World of Tanks izdvojena tema

poruka: 55.521
|
čitano: 9.349.634
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: World of Tanks
Sint1 kaže...

Kad smo vec kod municije. Developeri su bili rekli da se planiraju matchevi 30 vs 30 zamislite, ako tenkovi ostanu na ovoliko municije koliko imaju sad. Na pola partije bi svi prezivjeli ostali bez municije i sto onda? Sudaranje do smrti?!?

Veća mapa, više igrača.... dakle veće opterećenje grafičkih elemenata... manje frejmova, lošiji ping.... Možda izmisle kakav ammo spot... npr dovezeš se tamo s tenkom, stojiš npr 1 minutu dok se reloada... i usput ti još operu stakla, centriraju nišan i napumpaju gume {#}{#}{#}{#}{#}

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks

mislis zategnu gusjenice? pa u bazi stoje one kutije tamo bi trebali AMMO DEPOT napravit {#}

Xc
17 godina
offline
Re: World of Tanks
Sint1 kaže...

Kad smo vec kod municije. Developeri su bili rekli da se planiraju matchevi 30 vs 30 zamislite, ako tenkovi ostanu na ovoliko municije koliko imaju sad. Na pola partije bi svi prezivjeli ostali bez municije i sto onda? Sudaranje do smrti?!?

Računam s tim da ja ne budem jedini koji puca i ubija tak da bi na kraju trebalo biti dosta municije. Eventualno bi artiljerije mogle ostat bez metaka.

15 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks

Bilo bi dobro da pokraj svake baze imaš jedan jako spori heal spot... koji heala igrače iz oba tima.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
17 godina
protjeran
offline
Re: World of Tanks
sokre kaže...

tko je spominjao low tier tenkove.

A jel ti full nadograđen i po kojem ga terenu voziš? Kako uopće koristiš taj tenk; koji ti je stil igranja s njim?

14 godina
offline
Re: World of Tanks
heal spot ne pa di si vidio to na ratistu. Jedino kao da imas svoju bazu gdje imas radionicu koja bi ti ga popravila za 30% od koliko ti je ostalo i tamo ammo spot u obliku radione, garaze. Da bar!
[url=http://www.worldoftanks.com][img]http://ovocnari.eu/sig2@500276670-GeneralPag@eu@2@1@11111111111111@1111111111111@01001@hr@0.png[/img][/url]
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
GeneralPag1997 kaže...
heal spot ne pa di si vidio to na ratistu. Jedino kao da imas svoju bazu gdje imas radionicu koja bi ti ga popravila za 30% od koliko ti je ostalo i tamo ammo spot u obliku radione, garaze. Da bar!

 to ima treba na forum napisati {#}{#}

Xc
15 godina
offline
World of Tanks

vi ste idioti majke mi.........

heal spot, ammo depot..........

 

najbolje da se po mapi i pojavljuju nadogradnje za topove...... gaus gun i jošta..........

 

ko da nije i ovako igra previše arkadna...........

 

što se mene tiče mogu ukinut healt i stavit da ubija svaki hitac koji penetrira.......... to bi bilo realnije....

a ne hitac koji probuši tenk, rasturi top, čvrkne radio ubije vozača, a napravi 0 (nula) štete........

znači bolje je pogodit tenk u ništa, nego u neki ključni dio (modul)... jer modul nema healta, nego valjda samo zrakoprazni prostor između.....

Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: World of Tanks
nek onda u tim 30 bitkama da kad te uniste prvi tenk pa da uzmes drugi iz garaze
[url=http://www.worldoftanks.com][img]http://ovocnari.eu/sig2@500276670-GeneralPag@eu@2@1@11111111111111@1111111111111@01001@hr@0.png[/img][/url]
17 godina
offline
World of Tanks

Ma generalno igra je u k...cu... dakle ubiješ trojicu, trojicu oštetiš, jednog otkriješ i dobiješ 380expa u tieru 6 to je mrak!!!!!

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Dečki trebam pomoć,gdje gađat IS4 kad je okrenut licem prema meni? e75 jedino dole u prednji okolop i tad ako se malo ukosi nema sanse da ga sa svojim 105mm topom probijem.Gdje je najlakse probit TIGRA 2,cesto mi se dogodi da i kod njegovog oklopa sa prijeda ne prolazi.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
Frfa kaže...

Dečki trebam pomoć,gdje gađat IS4 kad je okrenut licem prema meni? e75 jedino dole u prednji okolop i tad ako se malo ukosi nema sanse da ga sa svojim 105mm topom probijem.Gdje je najlakse probit TIGRA 2,cesto mi se dogodi da i kod njegovog oklopa sa prijeda ne prolazi.

IS-4: Onaj mali obrnuti trokutic sprijeda, di je prozorcic za vozaca. Mislim da je tu oklop 80mm.

KT: U donji oklop, glacis, mislim da je oklop oko 100mm ili ako ima Porscheovu kupolu onda u nju, veoma je mekana.

http://downloads.khinsider.com/?u=653470 >>>> Preko 6700 Game Soundtrackova!
17 godina
offline
Re: World of Tanks
ushirlo kaže...

vi ste idioti majke mi.........


ko da nije i ovako igra previše arkadna...........

 

što se mene tiče mogu ukinut healt i stavit da ubija svaki hitac koji penetrira.......... to bi bilo realnije....

a ne hitac koji probuši tenk, rasturi top, čvrkne radio ubije vozača, a napravi 0 (nula) štete........

znači bolje je pogodit tenk u ništa, nego u neki ključni dio (modul)... jer modul nema healta, nego valjda samo zrakoprazni prostor između.....

Kao prvo ova igra je arkada. To mi idioti kuzimo ti si ocito nekoj simulacija zabludi.

 

Kao drugo da se temelji na one/two shot killovima igra bi je ti i jos mozda 10 ljudi. Mislim da bi skroz zabavno bilo kad bi nakon misec dana igre i dolaska do tier 5 dosa bilo koji noob sa tierom 1 i onda me one shota. To bi bilo odlicno!

15 godina
offline
World of Tanks

igra je arkada..... točka...... to ne sporim.........

ali nema smisla je pretvarat u supermario, sa healtovima, ammo spotovima, i inim tričarijama.......

većina ozbiljnijih igrača želi manje arkadnih elemenata....... proguglaj malo forume pa ćeš vidit......

ovi što hoće još veću arkadu su uglavnom njubare, koji imaju problema i sa ovo malo nearkadnih elemenata..........

 

to su činjenice...... lako se da provjerit iz statistika u igri zagovornika pojedinog pristupa.........

recimo generalpag (sorry na primjeru, ali jbga) će bit njubara i sa 10k odigranih partija........ jer ne pokušava naučit igru, nego mu je to jednostavno razbibriga.......

što je  isto legitimno......

ali realno bi bilo da se prvo posluša one koji igru kuže, jer oni čine osnovu zajednice ............  a ti uglavnom traže više stvarnih (simulacijskih) mehanizama u igri, a manje izmišljenih (arkadnih)......osim toga oni znaju o čemu pričaju......

ovi kojima je igra čista  zajebancija, ionako će ubrzo nać novu........... i njihove zahtjeve trebalo bi staviti u drugi plan.......

 

ionako bjeloruska bagra kuži samo zajednicu kojoj može na brzinu izmust pare....... tako da je ova prepiska uzaludna.........

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: World of Tanks
ushirlo kaže...
recimo generalpag (sorry na primjeru, ali jbga) će bit njubara i sa 10k odigranih partija........ jer ne pokušava naučit igru, nego mu je to jednostavno razbibriga.......

što je  isto legitimno......

Ma nije ni meni do svade. Sve OK.

 

Ne znam ali ova tvoja izjava me ful nasmijala. Isa sam odma provjeriti Generalovu statistiku i sve mi se cini da si u pravu u vezi njega. Mislim da bi se nas General treba malo vise potruditi jer u protivnom bi moga izgubiti cin koji je sebi dao.

