Evo moj slučaj;
Putem Webshopa sam kupio ruter i uslugu Flatbox duo jednokratno 399 kn. Paket s routerom nikada nije došao do mene, a u A1 su mi rekli da je pošta vratila s naznakom kriva adresa (netko iz prodaje A1 je zeznio, a moguće da fizički paket nikada niti nije predan na poštu već samo da je bio kreiran nalog)
Kako god bilo, oni su mi sredinom rujna naplatili tih 399 kn. Pazite, naglašavam sredinom rujna 2020.!
Povrat novaca je bio tek sad, u petak, 08.01.2021. ! ! !
Dakle, skoro 4 mjeseca im je trebalo da odrade rutinski posao povrat novca gdje ništa nije sporno. To je jednostavno za nepovjerovati. Unutar ta 4 mjeseca sam nekoliko puta zvao one jadne ljude u SZK, pa onda pisana pritužba, i onda mail s pritužbom na pogađane A1 mail adrese koje god sam se sjetio (ono, Uprava npr. ime.prezime et A1 točka hr, i tak nlekolko pokušaja).
Tek kada sam to napravio, bio je povrat, i to ne odmah, nego im je još jedan mail upozorenja trebalo poslati.
Što se događa, ne znam. Meni novac nije bio hitan, baš sam htio vidjeti postupak, ali ovo što sam vidio, bolje da nisam. Jednostavno nevjerojatno kako su organizirani, i kolika nezainteresiranost vlada unutar te firme.
Da Vam sad ne pišem detalje, ali uistinu nije za povjerovati koliko im je dopušteno da internu proceduru prilagode uštedama, a na štetu nas korisnika. Nestručno, bahato i nezainteresirano!