima poveća potrošnju goriva {#}

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

GRDI-146 kaže...
Ukljuceni generator definitivno utjece na rad motora.

Da, negativno. Što je bilo i za očekivati, jer ..

Baš ga kakuckaš.. Daj radije čovjeku TU što pokušava realno testirati uradak. Koliko vidim ne mulja da mu najednom auto materijalizira benzin, pa svako malo mora stati i istočiti višak..

 

17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
DigiMagic kaže...
mbaksa kaže...
danek kaže...

Već sam se uplašio da te ruka naftne industrije nije dohvatila kad se tako dugo ne javljaš...

Nema bi imalo smisla, pa u interesu im je da danek piše što više i što više ljudima poveća potrošnju goriva {#}

Hehehe. Fakat! {#} Ali problem su ovi koji prčkaju po ECU-u pa osiromaše smjesu... Dobro, to je opet u interesu automehaničarskoj industriji radi popravaka, a i automobilističkoj - prije zeznu aute, prije će kupiti nove. Svi dobivaju. Samo vozači koji ugrade HHO generator gube. {#}

17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
bed kaže...
mbaksa kaže...

GRDI-146 kaže...
Ukljuceni generator definitivno utjece na rad motora.

Da, negativno. Što je bilo i za očekivati, jer ..

Baš ga kakuckaš.. Daj radije čovjeku TU što pokušava realno testirati uradak. Koliko vidim ne mulja da mu najednom auto materijalizira benzin, pa svako malo mora stati i istočiti višak..

Probao je, vidio je da ne funkcionira i sad... Za očekivati bi bilo da prihvati realno stanje. I onda bi dobio TU. Ali ne! Tu se događa nešto mistično, treba na pravilan način pogladiti auto, mora se poklopiti položaj mjeseca i sunca i onda će HHO generator proraditi u svojoj punoj snazi!

 

HHO generator pada na teoriji, na znanstvenoj utemeljenosti i kad bi radio to bi spadalo u paranormalne pojave (znamo za jedan jedini rad, koji usput rečeno nije objavljen u ozbiljnom znanstvenom časopisu i nije prošao peer review /ali pretpostavimo da je legitiman/ koji je utvrdio povećanu učinkovitost motora, ali je riječ o smiješno slabom dizelskom motoru i trebala je jako velika količina HHO-a za samo 15% poboljšanja učinkovitosti - daleko manje od obećanih 20-60%!). Već samo to je dovoljno da se ideja odbaci, jer nema NIKAKVIH legitimnim potvrdnih rezultata. No, dobro - ide on probati napraviti nešto za što s poprilično visokom sigurnošću možemo reći da ne može raditi. On to napravi. Uvjeri se da ne funkcionira. I koja je onda reakcija? Nastavljamo testiranje. Bez ikakvog objašnjenja zašto!

 

Sjetimo se Einsteinove izjave: "Ludost: raditi istu stvar iznova x puta i očekivati drukčije rezultate." Možda se nekome ne čini da se radi ista stvar, ali zapravo se radi - "ista stvar" je HHO generator koji ne može isporučiti ni izdaleka dovoljnu količinu plina. To što GRDI-146 misli da će drkanjem po jakosti struje išta promijeniti nimalo ne mijenja situaciju, jer ni dalje neće moći proizvesti ni izdaleka dovoljno HHO-a. http://www.aardvark.co.nz/hho_scam2.shtml Zato nema TU s moje strane - ne prihvaća realnost, nego pokušava realnost prilagoditi svojim željama.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

....

Sjetimo se Einsteinove izjave: "Ludost: raditi istu stvar iznova x puta i očekivati drukčije rezultate." Možda se nekome ne čini da se radi ista stvar, ali zapravo se radi - "ista stvar" je HHO generator koji ne može isporučiti ni izdaleka dovoljnu količinu plina. To što GRDI-146 misli da će drkanjem po jakosti struje išta promijeniti nimalo ne mijenja situaciju, jer ni dalje neće moći proizvesti ni izdaleka dovoljno HHO-a. http://www.aardvark.co.nz/hho_scam2.shtml Zato nema TU s moje strane - ne prihvaća realnost, nego pokušava realnost prilagoditi svojim željama.

Ma ti baksa ne znas kako se to pravilno radi.

To trebas kao ninja-o-sensei, ubacis informacije i nestanes...

We are the ones that will open your mind, leave the weak and the haunted behind
17 godina
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Evo rezultata sa testiranja. (dijagnostika "PICOTECH")

 

(...)

Tek sad sam našao vremena da cijelu temu pročitam i dok sam došao do kraja shvatio sam da se 10-ak dana nije ništa novo napisalo, a mene zanima daljni razvoj situacije. Molio bih vas, pošto imate pristup automobilu s ugrađenim tim čudom, da napravite ono što je mbaksa i prije zatražio te da nam opišete što se dogodilo (testiranje će vas koštati 10-ak minuta vremena).

 

Objasnite što točno se događa kad držite gas na istoj razini i u vožnji uključite ili isključite HHO generator.

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.6.2012 1:30 (denix).
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
denix kaže...
GRDI-146 kaže...

Evo rezultata sa testiranja. (dijagnostika "PICOTECH")

 

(...)

Tek sad sam našao vremena da cijelu temu pročitam i dok sam došao do kraja shvatio sam da se 10-ak dana nije ništa novo napisalo, a mene zanima daljni razvoj situacije. Molio bih vas, pošto imate pristup automobilu s ugrađenim tim čudom, da napravite ono što je mbaksa i prije zatražio te da nam opišete što se dogodilo (testiranje će vas koštati 10-ak minuta vremena).

 

Objasnite što točno se događa kad držite gas na istoj razini i u vožnji uključite ili isključite HHO generator.

Nadam se da će se GRDI-146 javiti s rezultatima kad potroše drugi tank goriva. A što se događa kad se u vožnji uključi ili isključi generator i gas se drži na jednakoj razini - mislim da šutnja govori sama za sebe - ništa bitno. {#}

16 godina
offline
HHO generator

Sada na testu su prevelika odstupanja jer smo vozili nekih 100km natovarenim autom  + prikolica, tak da...

No ima jedna druga vijest dobili smo dobrovoljca,  te mu je ugraden generator u VW passat 95 1.6 benzin. 

Prema rijecima vozaca koji radi puno kilometara (minmalno 70 dnevno). On kaze da ne osjeca neke velike i drasticne promjene na karakterisitkma, ali da mu nesto manje trosi. 

Sad naravno kako je baksa rekao moze bit da se gospon umisljava, a moze bit da je istina.

 

A ovo kaj se dogodi kad se ugasi u voznji, moram priznat da nismo probali opce, ali nebi se smjelo nista dogoditi eventualno nakon par kilometri bi se moglo nesto osjetiti.

Jer kako sad vidim ovaj HHO djeluje kao one tablete za prociscanje kaj se stavljaju u rezervar. ( ovo je samo misljenje nikakva teza ) 

 

PS.  Uzorak HHO plina iz naseg generator odnesen je na ispitivanje u labos da vidimo koliko cega ima i fali li necega. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Sada na testu su prevelika odstupanja jer smo vozili nekih 100km natovarenim autom  + prikolica, tak da...

No ima jedna druga vijest dobili smo dobrovoljca,  te mu je ugraden generator u VW passat 95 1.6 benzin. 

Prema rijecima vozaca koji radi puno kilometara (minmalno 70 dnevno). On kaze da ne osjeca neke velike i drasticne promjene na karakterisitkma, ali da mu nesto manje trosi. 

Sad naravno kako je baksa rekao moze bit da se gospon umisljava, a moze bit da je istina.

Ako malo kreneš proučavati znanost, teorije zavjere, debunkanje paranormalnih pojava i sl. uvidjet ćeš da su si ljudi sposobni svašta umisliti i zbog toga jedini dokazi koji se mogu priznati su oni do kojih se došlo u kontroliranim uvjetima. Informiraj se recimo o rašljarima - ljudi su uvjereni da mogu pronaći vodu, a kad ih se stavi na test, ispada da ne mogu, tj. da je pronalaze s istom uspješnošću kao i osoba koja se ne smatra rašljarom. Odgovor leži u ideomotornom efektu - rašljari nesvjesno pomiču ruke - zato jer se to događa nesvjesno, misle da to ne rade oni nego da to neke sile vuku rašlje. I ne možeš ih razuvjeriti ni kad im dokažeš da ne mogu pronaći vodu. Valjda je vjetar krivo puhao taj dan. {#} Ili imaš recimo marketinške cake - znaš li zašto se tablete bojaju? Zato jer obojene tablete djeluju jače od neobojenih (iako su po sastavu ISTE, izuzev bojila).

 

GRDI-146 kaže...
A ovo kaj se dogodi kad se ugasi u voznji, moram priznat da nismo probali opce, ali nebi se smjelo nista dogoditi eventualno nakon par kilometri bi se moglo nesto osjetiti.

Trebalo bi se vrlo brzo nešto dogoditi, jer u vrlo kratkom vremenu motor potroši izgenerirani plin.

 

GRDI-146 kaže...
Jer kako sad vidim ovaj HHO djeluje kao one tablete za prociscanje kaj se stavljaju u rezervar. ( ovo je samo misljenje nikakva teza )

Pazi - za HHO se tvrdi da povećava učinkovitost izgaranja goriva (tj. gorive smjese) za 20-60%. Ako nema promjena u relativno kratkom vremenu nakon što uključiš ili isključiš, onda znači da ne djeluje. Nemoj podlijegati takvim manipulacijama - iznijeli su vrlo lako provjerljivu tvrdnju i ako se pokaže da ta tvrdnja nije istinita, onda nema dalje - onda znači da ili ti govore neistinu ili ti lažu - nema trećega. Još će ti na kraju reći da HHO generatori djeluju tako da kanaliziraju energiju boga Posejdona.

 

 

-------------

 

Nevezano uz tvoju poruku - što se tiče ovih tihih "palčevatelja", pogotovo Jakovap, čime konkretno vi pridonosite temi? Dosad ste već mogli skupiti i prezentirati neke dokaze u korist vašem stavu, a ne da se samo skrivate i iz sjene opaljujete TD-ove. Jakovep - forsirao si onaj "specijalizirani" foum za HHO - potraži u temama što ljudi kažu što se događa ako se u vožnji uključi ili isključi generator, a da se gas drži jednako pritisnutim. Ako nitko to nije probao, pa onda postavi to pitanje pa nam javi što su ti ljudi odgovorili. Neka bude bar neke koristi od tebe u ovoj temi.

15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Ajme, boli me mozak.

 

Kakvih sad 60%, pa di si to čuo.

 

Već sam 100 puta rekao da na novim autima djeluje malo ili ništa, ali na starim prljavim dizelašima može do 15-20%, ovisi o tome kako se izvede sustav.

 

Ja sam rekao da neću ništa pisati dok ne budem imao stvar u rukama, ako želiš doniraj mi novac za testiranje, na druge ljude ne mogu utjecati, i neću ništa više govoriti dok ne probam, ono što sam prenosim od čovjeka kome vjerujem, on je radio na starijem dizelašu većeg obujma di se jasno vidi razlika (skinuo je 3 litre).

 

Kako ti doprinosiš raspravi, stalno mlatiš jedno te isto (zavjere, buhuhu), i taj tvoj test koji ne mora ništa značiti, postokji više mogućnosti šta bi se moglo dogoditi, ovisi o tome kako motor regulira gas (ili povećanje okretaja u što sumnjam, ili samo pad potrošnje kojeg ne možeš tako lako osjetiti).

 

Najlakše je biti negativac, i pljuvati po tuđem radu bez da si makao prstom, ljudi se trude da bi uštedili, manje zagađivali itd, a dobiju ovako hladan tuš. Ja na sreću ne odustajem lako, i kad budem imao to u rukama, ću rado napraviti testove. No tko zna kada će to biti, jer sad se bavim nečim sasvim drugim, nemam niti novaca, niti vremena za nešto sasvim deseto poput HHO-a.

Svi smo mi Mentalist.
 
1 1 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Ajme, boli me mozak.

 

Kakvih sad 60%, pa di si to čuo.

Palčevanje se nastavlja, a od tebe ni dalje apsolutno nikakvih korisnih informacija - zapravo još gore, sad si počeo i dezinformirati ljude. Odi na prvi post ove teme i pogledaj koji postotak GRDI navodi. Odi malo dalje gdje tip daje link na firmu koja prodaje HHO generatore koja eksplicitno navodi ušteda 30-50% benzina na naslovu, a dalje u tekstu kaže "Ušteditete 30-60% ili više svojih postojećih troškova goriva,vožnjom na autocest ili u gradu.".

 

Jakovp kaže...
Već sam 100 puta rekao da na novim autima djeluje malo ili ništa

Koji ti je vrag? Gdje sam ja inzistirao na novim automobilima?

 

Jakovp kaže...

Najlakše je biti negativac, i pljuvati po tuđem radu bez da si makao prstom, ljudi se trude da bi uštedili, manje zagađivali itd, a dobiju ovako hladan tuš.

Nemoralno je poticati ljude da troše svoje vrijeme i novac na nešto što ne funkcionira. Još je nemoralnije spominjati manje zagađivanje okoliša, kad to nije slučaj. Gdje su brojke o plinovima s i bez uključenog HHO generatora? Hoćeš mi reći da se na svim onim postovima na onom forumu ljudi bez pokrića hvale da im sad auti manje zagađuju? Što točno se događa ako se u vožnji uključi ili isključi generator, a da se gas drži jednako pritisnutim? Nitko nije ništa uočio, zar ne? Ili? Forsiraš onaj forum, a s njega NIKAKVE korisne, konkretne informacije. I još tu spominješ osobu kojoj vjeruješ - reci mu onda nek da rezultate analize ispušnih plinova, nek objasni što se događa gašenjem ili uključivanjem HHO generatora u vožnji i nek da brojke kolika je potrošnja u istim uvjetima s uključenim i s isključenim generatorom. Budi koristan.

 

Što se tiče "micanja prstom", mislim da sam tu najviše od svih micao prstima. {#} Prije upuštanja u išta, treba sve dobro istražiti i, ako teorija štima, onda ići u provedbu. Teorija ne štima, za štimanje u praksi nema dokaza (svima se mora vjerovati na riječ i to u pravilu na osobno procijenjenu potrošnju goriva; onda bih isto tako mogao reći za ovog poznanika kojem su "profesionalno" ugradili HHO generator u staru Toyotu i koji je, bez digitalnog mjerača, rekao da na kratke relacije nema uštede, a čini mu se da na dulje ima neke male uštede - mislim, zar je to uopće potrebno komentirati?), nitko ne želi pokupiti milijun dolara od Randyja (a u cijelu priču oko HHO generatora su ušli da bi uštedjeli novac!), tako da je apsurd ići s tim u provedbu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...
uvidjet ćeš da su si ljudi sposobni svašta umisliti i zbog toga jedini dokazi koji se mogu priznati su oni do kojih se došlo u kontroliranim uvjetima. Informiraj se recimo o rašljarima - ljudi su uvjereni da mogu pronaći vodu, a kad ih se stavi na test, ispada da ne mogu, tj. da je pronalaze s istom uspješnošću kao i osoba koja se ne smatra rašljarom. Odgovor leži u ideomotornom efektu - rašljari nesvjesno pomiču ruke - zato jer se to događa nesvjesno, misle da to ne rade oni nego da to neke sile vuku rašlje. I ne možeš ih razuvjeriti ni kad im dokažeš da ne mogu pronaći vodu. Valjda je vjetar krivo puhao taj dan.

Vidiš, vidiš.. 80-tih je deda dofurao Jurdanu na kuću i lik je tražio vodu snopom ključeva. Označio mjesto, rekao dubinu i količinu vode. I danas je na tom mjestu bunar, te dubine s tolikom količinom vode. Dokaz da ne može pronaći vodu? Bunar.. Mora da je neki dobar vjetar puhao taj dan.

 

17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
bed kaže...
mbaksa kaže...
uvidjet ćeš da su si ljudi sposobni svašta umisliti i zbog toga jedini dokazi koji se mogu priznati su oni do kojih se došlo u kontroliranim uvjetima. Informiraj se recimo o rašljarima - ljudi su uvjereni da mogu pronaći vodu, a kad ih se stavi na test, ispada da ne mogu, tj. da je pronalaze s istom uspješnošću kao i osoba koja se ne smatra rašljarom. Odgovor leži u ideomotornom efektu - rašljari nesvjesno pomiču ruke - zato jer se to događa nesvjesno, misle da to ne rade oni nego da to neke sile vuku rašlje. I ne možeš ih razuvjeriti ni kad im dokažeš da ne mogu pronaći vodu. Valjda je vjetar krivo puhao taj dan.

Vidiš, vidiš.. 80-tih je deda dofurao Jurdanu na kuću i lik je tražio vodu snopom ključeva. Označio mjesto, rekao dubinu i količinu vode. I danas je na tom mjestu bunar, te dubine s tolikom količinom vode. Dokaz da ne može pronaći vodu? Bunar.. Mora da je neki dobar vjetar puhao taj dan.

Što je sa svim onim slučajevima kad nije pronašao vodu? {#} Preočit primjer confirmation biasa.

 

Bez brige - rašljari su valjda najčešća grupa ezoteričara koji su pohitali po milijunsku nagradu i dosad ni jedan jedini nije pokazao nikakve takve sposobnosti. I, naravno, svi se nakon negativne demonstracije čude kako nisu uspjeli naći vodu (ili druge materijale za koje su tvrdili da mogu pronaći rašljama), jer su bili uvjereni da su ih rašlje vodile do vode. Ideomotorni efekt - ništa više i ništa manje.

 

13 godina
odjavljen
offline
HHO generator

pa kak onda nađu vodu ?

kod mene sigurno nisu 5x kopali da bi nasli

molim te objasni mi to jer me jako zanima

http://x264blog.org/
Poruka je uređivana zadnji put sri 20.6.2012 14:36 (Arnold Layne).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

Što je sa svim onim slučajevima kad nije pronašao vodu? 

 

Bez brige - rašljari su valjda najčešća grupa ezoteričara koji su pohitali po milijunsku nagradu i dosad ni jedan jedini nije pokazao nikakve takve sposobnosti.

Ti znaš za slučaj kada nije pronašao vodu?

 

Naravno da su većina samoprozvanih magova - hoštapleri. Ali ne bih se složio da tu nema ničega. Osim toga koliko se sjećam, nije ništa naplatio. Ako se ne varam, dobro je zarađivao tražeći naftu po bliskom istoku. I bio uspješan.. Osim toga, radi se o točnim informacijama dubine i količine protoka vode, i kad to zbrojim na informaciju o lokaciji - previše je to slučajnosti koje su se poklopile. Ti se furaš na znanost, pa možeš to postaviti u matematički model vjerojatnosti.. Možda je i 'ćorava kokoš nakljucla zrno', ali je nakljucala iz prve s točnim podacima o lokaciji, dubini i protoku vode.

