Optima telekom internet
- poruka: 3.235
- |
- čitano: 1.322.856
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Neznam dali si napiso maksumalnu ili trenutno. Mozda da sliku stavis.
Nek stavi cijelu sliku. Nekak mi se čini da u modemu nije podešeno na adsl2+, nego na adsl.
Istekao mi je ugovor sa Optimom i sad vidim da se nudi za 7kn vise 10mbs veza TO2....da li ima neka caka ili nesto gledam tcom je jos nepovoljniji.
I da li mogu traziti ruter koji ima 3 lan porta kao jedan od uvjeta produzetka ugovora? Ukoliko ovaj ruter ne podrzava 10mbs
Bi li moga ode vdsl 20
Ne, koja je sada, to je max ;)
Istekao mi je ugovor sa Optimom i sad vidim da se nudi za 7kn vise 10mbs veza TO2....da li ima neka caka ili nesto gledam tcom je jos nepovoljniji.
I da li mogu traziti ruter koji ima 3 lan porta kao jedan od uvjeta produzetka ugovora? Ukoliko ovaj ruter ne podrzava 10mbs
Nema nikakva caka. Ako si na optiminoj centrali 169kn ti je taj TO2 10Mbps.
Sto se tice rutera mislim da svaki ima vise od dva lan porta. Osobno nikad nisam ni imao ruter sa manje od 4 porta.
Sad novi koji ide je TP-Link w8961ND.
Nema caka to sto pise je to.
Jos posto nemas ugovornu obvezu imas pravo 3 mjeseca 50% ili 350 kupon elipso.
Imam tp link od optime i jednostavno mi se nekad nemoze spojiti mobitela i ps4 na wifi a nekad moze ,router je u istoj prostoriji
Dogovorio sam jučer prelazak s O2CARNet na TO2 10Mbps paket, te sam operateru (sjetivši se nekih postova s foruma) naglasio da bi, ako je moguće birati, u najam uzeo TP-Link router (ako je za vjerovati kolegama s foruma, u pitanju je TD-W8961ND model).
Kakva su iskustva s navedenim routerom, je li bolji od ZTE-ova koje trenutno također daju?
Pošto najam routera ide svakako (uračunat u cijenu samoga paketa), odabrao sam taj kao backup za dobri stari Siemens SX763 koji koristim već poduže vrijeme - zlu ne trebalo...
Ono što me u vezi daljnjeg korištenja Siemens-a zanima je - ima li kakvih problema kod korištenja Optimina VoIP-a te ako ima, što mi je činiti?
Nadalje, isplati li se eksperimentirati sa DD-WRT ili OpenWrt-om uopće na Siemens-u?
Ali za to ces dobit odlican INNBOX V51 koji je bolji i stabilniji od gigaseta tako da te ne brine to.
W8961ND se pokazao ko dobar router, dobar wifi, dost je dobar.
Pukla veza jučer, ne radi telefon niti internet, zvao szk, jedino što znaju reć je probajte spojit direktno u spliter, zvao ponovno, prijavili kvar i sad ti čekaj dok netko ne dođe to pogledat. Danas je petak (nema nikog), sutra je subota (a znamo kako se subotom radi), prekosutra je Uskrs, a u ponedjeljak se ne radi. Što reći...
Pukla veza jučer, ne radi telefon niti internet, zvao szk, jedino što znaju reć je probajte spojit direktno u spliter, zvao ponovno, prijavili kvar i sad ti čekaj dok netko ne dođe to pogledat. Danas je petak (nema nikog), sutra je subota (a znamo kako se subotom radi), prekosutra je Uskrs, a u ponedjeljak se ne radi. Što reći...
no luck =/
Jbg. ne radi se vikendom i praznicim, pa se moras strpit. U ovom slucaju nemas srece.
Da, nažalost. I sad kad mi riješe problem ću se odmah prebacit na T-com, dat ću 30kn više mjesečno, a imat ću bolju brzinu i odličnu uslugu. Siguran sam da sam na T-comu da bi problem bio odmah u četvrtak riješen.
Sram ih može bit da korisnik nema internet i telefon 5 dana (možda će bit i više), a usluge se normalno naplaćuju.
5 godina sam na Optimi i na njihovu žalost ne bi ih nikome više preporučio.
Da, nažalost. I sad kad mi riješe problem ću se odmah prebacit na T-com, dat ću 30kn više mjesečno, a imat ću bolju brzinu i odličnu uslugu. Siguran sam da sam na T-comu da bi problem bio odmah u četvrtak riješen.
Sram ih može bit da korisnik nema internet i telefon 5 dana (možda će bit i više), a usluge se normalno naplaćuju.
5 godina sam na Optimi i na njihovu žalost ne bi ih nikome više preporučio.
Neznam šta si onda radio kod njih pet godina ako ih nebi nikom preporucio :)
A ovi iz t-coma samo sjede za telefonom i cekaju da ih netko nazove i odma zvone na vrata da otklone kvar.
Niti radim za optimu niti nista da nebi ispalo sad neznam sta ali sad ako ti je ovo prvi kvar u tih kosto kazes pet godina to je odlicno. Ja bi bio sretan sa tim prosjekom kvarova :)
Baš te nije posrecilo sa tim blagdanima i tak to ali sta ces. I ja bi na tvom mjestu poludio da ostanem bez neta par dana. Jesi provjerio sve kod sebe za svaki slucaj tipa ruter, spliter, kablovi.
Da necekas njih bezveze.
Eh da ovo barem prvi kvar. Bilo je u 5 godina oko 6-7 intervencija, a jednom nije bilo interneta čak mjesec dana, eto koliko su ažurni bili.
Kablovi i spliter su promijenjeni kada je bio zadnji kvar prije pola godina tako da ne vjerujem da je do toga. Ruter nisam isprobao, ne radi niti telefon, pa onda ne vjerujem da je do rutera... ili?
Eh da ovo barem prvi kvar. Bilo je u 5 godina oko 6-7 intervencija, a jednom nije bilo interneta čak mjesec dana, eto koliko su ažurni bili.
Kablovi i spliter su promijenjeni kada je bio zadnji kvar prije pola godina tako da ne vjerujem da je do toga. Ruter nisam isprobao, ne radi niti telefon, pa onda ne vjerujem da je do rutera... ili?
Neznam kako nisi onda otisao kad nisi imao mjesec dana internet. Ja bi puko nakon jednog dana a ne jednog mjesec :)
Neznam jesi na njihovoj centrali ili ides preko t-coma? Bas me zanima to. Ja sam od pocetka na njihovoj i evo negdje tri godine proslo nikad kvara nikakvog. Istina da je znalo bit nekad da net ide sporo ili ping divlja i tako to ali je to onda bilo kod vecine korisnika ne samo kod mene nego i u HR tak da to ne racunam.
Znao sam par puta ic sa kolegom koji radio za njih na tu centralu i gledao kak radi ta spajanja, prespajanja i tak to i odma mi bilo dosta. zica tih sitnih more i moras bit pazljiv da nebi neku krivu uzeo tak da nista nije nemoguce da netko krivo nesta cvaknuo.
Isto se odnosi i na one njihove kutije sta budu vani. Mozda se netko malo zaigro :)
Uglavno telekomunikacije su u banani vecoj.
Sretni ste sto neznate sto se u pozadini sveg tog da bi imali net zbiva i kako.
Nema tu neke kvalitete bitno je da radi nekako i amen, ljudi nezele radit pogotovo htovci jer samo dijele otkaze pa se vise ni ne trude jer su na listi za otkaz.
Ucijenjuju vanjske s cijenom.
Unistavaju te firme, prave od ljudi robove.
Nije to vise ko prije 5 godina kad si nazvo, u 24 sata je moralo bit rijeseno, sad se ceka i vise od 3 dana.
Samo da nebi neko uzeo njemacku za usporedbu.
Tamo je normalno 5 i vise dana. Jer DT je kod sebe napravio odavno ono sto sad rade nama.
Ovo isti dan sam rekao zato što sam starijim susjedima pomagao oko interneta i prijavljivao kvar pa sam zato to i rekao (kod njih su dolazili isti dan ili drugi dan ujutro), ali naravno jednom će doć isti ili drugi dan, a jednom za tjedan dana.
Meni je također ponuđen prijelaz na 10mbita uz neku razliku od 7 kuna koliko sam ih shvatio.
Ugovor mi je davno istekao,zovu me svako malo u vezi toga.
Mislio sam im reći da mi pošalju taj ugovor da potpišem ali pošto sad vidim ovaj VDSL da li se isplati pričekati da to optima uvede pa da se onda odlučim na to?
Isto bio bez ugovora i uzeo TO2 10/1M za istu cijenu za koju sam imao 5M.
Receno mi je da cu moci uzeti VDSL, ako zelim (kad bude dostupan) bez obzira na ugovor.
Njima bolje, posto ce VDSL biti skuplji
Nisam uzimao novi modem, jer se Sagem jos dobro drzi. Neka gura, koliko moze.
Vec duze vrijeme imam problem sa Optimom, znaci slika na tvu konstantno prekida, pogotovo oko 16-17 sati, vec sam pitao tu na ovoj temi i rekli ste mi da je to do tp link routera, znaci kvar je prijavljen prvi put je bio tehnicar provjerio je sve kabele, zamijenio stb prijemnik i router, umjesto tp linkove v4 je stavio isti model samo v5, nakon toga opet isti problemi slika i dalje zamrzava i tako je isti covjek dosao opet i pokusao staviti neki drugi ruter te navodno nije mogao namjestiti postavke i rekao je da ce nas nazvati sutradan da vidi jeli se jos zamrzava te da zna hoce li doci staviti novi router, jednom je zvao ali nisam bio u mogucnosti odgovoriti na poziv i on je uredno zakljucio ugovor kao da je problem rjesen. 24.3 smo se opet bunili na tehnicki kvar i optimim djelatnik mi je rekao da ce prijaviti kvar i ako se ne popravi da imamo pravo na raskid ugovora, kroz par dana dosao je tehnicar, neki covjek malo stariji, istekao ustekao kabele, telefonsku zicu, resetirao postavke od rutera i rekao da ide zapalit duvan te ako zasteka da ga zovnemo da vidi, zastekalo je i vidio je svojim ocima i rekao je zvati tcom jer su kabeli njihovi te ih provjeri a da steka jer dok vjetar puse kabeli se micu i dolazi do zastajkivavanja slike (nemoguce jer su kabeli pod zemljom), nakon dva dana zove sluzbenik da su bili iz tcoma te da je sve rjeseno da nebi trebalo bit problema vise, ali opet nemoguce jer ljudi nisu bili i tako poslijepodne zove taj covjek da je bio ali ispalo je da je bio u krivoj adresi i nista nama je puknuo film poslali smo 31.3. zahtjev za raskid ugovora bez naknade. Jucer, 7.4. njihov odgovor stize postom te stoji pecat od 1.4. a u odgovoru pise kako oni nisu u mogucnosti dati prijevremeni raskid bez provjere njihovih tehnicara o postojecem kvaru, na trecem papiru pise kao Provjera tehnicara od 1.3.2015. do 1.4.2015. i sve je zaokruzeno sa NE, ispada da kvara nije bilo te da se meni stvari pricinjavaju. Danas nas zove sluzba za korisnike kako je kvar bio radi neke digitalizacije postavaka od strane T-Coma? Neznam dokad ce mi punit glavu ovim s*****a te dali je ikako na bilo koji nacin moguce zatraziti taj raskid ugovora?
Da bi ti optimin tehnicar mogo stavit drugi modem, mora se na nalogu atavit da je uzrok problema optima, bez naplate izlaska, komentirat da je trenutno dok je bio ave ok.
I nalog u sustavu zatvorit na uspjesno rijeseno.
Drugacije ne ide.
E sad neznam dali je HT mjenjo dslam poziciju kod sebe, jer kad sve isproba jos jedino to zadnje ostane i zna bit uzrok.
Da bi dobio raakid, mora izac ot tehnicar i napisat na nalog, nema tehnickih mogucnosti za ispravan rad IPTV usluge i zatvorit ga na neuapjesno izvrseno, problem nije rijesen.
E onda te zovu iz optime i dobijes raakid, al samo televizije, internet ti i dalje ostaje, mozea uzet vecu brzinu itd.
Uglavnom komplicirano.
I de mi broj diksne na pp da vidim ata je ht odgovorio svaki put kad au izasli jer vjerojatno postoji negdje propust.
Do tplinka je problem, al to se dosta lagano rijesi i problem je sveden na minimum ili ga uopce nema.
A i cist normalno je da ma IPTV-u tu i tamo slika zastane jer jednostavno preko bakrene parixe se signal degradira. Al nesmije biti negledljivo i stekanje u sat vremena vise od 2 il 3 puta. Iako je i to puno.
Moze savjet?!Naravno,ako netko ima iskustva u tome..Naime "potpisao" sam ugovor u 1.mj. 2014.-o2 paket(internet(4mbit)+telefon),no naravno nisam zadovoljan sa cijenom kojom placam(oko 180kn),te su me u meduvremnu nekoliko puta zvali iz iskona da sam ušao u narančastu zonu i da mogu dobiti vdsl(a i dosta mi je blizu njihova centrala).Kada sam pročitao njihovu ponudu,skuzio sam da za 20tak kuna vise mogu dobiti 30 Mbps / 5 Mbps i 1500 min prema nacionalnim mrezama..
E sad,zanima me je li ikako moguće raskinuti ugovor sa optimom,jer u konačnici nisam uopće zadovoljan sa njima(cijena i stabilnost),isto tako nisam potpisao ugovor(jer sam ga zapravo produžio,no ja papir i olovku za potpis nisam vidio)koji traje jos godinu 9 mjeseci?
Je li moguće da im nekako "zaprijetim" da ja nisam nikad vidio ugovor te da taj ugovor zapravo nije valjan?
Hvala! :D