HHO generator zaključana tema

poruka: 621
|
čitano: 258.035
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

ALi možeš li samo preprogramirati ecu i smanjiti potrošnju? Ne možeš. I na novim autima to moraš napraviti jer zbunjuješ senzore, pa smjesa nije odgovorajuća.

 

Na starijim autima to ne treba raditi, vidi se efekt i bez toga.

 

 

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

ALi možeš li samo preprogramirati ecu i smanjiti potrošnju? Ne možeš.

Sad maloprije ti je Deus rekao da možeš, a isto si mogao vidjeti i u Datelineovom videu. Dakle, na temelju čega si ti iznio tu svoju tvrdnju?

15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.

Jesi li ti priseban u ovoj raspravi s punim kapacitetom? Na onom linku koji Deus spominje tip ti lijepo kaže da zbog toga može doći do oštećenja motora (a i sveposvud možeš pronaći informacije da takva smjesa diže temperaturu motora i može uzrokovati izgaranje ventila). Na Potrošačkom kodu tip s FESB-a ti kaže da bude problema s ispuhom/katalizatorom. Naravno da se može, ali to za sobom ima loše posljedice i zbog toga to proizvođači automobila ne rade! Samo što ove koji ti ugrađuju HHO generator za te stvari nije briga, jer je njima cilj da ti ga prodaju i da im ti daš pare - boli njih briga što će kasnije biti s tvojim motorom i kakav će ispadati eko-test.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.6.2012 18:42 (mbaksa).
17 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Pročitajte malo članke na wiki o mogućim oštećenjima koje uzrokuje vodik-> https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_damage

 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
HHO generator

Evo prvih rezultata:

 

Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora. 

Negdje smo izgubili oko 60km ??? 

 

Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.

Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.

 

Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.

 

Moj PC  
2 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: HHO generator

Ajde bar si iskren.

Potukla se vaša ideja sa zakonima fizike.

www.damagehigh.com // Don't fix what ain't broken!
17 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Evo prvih rezultata:

 

Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora. 

Negdje smo izgubili oko 60km ??? 

 

Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.

Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.

 

Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.

 

Dogodilo se ono što sam ja rekao, a to je da si dodatno opteretio el. sustav auta sa HHO gen.

 

Potrošio si dodatno gorivo na grijanje atmosfere. Nadam se da ćeš nakon ovog maknuti taj generator i uštediti pare. Nadam se samo da nije došlo do kakvih oštećenja na motoru neka ti to pregledaju u servisu.

 

PS Sad kad sam malo pomnije pogledao cijelu temu vidim da je nekim ljudima ovdje potrebno da se ostave eksperimentiranja i da se uhvate knjige, pogotovo fizika, kemija, elektrotehnika.

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.6.2012 21:01 (kosa).
16 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Evo prvih rezultata:

 

Danas je potrosen prvi rezervar ( 50l ) sa HHO generatorom. Napravljeno je 720 km što je oko 60 manje nego bez generatora. 

Negdje smo izgubili oko 60km ??? 

 

Vec za sutra imamo dogovorenu dijagonozu u servisu.

Želimo utvrditi što je tocno uzrokovalo vecu potrosnju.

 

Nadam se da ce tester pokazati zasto trosi vise nego inace. Ocito se nesto "potuklo" s necim.

 

Da odmah preduhitim one koji ce napisati da je generator lose napravljen, auto nije dobro podesen ili nesto slicno:

Ako covjeku ne date konkretan savjet sto poboljsati, pa da nakon toga ponovi test na isti nacin ili ne planirate sami provesti test slijedeci znamstvenu metodu, nemojte se ne truditi pisati. Jednostavno nemate pravo pisati "ako ne vjerujete, testirajte sami", a onda te rezultate koji vam ne idu u prilog odbacivati kao neispravne.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
13 godina
neaktivan
offline
HHO generator
Jedno pitanje,za HHO se koristi dvosmjerna ili istosmjerna struja?

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
HTML5 kaže...
Jedno pitanje,za HHO se koristi dvosmjerna ili istosmjerna struja?

Istosmjerna.

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
HTML5 kaže...
Jedno pitanje,za HHO se koristi dvosmjerna ili istosmjerna struja?

U pitanju je proces koji se naziva elektroliza: http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolysis

 

BTW zašto izraz "dvosmjerna"? Struja je istosmjerna ili izmjenična.

16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
danek kaže...
(...)

frend...ovaj diletant spominje kršenje zakona termodinamike...ovako glasi-dobivena energija je uvijek manja od uložene..i to je točno

-ali mi se ne vozimo na vodik...hahahahah..nego na benzin ili naftu (1)

-krademo alternatoru 6A struje koliko troše žarulje da bi razbili ugljikovodične složene molekularne lance da nam gorivo izgori u potpunosti-znači ne vozimo na vodik nego na gorivo ponavljam...a to nije isto i kao rezultat toga imamo višestruku dobit zahvaljujući primitivnom fosilnom gorivu što se tako lijepo da obraditi..ahahhaah (2)

-što se vodika tiče o njemu uopće tu nije riječ nego o oxyhydrogenu,smjesi plinova kisika i vodika uz udio vlage u sastavu te smjese plinova-razlika između njih po svojstvima je nebo i zemlja...(3)

--inače smo žrtve prevare autoindustrije i naftnih lobija---u gorivu kakvo god bilo izgara vodik ugljik ostaje...onda sve ide preko smeća od katalizatora da to pročisti...pa nam lažu o potpunom izgaranju-kad skineš glavu motora onda vidiš njihovo potpuno ruglo....uz to katalizator koči auto...(4) kad upadne mala količina oxyhydrogena za zrakom kroz usis izgara 100 puta brže od goriva i tom reakcijom razbije gorivo na proste faktore-izgara i vodik i ugljik,štetni plinovi padaju gotovo na nulu a usrani katalizator lijeo brusilicom dolje pa da vidiš kako auto diše... (5)

  • (1): Dakle, ukupna energija koju automobil ima sadržana je u spremniku goriva (npr. benzina). U vodi nema energije koju se može iskoristiti - ona je oksidirani vodik (tj. vodik koji je izgorio).
  • (2): u HHO generatoru se el. energija koju proizvodi altenator koristi za razbijanje vodikove veze (voda se razlaže na kisik i vodik) - pitanje: odakle dolazi energija za razdvajanje? - odgovor: iz benzina; prilikom izgaranja vodika (čiji je proizvod voda) dobije se jednaka količina energije koja je utrošena za razdvajanje vode, ali ima jedna sitnica - postoje mehanički gubici pri prijenosu energije (motor -> alternator), toplinski gubici (trenje meh. dijelova, otpor žica, zagrijavanje pri razbijanju vodikove veze, ...) - rezultat je da proizvod HHO ćelije (smjesa vodika i kisika, u omjeru 2:1) ima manju energiju nego što je uložena za dobivanje proizvoda (koja je došla iz goriva); o razbijanju ugljikovodičnih lanaca, vidi pod (5)
  • (3): Naravno da je riječ o vodiku, kao što si napisao 15-tak riječi kasnije - oxyhydrogen je smjesa vodika i kisika, u ovom slučaju u omjeru 2:1 (budući da se dobiva iz vode, H2O), uz nešto vlage koja je prisutna budući da se generator zagrijava pri radu (isparavanje, ...)
  • (4): Tipično, benzin je smjesa (po masi) 20% C8H18, 20% C9H20, 15% C10H22, 15% C11H24, 8% C6H6, 10% C7H8, 10% C8H7 i 2% C8H10. Pri izgaranju sastavnih spojeva (ugljikovodika) stvaraju se CO2 i H2O u slučaju potpunog izgaranja, a ukoliko nedostaje kisika (nepotpuno izgaranje) stvara se i CO, obični C (čađa, više prisutna kod ispuha dizel motora) koji se može hvatati na elemente motora, te neizgoreni ugljikovodici (gorivo). Budući da u zraku postoji i dušik, pri visokim temperaturama u motoru stvaraju se oksidi dušika - NO i NO2 - posebice ako je u smjesi više zraka od količine potrebne za potpuno izgaranje benzina. Moderni automobili imaju senzore koji točno doziraju količine zraka i goriva da se postigne potpuno izgaranje - dodavanjem smjese vodika i kisika može dovesti do toga da smjesa neće biti ispravna, te će učinkovitost izgaranja pasti, čime je katalizator tim više potreban u slučaju da kontrola doziranja zraka i goriva nije inteligentna. Zadatak katalizatora je pretvaranje toksičnih proizvoda izgaranja u manje toksične (CO u CO2, dušikove okside u kisik i dušik, neizgorene ugljikovodike u CO2 i vodu) - kako on koči automobil, nije mi poznato (osim što ima nekakvu masu koju treba voziti okolo). EDIT: smanjuje snagu motora za manje od 5 KS.
  • (5): Što se tiče razbijanja lanaca ugljikovodika pomoću vodika, postoje takvi motori. Radi se o posebno konstruiranim primjercima koji izgaraju vrlo osiromašenu smjesu zraka i goriva (oko 50:1) uz dodatak čistog vodika (primjerice, model iz NASA-e koristi 640 grama (7119 litara) vodika na sat da bi se postiglo razbijanje lanaca - koliko sam čuo, HHO generatori proizvode cca 0,5 - 1% ove količine), tako da taj argument ne vrijedi u slučaju standardnih motora (smjesa 14,7:1 za potpuno izgaranje tipičnog benzina dostupnog na tržištu).
The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 22:24 (hrx).
15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Katalozator koči auto jer stvara dodatan otpor zraku na ispuhu (zašto F1 formule nemaju cij, nego samo rupu, a auti imaju auspuh koji ima ulogu stišavanja).

