Razer Imperator i ostvarivanje garancije

poruka: 11
|
čitano: 1.452
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Pozdrav,

 

miš iz naslova (Razer Imperator) počeo je raditi dupli klik. Kako mi garancija traje još mjesec dana kontaktirao sam trgovinu gdje je kupljen i ne žele ga uzeti bez ambalaže koju sam u proljeće bacio   Jel zna možda netko generalnog uvoznika Razer periferije za Hrv. da ga probam kontaktirati pa možda riješimo problem.

Commodore 64 OC ~ 67, TV RIZ 15 cm upgrade to 15,5 cm - color
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

To su gluposti, ako imaš račun ne treba ti nikakva ambalaža. Pozovi se na Zakon o obveznim odnosima i zaprijeti inspekcijom. O kom se dućanu radi?

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Poruka je uređivana zadnji put pon 21.11.2016 20:11 (Prince-Artas).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Radi se o ADM-u. S obzirom da nisam iz Zg nazvao samo ih za info i naravno da su me odbili. Kao ne mogu ništa bez ambalaže. Sad pokušavam saznati tko je uvoznik Razera za naše tržište pa možda nešto uspijem dogovoriti s njima. Budem kontaktirao i Razerov support. Moram priznati da sam razočaran kvalitetom Razera, ovo je prvi i zadnji proizvod koji sam kupio od njih, a vidim da su forumi puni ljudi s istim problemima.

Commodore 64 OC ~ 67, TV RIZ 15 cm upgrade to 15,5 cm - color
9 godina
neaktivan
offline
Re: Razer Imperator i ostvarivanje garancije
Štefek kaže...

Radi se o ADM-u. S obzirom da nisam iz Zg nazvao samo ih za info i naravno da su me odbili. Kao ne mogu ništa bez ambalaže. Sad pokušavam saznati tko je uvoznik Razera za naše tržište pa možda nešto uspijem dogovoriti s njima. Budem kontaktirao i Razerov support. Moram priznati da sam razočaran kvalitetom Razera, ovo je prvi i zadnji proizvod koji sam kupio od njih, a vidim da su forumi puni ljudi s istim problemima.

 ja sam imao problema sa Nagom Hex koja je uzrokovala kratki spoj. Nisam imao niti racun niti ambalazu, nikakvu potvrdu gdje sam i sto kupio ali sam kontaktirao Razer preko emaila, objasnio problem i oni su mi rekli da precvikam kabel i posaljem slike a na slici prilozim serijski broj, nakon tjedan i nesto dana stigla nova naga sa svim papirima nova novcata. Imaju odlicnu korisnicku podrsku. 

 

Preporucujem da direktno kontaktiras Razer.

Precision beats power and timing beats speed
17 godina
neaktivan
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Kontaktirao sam Razerov support pa javim kada i ako riješim problem.

Commodore 64 OC ~ 67, TV RIZ 15 cm upgrade to 15,5 cm - color
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

ADM opet mulja ljude. Molim te da ostaviš svoj komentar i ovdje (možeš ga copy-pasteat)

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Ako ti ambalaža može ikako pomoći, imam 2 (možda i 3, nisam siguran) kutije na lageru

Brain.exe has stopped working!
Moj PC  
4 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Hvala svima na pomoći. Kontaktirao sam Razer i u odgovoru su mi napisali da testiram miš na drugom računalu ako je moguće te im pošaljem informacije (adresa, broj telefona, trgovinu gdje je kupljen...)

 

Odgovorio sam da je miš je testiran na Windowsima i OSX-u te da problemi su identični. Sada čekam njihov odgovor, pa se javim.

Commodore 64 OC ~ 67, TV RIZ 15 cm upgrade to 15,5 cm - color
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Razer Imperator i ostvarivanje garancije

8godina si na forumu i nisi se potrudio potražiti odgovarajuću temu za to?

 

1. s razlogom i baš zbog takvi stvari je napravljeno Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

2. Javiš se uvijek u forum od trgovine di si kupio Acquisitum Magnum - ADM , pogotovo za takve stvari koje nisu u redu i mimo zakona su pa ako nećeš zbog sebe, moraš zbog drugih... A i kada tamo napišeš odmah bude drugačije i lakše

 

Ono najbitnije, ambalaža NIJE potrebna za ostvarivanje jamstva. Baš naprotiv, to je protuzakonito uopće da se zahtjeva ambalaža od kupca!

 

I da, ne, nemoj kontaktirati Razor već šalji to trgovini! Nemoj ih uopće ništa ni pitati, lijepo poslikaj sve (što više slika miša do bolje i čuvaj si to), kopiraj račun, napiši opis kvara i svoje podatke. Zapakiraj lijepo i pošalji poštom s povratnicom na adresu njihovog servisa. I čekaj...

 

Što se Razora tiče, može biti Links, može biti Feniks a može biti i njihov vlastiti uvoz...Ako ima još malo garancije, vijerujem da je Feniks jer su oni prvi počeli s time...

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.11.2016 19:21 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Razer Imperator i ostvarivanje garancije

Nema potrebe za emocijama. Po preporuci kolege Arnel16 kontaktirao sam Razer korisničku podršku i ponudili su mi u zamjenu Taipan ili Abyssus V2 miš jer se Impeator više ne proizvodi. Odabrao sam Taipan jer mi se čini najsličniji ovome koji koristim, a on mi idealno leži u ruci.

 

Kontaktirao sam telefonski ADM i odbili su mi garanciju pa nema potrebe za žalopojkama na temi ADM-a.  S obzirom na njihov odnos prema meni kao kupcu koji sam kod njih ostavio poveću svotu novaca te ih preporučio kolegi kada je nabavljao nove konfiguracije za firmu, stavljam ih na listu trgovina u kojima više neću ništa kupiti. 

 

Otvaranjem ove teme sigurno ću lakše pomoći nekome tko se nađe u sličnoj situaciji nego da sam problem postao u ADM temu.

 

Uglavnom, problem je riješen slanjem tri maila na Razerov support. Prvi s opisom greške, u drugom je račun, a treći mail je izbor između dva miša koji su mi ponudili.

 

Nemam se vremena, snage niti volje natezati s hrvatskim zakonima, pravima potrošaća, svakavim likovima koji glume trgovce i poduzetnike...

Commodore 64 OC ~ 67, TV RIZ 15 cm upgrade to 15,5 cm - color
9 godina
neaktivan
offline
Re: Razer Imperator i ostvarivanje garancije
Štefek kaže...

Nema potrebe za emocijama. Po preporuci kolege Arnel16 kontaktirao sam Razer korisničku podršku i ponudili su mi u zamjenu Taipan ili Abyssus V2 miš jer se Impeator više ne proizvodi. Odabrao sam Taipan jer mi se čini najsličniji ovome koji koristim, a on mi idealno leži u ruci.

 

Kontaktirao sam telefonski ADM i odbili su mi garanciju pa nema potrebe za žalopojkama na temi ADM-a.  S obzirom na njihov odnos prema meni kao kupcu koji sam kod njih ostavio poveću svotu novaca te ih preporučio kolegi kada je nabavljao nove konfiguracije za firmu, stavljam ih na listu trgovina u kojima više neću ništa kupiti. 

 

Otvaranjem ove teme sigurno ću lakše pomoći nekome tko se nađe u sličnoj situaciji nego da sam problem postao u ADM temu.

 

Uglavnom, problem je riješen slanjem tri maila na Razerov support. Prvi s opisom greške, u drugom je račun, a treći mail je izbor između dva miša koji su mi ponudili.

 

Nemam se vremena, snage niti volje natezati s hrvatskim zakonima, pravima potrošaća, svakavim likovima koji glume trgovce i poduzetnike...

 Rekao sam da imaju odlicnu podrsku i izgleda da sam u pravu. Svaka im cast na tome. Kolega, nadam se da ce sve proci dobro i da ce mis doci pod ruke u sto kracem roku...

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice