Pozdrav svima,
totalni sam pocetnik sta se tice web dizajna/programiranja pa molim za malo razumjevanja ako napisem neku glupost.
Imam ideju za stranicu te me zanima koliko moram novaca izdvojiti za takav projekt.
Radi se o stranici za oglasavanje. Kupio sam template pa bi htio platiti nekog da napravi potrebne izmjene. Da ne napisem previse gluposti pokusavajuci objasniti sta tocno zelim pokazat cu vam primjer.
foto-nekretnine.hr
- htio bi nesto poput "brze pretrage" na toj stranici ... pretpostavljam da bi trebalo onda napraviti i bazu podataka?
- da se placeni oglasi pojavljuju prije besplatnih na pocetnoj i prilikom trazenja
- napraviti stranicu oglasa (fotogalerija, o nama, cijene itd) - http://www.mojkvart.hr/Zagreb/Spansk...qua-terra/info --- primjer
- mogucnost laganog unosa novih oglasa (cms?)
- mogucnost da se klijent sam registrira , ispuni zeljene podatke , uploada slike i odabare paket.
Koliko cu morati novaca izdvojiti za ovo sve ako racunamo da ce bit jos nekih sitnica za napraviti?
Ako ima zainteresiranih neka se jave na pm , navedu cijenu (otprilike) i linkove od bar nekoliko napravljenih stranica... hvala
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Koliko para? previse
i bez dobrog marketinskog plana neces nikud stic, a ocito ga nemas
sjeti se koliko je jumbo plakata i reklama imao njuskalo u pocetku, sta mislis da to sve kosta 500kn? prije 150.000kn
Kako ti znas sta ja mislim oglasavat? mislis da cu javno iznjeti svoju ideju?
Koliko ja znam na internetu nema niceg slicnog pa racunam da necu morati toliko izdvojiti za marketing.
Izmedju ostalog ne trazim da mi se pametuje o poslu nego trazim da mi navedete koliko moram izdvojiti za takav projekt ( samo izrada stranice bez marketinga i ostalih troskova) ili da ponudite svoje usluge za neku cijenu.
Hvala