Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?

poruka: 5
|
čitano: 868
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?
Znači ovako neznam od kuda da krenem.
Svi problemi su krenuli kada sam podnjeo zahtjev za bržu brzinu interneta za 50mb i pošto je to kasnilo 3 tjedna i nitko se nije javljao, ja sam taj paket reko da neću više i reko da zaustave cjeli proces koji se događao, međutim nisu i tu su krenuli problemi, s internetom, telefonom i TVom već duže vrijeme. Telefon mi ne radi mjesec dana, net i tv 10tak dana.
Prvo sam prijavio kvar da mi je crko telefon i nakon 2 tjedna nitko ništa ne zove, pa je onda krepo net i tv...
Zvao sam Optimu 5 puta u par dana i dobio od svakog operatera drugačiji odgovor o mom problemu i napravili su zahtjev tehničarima naravno. Dan nakon jave da je problem utklonjen (automatska poruka) ali problem je ostao tu i ja ih opet zovem da prijavim kako se ništa nije promjenilo.
Da skratim priču o zivkanju i o svemu tome, oni krive HT sada da je do njih... ja nazovem HT i kažu kako nisam njihov korisnik tako da ništa mi nemogu pomoći i kažu kako to sve ide preko mog operatera i da jedino njih moram zvati i istovremeno ženska iz HTa nudi da pređem k njima. Kakve su im to fore?
Moje pitanje je:

Šta bi ste vi poduzeli?
Možda mi pomognu vaši prijedlozi jer ja neznam šta više napraviti umjesto čekat ko idiot.
Zemba
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?

Za početak, pismeno preko maila zaprijeti prijavama Udruzi za zaštitu potrošača, Europskoj komisiji za ljudska prava, a ne bi bilo zagorega konzultirati Zakon o javnim telekomunikacijama, ako sam ga dobro napisao, odnosno, pomno pročitati što i kako "oni" u svojim popratnim pismenima objašnjavaju svoju ulogu iz ugovora koji je uspostavljen! 

Nakon što pročitaš, pokušaj se pronaći u svemu tome sa svojim problemom, ponovno im se javi mailom u kojem ih obavjestavaš da ćeš podnijeti Kaznenu prijavu u nadležnoj PU, a zbog neispunjavanja ugovorenih stavki iz "vašeg" ugovora! 

 

Prije nego što im se javiš "drugim" mailom, konzultiraj se i sa važećim i sa eventualno starijim verzijama ZKP-a, obzirom nisam upoznat kada je zadnji puta izvršena revizija ZKP-a RH!

ATJ Lučko
Moj PC  
0 1 hvala 1
17 godina
online
Re: Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?
ATJLučko kaže...

Za početak, pismeno preko maila zaprijeti prijavama Udruzi za zaštitu potrošača, Europskoj komisiji za ljudska prava, a ne bi bilo zagorega konzultirati Zakon o javnim telekomunikacijama, ako sam ga dobro napisao, odnosno, pomno pročitati što i kako "oni" u svojim popratnim pismenima objašnjavaju svoju ulogu iz ugovora koji je uspostavljen! 

Nakon što pročitaš, pokušaj se pronaći u svemu tome sa svojim problemom, ponovno im se javi mailom u kojem ih obavjestavaš da ćeš podnijeti Kaznenu prijavu u nadležnoj PU, a zbog neispunjavanja ugovorenih stavki iz "vašeg" ugovora! 

 

Prije nego što im se javiš "drugim" mailom, konzultiraj se i sa važećim i sa eventualno starijim verzijama ZKP-a, obzirom nisam upoznat kada je zadnji puta izvršena revizija ZKP-a RH!

Sve si fulao. Kaznena prijava? Zaštita potrošača? EU komisija? Zakon o javnim telekomunikacijama?

Treba podnijeti žalbu HAKOM-u.

14 godina
offline
Re: Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?
Old Iggy kaže...
ATJLučko kaže...

Za početak, pismeno preko maila zaprijeti prijavama Udruzi za zaštitu potrošača, Europskoj komisiji za ljudska prava, a ne bi bilo zagorega konzultirati Zakon o javnim telekomunikacijama, ako sam ga dobro napisao, odnosno, pomno pročitati što i kako "oni" u svojim popratnim pismenima objašnjavaju svoju ulogu iz ugovora koji je uspostavljen! 

Nakon što pročitaš, pokušaj se pronaći u svemu tome sa svojim problemom, ponovno im se javi mailom u kojem ih obavjestavaš da ćeš podnijeti Kaznenu prijavu u nadležnoj PU, a zbog neispunjavanja ugovorenih stavki iz "vašeg" ugovora! 

 

Prije nego što im se javiš "drugim" mailom, konzultiraj se i sa važećim i sa eventualno starijim verzijama ZKP-a, obzirom nisam upoznat kada je zadnji puta izvršena revizija ZKP-a RH!

Sve si fulao. Kaznena prijava? Zaštita potrošača? EU komisija? Zakon o javnim telekomunikacijama?  

Treba podnijeti žalbu HAKOM-u.

Zašto si razmišljanja da se čovjek ne bi mogao pomoći i na "onim" adresama?! 

Ako već postoje, a ne spada im u opseg rada, i djelovanja pomoć oštećenima u ovakvoj i ovakvim inim sličnim situacijama, čemu postojanje istih onda! 

BTW; obzirom je čovjek uspostavio "odnos" sa pružateljem usluge, od kada "NE PRUŽANJE ISTE" u kontekstu "kupoprodajnog ugovora" ne bi moglo, ili trebalo biti kazneno djelo, obzirom je čovjek ne preko nekoliko načina probao uspostaviti komunikaciju sa njima, ali kao da razgovara sa gluvim i slijepim ovnovima, a pretpostavljam da uredno dobiva račune za naplatu?!

Ja priznajem da se može obratiti i HAKOM-u, ali samo u kontekstu TUŽBE, žalbe nikako obzirom se čovjek ne žali na lošu kvalitetu usluge kao same, već je u pitanju činjenica da on uopće ne uživa eventualne benefite usluge, kada bi ona bila dostupna, a kao što se iz priloženog vidi, ona dostupna nije!

ATJ Lučko
17 godina
online
Re: Šta bi vi napravili u ovoj situaciji?
ATJLučko kaže...
Old Iggy kaže...

Sve si fulao. Kaznena prijava? Zaštita potrošača? EU komisija? Zakon o javnim telekomunikacijama?  

Treba podnijeti žalbu HAKOM-u.

Zašto si razmišljanja da se čovjek ne bi mogao pomoći i na "onim" adresama?! 

Ako već postoje, a ne spada im u opseg rada, i djelovanja pomoć oštećenima u ovakvoj i ovakvim inim sličnim situacijama, čemu postojanje istih onda! 

BTW; obzirom je čovjek uspostavio "odnos" sa pružateljem usluge, od kada "NE PRUŽANJE ISTE" u kontekstu "kupoprodajnog ugovora" ne bi moglo, ili trebalo biti kazneno djelo, obzirom je čovjek ne preko nekoliko načina probao uspostaviti komunikaciju sa njima, ali kao da razgovara sa gluvim i slijepim ovnovima, a pretpostavljam da uredno dobiva račune za naplatu?!

Ja priznajem da se može obratiti i HAKOM-u, ali samo u kontekstu TUŽBE, žalbe nikako obzirom se čovjek ne žali na lošu kvalitetu usluge kao same, već je u pitanju činjenica da on uopće ne uživa eventualne benefite usluge, kada bi ona bila dostupna, a kao što se iz priloženog vidi, ona dostupna nije!

Kaznena prijava - koje je kazneno djelo počinjeno?

Udruga za zaštitu potrošača nema nikakvu ni pravnu ni operativnu snagu.

EU sustavi tek kad sve "iskoristi ovdje".

Zakon o javnim telekomunikacijama ne postoji.

HAKOM-u je to posao. Posebno u ovakvim slučajevima gdje dosta toga može biti u igri.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice