ALi možeš li samo preprogramirati ecu i smanjiti potrošnju? Ne možeš. I na novim autima to moraš napraviti jer zbunjuješ senzore, pa smjesa nije odgovorajuća.
Na starijim autima to ne treba raditi, vidi se efekt i bez toga.
ALi možeš li samo preprogramirati ecu i smanjiti potrošnju? Ne možeš. I na novim autima to moraš napraviti jer zbunjuješ senzore, pa smjesa nije odgovorajuća.
Na starijim autima to ne treba raditi, vidi se efekt i bez toga.
ALi možeš li samo preprogramirati ecu i smanjiti potrošnju? Ne možeš.
Sad maloprije ti je Deus rekao da možeš, a isto si mogao vidjeti i u Datelineovom videu. Dakle, na temelju čega si ti iznio tu svoju tvrdnju?
Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.
Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.
Jesi li ti priseban u ovoj raspravi s punim kapacitetom? Na onom linku koji Deus spominje tip ti lijepo kaže da zbog toga može doći do oštećenja motora (a i sveposvud možeš pronaći informacije da takva smjesa diže temperaturu motora i može uzrokovati izgaranje ventila). Na Potrošačkom kodu tip s FESB-a ti kaže da bude problema s ispuhom/katalizatorom. Naravno da se može, ali to za sobom ima loše posljedice i zbog toga to proizvođači automobila ne rade! Samo što ove koji ti ugrađuju HHO generator za te stvari nije briga, jer je njima cilj da ti ga prodaju i da im ti daš pare - boli njih briga što će kasnije biti s tvojim motorom i kakav će ispadati eko-test.
Pročitajte malo članke na wiki o mogućim oštećenjima koje uzrokuje vodik-> https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_damage
Evo prvih rezultata:
Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora.
Negdje smo izgubili oko 60km ???
Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.
Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.
Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.
Ajde bar si iskren.
Potukla se vaša ideja sa zakonima fizike.
Evo prvih rezultata:
Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora.
Negdje smo izgubili oko 60km ???
Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.
Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.
Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.
Dogodilo se ono što sam ja rekao, a to je da si dodatno opteretio el. sustav auta sa HHO gen.
Potrošio si dodatno gorivo na grijanje atmosfere. Nadam se da ćeš nakon ovog maknuti taj generator i uštediti pare. Nadam se samo da nije došlo do kakvih oštećenja na motoru neka ti to pregledaju u servisu.
PS Sad kad sam malo pomnije pogledao cijelu temu vidim da je nekim ljudima ovdje potrebno da se ostave eksperimentiranja i da se uhvate knjige, pogotovo fizika, kemija, elektrotehnika.
Evo prvih rezultata:
Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora.
Negdje smo izgubili oko 60km ???
Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.
Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.
Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.
Da odmah preduhitim one koji ce napisati da je generator lose napravljen, auto nije dobro podesen ili nesto slicno:
Ako covjeku ne date konkretan savjet sto poboljsati, pa da nakon toga ponovi test na isti nacin ili ne planirate sami provesti test slijedeci znamstvenu metodu, nemojte se ne truditi pisati. Jednostavno nemate pravo pisati "ako ne vjerujete, testirajte sami", a onda te rezultate koji vam ne idu u prilog odbacivati kao neispravne.
Istosmjerna.
U pitanju je proces koji se naziva elektroliza: http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis
BTW zašto izraz "dvosmjerna"? Struja je istosmjerna ili izmjenična.
frend...ovaj diletant spominje kršenje zakona termodinamike...ovako glasi-dobivena energija je uvijek manja od uložene..i to je točno
-ali mi se ne vozimo na vodik...hahahahah..nego na benzin ili naftu (1)
-krademo alternatoru 6A struje koliko troše žarulje da bi razbili ugljikovodične složene molekularne lance da nam gorivo izgori u potpunosti-znači ne vozimo na vodik nego na gorivo ponavljam...a to nije isto i kao rezultat toga imamo višestruku dobit zahvaljujući primitivnom fosilnom gorivu što se tako lijepo da obraditi..ahahhaah (2)
-što se vodika tiče o njemu uopće tu nije riječ nego o oxyhydrogenu,smjesi plinova kisika i vodika uz udio vlage u sastavu te smjese plinova-razlika između njih po svojstvima je nebo i zemlja...(3)
--inače smo žrtve prevare autoindustrije i naftnih lobija---u gorivu kakvo god bilo izgara vodik ugljik ostaje...onda sve ide preko smeća od katalizatora da to pročisti...pa nam lažu o potpunom izgaranju-kad skineš glavu motora onda vidiš njihovo potpuno ruglo....uz to katalizator koči auto...(4) kad upadne mala količina oxyhydrogena za zrakom kroz usis izgara 100 puta brže od goriva i tom reakcijom razbije gorivo na proste faktore-izgara i vodik i ugljik,štetni plinovi padaju gotovo na nulu a usrani katalizator lijeo brusilicom dolje pa da vidiš kako auto diše... (5)
Katalozator koči auto jer stvara dodatan otpor zraku na ispuhu (zašto F1 formule nemaju cij, nego samo rupu, a auti imaju auspuh koji ima ulogu stišavanja).
Koliko vidim, manje od 5 KS poboljšanja bez katalizatora nije baš vrijedno ispuštanja u okoliš štetnih spojeva - NO stvara kisele kiše, NO i NO2 uništavaju ozonski omotač, NO2 je otrovan i uzrokuje edem pluća, CO je toksičan i bez mirisa, neizgoreni ugljikovodici (koji su uvijek prisutni zbog neravnomjenog izgaranja u cilindru) uključuju alkene i vrlo toksične formaldehide, ... Katalizator pretvara oko 95% ovih spojeva u netoksične ili manje toksične spojeve (uglavnom u dušik, CO2 i vodu).
Naravno, slažem se u potpunosti.
No danek tvrdi da se korištenjem hho-a izbjegavaju takvi plinovi, pa nije potreban katalizator.
Naravno, slažem se u potpunosti.
No danek tvrdi da se korištenjem hho-a izbjegavaju takvi plinovi, pa nije potreban katalizator.
Ne budi lakovjeran.
Ne budi lakovjeran.
Rezultati eko testa? To je bar nešto konkretno.
Ne budi lakovjeran.
Rezultati eko testa? To je bar nešto konkretno.
Ja nisam vidio nikakve rezultate eko-testa. Tebi ih je pokazao?
Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.
Radi se o takozvanom "lean burnu" to jest sagorjevanju mješavine koja ima znatno veći udio kisika u odnosu na gorivo.
E sada, oni koji su se ikada igrali sa bilo kakvim oblikom plinskog plamenika znaju što se događa kada se poveća udio kisika u smjesi. Dolazi do snažnijeg sagorijevanja, što uzrokuje stvaranje "šuštećeg plamena" koji je plavičaste boje, veoma vruć, i stvara glasan šušteći zvuk po čemu je u biti i dobio ime.
Sa ovakvim sam se ja "brenerom" jako puno družio za vrijeme svog školovanja.
Postoje motori koji su dizajnirani sa takvim sagorijevanjem na umu. To su u prvom redu mlazni motori, ali postoje i neki benzinski motori. Prednost takvog sagorijevanja je veća učinkovitost, mane su: razvijanje puno većih temperatura koje iziskuju znatno izdržljivije materijale, te nastanak određenih štetnih spojeva za koje je potreban adekvatan katalizator kako bi ih se uklonilo iz ispuha. Kod mlaznih motora to nije problem jer se većina njihovog rada odvija visoko u atmosferi, dok kod motornih vozila ispušni plinovi predstavljaju značajan problem.
Sve u svemu lean burnom podižeš učinkovitost i temperaturu motora, čime prekoračuješ predviđenu radnu temperaturu materijala od kojih je motor načinjen, i neizbježno dovodiš do bržeg trošenja komponenata.
Negdje daješ, negdje dobivaš.
Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.
Radi se o takozvanom "lean burnu" to jest sagorjevanju mješavine koja ima znatno veći udio kisika u odnosu na gorivo.
E sada, oni koji su se ikada igrali sa bilo kakvim oblikom plinskog plamenika znaju što se događa kada se poveća udio kisika u smjesi. Dolazi do snažnijeg sagorijevanja, što uzrokuje stvaranje "šuštećeg plamena" koji je plavičaste boje, veoma vruć, i stvara glasan šušteći zvuk po čemu je u biti i dobio ime.
Sa ovakvim sam se ja "brenerom" jako puno družio za vrijeme svog školovanja.
Postoje motori koji su dizajnirani sa takvim sagorijevanjem na umu. To su u prvom redu mlazni motori, ali postoje i neki benzinski motori. Prednost takvog sagorijevanja je veća učinkovitost, mane su: razvijanje puno većih temperatura koje iziskuju znatno izdržljivije materijale, te nastanak određenih štetnih spojeva za koje je potreban adekvatan katalizator kako bi ih se uklonilo iz ispuha. Kod mlaznih motora to nije problem jer se većina njihovog rada odvija visoko u atmosferi, dok kod motornih vozila ispušni plinovi predstavljaju značajan problem.
Sve u svemu lean burnom podižeš učinkovitost i temperaturu motora, čime prekoračuješ predviđenu radnu temperaturu materijala od kojih je motor načinjen, i neizbježno dovodiš do bržeg trošenja komponenata.
Negdje daješ, negdje dobivaš.
Haha ko dagledam MR.Bean(a)
Haha ko dagledam MR.Bean(a)
Zašto?
Slušaj kako motor ljepo radi taman ovako kako treba.
Taman ovako kako sam ja spojio.
Na videu piše da koristi 65% gorivo 35% vodu lol.
Iako nisam primjetio da motor radi loše u trenutku kada je on ugasio svjetla odnosno hajdrodžn mehanizam a s obzirom da je podešen na 65% goriva a trebalo bi po mom skromnom znanju iz Otto motora.
Hahaha daj ga čuj u engleskoj verziji kad kaže babler
Slušaj kako motor ljepo radi taman ovako kako treba.
Taman ovako kako sam ja spojio.
Na videu piše da koristi 65% gorivo 35% vodu lol.
Iako nisam primjetio da motor radi loše u trenutku kada je on ugasio svjetla odnosno hajdrodžn mehanizam a s obzirom da je podešen na 65% goriva a trebalo bi po mom skromnom znanju iz Otto motora.
Hahaha daj ga čuj u engleskoj verziji kad kaže babler
babla,al balba babla
Ti mu govoriš da je mogao pametnije iskoristiti vrijeme.. Ti koji nisi ništa napravio, a puno pričaš po forumu, ili on, koji je stvarno nešto napravio, i ne priča puno po forumu.
LOL Intelektualni rad je također rad.
Kinetička energija tvojeg tijela u stanju mirovanja iznosi nula(Ek=0). Stoga proizlazi da je tvoj proizvedeni rad jednak nuli. Rad je jednak derivaciji sile(F) na nekom putu(s).
@hrx
HHO generator i HHO ćelija nisu dvije iste stvari. Naime HHO generator uz pomoć električne struje razdvaja vodu na vodik i kisik. Kod HHO ćelije je upravo ubrnuto, HHO je pomiješa sa kisikom te kao kemijsku reakciju daje električnu struju. Kao takva HHO ćelija zapravo treba imati zalihu HHO-a kako bi proizvodila struju. U tom slučaju je umjesto vodika bolje koristiti vodik(jer sam vodik ima veću energ. vrijednost od HHO-a)stoga se takva ćelija zove vodikova goriva ćelija(hydrogen fuel cell). E sada... vodikova ćelija je već prava stvar(to je bila tema jednog razgovora koji sam imao sa frendom koji je 2.godina strojarstava), naime njezina korisnost se penje do čak 85% te energija koju može pohraniti je dvostruko veća od one koju pohrani litijski-ionska baterija(gledano iz aspekta → pohranjena energija/kilogramu težine) te da nepomenemo da je uz to puno jeftinije postići visok kapacitet i nema negativnog utjecaja na okoliš (samo je problem imati nekih desetak litara vodika u automobilu nije baš ono.....sigurno). Njemačka(Daimler,Porsche) i Japan(Mazda,Toyota) su utrošili ogromne novce u istraživanje vodikovih ćelija i općenito gorivih ćelije dok amerikanci nisu (sarkazam on) jer se oni ne brinu za svoju energetsku budućnost. Za nekih 50-tak godina ili ćemo pomoću nanotehnologije povečati kapacitet baterije ili ćemo svi voziti na vodikove ćelije (na naftu sigurno nečemo). Danas se vodikove ćelije koriste u busevima za javni prijevoz(Daimler je pionir u tome) te siemens koliko sam čitao svoje koristi u njemačkim podmornicama.
...U tom slučaju je umjesto vodika bolje koristiti vodik(jer sam vodik ima veću energ. vrijednost od HHO-a)stoga se takva ćelija zove vodikova goriva ćelija(hydrogen fuel cell)...
Wait what?
Za sve ostalo... prilozi dokaze (nanotehnologija? :-D ogromni novci? 85%?)... nemoj se naljutiti, ali u mojim ocima opada ti vjerodostojnost kad ne znas razliku izmedju mekog i tvrdog 'c'...