A kako si mogu pomoči? Jer ovi t-comovci su beskorisni a Optima nemočna. Malo prije sam gledao spajanje i samo danas več imam 60-tak spajanja.
Kvaliteta DSL parice?
- poruka: 6.156
- |
- čitano: 1.676.772
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

Može info za moju paricu,propusnost,šum?
Više nego savršeno, centrala ti ispred nosa, tu radi što god hočeš.
http://i.imgur.com/dRoSsvQ.png
Šta mislite o ovome?
Noise margin down mi je samo 7.4dB dali je to problem?
Najvjerojatnije negdje piči po jednoj žili. Spoj na ovoj drugoj je super, tako da je vjerojatno negdje ispala druga žica. Gnjavi tehničku.
DSL može raditi po jednoj žili (obično upload gadno pati) ali recimo POTS (telefon) nebi radio. Mjerenje će pokazat otvoreni na x metara....
znaci problem je u njima a ne u mojoj parici?
Pa, tvoja parica je negdje u prekidu. Potez HDF - razdjeljnik - zračni/podzemni vod - primarni izvod - zračni/podzemni/instalacije u zgradi - sekundar (ako ga ima) - kućna instalacija.
Ti možeš pogledati ovo zadnje - svoju kućnu instalaciju. Za početak, utičnicu.
Znaci kada sredim paricu to bi moglo biti dobro?
Jako dobro. Osim tog problema sa prekidom po jednoj žili, linija je odlična.
puno hvala na brzome odgovoru!

Evo ja sam riješio problem, zahvaljujem PC - stručnjaku na savjetima. Na centrali su zamjenili DSLAM port i veza više ne puca. Ali opet jedna bedastoča od t-comovog tehničara "modem od splitera nesmije biti dalje od 1,5 metra zato puca veza. Pramjesti modem bliže spliteru i sve bu ok". Naravno da sam to odbio i zamolio sam ga samo da radi svoj posao u centrali a ne kod mene, neka zamjeni DSLAM port. Rekao je da je to nemoguče da se to ne mjenja.
Navečer su me nazvali iz Optime i izvjestili da je DSLAM port zanjenjen.

Samo 32 porta? Pa ZTEovi DSLAMovi koje mi koristimo (H1) imaju po 64 porta. MSANi imaju 32.

Pozdrav,
Znaci,imam internet preko Iskona i vec mjesecima imam konstantne prekide veze,ponekad i router restarta sam od sebe. Prije dva tjedna bio je kod nas T-com tehnicar,zamijenili smo kabel koji ide od uticnice u sobi do kutije na zidu vani na kuci,te kaze da bi to trebalo rijesiti stvar. Kabel ide po zidu kuce i stavljen je u kanalice tako da je dovoljno zasticen. Naravno,stvar nije pomogla. Padovi su se nastavili svakodnevno tocno izmjedju 21h i 22h,te se nakon tog nastavljali do jutra u intervalima od po sat vremena. Tokom dana je veza super,i navecer opet krece ista stvar. Dok dana s cijeli dan pada veza,nakon poziva u SZK,dobivam odgovor da ce me kontaktirat neko iz tehnicke sluzbe. T-com tehnicar koji je bio dok smo mijenjali kabel kaze da smo i malo daleko od centrale (Botinec, Zagreb?) te da bi to mogao biti uzrok.
Posto se ne razumijem tolko u telekomunikacije,a u SZK me navlace,molio bi za nesto vise informacija ili savjeta.
Unaprijed hvala,Filip
P.S. Sad vidim da screenshotu da mi je bandwith na 27.. iako je tokom popodneva bio na vrijednostima oko 4000.
Sa takvim enormnim gušenjima i nikakvim marginama, dobro da uopće uhvati DSL sinkronizaciju.
Žali se i dalje. Ovo je katastrofa.
Da,to sam i mislio. Jer razumijem ove vrijednosti,i meni je izgledalo katastrofalno. Posto su kod mene mijenjali kabele,znaci stvar je sad do njih ili?
Ili si stvarno predaleko ili je problem negdje u liniji. To bi trebalo detaljno ispitati.
Line attenuation (gušenja, šum) mora biti što manji - ispod 30, ako je ikako moguće (to je nama max. što može biti - ako je preko, ne zatvaramo smetnju)
SN margin - što veće, minimalno 12/12
Ima i dosta grešaka na liniji...ovako po gušenju rekao bih da si zbilja daleko od centrale.
Da,shvacam. Eventualno bi mogao probati zamijeniti jos telefonsku uticnicu,iako je tehnicar prije 2 tjedna spajao novi kabel u nju,al eto,da elimiram i to. Probat cu dobiti SZK da posalju tehnicara ili nesto da pregleda detaljno,jer ovo postaje sve zalosnije i zalosnije.
Pozdrav ljudi, zanima me koji je razlog ovako visokog line attenuationa? Dal je moguće da router krivo prikazuje podatke? Konekcija je inače savršena, noise margin je po onoj tablici u prvom postu i više nego izvanredan, veza je u zadnjih 2 godine pukla možda 4 puta i to uvijek zbog nekog problema kod operatera il na centrali, amis je u pitanju. Pitam čisto informativno.
Router ne prepoznaje liniju kako treba i baca bijesne rezultate.
Ne nego drugačije računa. Podijeli svaki broj sa 10 jer je ovo po 0.1 dB.
P.S. dBm, da budemo precizni.
Line attenuation ovisi o duzini bakrene parice i o frekvenciji, sto je duzina veca vece i gusenje, sto je frekvencija veca vece je gusenje. Npr. ADSL2+ ima najvecu frekvenciju i s njim ce biti i gusenje najvece na istoj udaljenosti ako stavis GDMT ili ADSL2. Ubiti to je specificni otpor bakra i to se ne mijenja. Ne uzimam VDSL u obzir.

Pozdrav,
Eto,danas su me kontaktirali iz Iskonove SZK da mi vele da dobivam jako puno errora te mi preporucili da smanjim torrente na 500kbps o.O
Problem je da ja nikad nisam ni mogao skidati torrente tom brzinom a i ne koristim torrente puno. Prica ide da router podrzava do 1000 konekcija i onda dodje do restarta (?) Posto sam bio na poslu,nisam mogao u detalje te je ostalo na tome. Po rezultatima koje sam postao par postova gore,ocito je problem do parice. Sad me zanima dal ima neko iskustva sa zamjenom iste ili koji su savjeti.
Unaprijed hvala.

Pozdrav ekipi.
To neki dan za vrijeme grmljavine i oluje slučajno sam imao upaljeni komp i primjetio da je internet bio strahovito brz pa sam išao provjeriti malo postavke. I SN Margin (Up/Down) [dB]:18,0 / 19,5 je bila ovoliko inače je 8 ili padne čak na 7dB. Zanima me dali je moguće da još s nekim dijelim paricu ili je nešto drugo.
Link Information
Uptime: 0 days, 0:00:33
DSL Type: G.992.5 annex B
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 904 / 14.176
Data Transferred (Sent/Received) [kB/kB]: 11,00 / 11,00
Output Power (Up/Down) [dBm]: 13,5 / 0,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 9,5 / 15,5
SN Margin (Up/Down) [dB]: 18,0 / 8,0
Vendor ID (Local/Remote): TMMB / IFTN
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): 0
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): 0 / 0
CRC Errors (Up/Down): 0 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