 

Što misliš kako ljudi rade bunare, zovu geološku ekipu i rade 40 probnih bušotina i analiziraju sastav tla? Pa ground penetrating radar, pa echo i uposle 20 računala koje analiziraju podatke. Aha, tako si to mali Ivica zamišlja. Ovako to ide; Štef iz donjih Guca je napravio svrdlo za traktor kojime buši. Ivek iz gornjih Trpuca je rašljar. Štef ima tarifu 50-100 eura 'pajpa' (ovisno o veličini), a Ivek plaća ako vode ne bude ili ako vode bude, a ide više od 2 'pajpe' nego što je rekao. Pretpostavljam da ne znaš što je 'pajpa', jer nisi nikad bio prisutan i vidio taj proces, ne da mi se uopće objašnjavati. Uglavnom, 99,99% svih bunara su tako napravljeni, s pretpostavljam lokalnom nazivom za 'pajpu'.. Neki i ručno s ciglom. A to je u potpunoj suprotnosti s tvojom tvrdnjom da nitko nikada nije pokazao sposobnost pronalaženja vode. Hoćeš reći da su sve lokacije bunara čista slučajnost?

 

17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Arnold Layne kaže...

pa kak onda nađu vodu ?

kod mene sigurno nisu 5x kopali da bi nasli

molim te objasni mi to jer me jako zanima

A koliko puta sigurno jesu kopali da bi našli (ne samo na tvoj području, nego i drugdje - ne možeš na temelju jedno slučaja išta određivati)? Koliko vode ima u tom kraju? Bez da imaš takva saznanja, ne možeš tvrditi da su nekim ezoteričnim sposobnostima pronašli vodu. Drugim riječima, ne možeš me pitati "kako" ako nisi demonstrirao da su vodu našli nekim ezoteričnim sposobnostima, a ne nekim "normalnim" putevima (možda su stari ljudi znali gdje idu neki podzemni tokovi, možda ima neka caka s oblikom terena, vegetacijom ili čim, pa su iz iskustva povezali te stvari - svaki takav faktor mijenja šansa za slučajan pronalazak vode).

 

Taj tvoj rašljar (kao ni jedan drugi) ne bi našao vodu ezoteričnim sposobnostima ni da se nalazi 30 cm od njegovih ruku, prekrivena kartonskom kutijom. {#} Sva kontrolirana ispitivanja to pokazuju.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dowser#Evidence

 

 

bed kaže...
Osim toga, radi se o točnim informacijama dubine i količine protoka vode, i kad to zbrojim na informaciju o lokaciji - previše je to slučajnosti koje su se poklopile. Ti se furaš na znanost, pa možeš to postaviti u matematički model vjerojatnosti.. Možda je i 'ćorava kokoš nakljucla zrno', ali je nakljucala iz prve s točnim podacima o lokaciji, dubini i protoku vode.

Možda ti ne znaš nešto što je on znao - spominjane karakteristike lokacije - ako su ljudi imali bunare u tom kraju obično bi bili na sličnim dubinama, odnosno dubine bi se mogle pretpostaviti (s kolikom točnošću je uopće procijenio dubinu?)? I protok vode valjda (kako ste ga uopće izmjerili?).

 

Ne možeš procjenjivati vjerojatnost ako nemaš te varijable. Pogotovo ne na temelju jednog rašljanja.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
bed kaže...
....... Hoćeš reći da su sve lokacije bunara čista slučajnost?

Zasto ne? Vode ima svugdje, ako u biti ima puno vise podzemlja s vodom, maltene mozes ubosti gdje god i naci ces bunar.

 

Test koji bi mene zadovoljio bi bio ovaj:

Na neistrazenom terenu smo ja i rasljar. Ja idem prvi i bodem bezveze 3-5 puta. Onda on trazi.

 

Ako sam ja nasao vodu na >60% svojih busotina, onda je valjda ocito da ne treba rasljar da bi se voda trazila, jednostavno ubodes nasumicno i zbog ciste pokrivenosti vodom, ispada da si vise u pravu nego u krivu.

 

Sto se tice dubine - kazes neku najvecu dubinu pa ces vec naletjeti na vodu kad izbusis.

 

Pricam iz praznog dupeta, da naglasim, samo diskutiram....

Hypnotize me, mesmerize me, drain the color from my eyes
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice