Svi problemi su krenuli kada sam podnjeo zahtjev za bržu brzinu interneta za 50mb i pošto je to kasnilo 3 tjedna i nitko se nije javljao, ja sam taj paket reko da neću više i reko da zaustave cjeli proces koji se događao, međutim nisu i tu su krenuli problemi, s internetom, telefonom i TVom već duže vrijeme. Telefon mi ne radi mjesec dana, net i tv 10tak dana.
Prvo sam prijavio kvar da mi je crko telefon i nakon 2 tjedna nitko ništa ne zove, pa je onda krepo net i tv...
Zvao sam Optimu 5 puta u par dana i dobio od svakog operatera drugačiji odgovor o mom problemu i napravili su zahtjev tehničarima naravno. Dan nakon jave da je problem utklonjen (automatska poruka) ali problem je ostao tu i ja ih opet zovem da prijavim kako se ništa nije promjenilo.
Da skratim priču o zivkanju i o svemu tome, oni krive HT sada da je do njih... ja nazovem HT i kažu kako nisam njihov korisnik tako da ništa mi nemogu pomoći i kažu kako to sve ide preko mog operatera i da jedino njih moram zvati i istovremeno ženska iz HTa nudi da pređem k njima. Kakve su im to fore?
Moje pitanje je:
Šta bi ste vi poduzeli?
Možda mi pomognu vaši prijedlozi jer ja neznam šta više napraviti umjesto čekat ko idiot.
