Lijepi pozdrav!
Trebam pomoć u vezi internet brzine, ja sam totalni laik pa me zanima Vaše mišljenje u vezi A1 odgovora na moj prigovor ispostavljene brzine.
Naime preko 10 godina koristim 4mbit brzinu (6 godina T-com,4 godine Optima) i napokon sam se odlučio na veću brzinu i prešao sam u A1 krajem prošle godine, no međutim već od prvog dana počinju problemi.. Uzeo sam trio paket sa brzinom od 50-70mbita download i upload od 7mbita-10 ali s obzirom na to da naša parica može ispostaviti max do cca. 18mbita očekivao sam barem da ću imati 15mbita download ali imam trenutno max. 8mbita dwnl i 0.6 upload. Zvao sam ih prvi dan da prijavim grešku te su mi odgovorili da sam takav ugovor potpisao ali na ugovoru piše da mi moraju ispostaviti max. brzinu koju parica dopušta,nakon što sam ih rekao da nisam potpisao do 10mbita odmah su skužili o čemu je riječ te su mi rekli da su prihvatili reklamaciju i da će tehničari do sve srediti u roku 2 tjedna (stavili su pod prioritet) ali evo jučer sam dobio pisani odgovor poštom od A1 koji sam slikao i priložio u postu.
Mene sad zanima s obzirom na to da sam totalni laik u vezi svega toga dali se meni isplati i dalje njih zivkati i moliti da mi srede brzinu ili ne? Također su mi poslali i krivi uređaj koji sam naručio kao poklon uređaj za nove korisnike ali to mi je potpuno ne bitno.
Prilažem tekst koji sam dobio uz sliku trenutno brzine pa Vas molim da mi netko objasni kako i šta učiniti? Hvala unaprijed!