World of Tanks izdvojena tema

poruka: 55.521
|
čitano: 9.349.634
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Evo da krenemo:

 

... nema podrške za više jezgrene procesore, smušeni matchmaking sistem, cap base time limit bug, random ghost shells,  random zero damage criticals, nevidljivi tenkovi, random crash to desktop, server disconnect usred bitke, zaglavljivanje tenka,  itd.

smušeni matchmaking sistem - takav kakav je, igra je još uvijek u beti, a developeri najavljuju nove stvari...

nema podrške za više jezgrene procesore - ne znam što će mi bilo kakva podrška za višejezgrene procesore kad mi iovako igra radi savršeno (imam 6 jezgri), tako da to ne osjetim. Ako mi jedna jezgra (kako ti kažeš) odradi ovako dobro posao ;)

cap base time limit bug - o čemu se tu radi, nisam tu doživio nikakvih problema

random ghost shells; random zero damage criticals - tako je predviđeno da igra radi, nije nikakav bug, nekome smeta dok nekima ne smeta

nevidljivi tenkovi - to sam jednom doživio odmah nakon instalacije, al bio je problem u preslaboj konfiguraciji (kod brata), nakon restarta je sve radilo kako treba i nije se nikad ponavljalo

random crash to desktop, server disconnect usred bitke - nisam nikada doživio, osim disconnect usred bitke al bio je problem u mojoj vezi na net

zaglavljivanje tenka - problem jest, ali ne toliki, događa se jako rijetko, i lako se može izbjeći (a s novom fizikom će biti ispravljeno)

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 21:25 (Volos).
17 godina
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Evo da krenemo:

 

... nema podrške za više jezgrene procesore, smušeni matchmaking sistem, cap base time limit bug, random ghost shells,  random zero damage criticals, nevidljivi tenkovi, random crash to desktop, server disconnect usred bitke, zaglavljivanje tenka,  itd.

1. nema podrške za više jezgrene procesore

- a kakvu bi konkretnu korist ti mogao očekivati od toga? Večinu ingame kalkulacija obavlja server, tako da ti i 50 jezgri na tvom kompu nebi donjelo neku veliku razliku (putanju metka računa server, colision tenkova računa server, damage faktore računa server...itd). Neke kompleksne fizike igra nema, pa da bi za to trebao CPU sa više jezgri...

 

2. smušeni matchmaking sistem

- jedini problem sa matchmakingom je previše artie-a po partiji (2 po timu max bi bilo idealno). Ostalo je sve izračunato prema pojedinačnom faktoru svakog tenka i numerički gledano, večina match-eva ima +/- 10% odstupanja prema karakteristikama tenka. E, sad, drugi je problem to što igraći neznaju iskoristiti prednosti svojih tenkova, pa ekipa sa heavyima rusha, dok mediumi campaju, a TD-jci stoje na sasvim krivom mjestu, a lik sa artijem si je stao iza stijene od kud nemože nikoga pogodit. Nemože server znati dal netko dobro igra ili ne.

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/10168-match-making-system/

 

3. cap base time limit bug

- osobno, pojma nemam što je to, pa ako možeš malo pojasniti. Osobno nisam naišao na neki bug vezan za cap-anje, niti na nešto što bi ličilo na bug 

 

4. random ghost shells

- točno, to je random... ali to nije bug, nego feature:

The accuracy value for a gun is given in meters at a range of 100m. For a value of 0.32, this means that at 100m, your shot may disperse by up to 0.32 meters (about 1 foot). This dispersion amount increases linearly with distance. For our 0.32 accuracy gun, at 200m it could disperse by up to 0.64 meters (0.32 * 2), and by up to 1.60 meters (0.32 * 5) at 500 meters.

The actual dispersion amount is based on a Gaussian (normal) distribution curve.
  
    At 100m - gun has 100% penetration (+/- 25% random)
    At 500m - approx -20% to -25% to its penetration value (varies based on the exit velocity of the shell from the gun).
    With distance, from 100m to 500m, penetration degrades linearly.

If all the above was not enough to calculate, Penetration value varies every time you fire your gun. This variation can be up to a 25% plus or minus penetration value and is based on a Gaussian (normal) distribution curve. Shell Damage also varies in the same manner.

