ASUS X59-SR - nadogradnja

poruka: 2
|
čitano: 1.532
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
ASUS X59-SR - nadogradnja

Notebook ASUS X59SR-AP052C , Intel dual-core T3200 (2.0GHz), 15.4" WXGA, RAM 2GB DDR2, HDD 250GB SATA, ATi Radeon X3470, modem, LAN, WLAN, Vista Home Premium

Procesor: Intel dual-core T3200 (2.0GHz) Zaslon: 15.4" WXGA (1280x800) Radna memorija: 2GB DDR2 Čvrsti disk: 250GB SATA Optički uređaj: DVD+-RW Grafička kartica: ATi Radeon X3470 (256MB) Povezivanje: modem, LAN, WLAN Ostalo: USB2.0x4, ExpressCard, VGA, AudioOut, MicIn, CR, BT, Webcam OS: Vista Home Premium

Ja sam laik u ovom svemu, ali me zanima slijedeće. Dali se može isti laptop nadogradit u smislu povećenja memorije. Onda,  za šta služi wireless kartica npr. Trednet TEW-401 PC PCMIA. Slijedeće, dali se može staviti i TV kartica i koja. I dali mogu staviti GPS. I po Vašem cijenjenom mišljenju šta bi bilo dobro staviti od dodataka na ovaj laptop.

Vidio sam TRENDnet TEW-401PC PCMCIA wireless karticu, za prihvatljivih 200 kn. Zanima me što bih sa njom dobio. E da i vidio sam Web"n"walk stick T-mobilea za 200 kn, i uključenih 100 kn.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: ASUS X59-SR - nadogradnja

Ne treba ti wireless kartica jer imaš ugrađen WLAN na laptopu. Za memoriju nisam siguran, jer najvjerojatnije imaš dva slota za RAM i sad sve ovisi imaš li 1x2GB ili 2x1GB..Ugl. i u jednom i u drugom slučaju moguće je nadograditi memoriu, u prvom zako da iskoristiš prazni slot, a u drugom tako da jednu ploćicu izvadiš i staviš drugu. Wireless kartica služi za spajanje na bežične mreže, kao i za kreiranje vlastite, tj ako ti grad ima wireless, možeš sjest negdje u centar, izvadit laptop i opalit po internetu. Web'n'walk je mobilni internet, neznam koliko se isplati, ako si student najviše se isplati carnet vip mobiile jer imaš 50% popusta na građanske cijene, tako za npr 3gb ne plaćaš 291kn nego 145.50 kn.

1
Nova poruka