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator

Koliko vidim, manje od 5 KS poboljšanja bez katalizatora nije baš vrijedno ispuštanja u okoliš štetnih spojeva - NO stvara kisele kiše, NO i NO2 uništavaju ozonski omotač, NO2 je otrovan i uzrokuje edem pluća, CO je toksičan i bez mirisa, neizgoreni ugljikovodici (koji su uvijek prisutni zbog neravnomjenog izgaranja u cilindru) uključuju alkene i vrlo toksične formaldehide, ... Katalizator pretvara oko 95% ovih spojeva u netoksične ili manje toksične spojeve (uglavnom u dušik, CO2 i vodu).

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 14:35 (hrx).
15 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Naravno, slažem se u potpunosti.

 

No danek tvrdi da se korištenjem hho-a izbjegavaju takvi plinovi, pa nije potreban katalizator.

Svi smo mi Mentalist.
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Naravno, slažem se u potpunosti.

 

No danek tvrdi da se korištenjem hho-a izbjegavaju takvi plinovi, pa nije potreban katalizator.

Ne budi lakovjeran.

15 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...

Ne budi lakovjeran.

Rezultati eko testa? To je bar nešto konkretno.

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
Jakovp kaže...
mbaksa kaže...

Ne budi lakovjeran.

Rezultati eko testa? To je bar nešto konkretno.

Ja nisam vidio nikakve rezultate eko-testa. Tebi ih je pokazao?

15 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
Jakovp kaže...

Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.

Radi se o takozvanom "lean burnu" to jest sagorjevanju mješavine koja ima znatno veći udio kisika u odnosu na gorivo.

 

E sada, oni koji su se ikada igrali sa bilo kakvim oblikom plinskog plamenika znaju što se događa kada se poveća udio kisika u smjesi. Dolazi do snažnijeg sagorijevanja, što uzrokuje stvaranje "šuštećeg plamena" koji je plavičaste boje, veoma vruć, i stvara glasan šušteći zvuk po čemu je u biti i dobio ime.

 

Sa ovakvim sam se ja "brenerom" jako puno družio za vrijeme svog školovanja.

 

Postoje motori koji su dizajnirani sa takvim sagorijevanjem na umu. To su u prvom redu mlazni motori, ali postoje i neki benzinski motori. Prednost takvog sagorijevanja je veća učinkovitost, mane su: razvijanje puno većih temperatura koje iziskuju znatno izdržljivije materijale, te nastanak određenih štetnih spojeva za koje je potreban adekvatan katalizator kako bi ih se uklonilo iz ispuha. Kod mlaznih motora to nije problem jer se većina njihovog rada odvija visoko u atmosferi, dok kod motornih vozila ispušni plinovi predstavljaju značajan problem.

 

Sve u svemu lean burnom podižeš učinkovitost i temperaturu motora, čime prekoračuješ predviđenu radnu temperaturu materijala od kojih je motor načinjen, i neizbježno dovodiš do bržeg trošenja komponenata.

 

Negdje daješ, negdje dobivaš.

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
rustweaver kaže...
Jakovp kaže...

Haha, da se to može samo tako, misliš da proizvođači auta ne bi radili to? Ili ljudi kasnije? Naravno govorim o slučaju da se ne gube performanse.

Radi se o takozvanom "lean burnu" to jest sagorjevanju mješavine koja ima znatno veći udio kisika u odnosu na gorivo.

 

E sada, oni koji su se ikada igrali sa bilo kakvim oblikom plinskog plamenika znaju što se događa kada se poveća udio kisika u smjesi. Dolazi do snažnijeg sagorijevanja, što uzrokuje stvaranje "šuštećeg plamena" koji je plavičaste boje, veoma vruć, i stvara glasan šušteći zvuk po čemu je u biti i dobio ime.

 

Sa ovakvim sam se ja "brenerom" jako puno družio za vrijeme svog školovanja.

 

Postoje motori koji su dizajnirani sa takvim sagorijevanjem na umu. To su u prvom redu mlazni motori, ali postoje i neki benzinski motori. Prednost takvog sagorijevanja je veća učinkovitost, mane su: razvijanje puno većih temperatura koje iziskuju znatno izdržljivije materijale, te nastanak određenih štetnih spojeva za koje je potreban adekvatan katalizator kako bi ih se uklonilo iz ispuha. Kod mlaznih motora to nije problem jer se većina njihovog rada odvija visoko u atmosferi, dok kod motornih vozila ispušni plinovi predstavljaju značajan problem.

 

Sve u svemu lean burnom podižeš učinkovitost i temperaturu motora, čime prekoračuješ predviđenu radnu temperaturu materijala od kojih je motor načinjen, i neizbježno dovodiš do bržeg trošenja komponenata.

 

Negdje daješ, negdje dobivaš.

Haha ko dagledam MR.Bean(a)


15 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
HTML5 kaže...

Haha ko dagledam MR.Bean(a)

Zašto? {#}

Oscar-Mike-Golf Whiskey-Tango-Foxtrot
13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
rustweaver kaže...
HTML5 kaže...

Haha ko dagledam MR.Bean(a)

Zašto? {#}

A full mu lici,a gle pak ovo,puko sam od smijeha;

  


Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 16:15 (HTML5).
17 godina
moderator
online
Re: HHO generator
HTML5 kaže...

A full mu lici,a gle pak ovo,puko sam od smijeha;

  

Mislim da se narajcaju kad govore "bi-em-dabelju", "hidrogen", "hajdrodžn" i "babler". {#}

13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...
HTML5 kaže...

A full mu lici,a gle pak ovo,puko sam od smijeha;

  

Mislim da se narajcaju kad govore "bi-em-dabelju", "hidrogen", "hajdrodžn" i "babler". {#}

MOJ BABLER hahahahahah crkavam


14 godina
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...
HTML5 kaže...

A full mu lici,a gle pak ovo,puko sam od smijeha;

  

Mislim da se narajcaju kad govore "bi-em-dabelju", "hidrogen", "hajdrodžn" i "babler". {#}

Slušaj kako motor ljepo radi taman ovako kako treba.

Taman ovako kako sam ja spojio.

Na videu piše da koristi 65% gorivo 35% vodu lol.

 

Iako nisam primjetio da motor radi loše u trenutku kada je on ugasio svjetla odnosno hajdrodžn mehanizam a s obzirom da je podešen na 65% goriva a trebalo bi po mom skromnom znanju iz Otto motora.

 

 

Hahaha daj ga čuj u engleskoj verziji kad kaže babler

 

 

imam muda
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 18:05 (Miki Liki).
13 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
Miki Liki kaže...
mbaksa kaže...
HTML5 kaže...

A full mu lici,a gle pak ovo,puko sam od smijeha;

  

Mislim da se narajcaju kad govore "bi-em-dabelju", "hidrogen", "hajdrodžn" i "babler". {#}

Slušaj kako motor ljepo radi taman ovako kako treba.

Taman ovako kako sam ja spojio.

Na videu piše da koristi 65% gorivo 35% vodu lol.

 

Iako nisam primjetio da motor radi loše u trenutku kada je on ugasio svjetla odnosno hajdrodžn mehanizam a s obzirom da je podešen na 65% goriva a trebalo bi po mom skromnom znanju iz Otto motora.

 

 

Hahaha daj ga čuj u engleskoj verziji kad kaže babler

 

 

babla,al balba babla


16 godina
offline
HHO generator

Uff kakav dan, sada sam u guzvi pa detaljno opisano ocekujte negdje oko 23.  

Uglavnom ne prekidamo sa radom na HHO systemu. 

 

evo naso sam vremena da sliku koju stavim :) 

Moj PC  
4 0 hvala 1
13 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
mbaksa kaže...
Jakovp kaže...

Ti mu govoriš da je mogao pametnije iskoristiti vrijeme.. Ti koji nisi ništa napravio, a puno pričaš po forumu, ili on, koji je stvarno nešto napravio, i ne priča puno po forumu.

LOL Intelektualni rad je također rad. {#}

Kinetička energija tvojeg tijela u stanju mirovanja iznosi nula(Ek=0). Stoga proizlazi da je tvoj proizvedeni rad jednak nuli. Rad je jednak derivaciji sile(F) na nekom putu(s).{#}

 

@hrx

HHO generator i HHO ćelija nisu dvije iste stvari. Naime HHO generator uz pomoć električne struje razdvaja vodu na vodik i kisik. Kod HHO ćelije je upravo ubrnuto, HHO je pomiješa sa kisikom te kao kemijsku reakciju daje električnu struju. Kao takva HHO ćelija zapravo treba imati zalihu HHO-a kako bi proizvodila struju. U tom slučaju je umjesto vodika bolje koristiti vodik(jer sam vodik ima veću energ. vrijednost od HHO-a)stoga se takva ćelija zove vodikova goriva ćelija(hydrogen fuel cell). E sada... vodikova ćelija je već prava stvar(to je bila tema jednog razgovora koji sam imao sa frendom koji je 2.godina strojarstava), naime njezina korisnost se penje do čak 85% te energija koju može pohraniti je dvostruko veća od one koju pohrani litijski-ionska baterija(gledano iz aspekta → pohranjena energija/kilogramu težine) te da nepomenemo da je uz to puno jeftinije postići visok kapacitet i nema negativnog utjecaja na okoliš (samo je problem imati nekih desetak litara vodika u automobilu nije baš ono.....sigurno). Njemačka(Daimler,Porsche) i Japan(Mazda,Toyota) su utrošili ogromne novce u istraživanje vodikovih ćelija i općenito gorivih ćelije dok amerikanci nisu (sarkazam on) jer se oni ne brinu za svoju energetsku budućnost. Za nekih 50-tak godina ili ćemo pomoću nanotehnologije povečati kapacitet baterije ili ćemo svi voziti na vodikove ćelije (na naftu sigurno nečemo). Danas se vodikove ćelije koriste u busevima za javni prijevoz(Daimler je pionir u tome) te siemens koliko sam čitao svoje koristi u njemačkim podmornicama.

 

elCid
16 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
elCid kaže...

...U tom slučaju je umjesto vodika bolje koristiti vodik(jer sam vodik ima veću energ. vrijednost od HHO-a)stoga se takva ćelija zove vodikova goriva ćelija(hydrogen fuel cell)...

Wait what?

Za sve ostalo... prilozi dokaze (nanotehnologija? :-D ogromni novci? 85%?)... nemoj se naljutiti, ali u mojim ocima opada ti vjerodostojnost kad ne znas razliku izmedju mekog i tvrdog 'c'...

We are the ones that will open your mind, leave the weak and the haunted behind
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice