A nikada i ne gledam FEC greške nebitno, evo vidi moj status na ~ 400m udaljenosti : https://ibb.co/4tWPZpr
@blagus
Kod mene sam odmah kad sam dobio Zyxel prije 3 god. isključio IPv6 na ruteru i u network opcijama windowsa 10 a sve mi radi OK.
A nikada i ne gledam FEC greške nebitno, evo vidi moj status na ~ 400m udaljenosti : https://ibb.co/4tWPZpr
@blagus
Kod mene sam odmah kad sam dobio Zyxel prije 3 god. isključio IPv6 na ruteru i u network opcijama windowsa 10 a sve mi radi OK.
Koliko je ovo od jedan do katastrofa ?
To je nekih 4. Veza je odlicna, smao je ocito i dalje negdje problem jer ti je upload 40, download 70, sto je veliki nesrazmjer. Download bi na taj upload trebao biti oko 100. Znaci ima mjesta napretku da ti to poprave. Te greske su moguci pokazatelj da negdje nesto svira. Ali svakako je jako daleko od katastrofe.
Koji router trenutno, najčešće dijele za VDSL?
Pitao sam službu al ne mogu mi točno reći. Biti će ili Innbox v45 il v46 il v80.
Bitno mi je samo da ima bolji ili jednako dobar wifi kao T-comov Speedport. Nisam siguran za model, trenutno mi nije dostupan.
V45 ili V46
V80 daju za optiku mada ga i tamo sada nešto slabo daju, neko vrijeme daju HT-ov speedport za FTTH.
V45 ili V46
V80 daju za optiku mada ga i tamo sada nešto slabo daju, neko vrijeme daju HT-ov speedport za FTTH.
Hvala na brzom ogovoru! Mislim se jos hocu li riskirati s njima u vidu usluge... Wifi na tim routerima je u rangu s speedportom?
Kod vraćanja Iskon opreme traži da ti napišu da je sve vraćeni - sa specifikacijom što je vraćeno. Ja sam im vratio svu opremu da bi nakon cca 2 tjedna dobio dopis da sam dužan vratiti njihovu opremu ili će me tužiti i svašta. Kad sam im poslao skeniranu potvrdu o vraćenoj opremi, odgovorili su u stilu: Sorry, greška!
Korisnik sam Iskona skoro 4 godine i nikada nikakvih problema nisam imao sve do neki dan.Brzina je bila na bakru 50/10 bez prekida.Prije 4 dana veza je pocela da puca svakih 10 minuta.Zvao podršku izašao tehničar i veza više nije pucala ali brzinu su mi smanjili na 40/6.Zvao sam da mi se vrati brzine te vele da zbog stabilnosti smanjili su brzinu i tako ostaje.Ne razumijem 4 godine sve ok sad odjednom problem s paricom.Žalio sam se ali sumljam da ce uvažiti isto se tako se žalim na njihov ruter.Star je ruter 4 godine nešto krcka i pucketa molim da zamjene ali kažu ništa dok ne krepa skroz.
Razočarao me Iskon te je vrijeme da se potraži nešto drugo ali svi su oni isti razlika je u nijansama.
Korisnik sam Iskona skoro 4 godine i nikada nikakvih problema nisam imao sve do neki dan.Brzina je bila na bakru 50/10 bez prekida.Prije 4 dana veza je pocela da puca svakih 10 minuta.Zvao podršku izašao tehničar i veza više nije pucala ali brzinu su mi smanjili na 40/6.Zvao sam da mi se vrati brzine te vele da zbog stabilnosti smanjili su brzinu i tako ostaje.Ne razumijem 4 godine sve ok sad odjednom problem s paricom.Žalio sam se ali sumljam da ce uvažiti isto se tako se žalim na njihov ruter.Star je ruter 4 godine nešto krcka i pucketa molim da zamjene ali kažu ništa dok ne krepa skroz.
Razočarao me Iskon te je vrijeme da se potraži nešto drugo ali svi su oni isti razlika je u nijansama.
A gle, na HT-u je isto. Godinama sam imao rock solid vezu. Pucanje 1-2 puta godišnje. Otkako su ljetos stavili otvorene profile, zaredalo je pucanje veze. Tri puta po par dana u prosincu 2021. i jednom u toku 2 dana sada u siječnju 2022. Nisam se formalno žalio jer bi mi vjerojatno smanjili brzinu. Imao sam 30/5, sada imam 42/10. Pa da mi ne vrate 30/5. Isti router imam 6 godina. I meni su u HT-u rekli da ga ne kane mijenjati.
Tako da ti je sve to isto, barem kada je u pitanju vlasnik HT (HT i Iskon).
I u pravu si, razlika je u nijansama. Pitanje je i što se nudi, optika, kabelski internet... Tko je dostupan tamo gdje živiš.
Nije router/modem sveto pismo, ne drži mi to vodu da nedaju da se modem mjenja.
U HT SMC-u su najbolje smetnje gdje je samo modem neispravan.
Prijaviš da ti je pregorio LAN port, ili da ti wifi se ne pali iako bi trebao biti upaljen, SMC će te zvati da ti pošalju modem poštom ili da ga preuzmeš u T-centru. Zašto? Zato što se takve smetnje SMC djelatnicima računaju kao "riješene" i tako im ulazi u statistiku, jer se nalog zatvara i daje pozitivnu statistiku, te se otvara novi zasebni nalog zamjene modema koji onda ide svojim tokom ovisno o tome izabereš li poštu ili T-centar.
Ako ga preuzmeš u T-centru, dobiješ novopakirani, za poštu nisam 100% siguran ako su tamo isto novopakirani ili reparirani.
Tako da to sa težinom mijenjanja modema, barem u HT-u, su nebuloze.
Edit: Hybrid i Smart3 modemi se na ovaj način ne mogu mijenjati, to mora preko tehničara
Živim u iznajmljenom stanu u obiteljskoj kuci u prizemlju. S prijašnjim stanarom koji je živio na prvom katu kuce sam dijelio net s tim da se priključak za optiku nalazio u njegovom stanu. Novi stanar zahtjeva da maknem priključak i modem što je skroz razumljiva i normalna stvar. Problem je što je zahtjev za postavljanje novog priključka za stan u prizemlju predan polovinom 11. mjeseca 2021. (prije više od dva mjeseca). Od tada neprestano zovem njihovu službu za korisnike gdje se javljaju njihovi agenti-idioti koji svaki put "otvore novi nalog" tehničarima, a svaki drugi put "stave požurnicu uz nalog". Pisao sam i reklamacije putem e-maila na koje ne odgovaraju. Toliko sam isfrustriran da telefonski razgovori s njima u posljednje vrijeme svaki put prerastu u dernjavu, a onda se oni pravdaju kako se zapravo čekaju tehničari HT-a i da je krivica na njima. Što mi je činiti? Imam li mogućnost raskida ugovora bez plaćanja penala? Ubjedljivo najgori internet provider u Hrvatskoj, a nisam mislio da može gore od Optime.
Isto imam 100/50, nikakvih problema 3-4 godine već.
Na bakru je prije toga bilo dosta oscilacija i pucanja, ali to je očekivano kod prastarih instalacija.
Da li iskon ima neki app za LG preko koje bi se recimo mogao gledati iskontv u drugoj sobi, a da ne moram uzimati dodatni box?
Da li iskon ima neki app za LG preko koje bi se recimo mogao gledati iskontv u drugoj sobi, a da ne moram uzimati dodatni box?
Imaju ovu novu uslugu PlayTV, ali mislim, samo na Androidu. Gledao sam u LG store, nema aplikacije.
Jel' normalno da jednom na dan pukne veza na par minuta i da se dodijeli novi IP?
Ponekad je popodne, ponekad navečer, ponekad tijekom noći.
Postoji li neka opcija da se postavi vrijeme kad se to događa? Čudno mi je da nije točno svaka 24 sata nego svaki puta drugačije.
2022-07-23 23:34:32 Internet connection successfully established. (R010)
2022-07-23 23:34:32 From internet service provider transferred Gateway IP address: x.x.x.x (R022)
2022-07-23 23:34:32 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
2022-07-23 23:34:15 DSL is available (DSL successfully synchronized). (R007)
2022-07-23 23:32:40 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
2022-07-23 23:32:40 PPPoE error:DSL synchronization lost. (R013)
2022-07-23 23:32:40 DSL synchronization running. (R008)
2022-07-22 04:03:10 Internet connection successfully established. (R010)
2022-07-22 04:03:10 From internet service provider transferred Gateway IP address: x.x.x.x. (R022)
2022-07-22 04:03:10 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
2022-07-22 04:03:04 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
iskon mjenja ip svakih 72 sata negdje oko 3-4 ujutro tak da nije normalno
Zna li tko kakav je postupak kod raskida ugovora nakon isteka? Naime, ističe mi 28.8. i planiram ukiniti sve usluge (internet i tv) te uzeti internet kod telemacha. Budući da nema telefonske linije, ne prenosi se s mreže na mrežu. Na njihovim stranicama piše da se pošalje mail ili se nazove telefonom, no želim to uraditi ranije kako bi sve bilo gotovo s istekom
-kad prelaziš na drugog operatera njemu daš zahtijev i on obavi sve.. ali obično uz ugovornu na 2god.
-prelaz mora biti kratak, bez otezanja, gubljenja linije-vremena-dana... rutina.
-to s linijom je 'staro' tj za stare telefonske linije-vlasništvo, ... novo nije važna koja linija ili čija (nacionalni operater, tcom mora ostalim operaterima osigurati pristup mreži, no to rade kao i klasična mafija, dogovori oko kvartova i sl... + već dvije godine po toj osnovi se plaća naknada za liniju 20kn..).
-to što ne koristiš njihovu fizičku liniju nema veze, nema razlike, kao i recimo prijenos telefonskog broja (neovisno koristiš li telefon, pravila su ista..)
Istekao mi je ugovor sad cu placati 30kn više mjesecno dok ne produžim ugovor...a neznam kakve su sanse da se pojavi neka bolja opcija svi ti operateri su mi isti..
Zasto ti naplacuju 30kn vise?
To mi je samo rekao ovaj agent telefonski kad me zvao za produženje ugovora. Kad istekne ugovor račun ce vam biti 30kn više zbog isteka ugovora..
Zasto ti naplacuju 30kn vise?
-to je normalno.. tj ugovorna na 12-24.. služi tome, korisnik dobije nešto povoljnije, popust-paket-cijenu.. dok operater ima sigurnog korisnika. To je normalno-logično. Bez ugovorne plaćaš tekući cjenik koji se može mijenjati svaki mjesec uz obavijest 30 dana .. i možeš bez ugovorne raskinuti kad želiš, tj zato je u pravilu ugovorna povoljnija od tekuće bez ugovorne..
-a kad će nešto biti povoljno-akcija, svakih par mjeseci je nešto.. na nekom operateru ovisno što se nudi na konkretnoj lokaciji (konkurencija).. narvno, prve ponude-reklame nisu za nižu cijenu nego za veći-jači paket.. ili neki dodatni poklon koji nema veze s uslugom, npr računalo-tablet ili set kuhinjskih noževa .. :)
-kod poklona opet postoje varijacije.. tj ili je poklon, tad se u slučaju prijevremenog raskida bez opravdanog zakonom predviđenog razloga plaćaju penali + sve što se dobilo mora se vratiti-nadoknaditi.. (platiti).
-druga shema nije poklon u paketu nego obična zasebna-odvojena prodaja što ugl rade mobilni za mobače pa se tako uz tarifu povoljnije kupi na kredit ili jednokratno neki mobač-uređaj.. tad neovisno o ugovornoj korisnik to otplaćuje kao klasičan kredit i u slučaju prijevremenog raskida može nastaviti otplaćivati ili ako želi jednokratno.. no tad nema veze s linijom-ugovornom i sl.
-operateri su prije par godina počeli prekidati ugovorne kao osnovni cilj-biz.. tj npr a1 ima shemu 'mozaik' .. bez ugovorne, ali to je malo triki.. svaki uređaj koji se spoji-poveže može jednako otići iz paketa i tad se gubi popust tj plaća se puna cijena, a operateru je iprak primarno cilj zaraditi više, ne manje, ne niža cijena.. tj dok su cijene padale korisnik je želio raskid ugovorne i ugovoriti drugi paket povoljnije, kad cijene rastu tad suprotno želi operater, dok korisnik zapravo treba-želi ugovornu jer je tad miran u tom periodu za moguće nove više cijene.. tj u slučaju da to operater ne želi, tad ima pravo raskida (a postoji čak i mogućnost potraživanja naknade-penala jednako kao što to traži operater u suprotnom slučaju.. no problem što korisnik mora sudu dokazati stvoren trošak konkretno.. a to je malo teže.. tj ako se zakomplicira operater odustane od promjene-raskida i ostavi korisnika na ugovorenoj tarifi do isteka.. no prvo krenu raskidom i novom cijenom na što većina korisnika gunđa ali ne naprave ništa i nakon mjesec dana plaćaju više..)
Imam samo internet i telefon. Kad kažem puca veza znači da mi internet pukne i izbaci me sa chata/video igre ili čega već. Prekid traje desetak sekundi ali je problem kad si u igri. I kažeš Iskon resetira internet vezu jednom svaka 72 sata ili kako?