Razvoj potpuno nove Web stranice

poruka: 8
|
čitano: 1.420
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan

Bok ljudi!

Naime imam pitanje u vezi izrade Web stranice. Samo da se zna u ovome sam totalan početnik pa budite blagi :D. Planiram otvoriti tvrtku koja bi se bavila prodajom karata online kao npr. eventim. Zanima me koliko bi koštala izrada takve stranice uključujući sve troškove. Htio bih da stranica posjeduje sljedeće stvake; web shop:

• katalog
  • varijacije proizvoda
  • korisnički računi kupaca
  • integracija s Google Analytics Conversion Trackingom
  • višejezičnost
  • košarica za kupnju u što manje koraka

Nadalje stranica bi trebala posjedovati uslugu inicijalnog unosa osnovnog sadržaja:

• Početna
  • Uvjetni kupnje
  • Kontakt itd...

Također bi htio uvesti kupnju kreditnim karticama putem integracije s jednim podržanim hrvatskim/stranim payment gatewayem.

Puno hvala i nadam se da ćete odgovoriti u šro kraćem roku :D

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

Ovakve stvari nisu za totalnog početnika, kreni učiti od početka sa jednostavnijim stvarima {#}

This time next year we'll be milionaires
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
Re: Razvoj potpuno nove Web stranice

Mislio sam totalan sam početnik u cjeniku takvih stvari, razumijem gore navedene tehnologije, ali sam se malo smrzao kad sam vidio cijene do 30k kuna pa sam mislio da mi mozete pruzit uvid u to :)

13 godina
neaktivan
Karamuja kaže...

Mislio sam totalan sam početnik u cjeniku takvih stvari, razumijem gore navedene tehnologije, ali sam se malo smrzao kad sam vidio cijene do 30k kuna pa sam mislio da mi mozete pruzit uvid u to :)