17 godina
protjeran
offline
World of Tanks

Eh malo kasniš, jer GeneralPag ti je već otprije poznat po svojim blistavim partijama u WoTu {#}

Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
pa i u ratu su imali enginere za popravak
Xc
17 godina
offline
Re: World of Tanks
ushirlo kaže...

igra je arkada..... točka...... to ne sporim.........

ali nema smisla je pretvarat u supermario, sa healtovima, ammo spotovima, i inim tričarijama.......

većina ozbiljnijih igrača želi manje arkadnih elemenata....... proguglaj malo forume pa ćeš vidit......

ovi što hoće još veću arkadu su uglavnom njubare, koji imaju problema i sa ovo malo nearkadnih elemenata..........

 

to su činjenice...... lako se da provjerit iz statistika u igri zagovornika pojedinog pristupa.........

recimo generalpag (sorry na primjeru, ali jbga) će bit njubara i sa 10k odigranih partija........ jer ne pokušava naučit igru, nego mu je to jednostavno razbibriga.......

što je  isto legitimno......

ali realno bi bilo da se prvo posluša one koji igru kuže, jer oni čine osnovu zajednice ............  a ti uglavnom traže više stvarnih (simulacijskih) mehanizama u igri, a manje izmišljenih (arkadnih)......osim toga oni znaju o čemu pričaju......

ovi kojima je igra čista  zajebancija, ionako će ubrzo nać novu........... i njihove zahtjeve trebalo bi staviti u drugi plan.......

 

ionako bjeloruska bagra kuži samo zajednicu kojoj može na brzinu izmust pare....... tako da je ova prepiska uzaludna.........

Iskreno, po mom mišljenju igra je dosta dobar mix arkade i simulacije; taman tolko arkadna da bude zabavna, a opet dovoljno simulacija da ima dubinu i kompleksnost, te se meni kao takva sviđa. Da je više arkadna bila bi bezveze, da je više simulacija bila bi dosadna i naporna.

Što se tiće municije, nebi htio nikakve "ammo spotove" ili nedo Bog "healing spotove" (pa nije ovo COD, za Boga miloga!), jer je količina municije koju svaki tenk može nositi, samo još jedan od faktora koje treba uzeti u obzir kod igranja (paziti na svaki metak i voditi računa da svaki metak pogađa; npr. moj hit ratio sa IS4 je 85%).

 

I samo bi se nadovezao na ovaj zadnji komentar; mislim, pa čisto je normalna stvar da ih interesira lova; bili bi glupi kad nebi bilo tako. Ta lova je ono što ovu BESPLATNU igru oržava živom i financira daljnji razvoj. I po mom mišljenju i tu su napravili dosta dobar balans, jer nije slučaj kao u nekim free igrama, di ti lova omogučava da budeš puno bolji u samoj borbi od igraća koji ne plačaju. Npr. jedno vrijeme sam igrao Battlefield Heroes, sve dok nisu uveli sustav da bolja oružja možeš kupiti samo za pravu lovu... Tako su igraći koji su platili, bili u popriličnoj prednosti u samom fajtu od ekipe koja nije platila. Dok u WOT-u možeš biti jednako dobar (ili bolji) od ekipe koja plača; premium acc ti neće donjeti jači top, veći oklop ili jaču mašinu za isti tenk. Istina, sa premium ćeš brže napredovati, ali u bitki si isti ko i svi ostali. A oni premium tenkovi nisu ništa značajno bolji od običnih tenkova (npr Lowe noobovi {#}).

A i puno ljudi ne shvaća činjenicu da je cijeli taj sustav poprilično kompleksan (game engine, algoritmi, serveri i sl.) i nije jednostavno napraviti čak ni najmanje izmjene, jer to može imati utjecaja na puuunooo stvari. Tako da ako se neka izmjena ne napravi kako treba i ne testira kako treba, onda riješenje jednog problema lako rezultira sa 10 novih problema. A sve to zahtijeva PUNO vremena i rada. Npr. jedna poznata tvrtka koja radi jednu poznatu igru (nesmijem reći tko i što), odgađa izlazak igre već više od 6mj... Prije godinu dana su mislili da su pri kraju i da imaju još samo finaliziranje... Al se onda u beta testingu otkrilo gro problema koji ranije nisu bili vidljivi i to sad treba popraviti. A najgore je od svega to što se takve stvari nikad nemogu predvidjetu koliko će trajati.

A svaki sat/dan/mjesec razvoja košta... I to ne malo; ako imate 10 zaposlenika do kojih svaki prima 1000 € mj (što je užasno mala plača u igračoj industriji; neki prosjek je oko 60 000 - 90 000 $ godišnje za jednog prosječnog developera), treba vam 10 000€ zamo za plače svaki mj.... Di su još troškovi ureda, firme, marketinga (kolko vidim na WOT se troši dosta na marketing)... A sve to zahtijeva novac, a kad imate igru koja je u osnovi besplatna, mormalno da čete pokušavati dobiti novac od korisnika na čim više načina, bez novca nema ni besplatne igre ;)

Kad bi bili developeri u mogućnosti odgovoriti na sve zahtjeve koje igraći imaju, trebalo bi im 1000 zaposlenika koji bi radili 12h dnevno samo na tim zahtjevima, bez da potroše i sekundu vremena na razvoj novih stvari ili provođenje nekog razvojnog plana (koji WOT ima dobro razrađen).

 

Ali tu ima još jedna stvar, vezana za "njubare"; mnogo ljudi prigovara na stvari koje zapravo nisu bug-ovi i krive igru i developere za neke stvari, a zapravo je problem u njima samima, jer nisu dovoljno proučili igru da bi shvatili zašto se neke stvari događaju kako se događaju; npr: "iznenadno" pojavljivanje neprijateljskih tenkova ispred igraća, pogotci koji ne naprave štetu, critical pogodak koji ne napravi HP damage, "ziher" pogotci u slabe točke koji se obiju, navodno loš matchmaking i sl... A sve to fino piše na njihovoj WIKI stranici, pod Battle Mechanics: http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics

A jednom kad skužite to sve, onda će se dogoditi sljedeće:

1) nećete više gubiti živce jer igra ne radi onako kako ste si vi zamislili, nego ćete znati da radi onako kako su si developeri zamislili

2) znat čete istkoristiti tu mehaniku igre u svoju korist, te bolje igrati, imati više killova i zaraditi više credist-a i XP-a

3) igra će vam postati zabavnija i izazovnija (nema ljepšeg od iskorištavanja kuta nagiba oklopa tako da 1 na 1 ubijete Mausa koji ima full HP sa IS4, a da on vama ne oduzme ni jedan HP, te onda smijanje na poruke u chat-u "CHEATER!!!")

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 15:45 (Berko).
17 godina
protjeran
offline
World of Tanks

Sve tu lijepo/naširoko napisano, ALI problem/živciranje nastupa kad ti uleti bug.

 

Igra je šuplja ko švicarski sir i umjesto dodavanja novih mapa ili tenkova neka konačno pokrpaju tu fucking mehaniku igre {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Sve tu lijepo/naširoko napisano, ALI problem/živciranje nastupa kad ti uleti bug.

 

Igra je šuplja ko švicarski sir i umjesto dodavanja novih mapa ili tenkova neka konačno pokrpaju tu fucking mehaniku igre {#}

Ja nisam naletio na neke bug-ove (osim kad bi tu i tamo zapeo negdje, al većinom je to bila moja krivica).... Na koje bugove konkretno misliš?

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
14 godina
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Eh malo kasniš, jer GeneralPag ti je već otprije poznat po svojim blistavim partijama u WoTu {#}

Imas problema. Puno sam se poboljso zato muc. {#}Problem je sto stalno mjenjam tenkove. Pitaj malo ljude u dow-u s kojima igram platoon. Ako hoces bacit cemo par i ti i drugi pa ce te vidit. Sad mi je skoro svaka ima kill a svaka druga imam 3 killa. I znam da imam jos puno radit. Statistika mi neide u prilog ali ja sam bolji i bolji. I neigram svaki dan niti igram hardcore. Odem na WoT cisto da se opustim.

[url=http://www.worldoftanks.com][img]http://ovocnari.eu/sig2@500276670-GeneralPag@eu@2@1@11111111111111@1111111111111@01001@hr@0.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.10.2011 18:08 (GeneralPag1997).
14 godina
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Sve tu lijepo/naširoko napisano, ALI problem/živciranje nastupa kad ti uleti bug.

 

Igra je šuplja ko švicarski sir i umjesto dodavanja novih mapa ili tenkova neka konačno pokrpaju tu fucking mehaniku igre {#}

Na koje bugove misliš, i obrazloži malo taj svoj zahtjev vezan za mehaniku igre...

17 godina
neaktivan
offline
Re: World of Tanks
Volos kaže...
memulica kaže...

Sve tu lijepo/naširoko napisano, ALI problem/živciranje nastupa kad ti uleti bug.

 

Igra je šuplja ko švicarski sir i umjesto dodavanja novih mapa ili tenkova neka konačno pokrpaju tu fucking mehaniku igre {#}

Na koje bugove misliš, i obrazloži malo taj svoj zahtjev vezan za mehaniku igre...

Osim sto nekad bude pogodak bez stete sve ostalo je u redu i ponekad zapnes kao meni sinoc dva puta zaredom,a prije toga ne sjecam se kad sam zapeo.

16 godina
offline
World of Tanks

Koliko vidim neki ovdje preozbiljno shvaćaju ovu IGRU i tuđe rezultate i postignuća u njoj. To je samo igra i što vas je briga koliko tko ima uništenih tenkova po partiji i koliko ima više ili manje pobjeda od poraza ili kolika mu je preciznost. Natežete se oko gluposti.

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Ova partija je bila pravo šamaranje.Iduca partija opet top gun{#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
World of Tanks

Evo da krenemo:

 

... nema podrške za više jezgrene procesore, smušeni matchmaking sistem, cap base time limit bug, random ghost shells,  random zero damage criticals, nevidljivi tenkovi, random crash to desktop, server disconnect usred bitke, zaglavljivanje tenka,  itd.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: World of Tanks
najgore je kad se zaglavis
[url=http://www.worldoftanks.com][img]http://ovocnari.eu/sig2@500276670-GeneralPag@eu@2@1@11111111111111@1111111111111@01001@hr@0.png[/img][/url]
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Realno bi bilo da ima mogućnost da si vratiš malo healtha jer je to postojalo i postoji u stvarnosti.Možda da mi da kakvih 5% po bitci max opet bih bio zadovoljan(ili manje samo da   nešta pokrpa).Također u stvarnosti su tenkisti u slobodno vrijme lijepili čelične ploče po tenkovima.To bi dodalo koji cm armora i malo healtha.Te ploče bi trebalo staviti kao   dodatni modul kao što su i rammer,cammo net,war...

 

Ovaj prijedlog sa pločama sam čak stavio na službeni forum i nije bilo popljuvano.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: World of Tanks
memulica kaže...

Evo da krenemo:

 

... nema podrške za više jezgrene procesore, smušeni matchmaking sistem, cap base time limit bug, random ghost shellsrandom zero damage criticals, nevidljivi tenkovi, random crash to desktop, server disconnect usred bitke, zaglavljivanje tenka,  itd.

 Meni se čini da ti imaš lošu dsl vezu i/ili loš komp. Niti jednom nisam doživio ove boldane probleme.

Jaco,moja mater te traži!
15 godina
neaktivan
offline
World of Tanks

Nevidljivi tenkovi su ja mislim iz tog razloga što netko jednostavno ima veći view range od tebe.Događalo se i to meni da mi nije nitko na radaru a da sam mrtav za par sekundi.

Ja sam Plavi zmaj.Form the future!Masa,društvo većina,''normalni'' su ništa bez onih pojedinaca koji ih čine.
Moj PC  
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice