Nikad više kod T-Coma

poruka: 66
|
čitano: 11.692
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
protjeran
offline
Nikad više kod T-Coma

Ja ima grozna iskustva sa njima, brzina mi je bila 2 Mbita a sad je tehničar spustio na 1 Mbit i opet ista sranja. Pa sad zovem svaki dan jednom tehničku podršku da prijavim kvar jer nekim čudom nekad kvar nebude prijavljen a nekad kao ispravljen u toku dana ali opet bude sve isto.Ja već polako ludim i sve si razmišljam da odem u t centar i tamo se malo izvičem i žalim na službu za korisnike da neprijavljuju kvarove te da ih neriješavaju već samo napišu da su ih  riješili.

 

Prijavio sam kvar prije 10 minuta i sad išao provjerit dali je prijavljen i kaže meni automat da zbog složenosti kvara neka specijalistička grupa će ga pogledat, šta je to specijalistička grupa u T-comu.

 

@ Solo761 ja sam iz Dežanovca pa da odemo jedan dan se malo derat na nekoga u T-centru, nekom najbližem.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.8.2009 20:39 (pinkskin).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

Ja trazio novi ruter jer mi se ovaj stalno gasi ali bas se ugasi ko da se restartira i veza puca 50puta dnevno i ja njih zovem trazim novi ruter rekli da ce mi donjet neki samsung za par dana prode mjesec dana njima ni traga

mp14
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

evo opet...  što sam pričao da mi je tip iz tcoma došao kuči promjenit maxTv uređaj (nakon duuugo vremena i masu poziva), uglavnom, stari mi je reko da je tip prčko nešto i po kabelima.. pa, evo da se pohvalim, danas internet skoro uopće nisam imao, a i kada sam ga imao, brzine su bile minimalne.. i zovem ja tcom (danas oko 1popodne) i kaže meni lik... "evo, pričekajte tren (i tako ja njega čekam 10minuta dok on nešto radi..) i onda mi reče: vidim ja da vi imate slab signal. dajte mi svoj broj pa će vas nazvat iz tehničke." dobro, već sam naviknut na glupe odgovore iz tcoma, ali ovo je vrhunac... lik meni nakon 10minuta kaže, tj. PONOVI ono šta san ja njemu reka na početku razzgovora... p.s. ujutro ih opet zovem (osim ako me iz tehničke ne nazovu..) i javit ću vam šta se dogodilo.... .

 

 

 

 

p.s. ja sam sa gripa..

Djevojke postaju žene kada duboko u sebi osjete čvrsti razlog za to. :)
 
2 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Nikad više kod T-Coma

Najveći problem kod njih je taj što oni neodržavaju vodove i centrale u manjim mjestima ili popravljaju ih samo kad riknu do kraja, mada je za održavanje vodova i centrala uzima dio novca od pretplate za telefon, to se očito nekoristi gdje treba. Ista situacija je i sa Hrvatskim vodama koje bi trebale čistiti kanale a to rijetko rade pa čak ni onda kad cijeli kanal zaraste, ali poslije obilnih kiša i kad izađe na TV onda se to rasčisti.

 

I don't need sex, T-com fucks me every day

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma

kako je moj jedan frend rekao - "Tamo moze i moja kcer od 5 godina raditi, samos sjedi i cita prirucnik"

16 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

Vi ste likovi. Šta bi ljudi u službi za korisnike trebali vjerovat svakome ko ga nazove. Ljudi zovu i lažu, mora se sve provjeriti preije nego se dobije odgovor na pitanje, a i još nešto, šta vi mislite da se sa telefona može riješiti neki tehnički kvar? Di vi živite? Glavni krivci su tehničari na terenu. Ne omalovažavajte ljude koji rade na telefonima jer da ste pametniji nebi njih zvali za pomoć.

jr
 
0 5 hvala 0
16 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
Chizza kaže...

 Ne omalovažavajte ljude koji rade na telefonima jer da ste pametniji nebi njih zvali za pomoć.

Slušaj, kada mi taj netko, tko radi u CALL CENTRU, kaže da ne može pomoći jer ja imam Vistu, a oni daju podršku jedino za XP i da se obratim, pazi sada, Microsoftu, e onda mi dođe da ko talibanac uletim u njih.

BTW, kvar je bio na liniji - ne na routeru, ne na računalu, ne na Visti - liniji!

 

Ja obično zovem T-com kada sve opcije mi presuše - moje znanje, Google, ljudi koje poznam, a mogli bi pomoć... I redovito dobijem takve odgovore, da se ozbiljno zapitam jel bi bilo produktivnije da sam to isto pitao svog papagaja.

Every hole is a goal!
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
Chizza kaže...

Vi ste likovi. Šta bi ljudi u službi za korisnike trebali vjerovat svakome ko ga nazove. Ljudi zovu i lažu, mora se sve provjeriti preije nego se dobije odgovor na pitanje, a i još nešto, šta vi mislite da se sa telefona može riješiti neki tehnički kvar? Di vi živite? Glavni krivci su tehničari na terenu. Ne omalovažavajte ljude koji rade na telefonima jer da ste pametniji nebi njih zvali za pomoć.

U toj "podršci" za korisnike. Ionako rade vecinom ljudi koji su u stanju samo procitat i izrecitirat brošuru koju su dobili na uvodnom satu. Blagog pojma dalje od toga nemaju...

16 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
razer1911 kaže...

Korisitim net 1 god i nikakvih problema nemam  a vama ako neodgovara idite u optimu i probajte preko optime igrat neke igre preko neta pa pogledajte ping

  Stvarno sam se nasmijao kada sam ovo procitao. Ako dobro shvacam ti tvrdis da je na t-comu manji ping nego na optimi. Evo objasnit cu ti iz iskustva, da vise ne baljezgas ovakve gluposti. Imao sam i jedan i drugi isp. Strani serveri: T-com 50-70, Optima 50-60; Domaci serveri: T-com 50, Optima 25-30.
Sljedeca stavka su lag spikeovi. T-com -> vrlo cesti (neprimjetni za korisnika, ali ako hostas server je katastrofa, bez obzira na samu brzinu veze); Optima -> gotovo nikada.

Cijene necu ni komentirati....... A to sto vi korisnici T-coma sami sebi mazete oci u nadi da ce te za vise novaca sto dajete dobiti kvalitetniju uslugu, to ostaje na vama.
Eto sve sto sam rekao u   ovom postu je IZ ISKUSTVA, tako da nemozete pobiti argumentima. Ja shvacam da je kod nekoga mozda situacija upravo obratna, ali meni osobno je ovakva.
Ajmo sad T-com fanboys  pucajte mi thumbs down  Cool

Edit: sad sam se sjetio i onog T-comovog kasda routera, ma katastrofa, veza mi je pucala svakih sat-dva

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 13:32 (mata_87).
16 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
mata_87 kaže...
razer1911 kaže...

Korisitim net 1 god i nikakvih problema nemam  a vama ako neodgovara idite u optimu i probajte preko optime igrat neke igre preko neta pa pogledajte ping

  Stvarno sam se nasmijao kada sam ovo procitao. Ako dobro shvacam ti tvrdis da je na t-comu manji ping nego na optimi. Evo objasnit cu ti iz iskustva, da vise ne baljezgas ovakve gluposti. Imao sam i jedan i drugi isp. Strani serveri: T-com 50-70, Optima 50-60; Domaci serveri: T-com 50, Optima 25-30.
Sljedeca stavka su lag spikeovi. T-com -> vrlo cesti (neprimjetni za korisnika, ali ako hostas server je katastrofa, bez obzira na samu brzinu veze); Optima -> gotovo nikada.

Cijene necu ni komentirati....... A to sto vi korisnici T-coma sami sebi mazete oci u nadi da ce te za vise novaca sto dajete dobiti kvalitetniju uslugu, to ostaje na vama.
Eto sve sto sam rekao u   ovom postu je IZ ISKUSTVA, tako da nemozete pobiti argumentima. Ja shvacam da je kod nekoga mozda situacija upravo obratna, ali meni osobno je ovakva.
Ajmo sad T-com fanboys  pucajte mi thumbs down  Cool

Edit: sad sam se sjetio i onog T-comovog kasda routera, ma katastrofa, veza mi je pucala svakih sat-dva

 Mijenjao operatere (T-com, Metronet, Amis, VIP homebox) i po meni - svi su isti, na kraju sam se vratio T-Com-u. I kad sam imao problem u većini slučajeva problem nije bio u operateru i u njegovim linijama već u hardveraju, a to je kod svih isto. Čak je i gore kod ovih manjih jer uređaj u dosta slučajeva dodatno platiš, a ne dobiš za đabe kao u T-Comu a onda on rikava, pa ga mijenjaju, pa te muljaju, pa im je ovo ili ono krivo. Naravno da svi pljuju po T-Comu jer za drugo ne znaju. Preporučio bih im da probaju i druge pa će vidjet - krepavanje, smanjivanje brzine, nejavljanje ili nepostojanje podrške u dužim intervalima postat će im "normalno" pa će si to pravdati teorijom "pa oni su jeftiniji"...mislim u načelu možeš proći jeftinije kod drugih, ali stupanj razočaranja podrškom i uslugom će porast.

 

Kasda-u već godinama koristim kao sekundarni router i jedan mi je od najboljih uređaja ikad, samo je ovaj Thompson bolji (čak i perfektan kad se stavi originalni softver pa ti služi i kao switch)

Einsteine, da ti olakšam teoriju: samo za svemir postoji vjerojatnost da nije bezgraničan
16 godina
protjeran
offline
Nikad više kod T-Coma

Mislim da bi svi trebali primjenjivati naslov teme u praksi,zato jer je istina da je taj T-Com obična manipulatorska firma,opskrbljena lošim proizvodima koja usto drži ljude koji rade 0-24 najvjerojatnije za minimalac i još kad im se ljudi jave da im ne radi ovo pa ono znam kako im je,ali ipak ako su zaposlenici i vršitelji usluge trebali bi se pobrinuti za korisnike a oni upravo rade suprotno,toliko su dosadni i monotoni sa svojim Max Adsl super-mega-turbo brzim internetom i sa svojim Max TV-om najboljom televizijom na svijetu koju plaćaš ko suho zlato itd...Moja poruka je da se okanite T-Coma i prijeđete nekom drugom operateru ali ako mislite da će vas T-Com usrećiti i da su oni najbolji nastavite živjeti i dalje u zabludi kako ste glavna faca koja ima Max ADSL koji plaća oko 500kn mjesečno sa svim pretplatama(znam iz vlastitog iskustva)..Dakle ko voli nek izvoli!

Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 13:54 (nfsbaby).
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

@ genije:
Eto ja sam probao t-com (kao i velik broj ljudi prije odabira alternativnog operatora), 2 god kod njih mi je bilo dosta i previse. Inace ne shavacm ovo sto pricas o kvaliteti? To jednostavno nije istina (ne kazem generalno, nego u slucju optime). Nikada nikakvih problema, usluga cak i bolja. Ti si koristio VIP (katastrofa operater), i dva marginalna operatera pa donosis zakljucke bez da si probao pravu stvar. Ajde ako zelis davati vise novaca zaa manje usluge, ja te nemam pravo odgovarati od toga. Da je skuplje uvijek i bolje je cista iluzija za mase. Cesto je skuplje bolje, ali u ovom slucaju ne.

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 14:21 (mata_87).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
mata_87 kaže...

@ genije:
Eto ja sam probao t-com (kao i velik broj ljudi prije odabira alternativnog operatora), 2 god kod njih mi je bilo dosta i previse. Inace ne shavacm ovo sto pricas o kvaliteti? To jednostavno nije istina (ne kazem generalno, nego u slucju optime). Nikada nikakvih problema, usluga cak i bolja. Ti si koristio VIP (katastrofa operater), i dva marginalna operatera pa donosis zakljucke bez da si probao pravu stvar. Ajde ako zelis davati vise novaca zaa manje usluge, ja te nemam pravo odgovarati od toga. Da je skuplje uvijek i bolje je cista iluzija za mase. Cesto je skuplje bolje, ali u ovom slucaju ne.