 

Ili u prijevodu, svaki pucanj je izračunat na način da prema gore spomenutoj Gaussian krivulji odredi preciznost i penetraciju, tako da kod svakog pucnja, iako izgleda kao 100% pogodak, postoji mogućnost od cca 25% promašaja (tzv. ghost shels) ili odbijanca.

 

5. random zero damage criticals

- isto kao i za ovo gore spomenuto; nije bug, nego feature: 

    Hit enemy tank, got a critical, but caused no HP damage: Possibilities

        Shot went through an external module(s) (Tracks, view finder, range finder, etc) and then missed the rest of the tank.
        Shot went through an external module(s) and then bounced off the armor.
        Shot penetrated and went into a module/crew member and caused no damage. This can happen because Maus tracks can fully absorb a 75mm shell. Exact values for this are unknown but the concept that a shell can "lose" damage by hitting a crew member or a module should be remembered.

When a module is hit, it effectively gets a "saving throw". If it makes the "saving throw", it takes no damage. If it fails the "saving throw", it takes damage. If the damage is large enough, the module becomes damaged. If it is larger still (more than the modules HP), the module is destroyed. Damaging a module does not reduce the HP of the tank.

 

6. nevidljivi tenkovi

- kao bug, ovo se može dogoditi kad je u pitanju neki brzi tenk, za kojeg server jednostavno nije stigao izračunati "nevidljivost" na vrijeme, te je detektiran kasnije nego što bi trebao. Ali inaće, u normalnim uvijetima je vrlo lako moguće da nemožeš vidjeti neprijatelja koji puca na tebe iako je i do 50m daleko:

 

The detection mechanics involve many things, resulting in not everyone understanding why there are invisible tanks killing you. A small TD with max crew camo-skill, camo net, and in a bush with a 2nd bush between them and you, will be invisible to about 50m. Charging through the woods when the enemy has TDs is often a good way to die quickly.

A second factor is that the game doesn't always check visibility instantly, sometime it can be 5 seconds between updates. Wargaming.net is presently working on improving all the visibility mechanics (mainly by improving the detection chance rate, the number of beams emitted, etc.).

There is no hint that a major change is occurring, but more of an extensive improvement to get rid of the glitch cases.


 Green region: Always seen everyone. 50 meters and below, you always see the enemy below this range, even through walls.
 Yellow region: Hidden opponents region, 50-200 meters. An SU-14 hidden in/behind one bush, without camo net or camouflage skill, shows up at 200 meters. A mid-tier Tank-Destroyer (like the Hetzer or Su-85) with camo net and high camouflage skill can only be seen around 50 meters!
 Blue region: Open field opponents region, 200-400 meters. An SU-14 in the open, without any kind of camo equipment or skill, shows up at 400 meters. A Hetzer with camouflage-skilled crew can be seen only from 200 meters.
 Red region: Above sight range, 400+ meters. It is very, very difficult to spot anyone in this region.

 

Firing your gun makes you between 5%-40% easier to detect for 5 seconds - possibly, depending on the installed gun. NOTE: if a bush is more than 15 meters from you, and between you and all enemy spotters, then you will not be sighted because your muzzle flash is blocked by the bush.

 

7. random crash to desktop

- događalo se ranije, al od update-a grafičkih driver-a mi se ni jednom nije dogodilo 

 

8. server disconnect usred bitke

- kod mene se često događalo dok sam bio na netu preko Metroneta, al od kad sam na H1, nije se dogodilo ni jednom, tako da smatram da je to problem tvoje veze na net, a ne igre. 

 

9. zaglavljivanje tenka

- opreznija vožnja riješava problem, makar se zna dogoditi da se zaglavi na nekim čudnim mjestima, što je problem igre, tj. mape... Te stvari se riješavaju sa svakim update-om, te ako zapneš negdje postaj na forum (ima sekcija za to) i riješit će to sa novim updateom (kao što su riješili hrpetinu takvih mjesta na starijim mapama)

 

P.S. Sorry Volos, izgleda da smo počeli pisti u isto vrijeme, ali smo generalno rekli istu stvar...

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 22:00 (Berko).
17 godina
offline
Re: World of Tanks

1. Igra ima bs engine sa jadnom grafikom a imam manje fpsa nego u crysis. Ok nije da nemam dosta ali da imam 200 htel bi 300.

2. Matchmaking je glup iz dva razloga. Gleda se tier tenka i redovno slaže s jedne strane recimo pet TD-a a s druge pet T-54 ili pet E75 a s druge strane pet T-54.
Broj haubica treba limitirat na max 4 komada.

3. Pretpostavljam ono da mi dođemo do 100 kad capamo a oni na 90 (desilo se par puta da oni s 80 dodu na 100) i igra ide dalje do te mjere da onda i oni dodu do 100 pa je draw. Ako smo capali 100 onda je gotovo nema kaj igra čekat niti sekundu.

4. Super ffeature kad ja s haubicom na 10 metara pogodim drugu haubicu i ništ se ne desi ili s tenkom drugi tenk a ono ništa. Vidiš putanju vidiš gdi si pogodil i jedno veliko ništa.

5. To je ultimativna debilana. Trebaju stavit ako je crit da je onda recimo trecina dmga a ne nula.

6. Tenkovi su nevidljivi zbog mehanike igre koju očito neki ne kuže plus recimo spor odaziv servera koji ti prenosi informaciju o vidljivosti. Uglavnom to me ne smeta.

7. Desilo mi se možda dva puta u godinu dana.

8. Nikad.

9. Zaglavil sam se sto puta ali niti jednom nisam ostal zaglavljen i stvarno me fascinira ekipa koja to uspjeva.

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.10.2011 7:39 (NEW_MAN).
17 godina
offline
World of Tanks

Meni se u nekoliko navrata dogodilo da mi se panter zakači za olupinu stugIII, i ne mogu nigdje, samo mogu kružiti oko njega :), ali mi se to dogodilo samo u toj kombinaciji.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

1. nema podrške za više jezgrene procesore

Po meni je žalosno da igra iz 2010 godine nema podršku za višejezgrene procesore i da ih ne zna iskoristit kako treba. Možete vi pričati šta hoćete ali igra ima problema s optimizacijom i to priznaju i sami developeri, konstantan pad FPS, naručito u sniping modu i kod ljudi s ekstra računalima npr pada s 120 fps na 80. Obećavaju to već odavno srediti i ništa od toga kao ni od poboljašane grafike i življih boja i efekata.

2. smušeni matchmaking sistem

Glavni problem je broj artiljerije po borbi i unatoč tome to korisnici traže da se ograniči oni o tome ne žele ni čuti. Drugi problem je što igrača npr. s Lowe-om  koji nema ni sto borba ubaci u partiju s iskusnim igračima i onda svi znate što se događa, a to se jednostavno može rješiti uzimanjem u obzir broja odigranih partija igrača.

3. cap base time limit bug

Ovo stvarno nekada zna iritirati npr. mi zauzmemo bazu a oni s 90% dođu na 100% i onda bude izjednačeno, nema smisla kad se baza zauzme ondmah je pobjeda i gotovo.

4. random ghost shells

Meni puno ne smeta ali stvarno je nekad smiješno da npr tenk pogodiš haubicon izravno i onda bude oduzeto 0%.

6. nevidljivi tenkovi

Ovdje na dosta toga moraju poraditi zar je logično da tenk prelazi preko otvorenog a ti ga ne vidiš ma koliko je on udaljen, emni se znalo nekad dogodit da je tenk metar od mene a da ga ne vidim dok ne opali.

7. random crash to desktop

Meni se prije događalo s novim patchevima nikad, ali trebaju malo poradit na loadingu mapa kao što su obećali.

8. server disconnect usred bitke

To je u većini slučajeva do veze ali kao što su obecali moraju rasteretit servere i napravit cluster, vidi ćemo kako to radi u 7.0 verziji tako da na jednom serveru ne bude preko

30 000 igrača.

9. zaglavljivanje tenka

To se jednostavno može rješiti uvođenjem fizike što je također obećano.

 

Puno oni toga obećavaju a na kraju malo toga urade ili im treba previše vremena, davno su već prestali slušati savjete korisnika nego samo gledaju da ubace nešto što će im donijeti zaradu, a ako to poboljšava igru a nema od toga love ko ga šljivi.

Moj PC  
6 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

trebaju samo uvesti jos jedan 2 servera i pola problema ode jer odma je server brzi

Xc
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
vexx5555 kaže...
memulica kaže...

Evo da krenemo:

 

... nema podrške za više jezgrene procesore, smušeni matchmaking sistem, cap base time limit bug, random ghost shellsrandom zero damage criticals, nevidljivi tenkovi, random crash to desktop, server disconnect usred bitke, zaglavljivanje tenka,  itd.

 Meni se čini da ti imaš lošu dsl vezu i/ili loš komp. Niti jednom nisam doživio ove boldane probleme.

 Budi sretan, meni baš sad usred dobre bitke javi, server disconected, Majku im njihovu....

17 godina
protjeran
offline
Re: World of Tanks
zrimo kaže...

 

Puno oni toga obećavaju a na kraju malo toga urade ili im treba previše vremena, davno su već prestali slušati savjete korisnika nego samo gledaju da ubace nešto što će im donijeti zaradu, a ako to poboljšava igru a nema od toga love ko ga šljivi.

 

To su bugovi od prvog dana i još ih nisu ispravili, nego još nam lažu u oči.

 

A ekipa sve to puši ... kao to ti je zapravo fjučr i to ti je super {#}

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.10.2011 10:28 (memulica).
17 godina
offline
World of Tanks

Iskusni igrači... preporuke

 

KV-3 = koje module i koji top montirati

 

SU-14 pretpostavljam = kamuflaža, brže nišanjenje i manje vrijeme punjena

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
Ziga kaže...

Iskusni igrači... preporuke

 

KV-3 = koje module i koji top montirati

 

SU-14 pretpostavljam = kamuflaža, brže nišanjenje i manje vrijeme punjena

 

 

KV-3 : Rammer, ventilacija, 122mm ili 107mm, 122mm posebno dobar u gradskim mapama.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
17 godina
offline
Re: World of Tanks
dedaa kaže...

KV-3 : Rammer, ventilacija, 122mm ili 107mm, 122mm posebno dobar u gradskim mapama.

A treći modul za KV-3 ?

 

najgore mi je SU-14 kad me baci u Himelsdorf, pa tamo živog qrca ne možeš pogoditi....

 

 

Hvala..

 

16 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

A za treci neznam, ova dva su must have na svakom tenku, treci nemoj ni stavljati jer je to bacanje para. Ako bas hoces onda stavi optiku, ovo ostalo je sve....mehh.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
World of Tanks

http://www.bug.hr/forum/topic/igre-accounti-igrama/kupovina-kupujem-wot-account/119216.aspx  evo pa ako se vise nekom neda igram moze jos i zaradit..

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: World of Tanks
dedaa kaže...
Ziga kaže...

Iskusni igrači... preporuke

 

KV-3 = koje module i koji top montirati

 

SU-14 pretpostavljam = kamuflaža, brže nišanjenje i manje vrijeme punjena

 

 

KV-3 : Rammer, ventilacija, 122mm ili 107mm, 122mm posebno dobar u gradskim mapama.

 

Moduli ti nisu bas neophodni na tier 6 heavy tenku.
This post is signed by Ivanoile
16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
ivanoile kaže...
dedaa kaže...
Ziga kaže...

Iskusni igrači... preporuke

 

KV-3 = koje module i koji top montirati

 

SU-14 pretpostavljam = kamuflaža, brže nišanjenje i manje vrijeme punjena

 

 

KV-3 : Rammer, ventilacija, 122mm ili 107mm, 122mm posebno dobar u gradskim mapama.

 

Moduli ti nisu bas neophodni na tier 6 heavy tenku.

Moduli su korisni na svakom tenku počevši od Tiera 5, pogotovo rammer. 

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
15 godina
offline
Re: World of Tanks
dedaa kaže...
ivanoile kaže...
dedaa kaže...
Ziga kaže...

Iskusni igrači... preporuke

 

KV-3 = koje module i koji top montirati

 

SU-14 pretpostavljam = kamuflaža, brže nišanjenje i manje vrijeme punjena

 

 

KV-3 : Rammer, ventilacija, 122mm ili 107mm, 122mm posebno dobar u gradskim mapama.

 

Moduli ti nisu bas neophodni na tier 6 heavy tenku.

Moduli su korisni na svakom tenku počevši od Tiera 5, pogotovo rammer. 

 

Ako to zeli skinut treba potrosit 10 zlata.A iovako dok si nizi tier to neces ni osjetit,na 122 kod KV-3 ti nije bas potreban.Na IS ce bit potreban. Takodjer 122mm na KV-3 je neisplativ jer municija kosta puno.100mm koji ima brzi rf i manje mu kosta municija je po meni odlican za KV-3.
This post is signed by Ivanoile
16 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Na 122 je bas potreban jer na topu sa tako sporim reloadom se rammer najvise osjeti i isplati. KVu3 treba 122 mm s obzirom da je tier 6 i kao takav ne zavrsava bas cesto na vrhu, susrece jace od sebe i damage koji mu 122 daje je jako potreban. Naravno da treba znati i ciljati i paziti kad se treba puknuti, ali pare i exp koje nosi ogroman damage su vise no isplativi.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Kupio sam t-28 tako da zgrindam za kv-a i kv2 kupolu pa kada budu razmještali rusku granu i dodavali nove tenkove da dobim svakakve nove stvarčice.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Jeste svi škrtice, sad ti kukaš za 10 zlata...

 

Prije par dana smo svi dobili, iznimna pohvala savjetodavcu, 500 golda...

Ako niš drugo mogu 50 puta seljakat opremu po tenkićima...

 

Po meni je 25 free expa za 1 gold najpljačka....

 

Za opremit stock pantera 2 kako spada mi treba 45k free expa, nek im mama igra sa 75icom na tier VIII.

 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
g12356 kaže...

Kupio sam t-28 tako da zgrindam za kv-a i kv2 kupolu pa kada budu razmještali rusku granu i dodavali nove tenkove da dobim svakakve nove stvarčice.

 Ja se isto ponado.... al,

 

Treba čekat do 2012te

15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
BIPS kaže...
g12356 kaže...

Kupio sam t-28 tako da zgrindam za kv-a i kv2 kupolu pa kada budu razmještali rusku granu i dodavali nove tenkove da dobim svakakve nove stvarčice.

 Ja se isto ponado.... al,

 

Treba čekat do 2012te

Ma nije mi do čekanja,čim to zgrindam vjerojatno prodajem kv osim ako mi bude nekako uber super dobar...

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
15 godina
offline
Re: World of Tanks
BIPS kaže...

Jeste svi škrtice, sad ti kukaš za 10 zlata...

 

Prije par dana smo svi dobili, iznimna pohvala savjetodavcu, 500 golda...

Ako niš drugo mogu 50 puta seljakat opremu po tenkićima...

 

Po meni je 25 free expa za 1 gold najpljačka....

 

Za opremit stock pantera 2 kako spada mi treba 45k free expa, nek im mama igra sa 75icom na tier VIII.

 

@deda 122 mm je gradski/blizinski top.Na daljinu je jedan nepreciznijih topova(isprobano),tako da tu nista ne pomaze.Jedino sto mu taj top nosi bolje je sto ga nece morat istrazit na IS-u.100mm je brzi jeftiniji,precizniji top,a 107 je meni bio preslab za borbu sa visim tierima i tu ulazi 100mm.Ali opet sve ovisi o stilu igranja. @BIPS- imam 1250 golda.Da potrosim 10 na seljakanje opreme ili da si kupim 7 dana premiuma i zaradim nesto para i expa?
This post is signed by Ivanoile
16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
ivanoile kaže...
BIPS kaže...

Jeste svi škrtice, sad ti kukaš za 10 zlata...

 

Prije par dana smo svi dobili, iznimna pohvala savjetodavcu, 500 golda...

Ako niš drugo mogu 50 puta seljakat opremu po tenkićima...

 

Po meni je 25 free expa za 1 gold najpljačka....

 

Za opremit stock pantera 2 kako spada mi treba 45k free expa, nek im mama igra sa 75icom na tier VIII.

 

@deda 122 mm je gradski/blizinski top.Na daljinu je jedan nepreciznijih topova(isprobano),tako da tu nista ne pomaze.Jedino sto mu taj top nosi bolje je sto ga nece morat istrazit na IS-u.100mm je brzi jeftiniji,precizniji top,a 107 je meni bio preslab za borbu sa visim tierima i tu ulazi 100mm.Ali opet sve ovisi o stilu igranja. @BIPS- imam 1250 golda.Da potrosim 10 na seljakanje opreme ili da si kupim 7 dana premiuma i zaradim nesto para i expa?

Nemoras mi nista govoriti, imao sam KV3, ako ne vjerujes provjeri profil GuntherPrien. Vjerojatno cu ga opet kupiti malo prije izlaska patcha samo da dobijem T150. Kako ti 107 moze biti preslab ako nosi 70 dmg vise od 100mm? Nema smisla al ajde. A u vezi preciznosti 122 zato sam i rekao da je najbolji za gradske mape, pali naravno i u ostalima ako se ide na dogfight podrucja, tipa Komarin onaj otocic u sredini; isto tako neces u El Halufu ostati na uzvisinama i skempat se nego ces ici skroz gore uz ono brdasce i tamo se sorati. Svaki top je dobar ako ga se zna koristiti, ako ne zna e onda je to druga prica.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
15 godina
offline
Re: World of Tanks
107 mi jednostavno nije bio dobar,ali 100mm je puno bolje pao.Imao sam/imam KV-3(isti nick kao na forumu) i na njemu mi je 100mm dobro pao,a 122 jednostavno nije posto sa njim se treba doc blize neprijatelju,a to sa KV-3 i njegovom mobilnoscu nije moguce(tj je ali cete ili arty izguzit il kolege od neprijatelja) A usto spor reload te kosta kad jednom falijes,a nemas zaklona.
This post is signed by Ivanoile
15 godina
offline
Re: World of Tanks
Duplic :D
This post is signed by Ivanoile
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.10.2011 12:58 (ivanoile).
14 godina
offline
Re: World of Tanks
imam ja na kv-1s 122mm top. I njemu predobro pase.
[url=http://www.worldoftanks.com][img]http://ovocnari.eu/sig2@500276670-GeneralPag@eu@2@1@11111111111111@1111111111111@01001@hr@0.png[/img][/url]
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

A šta mislite o ostalim topovima na kv-u?

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
ivanoile kaže...
BIPS kaže...

Jeste svi škrtice, sad ti kukaš za 10 zlata...

 

Prije par dana smo svi dobili, iznimna pohvala savjetodavcu, 500 golda...

Ako niš drugo mogu 50 puta seljakat opremu po tenkićima...

 

Po meni je 25 free expa za 1 gold najpljačka....

 

Za opremit stock pantera 2 kako spada mi treba 45k free expa, nek im mama igra sa 75icom na tier VIII.

 

@deda 122 mm je gradski/blizinski top.Na daljinu je jedan nepreciznijih topova(isprobano),tako da tu nista ne pomaze.Jedino sto mu taj top nosi bolje je sto ga nece morat istrazit na IS-u.100mm je brzi jeftiniji,precizniji top,a 107 je meni bio preslab za borbu sa visim tierima i tu ulazi 100mm.Ali opet sve ovisi o stilu igranja. @BIPS- imam 1250 golda.Da potrosim 10 na seljakanje opreme ili da si kupim 7 dana premiuma i zaradim nesto para i expa?

 Uzmi Tele2 i ovce i novce :)

 

A šta da baš sad ideš sa IS3 na IS4 i hočeš prebacit rammer... bi rađje potrošio 10 zlata ili 250000 srebra ?

16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
BIPS kaže...

 Uzmi Tele2 i ovce i novce :)

 

A šta da baš sad ideš sa IS3 na IS4 i hočeš prebacit rammer... bi rađje potrošio 10 zlata ili 250000 srebra ?

Da je bar 250k. Pohlepnjaci nas ubijaju sa cijenom opreme i popravaka, užas.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
17 godina
offline
World of Tanks

Jako važno pitanje za ekipu...

 

nemam premium..

 

igrao sam s SU-8...moneymaker bez greške npr do 40.000 kredita po partiji...popravci tu i tamo 8-12.000 kredita s municijom...

 

sad imam SU-14...uopce nije moneymaker...dobijem 15.000 kredita, dok napuni streljivo...ostane jos 10.000 ili ako napravim 2-3 killa pa me ubiju, + popravci i u minusu sam..

 

fak jel to normalno ili???

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice