XS paketi su za zadržavanje korisnika, tražio sam povoljniju ponudu kao dugogodišnji korisnik i nisam dobio ništa što mi je zanimljivo, otišao u T Centar i tražio isključenje svih usluga , potpisao zahtjev za isključenje iduči dan. Došao sam doma, nazvao prodaju na 08009000 i pitao šta je s mojim zahtjevom , i onda je krenula priča: pa zašto bi, pa zato što ste skupi a drugi su jeftiniji, prespojit ču vas, bla bla i ponudili mi paket za 100 kn manje. Riješeno uz rizik gubitka broja ali tko danas koristi fiksni.
Koliko znam fiksni broj ne mozes izgubit pa makar da sve iskljucis, za razliku od mobilnog. Znam da su ljudi iskljucivali kucni tel po par godina i onda bi imali isti broj kad bi ga jednom ukljucili. Mislim da si bas vlasnik fiksnog broja, dok je vlasnik mobilnog operater, a ti si samo korisnik. Neka me netko ispravi ako grijesim.