pozdrav, odlucio sam kupit navedenu maticnu plocu i procesor pa me zanima dali ce sve raditi ispravno jer sam cuo da neke maticne ploce trenutno imaju nekakve greske sa chipsetom i da ljudi imaju nekih sitnih problema, pa neznam onda da kupujem sad ili da pricekam koji mjesec da to srede ako uopce postoji problem.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ok, hvala, i mislim kupit u adm-u, onda cu pricekat, ne zuri mi se.
u adm-u su danas dobili ispravljene Gigabytove maticne, onda cu uzet gigabytevu maticu, neda mi se cekat asrock, tko zna kad ce one stici
adm nema sta mjenjati ploce,
jer nema nikakva prava, osim o svom osobnom
trosku, u sto ne vjerujem.
ESYS je generalni uvoznik i o njima u dogovoru sa Asrockom se mijenjaju ploce.
drugi uvoznik je msan, odgovaraju samo za svoje ploce, takodjer zamjena vazi samo u dogovoru njih i asrocka.
ne sirite dezinformacije, adm je websop,
dakle "koo".

Ja sam samo napisal kaj je meni Danko iz adm-a rekel kad sam kupoval, a to je da će ploče bit zamjenjene kad stignu nove.
Koja će bit procedura oko mijenjanja, ne znam.
Hvala kaj si mi/nam pojasnil
Oni će mijenjat tako što če ispod deke prokijumčariti ploće nazad di su ih i kupili i zamijeniti , AKO uopće. Dobro je rekao 2 posta iznad mene. Dragi bog zna, a zanima me dali zna i porezna i carinska uprava od kuda njima roba jer generalni uvoznici baš neznaju previše za njih.
Asrokica ti je u zadnjm broju Vidija bila baš opis, i dobila je super ocijene. Ja osobno bih pričekao Asrokicu a za razlku si možeš pošten hard kupiti . Mjesta nikada dovoljno.
Nemam nikakve veze s njima ali što te briga ,rofl ? Imaš dučan gdje rade ljubazni ljudi, možeš zamjeniti kad god što hočeš (ja sam mjenjao gtx460 za 6850 nakon 11 dana), s jamstvom nema problema, imaju najjeftinije cijene (pošto za mene protis ne postoji), što te briga za njihove dobavljače i poreze ako ti dobiješ ispravan proizvod i sva prava uz njega kao u svakom dučanu?
Nemam nikakve veze s njima ali što te briga ,rofl ? Imaš dučan gdje rade ljubazni ljudi, možeš zamjeniti kad god što hočeš (ja sam mjenjao gtx460 za 6850 nakon 11 dana), s jamstvom nema problema, imaju najjeftinije cijene (pošto za mene protis ne postoji), što te briga za njihove dobavljače i poreze ako ti dobiješ ispravan proizvod i sva prava uz njega kao u svakom dučanu?
To nije isto, jer oni imaju ispravan proizvod koji će prodati nekome drugome...
Ali neispravna ploča (koja se povlači sa tržišta) mijenja uvoznik, oni mogu samo lagano da popushe...
To ćemo vidjeti, ako kažu da će zamjenit, valjda će zamjenit, meni niti iz džepa ni u džep, ali ne volim kad tak netko komentira .
To ćemo vidjeti, ako kažu da će zamjenit, valjda će zamjenit, meni niti iz džepa ni u džep, ali ne volim kad tak netko komentira .
Fakjeah, ADM će plaćati špediciju, a pošto nisu uvoznik, nemaju nika prava,
jedino im ostaje o svom trošku kupiti i dati tebi novu ploču, što im se "jako" isplati...
hmm meni je pravno zanimljiva ova situacija, zapravo situacija kod onih koji su kupovali ploču znajući za manu na kontroleru. u tom slučaju zapravo prodavač ne bi imao dužnost zamjene osim ako to nije izričito ugovoreno.
To nije isto, jer oni imaju ispravan proizvod koji će prodati nekome drugome...
Ali neispravna ploča (koja se povlači sa tržišta) mijenja uvoznik, oni mogu samo lagano da popushe...
Zašto? Pa i oni su od nekoga kupili tu robu i taj netko će im zamijeniti. Jedino je problem ako su je ukrali a mislim da nisu ...
U stvari ne vidim problem već samo ljubomoru ..
To nije isto, jer oni imaju ispravan proizvod koji će prodati nekome drugome...
Ali neispravna ploča (koja se povlači sa tržišta) mijenja uvoznik, oni mogu samo lagano da popushe...
Zašto? Pa i oni su od nekoga kupili tu robu i taj netko će im zamijeniti. Jedino je problem ako su je ukrali a mislim da nisu ...
U stvari ne vidim problem već samo ljubomoru ..
Prijatelju, nhf, ali nemaš pojma...
Intel nije pristao platiti odštetu proizvođačima,
tako da zamjene ploča NEĆE biti niti za jednog proizvođača.
I šta sad, ADM se izlajao, jelda?
E ja bi sad fino otišao njima i rekao "rekli ste da će te mijenjati ploče,
mijenjajte ju kako god znate".
Opet ti nije jasno? Stvar je u tome što oni nemaju nikakve ovlasti i ne odlučuju o ničemu.
Nemaju ti pravo niti odbiti jamstvo, jer nisu davaoc jamstva (osim za svoje proizvode,
kojih također NEMAJU, jer ne proizvode ništa, webshop su, kao gomila drugih).
Eto, jel malo jasnije ili da nacrtam? Nisam dobar u PS-u ali u Paintu rasturam.
To nije isto, jer oni imaju ispravan proizvod koji će prodati nekome drugome...
Ali neispravna ploča (koja se povlači sa tržišta) mijenja uvoznik, oni mogu samo lagano da popushe...
Zašto? Pa i oni su od nekoga kupili tu robu i taj netko će im zamijeniti. Jedino je problem ako su je ukrali a mislim da nisu ...
U stvari ne vidim problem već samo ljubomoru ..
Prijatelju, nhf, ali nemaš pojma...
Intel nije pristao platiti odštetu proizvođačima,
tako da zamjene ploča NEĆE biti niti za jednog proizvođača.
I šta sad, ADM se izlajao, jelda?
E ja bi sad fino otišao njima i rekao "rekli ste da će te mijenjati ploče,
mijenjajte ju kako god znate".
Opet ti nije jasno? Stvar je u tome što oni nemaju nikakve ovlasti i ne odlučuju o ničemu.
Nemaju ti pravo niti odbiti jamstvo, jer nisu davaoc jamstva (osim za svoje proizvode,
kojih također NEMAJU, jer ne proizvode ništa, webshop su, kao gomila drugih).
Eto, jel malo jasnije ili da nacrtam? Nisam dobar u PS-u ali u Paintu rasturam.
Ja sam danas dobio mail iz Linksa da mogu doć zamjenit svoju P8P67 Evo sa novom revizijom.
Ja sam danas dobio mail iz Linksa da mogu doć zamjenit svoju P8P67 Evo sa novom revizijom.
Fino, Asus (MSAN) će mijenjati kod nas, jeeej...
Što se tiče MOL-a i Gigabyte/MSI, te eSys-a i MSAN-a za ASRock,
za sada "ništa"... Tj. ni jedan od proizvođača im nije dozvolio zamjenu...
A u ostalom, broj prodanih ploča sa neispravnim chipsetom u HR je jako malo,
tako da i zamjene o svom trošku, opet su na dobiti,
jer većina "njub" korisnika kad i kupi nešto "nabrijano iz časopisa"
ne zna o čemu se točno radi, i neće tražiti zamjenu.
Osobno, nemam tih problema (za sada) jer trenutno AMD nema problema
sa chipsetima, makar mi je uletila jedna loša serija 770 Ex3 ploča
koje su imale problema sa zvukom, ali problem je bio do zvučnog čipa,
te su mi svih 50 ploča odmah zamijenili.
Ja sam danas dobio mail iz Linksa da mogu doć zamjenit svoju P8P67 Evo sa novom revizijom.
Fino, Asus (MSAN) će mijenjati kod nas, jeeej...
Što se tiče MOL-a i Gigabyte/MSI, te eSys-a i MSAN-a za ASRock,
za sada "ništa"... Tj. ni jedan od proizvođača im nije dozvolio zamjenu...
A u ostalom, broj prodanih ploča sa neispravnim chipsetom u HR je jako malo,
tako da i zamjene o svom trošku, opet su na dobiti,
jer većina "njub" korisnika kad i kupi nešto "nabrijano iz časopisa"
ne zna o čemu se točno radi, i neće tražiti zamjenu.
Osobno, nemam tih problema (za sada) jer trenutno AMD nema problema
sa chipsetima, makar mi je uletila jedna loša serija 770 Ex3 ploča
koje su imale problema sa zvukom, ali problem je bio do zvučnog čipa,
te su mi svih 50 ploča odmah zamijenili.
Ova moja je uvezena od strane Linksa i ima Linksovi garanciju. Za Msan nebih znao.
Još bolje, to ti onda brže riješe...
PS - Na svim proizvodima koje kupiš u Linksu,
imaš njihovu nalijepnicu, makar nisu "prva ruka" kod uvoza.
Recimo prodaju oni i ASRock, pa nisu uvoznici a imaju svoju nalijepnicu gore.
Uzimaju robu od eSys-a, MSAN-a, MOL-a i ASBIS-a, te nešto sitno iz LOST-a...
Svejedno, što god kupiš tamo, brže se riješi nego direkt preko MSAN-a...
A MR servis je brz kao mrtva kornjača...
Još bolje, to ti onda brže riješe...
PS - Na svim proizvodima koje kupiš u Linksu,
imaš njihovu nalijepnicu, makar nisu "prva ruka" kod uvoza.
Recimo prodaju oni i ASRock, pa nisu uvoznici a imaju svoju nalijepnicu gore.
Uzimaju robu od eSys-a, MSAN-a, MOL-a i ASBIS-a, te nešto sitno iz LOST-a...
Svejedno, što god kupiš tamo, brže se riješi nego direkt preko MSAN-a...
A MR servis je brz kao mrtva kornjača...
Ne slažem se. Meni je krepao t240, prijavio sam kvar u srijedu, izgubio sam račun od propalog ve-mila i kad sam pomislio da se mogu pozdravit s garancijom, oni su mi svejedno ujutro poslali dostavnu službu po monitor i riješili ga u 2 (dva) radna dana. U utorak ujutro mi je bio doma u Rijeci. Svaka im čast na brzini i profesionalnosti.
Ne slažem se. Meni je krepao t240, prijavio sam kvar u srijedu, izgubio sam račun od propalog ve-mila i kad sam pomislio da se mogu pozdravit s garancijom, oni su mi svejedno ujutro poslali dostavnu službu po monitor i riješili ga u 2 (dva) radna dana. U utorak ujutro mi je bio doma u Rijeci. Svaka im čast na brzini i profesionalnosti.
Mojoj kolegici je "krepao" Hanns.G star 2.5god sa jamstvom,
dakle morao bi u MR servis...
No popravio sam ga sam u roku 20ak minuta,
jer već znam točne kvarove na tim monitorima,
5 kondezatora 470uF 25V zamjenim sa 470uF 35V Rubicon, i radit će slijedećih
100 godina.
Isprobano, jer kad ode u MR servis, stave 470uF 20V "pisofšit" kvalitete kondezatore
koji izbiju nakon par mjeseci...
Homemade is the best...
Ne slažem se. Meni je krepao t240, prijavio sam kvar u srijedu, izgubio sam račun od propalog ve-mila i kad sam pomislio da se mogu pozdravit s garancijom, oni su mi svejedno ujutro poslali dostavnu službu po monitor i riješili ga u 2 (dva) radna dana. U utorak ujutro mi je bio doma u Rijeci. Svaka im čast na brzini i profesionalnosti.
Mojoj kolegici je "krepao" Hanns.G star 2.5god sa jamstvom,
dakle morao bi u MR servis...
No popravio sam ga sam u roku 20ak minuta,
jer već znam točne kvarove na tim monitorima,
5 kondezatora 470uF 25V zamjenim sa 470uF 35V Rubicon, i radit će slijedećih
100 godina.
Isprobano, jer kad ode u MR servis, stave 470uF 20V "pisofšit" kvalitete kondezatore
koji izbiju nakon par mjeseci...
Homemade is the best...
A bi li nekome nepoznatom popravljao komad elektronike pod garanciju bez računa i zabadava? Nisam ja sumnjao u tvoju stručnost, istu stvar bi meni napravio stric da se radilo o lemljenju kondenzatora, već kažem da MR servis nije "spor kao kornjača" tako da se netko tko nema prijatelja, strica ili susjeda može slobodno obratiti MR servisu i očekivati korektnu uslugu. To govorim iz svog iskustva.