 Optimu nisam isprobao i nisam komentirao, no ovi koje jesam jesu manji od Optime no tada mi Optima nije bila u mogućnosti pružati uslugu. I baš ne shvaćam tvoju logiku - ja sam koristio usluge 4 operatera, ti 2 i sada smatraš da je trenutni kojeg koristiš najbolji. Mogao bih ispričati horor priče o ovim marginalnim operaterima (FYI Optima je također marginalni operater koji se samo malo uspio u zadnje vrijeme istaknuti zahvaljujući velikoj lovi uloženoj u marketing), ali od svih nekako najmanje prigovora i problema sam imao sa T-Comom. Naravno ovo je opet osobno iskustvo a o tome ovdje i razgovaramo, no temeljeno je na korištenju više njih (osobno nekako bih probleme više stavio pod rubriku "balkanizam" pa će to biti teško izbjeći sa bilo kojim operaterom)

Einsteine, da ti olakšam teoriju: samo za svemir postoji vjerojatnost da nije bezgraničan
17 godina
offline
Nikad više kod T-Coma

Malo prije sam prikljucio 2 ADSL-a. Prvi sam samo pristekao i vozi, drugi nema sanse - nece online. Drugom je trebalo upisivat username i password. Najveca fora je kaj je kod oba prikljucka narucen samoinstalacijski paket...

 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
RE: Nikad više kod T-Coma

ja gotovo iste probleme imam s optimom tako da se ne prevariš-ja se vraćam t-com-u čim uzmognem... ono što sam ja prošao sa optimom ne bih ni neprijatelju(a to je optima) poželio

Z
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma

Nikada nisam imao nikakve probleme s t-com ili sa t-mobile - znam da nemaju bas previse veze jedni sa drugima ali netko ih je spomenuo pa samo da svoj dojam obrazlozim. Tako da nemogu nista negativno reci. Dok je maxtv nesto sasvim drugo i za njega nemam nista pohvalno. Osobno ga nemam ali kod vise korisnika sam se uvjerio da b net ipak ima kvalitetnije rjesenje za tv program a ujedno i skoro duplo skuplje. Tako da kad se sve izvaze t com je cisto solidan.  Za relativno malo novaca dobijes solidan tv program. To sto povremeno moras ugasiti uredaj - sto se ne dogada precesto... ha boze moj, ako niste zadovoljni potrazite nesto drugo. Ujedno t com je firma s jako puno korisnika i naravno da sa brojem korisnika eksponencijalno raste i broj kvarova, reklamacija i propusta.

¡ʞɔǝu ɹnoʎ ʞɐǝɹq
17 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

imo t mobile i nikav vise!

adsl necu ni uzimati zato kaj mi je skoro svaki poznanik imao problema sa vezom od kad su digli na brzinu na 4. a fora je bila ta da si morao zvat sluzbu i biti krajnje nepristojan i grub. i u roku 2-3 sata brzina je 4, a prije bila 1,2-1,7. Nikad T-com!

Nedajte se kontrolirat'!
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
opcom kaže...

ja gotovo iste probleme imam s optimom tako da se ne prevariš-ja se vraćam t-com-u čim uzmognem... ono što sam ja prošao sa optimom ne bih ni neprijatelju(a to je optima) poželio

  odaklem si ti ja s optimom nemam problema vec s svojim kompom (kad god zasteka pukne net) il je ruter il je komp al ne zovem sluzbu zbog toga jer mi to nista ne znaci...optima je najvise fer vjeruj mi i moslim da si ti neki T-comovac i pljues bez razloga cuo sam se s 30tak osoba na optimi iz razlicitih krajeva hr i nisu imali problema koji se nije dao rijesiti

You will never walk alone
16 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
genije_čudo_prirode kaže...
mata_87 kaže...

@ genije:
Eto ja sam probao t-com (kao i velik broj ljudi prije odabira alternativnog operatora), 2 god kod njih mi je bilo dosta i previse. Inace ne shavacm ovo sto pricas o kvaliteti? To jednostavno nije istina (ne kazem generalno, nego u slucju optime). Nikada nikakvih problema, usluga cak i bolja. Ti si koristio VIP (katastrofa operater), i dva marginalna operatera pa donosis zakljucke bez da si probao pravu stvar. Ajde ako zelis davati vise novaca zaa manje usluge, ja te nemam pravo odgovarati od toga. Da je skuplje uvijek i bolje je cista iluzija za mase. Cesto je skuplje bolje, ali u ovom slucaju ne.

  Optimu nisam isprobao i nisam komentirao, no ovi koje jesam jesu manji od Optime no tada mi Optima nije bila u mogućnosti pružati uslugu. I baš ne shvaćam tvoju logiku - ja sam koristio usluge 4 operatera, ti 2 i sada smatraš da je trenutni kojeg koristiš najbolji. Mogao bih ispričati horor priče o ovim marginalnim operaterima (FYI Optima je također marginalni operater koji se samo malo uspio u zadnje vrijeme istaknuti zahvaljujući velikoj lovi uloženoj u marketing), ali od svih nekako najmanje prigovora i problema sam imao sa T-Comom. Naravno ovo je opet osobno iskustvo a o tome ovdje i razgovaramo, no temeljeno je na korištenju više njih (osobno nekako bih probleme više stavio pod rubriku "balkanizam" pa će to biti teško izbjeći sa bilo kojim operaterom)

  Ti si koristio 3 alternativna operatera koja su po mom misljenju nekvalitentna (opet napominjem po mom misljenju sto ne znaci nuzno da je tako), a ja sam koristio 2 koja sam i stavio na usporedbu (kao odgovor na post sa pingom, pogledaj moj prosli post pa ces vidjet). Optima je marginalni operater, u usporedbi s t-comom (ali ipak jedina kakva takva konkurencija) i naveo sam samo svoje misljenje i iskustvo, opet pogledaj post s pingom stvarno je smjesan. Inace slazem se s ovim sto si napisao, posebice s "balkanizmom"  Smijeh

Ameri me poslali na mjesec, lagano sam failo putanju
17 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

optima je po jacini odma nakon t-shita

You will never walk alone
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
Radikal kaže...

 Ujedno t com je firma s jako puno korisnika i naravno da sa brojem korisnika eksponencijalno raste i broj kvarova, reklamacija i propusta.

Nije problem u kvarovima ili propustima (to se svakome može dogoditi - ja sam reklamirao od memory keyja preko mobitela do desktop računala), već u (ne)znanju onih koji bi mi trebali pomoći. A to što je velika firma s jako puno korisnika, taj minus čini daleko većim.

Every hole is a goal!
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 18:38 (Bukva).
17 godina
neaktivan
offline
Nikad više kod T-Coma

Svi pljuju po T-comu, a da nije bilo T-coma i švapskog kapitala, danas bi se na internet još uvijek spajali preko dial-upa!

 

Zato prije nego što hračnete na T-com razmislite malo i odvagnite dobre i loše strane.

 

Nemojte se iživcirati kad djelatnik iz SZK-a provjerava dal vam je stvarno router u kvaru ili je riječ samo o tome da nije uštekan u struju. Imam znanca koji radi u SZK-u i kaže da je za ne povjerovati koliko ima ljudi da nemaju dume o spajanju routera i da svakoga mora pitati neke osnovne stvari. Nisu svi vrsni informatičari kao Bug forumaši. Neodlučan

 

Autor teme možda ima razloga za ljutnju, ali to je stvarno čudna situacija i nije čudo što su djelatnici zbunjeni.

 

Ali u svakoj temi o T-comu mora biti tona klinaca koji pišu da je T-šrot (kakva je to uopće fora, T-šrot?!?!) sranje, ali takvi balavci nikad ne promjene operatera pošto račune plaćaju mamice i tatice, a balavi sinčić psuje na forumu na koji se spaja preko T-coma!

God made man But he used the monkey to do it Apes in the plan We're all here to prove it I can walk like an ape talk like an ape Do what a monkey can do God made man But a monkey supplied the glue
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma

ja nisam klinac pa tvrdim da je t-com i t-mobile najveci shit i greska u zivotu koju sam napravio

You will never walk alone
17 godina
neaktivan
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
BORG kaže...
ParaNO1d kaže...

Speed test nije mjerilo brzine interneta. Dokaz je maximalna brzina skidanja. Ja sam s 10Mbita uspio zakačit 1.1MB.

 

Tako da ovaj što kaže da s 10Mbita ima brzinu 13Mbita. LOOOL. Probaj skidat nešto pa ćeš vidit da ide malo preko 1MB. S 13Mbita bi ti skidalo 1.6MB po sekudni.

 

 

 

Evo kako meni idu torrenti:

 

download: 900 kb/s

upload: 85 kb/s

ljep upload...koji paket brzine imas?

VITIS NEMO SINE NASCITUR - Nitko nije rodjen da ne pogrjesi.
17 godina
protjeran
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
i_rambo_plache kaže...

Svi pljuju po T-comu, a da nije bilo T-coma i švapskog kapitala, danas bi se na internet još uvijek spajali preko dial-upa!

 

Da nije bilo domaćih izdajica koji su prodali narodnu imovinu (naši djedovi i bake su plačali po tisuću DEM za telefonski priključak i razvoj HPT infrastrukture, imali smo jednu od najrazvijenijih telekomunikacija u Evropi u to vrijeme i postavljene optičke kablove) njemačkim hohštaplerima koji su za smiješnu cifru kupili Hrvatske telekomunikacije, a investicija im se već višestruko isplatila, danas bi imali internet u rangu sa Slovencima i SiOL-om. Čak ni to nije bitno, nego, koja si to suverena država može dopustiti da joj stranci vode kompanije od nacionalnog značaja? Što nebi recimo Njemci prodali DT Arapima koji se kupaju u zlatu i nafti? Telekomunikacije, vodu, struju (HEP), naftu (INA im materINA), banke (ZB, PBZ (a hrvatski narod sanirao gubitke)), uspješna poduzeća i našu pamet (Pliva, Nikola Tesla...) se ne prodaje strancima  tj. ne daje ih se u njihovo vlasništvo. Sada smo tu gdje jesmo. Patentaš si mora zaraditi novi menadžerski bonus. Idemo dalje.

Developers,developers,developers...coming and coming and coming...I'm not your friend, buddy! I'm not your buddy, guy! He's not your guy, friend! I'm not your friend, buddy! We're not your buddies guy
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 19:57 (the_tux).
17 godina
online
RE: Nikad više kod T-Coma
Chizza kaže...

Vi ste likovi. Šta bi ljudi u službi za korisnike trebali vjerovat svakome ko ga nazove. Ljudi zovu i lažu, mora se sve provjeriti preije nego se dobije odgovor na pitanje, a i još nešto, šta vi mislite da se sa telefona može riješiti neki tehnički kvar? Di vi živite? Glavni krivci su tehničari na terenu. Ne omalovažavajte ljude koji rade na telefonima jer da ste pametniji nebi njih zvali za pomoć.

Ima ovde i tačnih i manje tačnih stvari. Prvo, kad radnik tehničke podrška, ma šta mu mi rekli, pretpostavi da smo mi nešto zeznuli, to će tečnički potkovanijem korisniku kao što je možda neko od nas momentalno dići pritisak jer nas neko tretira kao debile, ali u 99% slučajeva su sa tim pristupom u pravu i otud prvo ide provera da li je ono što korisnik priča tačno (dakle, tu se uglavnom slažemo).

 

Drugo, da li se preko telefona može rešiti tehnički problem? Sigurno ne uvek, ali, prema mom iskustvu ponekad i može. Generalno sam vrlo zadovoljan, ali par puta sam zvao bivšeg provajdera da se požalim na brzinu ili neki drugi problem i pojma nemam šta bi oni tamo uradili ali, osim kad je Telekom izvodio neke radove na centrali, moji problemi bi nakon toga nestali u roku od 15 minuta. Uostalom, nije problem ni ako nešto ne može odmah preko telefona, ali ona osoba tamo treba da razume problem i da zna šta treba preduzeti i da se pobrine da se to i desi u što kraćem roku, a ne da se stvari razvlače danima i da ljudi moraju da se ubeđuju sa tehničkom podrškom da su zvali, koga su dobili, šta im je rečeno, šta je urađeno i kakva je situacija nastala posle toga.

 

A što se tiše tvrdnje da korisnici da su nešto pametniji od onih što se javljaju na telefon ne bi ni zvali, to apsolutno nema veze s mozgom. U svetu idealnih provajdera kod kojih je uvek sve u redu i idealnog hardvera koji se nikada ne kvari, iz čega proizilazi da je uzrok svakog problema na klijentskoj strani, i to u samom korisniku, to bi možda još i moglo imati nekog smisla, no u stvarnom svetu neko može imati i pet doktorata pa mu to vrlo često ništa ne vredi jer određene probleme kao krajnji korisnik ni teoretski nije u mogućnosti da reši sam. Korisnik ne zove ni zato što je glupji ni zato što je pametniji, već zato što onaj sa druge strane ima drugačiji pristup sistemu. On zove kompaniju koja se bavi pružanjem telekomunikacionih usluga sa kojom ima pretplatnički odnos, dakle nekoga ko bi trebalo da ima i stručnost i obavezu, ne bi li se ta kompanija pobrinula da on tu uslugu koju plaća i dobije, a kad mu se sa druge strane umesto toga javi neki maloumnik koji je nekako naučio da podiže slušalicu i koji ga zamajava 15 minuta, a na kraju čak ni ne zaibeleži žalbu kako treba tako da korisnika, kada se sutra ponovo javi zbog istog, nerazrešenog problema, pitaju da li je siguran da je razgovarao sa njihovom firmom, onda je s pravom nezadovoljan.

Poruka je uređivana zadnji put pon 24.8.2009 19:57 (Ivan(4)).
17 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
GeForce kaže...
BORG kaže...
ParaNO1d kaže...

Speed test nije mjerilo brzine interneta. Dokaz je maximalna brzina skidanja. Ja sam s 10Mbita uspio zakačit 1.1MB.

 

Tako da ovaj što kaže da s 10Mbita ima brzinu 13Mbita. LOOOL. Probaj skidat nešto pa ćeš vidit da ide malo preko 1MB. S 13Mbita bi ti skidalo 1.6MB po sekudni.

 

 

 

Evo kako meni idu torrenti:

 

download: 900 kb/s

upload: 85 kb/s

ljep upload...koji paket brzine imas?

4 mbits, ali zbog max tv-a je brze.

torrentolog!
16 godina
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
the_tux kaže...
i_rambo_plache kaže...

Svi pljuju po T-comu, a da nije bilo T-coma i švapskog kapitala, danas bi se na internet još uvijek spajali preko dial-upa!

 

Da nije bilo domaćih izdajica koji su prodali narodnu imovinu (naši djedovi i bake su plačali po tisuću DEM za telefonski priključak i razvoj HPT infrastrukture, imali smo jednu od najrazvijenijih telekomunikacija u Evropi u to vrijeme i postavljene optičke kablove) njemačkim hohštaplerima koji su za smiješnu cifru kupili Hrvatske telekomunikacije, a investicija im se već višestruko isplatila, danas bi imali internet u rangu sa Slovencima i SiOL-om. Čak ni to nije bitno, nego, koja si to suverena država može dopustiti da joj stranci vode kompanije od nacionalnog značaja? Što nebi recimo Njemci prodali DT Arapima koji se kupaju u zlatu i nafti? Telekomunikacije, vodu, struju (HEP), naftu (INA im materINA), banke (ZB, PBZ (a hrvatski narod sanirao gubitke)), uspješna poduzeća i našu pamet (Pliva, Nikola Tesla...) se ne prodaje strancima  tj. ne daje ih se u njihovo vlasništvo. Sada smo tu gdje jesmo. Patentaš si mora zaraditi novi menadžerski bonus. Idemo dalje.

 Toooo....takav stav nam treba - najbolje je sve nacionalizirati!!! Sve dajte u ruke Adriatiki Kosor, ona zna najbolje!!! Sad vidimo kako idilično posluju HŽ, HEP, H-stavi bilo koje slovo negativni rezultat biti će isti. Naša poduzeća imaju pamet, ali imaju i "managere" uvezene s krša susjedne nam države pa nam i ide tako dobro, a ti su i organizirali lopovluk zvan privatizacija!

Einsteine, da ti olakšam teoriju: samo za svemir postoji vjerojatnost da nije bezgraničan
17 godina
protjeran
offline
RE: Nikad više kod T-Coma
genije_čudo_prirode kaže...

 Toooo....takav stav nam treba - najbolje je sve nacionalizirati!!! Sve dajte u ruke Adriatiki Kosor, ona zna najbolje!!! Sad vidimo kako idilično posluju HŽ, HEP, H-stavi bilo koje slovo negativni rezultat biti će isti. Naša poduzeća imaju pamet, ali imaju i "managere" uvezene s krša susjedne nam države pa nam i ide tako dobro, a ti su i organizirali lopovluk zvan privatizacija!

Puno puta se čuje ekonomska floskula da je država loš gospodarstvenik (kao jedan od razloga za pretvorbu i privatizaciju, u hrvatskom slučaju, za pljačku), a ne da su ljudi koji vode državu krivi za loše stanje gospodarstva. Ne pričam o nacionalizaciji, ali nije u redu da se ono što je hrvatski narod godinama gradio i za što je izdvajao novce, da mala skupina štakora na vlasti ide prodavati u bescjenje. Ne prodaje se obiteljsko srebro. Treba biti svoj na svome, a ne tuđi sluga. A to što pričaš o HŽ-u, HEP-u itd., žalosno je da nema kaznene odgovornosti za neodgovorno ponašanje i pljačkanje državne (narodne) imovine. Jednim dijelom za to su krivi hrvatski građani, koji pasivno promatraju orgijanje hrvatske političke elite i čekaju da institucije počnu raditi svoj posao, a to neće biti tako skoro. Ovo je IT forum, pa daljnja politička rasprava nema smisla, a niti nije dopušteno raspravljati o politici, prema pravilima BUG foruma.

Developers,developers,developers...coming and coming and coming...I'm not your friend, buddy! I'm not your buddy, guy! He's not your guy, friend! I'm not your friend, buddy! We're not your buddies guy
Poruka je uređivana zadnji put sri 26.8.2009 10:34 (the_tux).
16 godina
odjavljen
offline
Nikad više kod T-Coma

Inace se ne prepucavam sa sluzbom za korisnike, jer znam tko tamo vecinom radi, ali sam uspio naletiti na jednog 'nadobudnoga' koji je odlucio pametovati.

Nakon 10 minuta pokusaja normalnog razgovora sam pop. i krenuo ostrije. Na kraju je nesto muvao smisla da ce to on proslijediti, ali ne zna hoce li tehnicar doci.

Tehnicar dosao, stavio novi router, ostavio problematicni stari (kaze da ih ima pun auto i samo ih vozi vamo-tamo) i otisao - nista pitao, nista trazio, samo vidio jel' radi. Inace, proslo je i 24 mjeseca od pocetka ugovora, a to znaci da je i sami router bio izvan garancije.

Uglavnom, koliko sam vidio sve to ovisi o samome 'tehnicaru', bar sto se tice tih caka oko routera.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice