T-Com Internet
- poruka: 19.963
- |
- čitano: 7.095.724
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Al najveca je glupost sto na mobilnoj mali malo pa pozivi ne prolaze, pa net ne radi.

Da, to je i meni pomoglo, samo sam prebacio na Google DNS (8.8.8.8/8.8.4.4)
Inače, u Crikvenici sam

može pomoć gdje da to upišem? ne snalazim se baš najbolje.

Pretpostavljam da taj link ne može otvoriti, bar ja ne mogu bez drugog DNS servera pa evo copy-paste:
- Click the Start Orb, then select Control Panel.
- Click on Network and Sharing Center.
- Click on your primary connection or Local Area Connection under Active Networks.
- Click the Properties button.
Windows 7 may prompt you for permission to make network setting changes. - Highlight 'Internet Protocol Version 4' and click Properties.
- Click the radio button 'Use the following DNS server addresses:' and type 208.67.222.222 and 208.67.220.220 in the Preferred DNS server and Alternate DNS server fields.
- Click OK button, then the Close button, then Close again. Finally, close the Network and Sharing Center window.
At this point, we highly suggest that you flush your DNS resolver cache and web browser caches to ensure that your new configuration settings take effect.

Zna li netko koji je razlog zašto samo Bug radi? Za Skype/torrente mi je jasno, ali ovo je samo stranica kao i sve druge.
A meni nije jasno sad gdje su ovi iz buga ne napisu neku vijest.
makar da napisu:
u HR ne radi inetrent problemi sa dns serverima (uskoro opsirnije)
ili sta je vec problem
radi stranica od 24 sata isto (EDIT: ne radi mi vise)

A meni nije jasno sad gdje su ovi iz buga ne napisu neku vijest.
makar da napisu:
u HR ne radi inetrent problemi sa dns serverima (uskoro opsirnije)
ili sta je vec problem
radi stranica od 24 sata isto (EDIT: ne radi mi vise)
Sutra će napisati članak, standarna BoL ažurnost.
da, opendns radi bez problema... baš me zanima što će slagat ovi iz t-coma
Ufff, sreca uspio sam otvoriti bugov forum, promijenio dns na googleov sad leti bez problema, i mene zanima sto ce napisati da je bio problem
Reći će da uopće nije bilo problema
Ufff, sreca uspio sam otvoriti bugov forum, promijenio dns na googleov sad leti bez problema, i mene zanima sto ce napisati da je bio problem
upišeš ih u modem i sve šljaka :D
Čini se da je proradilo.
Zna li netko koji je razlog zašto samo Bug radi? Za Skype/torrente mi je jasno, ali ovo je samo stranica kao i sve druge.
Zato jer imaš Bug.hr u DNS cacheu.
Napravi flush. Start - cmd - > ipconfig /flushdns
Nice. Ozbiljan operater...
Izgleda da zasad radi bez googla :) Provjerio brzinu..sve valja :D
o cemu vi ja stigo s joba i sve fercera chist fajn
o cemu vi ja stigo s joba i sve fercera chist fajn
Sinko bez interneta ostala cijela hrvatska, sreca pa imamo bug forum, pa skuzili da je do DNS-a :)
hm?
ping 208.67.222.222
PING 208.67.222.222 (208.67.222.222) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 208.67.222.222: icmp_seq=1 ttl=57 time=37.2 ms
64 bytes from 208.67.222.222: icmp_seq=2 ttl=57 time=36.3 ms
64 bytes from 208.67.222.222: icmp_seq=3 ttl=57 time=36.5 ms
64 bytes from 208.67.222.222: icmp_seq=4 ttl=57 time=37.1 ms
ping 8.8.8.8
PING 8.8.8.8 (8.8.8.8) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=1 ttl=58 time=29.2 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=2 ttl=58 time=29.9 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=3 ttl=58 time=30.9 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=4 ttl=58 time=30.3 ms
Kod mene je još gore, kad sam vidio da nešta ne štima, ni pet ni šest nego igla u rupu i reset... Sad neće ni username/pass povuć, veselje :D
Hrvatski telekom je danas popodne bio hakerskim napadom zbog čega je bilo poteškoća u radu mobilnih i fiksnih mreža diljem Hrvatske.
"U poslijepodnevnim satima zabilježene su poteškoće u radu podatkovnih mobilnih i fiksnih usluga te ISP usluga u mreži HT-a. Razlog tome je DDoS napad, vrsta napada na ICT sustave u kojem se generira velika količina prometa koja onemogućuje opsluživanje legitimnih korisnika", stoji u odgovoru koji su nam poslali iz Odjela za korporativne komunikacije HT-a.
Oko 18 sati su nam napisali da su njihovi stručnjaci riješili problem te da u najskorije vrijeme očekuju "potpunu normalizaciju telekomunikacijskog prometa". Korisnicima su se ispričali zbog nastalih teškoća.
http://www.vecernji.hr/techno/ht-objavio-imamo-prijavljene-poteskoce-s-uslugama-988208
A ja došao doma oko 14.30, laganini ručao, odgledao jednu snimljenu emisiju na TV-u, oko 16.30 krenuo pješke u grad po ovoj snježini i ECO se maloprije uključio.
Na sreću ili nesreću, kako kome, manje više skorom uvijek me promaše neke takve pošasti, a nije da se baš žalim!!!!

