Neznam kako da počnem pa ću probat redom kako su se stvari odvijale. Prije nešto više od 3 godine prvi puta sam uzeo ADSL kod T-Coma. I sve je bilo super, sve krasno dobio sam router Prestige ZyXEL P660. I tako je meni to sve radilo do prvog isteka ugovora koji je bio 24 mjeseca. I nakon toga sam dobio ponudu da produžim ugovor na još 18 mjeseci, a za nagradu sam mogao dobiti prjenosni disk od 160GB. Razmišljao sam malo i pošto nisam imao nikakvih problema dosad odlučio sam produžiti vjernost na još 18 mjeseci. Negdje na kraju lipnja ove godine moj router je crko. Diode su svjetlile, ali nije nikako radio. Probao sam ga resetirati, ponovo podesiti postavke, pingao sam i njega i karticu, probao sam zamjenom sa Etherneta na USB, ali ništa nije pomoglo. Nazovem ja T-Com i kažem da router ne radi, kaže lik meni ok, ali htio bi ja to provjeriti u slučaju da vi niste nešto dobro napravili. Mislim ja u sebi, vi i tako govorite po šabloni svakom isto i onda ćete na kraju reć da je kod vas sve u redu. Kažem ja njemu da ne mogu sad ništa radit jer krečimo doma kuću i ne mogu na Internet, a meni lik kao da ne može on onda prijavit kvar ako ne izvrši diagnostiku. Ja poludio i reko da ću ga nazvat sutra kad budem gotov s radovima. Tako je i bili nazovem ja sutra, javi se lik izvrši diagnostiku i kao Kolumbo ushićeno kaže: "Router vam ne radi". Onak ja u sebi pomislim koja njubara to sam mu i sam rekao, no dobro kaže lik sad ću prijavit kvar i sutra će neko doći kod vas zamjenit router. Bio sam presretan s takom brzom reakcijom (to je bio četvrtak). Prošao je cjeli petak, a oni nisu došli. Nisam htio zvat jel ipak je vikend misleći da će doći u ponedjeljak. Ponedjeljak je prošao i njih nema, zovem ja utorak kažem situaciju, a lik meni da kvar dosad nije ni prijavljen uopće. Pitam ga kako je to moguće ako sam zvao u četvrtak, a on kaže: "Jeste li sigurni da ste dobili T-Com?". Mislio sam daću sve s neba poskidat ali sam se suzdržao. Ajd dobro lik je onda rekao da će on mene nazvat za par dana da se dogovorimo kada će doć na intervenciju. Bio je petak i zove mene lik i kaže: "Gospodine, vi niste više vezani ugovorom i ne možemo vam zamjenit router, jedino ako produžite ugovor". Ja sam bio spreman na to i kažem da hoću, ali on je reko da moram sam doć u T-Com i sam podnostih zahtjev i sve to. Odlučio sam promjenit operatera jer nisam vezan ugovorom. Otišao sam u Optimu podnio zahtjev i sve super. Jučer me zove Optima i kaže mi djevojka: "Gospodine T-Com je odbio vaše prebacivanje broja, jer ste ugovom vezani do 31.10.2009." Opet sam zamračio i došlo mi je da razbijem T-Com. Zovem ja njih i javi se neka ženskica i počne meni pametovat kako sam ja morao dobit router kako ovo kako ono. Kad sam ju pitao zašto nisam dobio ženska kaže: "Otkuda da ja to znam?" Jaooooo. Pitam ju koliko moram platiti da prekinem ugovor i ona nabaci cifru od 380Kn, mislim u sebi nema šanse. Spoji me ženska s tehničkom podrškom i ja liku sve kažem da imam router od prijatelja da onaj ne radi da sam ugovorm vezan još do kraja 10. mjeseca. I pitam lika dal mogu dobit novi router sad? On kaže da ne mogu da je istekla garancija na router i da si ga kupim sam. Ja pitam dal nemam kao korisnik pod ugovorm pravo dobit novi router ako je ovaj neispran, on kaže ne ako mu je istekla garancija. Ja ponovo ponovim da sam vezen ugovorom, a on meni da ga to ne zanima. I da ću dobit samo novi router ako ponovo prudužim ugovor.
Eto svi koji po prvi puta uzimate Internet nemojte od T-Coma, jer odnos s klijentima im je očajan. Sromota je da se vodeći ISP u Hrvatskoj ponaša na ovakav način!


), ali znam kako ti je, imao sam takvih iskustava s njima..ponekad mi se cini da su ti operateri tamo napuhani mamlazi koji misle da znaju nesta a na sve ostale ("jadnike koji ih mole za pomoc") gledaju sa visoka (cast iznimkama). I tu nastaju ovakve situacije gdje onda ljudi pljuju po T-Comu.