Također, zahtjev za prelazak na VDSL tehnologiju može podnijeti vlasnik linije u najbližem T-centru ili putem Službe za korisnike na besplatan broj 0800 9000.
Nadam se da to ne radite. Moja navika i politika je sve takve promjene obavljati papirnato.
Hrvatski telekom je danas popodne bio hakerskim napadom zbog čega je bilo poteškoća u radu mobilnih i fiksnih mreža diljem Hrvatske.
"U poslijepodnevnim satima zabilježene su poteškoće u radu podatkovnih mobilnih i fiksnih usluga te ISP usluga u mreži HT-a. Razlog tome je DDoS napad, vrsta napada na ICT sustave u kojem se generira velika količina prometa koja onemogućuje opsluživanje legitimnih korisnika", stoji u odgovoru koji su nam poslali iz Odjela za korporativne komunikacije HT-a.
Oko 18 sati su nam napisali da su njihovi stručnjaci riješili problem te da u najskorije vrijeme očekuju "potpunu normalizaciju telekomunikacijskog prometa". Korisnicima su se ispričali zbog nastalih teškoća.
http://www.vecernji.hr/techno/ht-objavio-imamo-prijavljene-poteskoce-s-uslugama-988208
Riješili problem? Nope, još ništa ovdje...
Također, zahtjev za prelazak na VDSL tehnologiju može podnijeti vlasnik linije u najbližem T-centru ili putem Službe za korisnike na besplatan broj 0800 9000.
Nadam se da to ne radite. Moja navika i politika je sve takve promjene obavljati papirnato.
Najdraze kad me pita OIB preko telefona, jesu oni loodi?? Pa nemozes podnijeti zahtjev ako nisi nesto potpisao na racun telefonskog razgovora, meni je istekao ugovor i nema sanse da im produzim.
0.30 jedva upload, pa to nema niko u cijeloj europi, strasno, da negovorim da nemogu ni twitch stream a gledat da mi nesteka svakih 5 sec ukoliko je na interentu jos netko u kuci.
Iako se vuče ko krepana mačka napokon mogu na internet.
Također, zahtjev za prelazak na VDSL tehnologiju može podnijeti vlasnik linije u najbližem T-centru ili putem Službe za korisnike na besplatan broj 0800 9000.
Nadam se da to ne radite. Moja navika i politika je sve takve promjene obavljati papirnato.
pa ako to zatražiš preko szk kada te uključi teh služba dobiješ potvrdu sa svim živim podacima i uključenjem usluge na mail i doma papirnato...ja sam imao problema nekih i poslao sam im pdf iz maila i riješen problem u roku keks