Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 861.334
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

 

 

Ispričavam se na upadu, već neko vrijeme lurkam po forumu, a i jako detaljno pratim razvoj igre godinama. Nisam ju kupio niti igrao, interes mi je ponajprije znatiželjan, tako da smatram da sam dovoljno neutralan i morao sam reagirati na neke od ovih natuknica:

 

 

 Evo i ja lurkam po ovoj temi i stalno se dvoumim hoću li ili ne kupiti išta. Ali da objasnim ovo boldano, nakon čitanja tvoj cijelog posta tvoj stav je ne samo da nije neutralan nego je otvoreno pro-CR. I nekako se ne mogu oteti dojmu da je to netko tko je već prisustvovao u ovoj temi i sada je nazad s novim accountom, no to je samo feeling.

It is better to be hated for who you are, than to be loved for someone you are not.
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Da odgovorim, da ne odgovorim, da odgovorim...?

 

Uglavnom, bit ću kratak, jer nemam vremena kao Derek ni kao ti (očito).

 

0. Nisam u AAA gamedev studiju pa o tome iz prve ruke ne znam baš ništa, no, znam dovoljno o razvoju softvera, grafici, a i gamedevu od drugih. Menaždment, razvojni proces i sve bitno se u gamedevu ne razlikuje bitnije od drugih projekata.

1. Ništa što si napisao nema smisla i nije istina.

2. Tvoj komentar ovdje vrijedi koliko i moj: ne možemo znati. Ja nagađam, kao i ti.

3. Ja to ne mogu pronaći.

4. Nemoj, molim te, koristiti te floskule o "ogromnim projektima". To CIG prodaje game novinarima i fanovima skupa s onih "64-bita" itd. 

5. Mrežni problemi su tragikomični i razlog je kaos u toj firmi.

6. Ljudi fluktuiraju, ali ne fluktuira 100 ljudi godišnje izlazno iz studija koji raste. :)  Upravo sam nabrojio preko 50 ljudi koji su otišli 2015. i 2016. Najviše umjetnika (modeleri, koncept...), zatim direktora, producenata i developera. I to ne juniorčića, nego seniora, leadova itd.

https://www.linkedin.com/in/thewrightjames

https://www.linkedin.com/in/travis-day-62bbb27

https://www.linkedin.com/in/chad-garyet-bb51a212

 

7. Da, nema ih na videima. :P

8. i 9. da skratim ovo predugo izlaganje: meni je malo smiješno to. Firma koja proizvodi video igru, sagradi više MOCAP studija, a onda MOCAP radi u trećim studijima. I onda MOCAP i dalje ništa ne valja. Zabavlja, pogotovo zato što to uopće ne dokazuje da se netko razbacuje novcem i da snima interaktivni film kao svoj mokri san, a ne video igru. :) No, ne treba biti genije za vidjeti koliko je iracionalan netko tko plati glumce s A liste za animiranje 3D modela. To se zove štednja. :P Ipak, svi mi koji smo malo stariji pa smo igrali WC-e, što Roberts želi. :)

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 0:16 (Tonči).
16 godina
online
Star Citizen

Ja sam mislio da nitko ne može nadmašiti Dadu, a onda se pojavi Pizvo. Dado je čak djelomično racionalan, no ovaj me izbacio skroz... ne znam jel ozbiljan ili je ovo nečija šala, pa prvi april je prošo, ne?

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Čovjek se trudi i ima pravo na mišljenje. Nije to problem. Problem je ako netko od nas kao backera pravi budalu. :) Nadam se da je moj pesimizam neopravdan. :P

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

 

Nakon što pogledaš ovo i proguglaš tko su ti ljudi, onda možemo razgovarati o razvoju te igre. Do tada, jednostavno nisi dovoljno informiran. 

 

 Volim kad se pojave "informirani" tručnjaci sa koji su taman registrirali account i objavili jedan jedini post. Ali ok. 

Vidiš, jedna stvar koju nitko (ili rijetko tko) od zdušnih zagovornika ovog projekta ne kuži ili ne želi skužiti je koliko je vremena i novca potrošeno na gluposti u ovom projektu. I to je glavni razlog prigovaranja večine ljudi. 
Evo jedan primjer; spomenuti FPS modul. Vidjeli smo za njega podosta videa, radilo se na update-ovima, ispravkama animacija i sl. Pitanje; što misliš ti i ostali, od kud su nastali svi elementi tog modula? Materijalizirali se na nečijem disku; PUF! Eto novog game modula za 0 radnih sati i 0 dolara! Nisu... na to je potrošena hrpa radnih sati i hrpa dolara, a rezultat je neuspješna izrada FPS multiplayer igre na game engine-u napravljenom za FPS multiplayer igre....
Kad smo kod engine-a i spomenutih "mrežnih problema"... Cryengine ima mrežnih problema? Pa ne vidim da se ljudi previše žale u drugim igrama koje koriste Cryengine; u Armored Warfare, MechWarior Online,  Evolve, te Crysis igrama. A ako je i bilo problema, riješeni su očito relativno brzo, jer su još sve te igre aktivne i igrive. 
Btw, molim te da me informiraš i educiraš na koji to način broj polygona modela ima utjecaja na mrežnu komponentu? 

I onda pored svega toga; svih tih milijuna dolara, vojske developera, 5 godina razvoja, Star Citizen je još deeebeloo u Alpha fazi (čak i pre-Alpha) i ne nazire se kad bi to moglo postati beta, a da ne govorimo o završenom proizvodu....
S druge strane, gledamo svako malo timove od 3-4 čovjeka, koji u 4 godine naprave svoj engine, zatim u istom perioud sa tim engine-om naprave igru gdje igrač može šetati po planetima, voziti se svemirskim brodom od planeta do planeta, sljetati "seamless" iz svemira na planete, boriti se na površini planeta i u svemiru, izraživati planete pune raznih biča, trgovati robom, kupovati razne brodove, sudjelovati u svemirskim bitkama, craftati razne predmete, te otkrivati tajne neke drevne civilizacije, a sve to u galaksiji sa milijardama planeta i zvijezda koje je teoretski moguće sve posjetiti. I oni uspiju takvu igru izdati na vrijeme prema dogovorenom planu i bez previše problema.
I što da si onda netko misli o razvoju Star Citizena nego da sa njim nešto debelo ne štima...

P.S.  Trenutno u Star Citizenu postoje 74 svemirska broda; neki kao full napravljeni brodovi sa interijerom i eksterijerom, dok neki samo kao koncepti.  To je hrpa resursa, ljudi, vremena i novca koji su se potrošili na to, a mogli su biti potrošeni na nešto pametnije i bitnije.

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Baš me zanima nakon svih ovih polemika što će na kraju ispasti od svega toga... i nadam se (kao i Tonči) da je pesimizam ipak pretjeran kod nekih ljudi, no vidjet ćemo..

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...
Pizvo kaže...

 

Nakon što pogledaš ovo i proguglaš tko su ti ljudi, onda možemo razgovarati o razvoju te igre. Do tada, jednostavno nisi dovoljno informiran. 

 

...
Btw, molim te da me informiraš i educiraš na koji to način broj polygona modela ima utjecaja na mrežnu komponentu? 

I onda pored svega toga; svih tih milijuna dolara, vojske developera, 5 godina razvoja, Star Citizen je još deeebeloo u Alpha fazi (čak i pre-Alpha) i ne nazire se kad bi to moglo postati beta, a da ne govorimo o završenom proizvodu....
...

 Ne bi se cudio da se teksture renderaju na serveru i cijela u 4K kroz mrezu do korisnika....

 

ipak je to CR. A znamo da i on moze svasta rec i ostat ziv.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 8:13 (Abomb).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Pa Abomb  već su potvrdili: šalju 5MB za svaki brod. :D 

9 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Vidim, ubili ste se od argumentacije. 

 

Od ad hominema, preko ponavljanja mantri za koje želite da budu istina, pa do paradoksalnih izjava. Samo par, ovak sporadičnih.

 

 

1. Ne, nisam prije pisao na forumu u nikakvom obliku.

 

2. Modularni razvoj Star Citizena je napušten još krajem 2015. i izlaskom Alfa 2.0. "FPS modul" je sad integralni dio Alfe, samo bez FPS mapa.

 

3. CGI je 2012. krenuo sa 6 zaposlenika, sredinom 2013. ih je bilo manje od 50. "Vojska developera" kreće tek 2014., a najveće proširenje scopea razvoja 2015., otvaranjem ureda u Frankfurtu i prelaskom jezgre Cryteka u CGI.

 

4. Jedan od probema s kojim se susreću vezano za mrežu i komunikaciju sa serverom je golema količina streaminga informacija zbog potrebnih promjena u okolini. Ne radi se fiksnom jednoslojnom "platnu" u pozadini na kojem se sve odvija, već svi objekti imaju komponente, fizikalnu mrežu, više slojeva animacija i sl., a gotovo sve što vidimo u igri su objekti, ne scenografija. O proceduralnim planetima da i ne govorimo. Cryengine je zloglasno neoptimiziran za real time update tolike količine stvari i najviše posla je upravo ispraviti probleme koji iz toga proizlaze. To je nešto što niti server niti klijent ne mogu odraditi u cijelosti i stoga nema puno preloadanja, već se svaki frame "gradi" na licu mjesta (čime elegantno izbjegavaju i vidljive tranzicije) i sve ovisi o njihovoj komunikaciji koja zbog toga mora biti detaljnija i savršenija (sa razlikom između updatea kraćom od 33 milisekunde) nego kod većine igara i definitivno sve i jednog postojećeg MMOa. O tome se radi. I to sve pokušavaju postići sa 3 (uskoro 4) serverske jezgre po instanci, što je granično suludo. A što je najbolje, zasad im uspjeva.

 

5. Po onome što sam do sada vidio (dakle ne pročitao na blogu nego čuo objašnjenje i vidio kako radi), ništa što je do sada izašlo ili je u razvoju se ne može mjeriti sa Star Citizenom po detaljima i složenosti. Počevši od višestrukih fizikalnih mreža svih objekata od puške do planetarne skale, preko simulacije svega od potisnika do kostiju u tijelu i njihovog kretanja, do činjenice da već postoji situacija sa tri lokalizirane fizike jedne u drugoj, a radi se i na paralelnom instanciranju (svaki veći brod sa više igrača je instanca za sebe, ali brodovi kao takvi su u zajedničkoj i sl.). Uz to, grafički je igra bolesna. Neusporedivo sa KSP ili sličnim naslovima koje je napravilo par zanesenjaka, a tehnički su puno slabije zahtjevne jer naprosto "varaju" (najbolji primjer je usporedba prijašnje animacijske EVA sa sadašnjom fizikalnom - samo taj "detalj" je kompleksniji od nekih igara).

 

6. Niko od vas izgleda nije pogledao linkovlje koje sam priložio sa Seanom Tracyem koji je puno toga prilično detaljno objasnio. Informirajte se, nemojte pričati na pamet...

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Star Citizen

Iako radim u ITu, nisam među developerima, niti se trudim prikazat kao stručnjak za ovo što se dešava, ima tu dovoljno drugih, poglavito Tonči koji to gledaju iz te perspektive.

 

Ono pak što je meni očito, što smrdi od prvog dana u ovom projektu, je što se taj projekt iz dana u dan mijenja, evoluira i u biti ljudi koji su ga pokrenuli i još uvijek ga vode, nemaju pojma nakon 5 godina razvoja, što taj projekt uistinu jest.

 

Dakle, to je krenulo ko single player igra sa multiplayer opcijom. Kao takva je započela razvoj. Onda je postala multiplayer igra, maltene MMO, sa malim single player tutorialom, što je mene razbjesnilo maksimalno, jer to nisam backao, zaboli me za multiplayer napucavanje, htio sam dobru single player kampanju.

Onda su krenuli suludi targeti sa još luđim obečanjima što bi se sve moglo dodat, na što su ljudi krenuli svršavat - napredni AI NPCeva, šetnja planetom, animirana slijetanja, komponentni tj modularni brodovi, alienski jezici.... suludo, bespotrebno bacanje novaca na nešto što je trebao biti gotov proizvod - single player igra sa poduljom kampanjom, prije 3 godine.

Da tu ne bi bio kraj, kreće razvoj dodatnih modula poput spomenutog FPS modula - recimo da ima smisla, imaš maltene gotov modul samo sa kupljenim engineom, treba napravit teksture, smislit neku riču oko toga, misije i poslat ljude da se time zabavljaju dok se razvijaju ostali djelovi.

 

No NE!, oni u 2 godine razvoja ne uspjevaju iz gotovog FPS enginea napravit FPS igru, BILO KAKVU!!!!! Single player su nam mogli dat 3 misije kao demo da se napucavamo sa nečim, koliko treba teamu programera koji se bave izradom FPS igara, radili su u cryteku i imaju iskustva sa kupljenim engineom, da skrpaju makar pfs demo u tome?!?! Ni to nije uspjelo, odustaje se od tog modula.

 

PU zaboravite, slijetanje na planete ne radi dobro, nije dostojno ni za alphu. Imamo nekoliko modela brodeka koji ne rade u večini slučajeva, gdje se može povremeno letat okolo kad prorade vrata da se dođe do njih ili kad ne odlete vođeni nekom imaginarnom fizikom kad ih se pipne.

 

Sve to sa 300 potrošenih miliona dolara u xy godina razvoja, recimo 5.

 

I onda se na sve pojavi padobranac koji ima instant opravdanje za sve to, dapače ljude iz struke koji imaju komentar na to, naziva bezveznjacima jer eto, CR je na svojoj web stranici točno reko zakaj im treba toliko vremena i kak u stvari to sve SUPER napreduje, iako se rezultati baš ne vide.

 

Povrh svega ovoga, ponovo se razdvaja igra na 2, sad se ne razvija jedan već dva odvojena proizvoda, a single player doi više nije cijela igra već prva epizoda u seriji, gdje odjenom mi nismo backali igru već prologue, a ostatak plačaš naknadno. Ne moram ni spominjat da me ovo samo dodatno razbjesnilo u slučaju da ikad išta i dobijemo.

 

Novac se troši suludo, kao da je priljev istog beskonačan, obečaju se i dalje sulude stvari, plaćaju se dobitnici oscara da daju glasove i glume likove u igri, igra u teoriji postaje samo sve gora, rezultati nikakvi, sve manje pošteno ono što smo već platili, sve manje nade da ćemo dobit išta pa je možda nebitno što je obečano.

Moj PC  
10 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Neću se više niti truditi. Pizvo niti na o čemu priča niti što priča. Čak nema smisla ni tražiti neki middle ground. Nadam se samo da nije uložio više od 50 dolara. :)

14 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

Vidim, ubili ste se od argumentacije......

...........................................................

 Informirajte se, nemojte pričati na pamet...

 

 

 Čovjek bi rekao da većina ljudi koja komentira ovdje ne prati ovo čudo već jedno 4-5 godina pa nemamo pojma o čemu pričamo?

Eto, prvi smo puta čuli za SC i onda samo bubamo protiv njega jer nam se ne sviđa lik i djelo CR-a

 

 

A kad spominješ argumentirane rasprave.......daj budi svjestan da nisi dao niti jedan jedini argument, niti jednu činjenicu, ma ni sliku, od onoga o čemu ti pričaš...to kao da je copy paste prijevod na hrv. od onih newslettera koji CIG rado dijeli svojim backerima a da ne pokaže niti jednu tu stvar koja navodno fenomenalno funkcionira .

 

 

 

Btw., u još ranijoj fazi razvoja SC-a ovdje je komentirao i kolega Deus koji radi u gamedev industriji i veoma je jasno izrazio probleme vezane uz ovaj projekt i što će se vrlo vjerojatno dogoditi.....a nažalost, čini se da je bio u pravu.

Ako ne vjeruješ, slobodno prolistaj prvih par desetaka stranica ove teme pa vidi sam tko, što i kada je rečeno.

 

A osobno ne mogu vjerovati kako netko može braniti ovaj projekt u ovakvom obliku kad ljudi očito zaboravljaju da je ovo trebao biti potpuno javni projekt sa 0% tajnosti i jasno prikazanim financijskim stanjem projekta.

Nek mi molim vas netko od vas koji "znate i razumijete" ovo čudo posta link di su objavljeni prihodi i rashodi koje je CIG napravio od kad je projekt počeo te koliko imaju novaca na računu. Koliko je i na što potrošeno...di su ti podatci i zašto nedostatak istih namjerno ignorirate?

Zašto vam to ne smeta? Zašto samo kao kakvi roboti prihvaćate PR sranja koja vam se dostavljaju a činjenica je da zapravo igra još i ne postoji.....što je najgore ona još uvijek nije ni u Alpha fazi

Battlelog: [G] pijana_carapa
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 10:57 (Granzon).
10 godina
online
Star Citizen

jel potvrđeno šta za E3, hoće prikazati nešto novo? bio bi i red da da izbace neki datum za SQ42, za to se i dalje optimistično nadam da bi mogli dobiti do ljeta 2017.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ovako ja mislim da je stanje:

CIG je krenuo s nečim što se moglo napraviti, a zatim im je novac udario u glavu pa se krenulo u feature creep. Problem je što su obećavali megalomanske ideje koje traže iznimni puno posla i tehničku podlogu. CryEngine je super, dok radiš mikro-demo i video. Za MMO trebaš napisati novi backend, kao i za iznimno kompleksne stvari koje radiš. Dugo vremena je CIG mazao oči backerima i medijima videima u kojima se čini da stvari postoje, ali veliki je put od modela u Mayi do modela u igri, a pogotovo funkcionalnog. Dugo vremena je jedna soba (Hangar) bila "nešto", iako je činjenica da se takav "sadržaj" producira u alatima koji su dostupni apsolutno svima za nula dolara i traže jako malo rada.

Kako su stvari i Robertsov "san" izmicali kontroli, tako se išlo linijom manjeg otpora i fokus se prebacio na produkciju contenta za prodaju, za marketinške materijale. Istovremeno traje Robertsov mikromenadžment (svatko tko je ikad radio bilo što u menadžmentu timova i tvrtki zna kakav to efekt ima) i njegovo nekuženje tehnologije i onoga što radi samo stvara problem. I tako to traje i dalje. Roberts obeća neki budalaštinu poput ptica na planetima, simuliranih kostiju u tijelu i ekipa ne smije protestirati jer Roberts i Sandi imaju "trait" burnih reakcija i mobinga. Iako mu je brat navodno sposoban menadžer, nema pristup jer je Chris kralj. Da je Erin ušao kao glavni prije godinu ili dvije, možda bi stvari danas bile drugačije.

 

S tehničke strane, osnovne odluke su pogrešne, od arhitekture do izvedbe i to se vidi na igri. Prekompleksno (suludo i nepotrebno) riješeni modeli, interakcije, fizika, scena, mreža itd. koje kao da je dizajnirao fakultetlija koji prvi put dolazi na neki projekt. To je ujedno i razlog odlaska preko 78 ljudi (LinkedIn mi ograničava pretragu ako ne pljunem dosta love) s visokih pozicija, mahom seniorskih tehničkih, umjetničkih i producentskih i direktorskih. Ljudi koji nešto znaju, a imaju izbora, puknu i odu. Oni koje nije briga sjede dok primaju plaću i zaboli ih. 

Dosta je više glupih opravdanja o alfi. Sve je alfa, ali zanimljivo je kako se ni Bengal carrier ni slijetanje na planete ne smije vidjeti. Zašto ne? Pa zato što ne postoje nego kao modeli za skriptiranje. Za apsolutno ništa što postoji nema razloga da nije dostupno, osim kad zaista ne postoji, nego kao model. Ionako je sve alfa i sve je jako bugovito.

 

Tehnički iskusnom oku ne može promaknuti kako fizika ne valja i zašto ne valja, kako mreža ne valja i zašto ne valja, kako modeli ne valjaju i.... Svi mi koji kužimo da ne valja i zašto ne valja, znamo kako je do toga došlo i koje je rješenje, koji su uzroci. Naravno, vjerojatno je da to znaju i mnogi u CIG-u, ali... situacija je takva da su u tko zna kojoj godini razvoja i da im je idući task sve raditi iznova, jer ništa ne valja, kao da nisu ništa radili pet godina. To je ogroman teret i psihički za moral i tehnički i financijski i marketinški. CIG bi morao javno reći da razvoj ide od nule, ali to bi ih pokopalo medijski, narušilo bi povjerenje pa moraju muljati.

 

Idealan tijek događaja bi bio da Chris Roberts i Sandi dobiju otkaze i da Chris ostane kao dizajner, a da netko (Erin) preuzme glavnu poziciju. Zatim da javno objave da sav razvoj rade ispočetka i da odrede uži scope projekta bez idiotskih ideja. Bilo bi malo ljutnje, ali manje štetno, nego da projekt bankrotira. Sve ostalo je samo produljivanje agonije na ogromnoj količini novca koje će loše završiti.

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Berko kaže...

S druge strane, gledamo svako malo timove od 3-4 čovjeka, koji u 4 godine naprave svoj engine, zatim u istom perioud sa tim engine-om naprave igru gdje igrač može šetati po planetima, voziti se svemirskim brodom od planeta do planeta, sljetati "seamless" iz svemira na planete, boriti se na površini planeta i u svemiru, izraživati planete pune raznih biča, trgovati robom, kupovati razne brodove, sudjelovati u svemirskim bitkama, craftati razne predmete, te otkrivati tajne neke drevne civilizacije, a sve to u galaksiji sa milijardama planeta i zvijezda koje je teoretski moguće sve posjetiti. I oni uspiju takvu igru izdati na vrijeme prema dogovorenom planu i bez previše problema.

O kojoj igri govoriš?

10 godina
online
Re: Star Citizen
b00 kaže...
Berko kaže...

S druge strane, gledamo svako malo timove od 3-4 čovjeka, koji u 4 godine naprave svoj engine, zatim u istom perioud sa tim engine-om naprave igru gdje igrač može šetati po planetima, voziti se svemirskim brodom od planeta do planeta, sljetati "seamless" iz svemira na planete, boriti se na površini planeta i u svemiru, izraživati planete pune raznih biča, trgovati robom, kupovati razne brodove, sudjelovati u svemirskim bitkama, craftati razne predmete, te otkrivati tajne neke drevne civilizacije, a sve to u galaksiji sa milijardama planeta i zvijezda koje je teoretski moguće sve posjetiti. I oni uspiju takvu igru izdati na vrijeme prema dogovorenom planu i bez previše problema.

O kojoj igri govoriš?

 jedina igra koja po meni relativno odgovara tom opisu je No Mans Sky

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 17:11 (Cansee).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Iako radim u ITu, nisam među developerima, niti se trudim prikazat kao stručnjak za ovo što se dešava, ima tu dovoljno drugih, poglavito Tonči koji to gledaju iz te perspektive.

 

Ono pak što je meni očito, što smrdi od prvog dana u ovom projektu, je što se taj projekt iz dana u dan mijenja, evoluira i u biti ljudi koji su ga pokrenuli i još uvijek ga vode, nemaju pojma nakon 5 godina razvoja, što taj projekt uistinu jest.

 

Dakle, to je krenulo ko single player igra sa multiplayer opcijom. Kao takva je započela razvoj. Onda je postala multiplayer igra, maltene MMO, sa malim single player tutorialom, što je mene razbjesnilo maksimalno, jer to nisam backao, zaboli me za multiplayer napucavanje, htio sam dobru single player kampanju.

Onda su krenuli suludi targeti sa još luđim obečanjima što bi se sve moglo dodat, na što su ljudi krenuli svršavat - napredni AI NPCeva, šetnja planetom, animirana slijetanja, komponentni tj modularni brodovi, alienski jezici.... suludo, bespotrebno bacanje novaca na nešto što je trebao biti gotov proizvod - single player igra sa poduljom kampanjom, prije 3 godine.

Da tu ne bi bio kraj, kreće razvoj dodatnih modula poput spomenutog FPS modula - recimo da ima smisla, imaš maltene gotov modul samo sa kupljenim engineom, treba napravit teksture, smislit neku riču oko toga, misije i poslat ljude da se time zabavljaju dok se razvijaju ostali djelovi.

 

No NE!, oni u 2 godine razvoja ne uspjevaju iz gotovog FPS enginea napravit FPS igru, BILO KAKVU!!!!! Single player su nam mogli dat 3 misije kao demo da se napucavamo sa nečim, koliko treba teamu programera koji se bave izradom FPS igara, radili su u cryteku i imaju iskustva sa kupljenim engineom, da skrpaju makar pfs demo u tome?!?! Ni to nije uspjelo, odustaje se od tog modula.

 

PU zaboravite, slijetanje na planete ne radi dobro, nije dostojno ni za alphu. Imamo nekoliko modela brodeka koji ne rade u večini slučajeva, gdje se može povremeno letat okolo kad prorade vrata da se dođe do njih ili kad ne odlete vođeni nekom imaginarnom fizikom kad ih se pipne.

 

Sve to sa 300 potrošenih miliona dolara u xy godina razvoja, recimo 5.

 

I onda se na sve pojavi padobranac koji ima instant opravdanje za sve to, dapače ljude iz struke koji imaju komentar na to, naziva bezveznjacima jer eto, CR je na svojoj web stranici točno reko zakaj im treba toliko vremena i kak u stvari to sve SUPER napreduje, iako se rezultati baš ne vide.

 

Povrh svega ovoga, ponovo se razdvaja igra na 2, sad se ne razvija jedan već dva odvojena proizvoda, a single player doi više nije cijela igra već prva epizoda u seriji, gdje odjenom mi nismo backali igru već prologue, a ostatak plačaš naknadno. Ne moram ni spominjat da me ovo samo dodatno razbjesnilo u slučaju da ikad išta i dobijemo.

 

Novac se troši suludo, kao da je priljev istog beskonačan, obečaju se i dalje sulude stvari, plaćaju se dobitnici oscara da daju glasove i glume likove u igri, igra u teoriji postaje samo sve gora, rezultati nikakvi, sve manje pošteno ono što smo već platili, sve manje nade da ćemo dobit išta pa je možda nebitno što je obečano.

 

 

Star Citizen, kako je krenuo 2012., nije ista igra kao ovo što se sad radi, da. To upravo i je glavni problem svih kritičara, što ne razumiju da je do sredine 2013. ta Kickstarter igra maltene napuštena! A znaš zašto? Zato što su backeri tako odlučili. Svaki streach goal, svako proširenje, svaku ideju su financirali backeri. CR je rekao "želimo da bude MMO" i zasuli su ga lovom. Rekao je "želimo proceduralne planete" i ponovno su ga zasuli lovom. Lovom koja nije postojala prije i koja je omogućila neusporedivo ambiciozniju igru. Scope igre je definiran 2013. - single player kampanja od 70 sati i MMO sa ekonomijom, letom, FPSom i planetima. Ono što im je omogućilo da to i ostvare je upravo prelazak Cryteka u njihove redove, tek tad kreću ozbiljni radovi na enginu, proširenje mapa i sl. Od stare igre nije ostalo ništa, promjenjeni su čak i modeli brodova, a te iste godine kreće i ustanovljavanje onoga što zovu "pipeline", odnosno sistem masovne izrade contenta po uhodanim šprancama. Dakle efektivni i kontinuirani razvoj ovoga što danas zovemo Star Citizen traje oko 2 godine. 

 

To što vi svi uporno (neki i namjerno) brkate ta dva perioda razvoja je isključivo vaša stvar. Ogromna većina ljudi zna dobro za što je točno dala novce jer je ogromna većina backera dala novce kad se već znalo što sve žele napraviti i kad su već vrapci na grani pjevali o razlikama između SQ42 i SC. Ja to npr. znam jer sam razvoj pratio redovito, bez stanki. 

 

Znam da bi mnogi bili sretniji s igrom koju mogu igrati odmah i koja nije skupila toliko novaca (jer je to indie i kul), ali to nije više ideja ove igre, raspravljate o stvari koja više ne postoji. To je i razlog zašto su najraniji Kikcstarter backeri u pravilu dobili refund na zahtjev. 

 

 

Što se FPSa tiče, mnogi zaboravljaju da se ovdje radi o space simu, a ne FPSu. Naravno da je FPS integralni dio priče, ali je to dio priče koji je u početku namjerno i ciljano zanemaren (osim u jednom aspektu, o čemu ću u sljedećem paragrafu), što su bezbroj puta rekli svi vezani uz projekt, uključujući jednog od lead developera koji je autor Crysisa, zaboga. NARAVNO da nije problem napraviti FPS u Cryenginu, ali to nije prioritet jer je to najjednostavniji sustav u igri. FPS je u startu predan Illfonicu čisto da bi se CIG mogao posvetiti ključnim stvarima, odnosno radu na enginu, flight modelu, fizici i sl. Illfonic je zaribao stvar jer su napravili klasični "fake" animacijski sustav koji je u kombinaciji sa fizikalnim modelom uzrokovao nebrojene greške. 

 

Fizikalni modeli likova (masa, kosti i zglobovi itd.) su jako bitan dio priče jer o njima ovisi EVA sustav, prijenos inercije, gravitacijski efekti itd. Ovo je simulacija, sjetite se. Problem s kojim se CIG sustreo nakon vraćnja FPSa pod svoje je dvojak - animacijski sustav koji je nekompatibilan s njihovim fizikalnim modelima, te problem nesrazmjera između first i third person pogleda. U Star Citizenu nema "varanja" kao u drugim FPSovima, jer ne postoji razlika između fizikalnog modela, onoga što vide drugi igrači i onoga što vidi igrač na ekranu, a to je do relativno nedavno bio problem na kojeg je Crytek potrošio oko 1.000 sati razvoja za Crysis 3 i nije uspio. Sada su konačno uspjeli.

 

Avantura s Illfonicom im nije trebala i uzeli su si bar par mjeseci developementa s tim, ali treba shvatiti da je to bilo u vrijeme kada CIG jednostavno nije imao dovoljno veliku ekipu da to sami naprave, a vrijeme je, kao što je i u ovoj temi vidljivo, vrlo osjetljiva stvar. 

 

Dok su trajale peripetije oko FPSa, izašla je Alfa 2.0 i s njom odavno najavljeno objedinjenje modula (Prvo PU sa FPSom, u sljedećoj iteraciji dolazi objedinjenje sa socijalnim modulom i hangarom). Modularni sistem je efektivno napušten, a svi elementi FPSa (koji su do sada dovršeni) su u alfi, te će tamo biti i nadograđivani. Star Marine nije ništa drugo do li kolekcija malih mapa sa modovima igranja, za koje trenutno nemaju ni vremena ni potrebe dovršiti.

 

 

"Dobitnici oscara" i MOCAP su bili streach goalovi još u prvoj fazi razvoja i backeri su doslovno bacali novac da ih postignu (prvi put 19.11.2012. za 6 milja, drugi put 02.07.2013. za 12 milja). SQ42 i SC kao MMO je najavljen još 2013. Dakle logika ti je posve pogrešna - to žele oni koji su dali novac igri. Možda ne svi, ali ogromna većina (nakon najave glumaca i odvojenosti igara su skupili dodatnih 100.8 milijuna dolara)

 

 

Ovo nisu "instant opravdanja" nego vrlo jasni primjeri koje si slobodan sustavno pobiti ako možeš. Ono što ti i većina vas ovdje radi je nagađanje i nepotkrijepljena kritika. 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Granzon kaže...
Pizvo kaže...

Vidim, ubili ste se od argumentacije......

...........................................................

 Informirajte se, nemojte pričati na pamet...

 

 

 Čovjek bi rekao da većina ljudi koja komentira ovdje ne prati ovo čudo već jedno 4-5 godina pa nemamo pojma o čemu pričamo?

Eto, prvi smo puta čuli za SC i onda samo bubamo protiv njega jer nam se ne sviđa lik i djelo CR-a

 

 

A kad spominješ argumentirane rasprave.......daj budi svjestan da nisi dao niti jedan jedini argument, niti jednu činjenicu, ma ni sliku, od onoga o čemu ti pričaš...to kao da je copy paste prijevod na hrv. od onih newslettera koji CIG rado dijeli svojim backerima a da ne pokaže niti jednu tu stvar koja navodno fenomenalno funkcionira .

 

 

 

Btw., u još ranijoj fazi razvoja SC-a ovdje je komentirao i kolega Deus koji radi u gamedev industriji i veoma je jasno izrazio probleme vezane uz ovaj projekt i što će se vrlo vjerojatno dogoditi.....a nažalost, čini se da je bio u pravu.

Ako ne vjeruješ, slobodno prolistaj prvih par desetaka stranica ove teme pa vidi sam tko, što i kada je rečeno.

 

A osobno ne mogu vjerovati kako netko može braniti ovaj projekt u ovakvom obliku kad ljudi očito zaboravljaju da je ovo trebao biti potpuno javni projekt sa 0% tajnosti i jasno prikazanim financijskim stanjem projekta.

Nek mi molim vas netko od vas koji "znate i razumijete" ovo čudo posta link di su objavljeni prihodi i rashodi koje je CIG napravio od kad je projekt počeo te koliko imaju novaca na računu. Koliko je i na što potrošeno...di su ti podatci i zašto nedostatak istih namjerno ignorirate?

Zašto vam to ne smeta? Zašto samo kao kakvi roboti prihvaćate PR sranja koja vam se dostavljaju a činjenica je da zapravo igra još i ne postoji.....što je najgore ona još uvijek nije ni u Alpha fazi

 

 

Star Citizen nije Kickstarter projekt od 17.11.2012., a backeri nemaju legalni status investitora, već "preorder customera". CIG kao privatna firma stoga nema nikakvu obavezu dijeljenja financijskih podataka.

 

I kako točno nije u alfa fazi? Alfa 2.0 je klasična alfa. 

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...
b00 kaže...
Berko kaže...

S druge strane, gledamo svako malo timove od 3-4 čovjeka, koji u 4 godine naprave svoj engine, zatim u istom perioud sa tim engine-om naprave igru gdje igrač može šetati po planetima, voziti se svemirskim brodom od planeta do planeta, sljetati "seamless" iz svemira na planete, boriti se na površini planeta i u svemiru, izraživati planete pune raznih biča, trgovati robom, kupovati razne brodove, sudjelovati u svemirskim bitkama, craftati razne predmete, te otkrivati tajne neke drevne civilizacije, a sve to u galaksiji sa milijardama planeta i zvijezda koje je teoretski moguće sve posjetiti. I oni uspiju takvu igru izdati na vrijeme prema dogovorenom planu i bez previše problema.

O kojoj igri govoriš?

 jedina igra koja po meni relativno odgovaram tom opisu je No Mans Sky

 Da, to je No Man's Sky. Istina, No Man's sky ima praktični nepostojeći multiplayer i to olakšava donekle cijelu priču. Onda tu imamo i Elite Dangerous koja je službeno vani već godinu i pol, sa nešto drugačijim principom izrade igre; izdana je prvo core igra koju onda upgrejdaju sa novim feature-ima i updateovima (neki ti update-ovi su manje, a neki više uspješni). Predstojeći update je jedan od do sad možda najvećih sa puno fixeva bugova i upgrade "quality of life" feature-a. Koliko bude tu novih bugova, to ćemo još vidit... S tim da je Elite skupio na kickstarteru nekih 2.3 milijna dolara, a dalje se financiraju prodajom igre, season passa i skinova za brodove.... Tko zna, možda bi i Star Citizen bio već dostupan u nekoj formi da su stali na onih 2 milijuna dolara skupljenih preko kickstartera...

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
Granzon kaže...
Pizvo kaže...

Vidim, ubili ste se od argumentacije......

...........................................................

 Informirajte se, nemojte pričati na pamet...

 

 

 Čovjek bi rekao da većina ljudi koja komentira ovdje ne prati ovo čudo već jedno 4-5 godina pa nemamo pojma o čemu pričamo?

Eto, prvi smo puta čuli za SC i onda samo bubamo protiv njega jer nam se ne sviđa lik i djelo CR-a

 

 

A kad spominješ argumentirane rasprave.......daj budi svjestan da nisi dao niti jedan jedini argument, niti jednu činjenicu, ma ni sliku, od onoga o čemu ti pričaš...to kao da je copy paste prijevod na hrv. od onih newslettera koji CIG rado dijeli svojim backerima a da ne pokaže niti jednu tu stvar koja navodno fenomenalno funkcionira .

 

 

 

Btw., u još ranijoj fazi razvoja SC-a ovdje je komentirao i kolega Deus koji radi u gamedev industriji i veoma je jasno izrazio probleme vezane uz ovaj projekt i što će se vrlo vjerojatno dogoditi.....a nažalost, čini se da je bio u pravu.

Ako ne vjeruješ, slobodno prolistaj prvih par desetaka stranica ove teme pa vidi sam tko, što i kada je rečeno.

 

A osobno ne mogu vjerovati kako netko može braniti ovaj projekt u ovakvom obliku kad ljudi očito zaboravljaju da je ovo trebao biti potpuno javni projekt sa 0% tajnosti i jasno prikazanim financijskim stanjem projekta.

Nek mi molim vas netko od vas koji "znate i razumijete" ovo čudo posta link di su objavljeni prihodi i rashodi koje je CIG napravio od kad je projekt počeo te koliko imaju novaca na računu. Koliko je i na što potrošeno...di su ti podatci i zašto nedostatak istih namjerno ignorirate?

Zašto vam to ne smeta? Zašto samo kao kakvi roboti prihvaćate PR sranja koja vam se dostavljaju a činjenica je da zapravo igra još i ne postoji.....što je najgore ona još uvijek nije ni u Alpha fazi

 

 

Star Citizen nije Kickstarter projekt od 17.11.2012., a backeri nemaju legalni status investitora, već "preorder customera". CIG kao privatna firma stoga nema nikakvu obavezu dijeljenja financijskih podataka.

 

I kako točno nije u alfa fazi? Alfa 2.0 je klasična alfa. 

 Alfa kojeg dijela igre točno? ili još bolje može to u nekom postotku, recimo Alfa 2.0 je reprezentativna za 5% igre? 10% igre? 50%?

 

Ovo što ti nazivaš alfom, nema veze sa alfa verzijom, ovo je čisto "kruha i igara" kako bi se smirilo ljude, pošto su godine prošle, a napretka gotovo da i nema.

 

I baš dobro da igra nije Kickstarter projekt više (iako mi je i taj koncept u pravilu bezvezan), ovako će barem ljudi dobiti lovu nazad kad krene malo žešći shitstorm.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ovako ja mislim da je stanje:

CIG je krenuo s nečim što se moglo napraviti, a zatim im je novac udario u glavu pa se krenulo u feature creep. Problem je što su obećavali megalomanske ideje koje traže iznimni puno posla i tehničku podlogu. CryEngine je super, dok radiš mikro-demo i video. Za MMO trebaš napisati novi backend, kao i za iznimno kompleksne stvari koje radiš. Dugo vremena je CIG mazao oči backerima i medijima videima u kojima se čini da stvari postoje, ali veliki je put od modela u Mayi do modela u igri, a pogotovo funkcionalnog. Dugo vremena je jedna soba (Hangar) bila "nešto", iako je činjenica da se takav "sadržaj" producira u alatima koji su dostupni apsolutno svima za nula dolara i traže jako malo rada.

Kako su stvari i Robertsov "san" izmicali kontroli, tako se išlo linijom manjeg otpora i fokus se prebacio na produkciju contenta za prodaju, za marketinške materijale. Istovremeno traje Robertsov mikromenadžment (svatko tko je ikad radio bilo što u menadžmentu timova i tvrtki zna kakav to efekt ima) i njegovo nekuženje tehnologije i onoga što radi samo stvara problem. I tako to traje i dalje. Roberts obeća neki budalaštinu poput ptica na planetima, simuliranih kostiju u tijelu i ekipa ne smije protestirati jer Roberts i Sandi imaju "trait" burnih reakcija i mobinga. Iako mu je brat navodno sposoban menadžer, nema pristup jer je Chris kralj. Da je Erin ušao kao glavni prije godinu ili dvije, možda bi stvari danas bile drugačije.

 

S tehničke strane, osnovne odluke su pogrešne, od arhitekture do izvedbe i to se vidi na igri. Prekompleksno (suludo i nepotrebno) riješeni modeli, interakcije, fizika, scena, mreža itd. koje kao da je dizajnirao fakultetlija koji prvi put dolazi na neki projekt. To je ujedno i razlog odlaska preko 78 ljudi (LinkedIn mi ograničava pretragu ako ne pljunem dosta love) s visokih pozicija, mahom seniorskih tehničkih, umjetničkih i producentskih i direktorskih. Ljudi koji nešto znaju, a imaju izbora, puknu i odu. Oni koje nije briga sjede dok primaju plaću i zaboli ih. 

Dosta je više glupih opravdanja o alfi. Sve je alfa, ali zanimljivo je kako se ni Bengal carrier ni slijetanje na planete ne smije vidjeti. Zašto ne? Pa zato što ne postoje nego kao modeli za skriptiranje. Za apsolutno ništa što postoji nema razloga da nije dostupno, osim kad zaista ne postoji, nego kao model. Ionako je sve alfa i sve je jako bugovito.

 

Tehnički iskusnom oku ne može promaknuti kako fizika ne valja i zašto ne valja, kako mreža ne valja i zašto ne valja, kako modeli ne valjaju i.... Svi mi koji kužimo da ne valja i zašto ne valja, znamo kako je do toga došlo i koje je rješenje, koji su uzroci. Naravno, vjerojatno je da to znaju i mnogi u CIG-u, ali... situacija je takva da su u tko zna kojoj godini razvoja i da im je idući task sve raditi iznova, jer ništa ne valja, kao da nisu ništa radili pet godina. To je ogroman teret i psihički za moral i tehnički i financijski i marketinški. CIG bi morao javno reći da razvoj ide od nule, ali to bi ih pokopalo medijski, narušilo bi povjerenje pa moraju muljati.

 

Idealan tijek događaja bi bio da Chris Roberts i Sandi dobiju otkaze i da Chris ostane kao dizajner, a da netko (Erin) preuzme glavnu poziciju. Zatim da javno objave da sav razvoj rade ispočetka i da odrede uži scope projekta bez idiotskih ideja. Bilo bi malo ljutnje, ali manje štetno, nego da projekt bankrotira. Sve ostalo je samo produljivanje agonije na ogromnoj količini novca koje će loše završiti.

 

 

Sad sam siguran da ti je glavni izvor informiranja Derek Smart jer je to točno njegov stil obmana i sitnih izmišljotina.

 

 

1. Engine prerađuju ljudi koji su ga NAPISALI, neki od najvećih faca u gaming industriji današnjice. 

 

2. Sean Tracy (bivši US buisness director Cryteka) je u jednoj od linkanih emisija potvrdio da je prvi demo samostalno isprogramirao sam Roberts i da je jedini CEO za kojeg je ikada radio koji aktivno sudjeluje u programiranju (radi na fizikalnoj mreži brodova i planeta).

 

3. To što ti nešto smatraš "prekompleksnim" je točno razlog zašto je došlo do stagnacije u razvoju PC igara - nitko se ne trudi napraviti ništa novo, a ne trudi se jer je recikliranje stare tehnologije sigurnije, kraće i profitabilnije. Čitav smisao Star Citizena je pomicanje tih granica, upravo to je razlog zašto mu ljudi uporno daju lovu, jer žele tu "prekompleksnost". 

 

4. Kada pogledaš kamo su otišli ljudi koji su napustili CIG, puno toga ti postane jasnije. CIG ne nudi niti približno iste uvjete (jedan od bivših Crytekovaca je napisao da ima 25% manju plaću nego bilo gdje drugdje) kao Sony, Amazon, Blizzard i slične kompanije za koje sada ti ljudi rade, a čiji mjesečni prihodi su veći od zarade CIGa u 5 godina. Razlog zašto ipak imaju preko 320 zaposlenih i zašto i dalje neki od najvećih ljudi u industriji rade za njih je upravo prilika za isticanje, pomicanje granica i inovacije u tehnologiji. Npr. Christopher Bolte, senior software ingeneer u CIGu i nekadašnji R&D u Cryteku je napisao magistarski rad na temu "Server job sytems", temeljen djelomično na radu na Star Citizenu. Danas postoji jako malo razvojnih timova koji rade na toj razini problematike, čisto zato što gotovo nitko više ne djeluje na marginama poznate tehnologije u razvoju igara. I ponavljam - to nije ništa neobično za game developere. Veliki developeri u toku razvojnog ciklusa igre često zatvaraju čitave podružnice, a garantiram ti da gotovo nitko od tih ljudi koje stalkaš na Linkedinu nema više od 2-3 godine kontinuiranog zaposlenja u istoj firmi.

 

5. Scope je takav kakav je, igra je takva kakva je, nema više mijenjanja, pretumbacija i sl. Engine neće mijenjati jer je to sad njhov engine (imaju gotovo sve core developere Cryengina u firmi i toliko su ga modificirali da se sad zove Starengine i nema previše dodirnih točaka sa orginalom), SQ42 će izaći u obliku u kojem se sad radi, Alfu nadograđuju svakim novim mjesečnim buildom (uvode se komponente i power grid, cover sistem za FPS, sistem punjenja goriva, itd. već u sljedećem buildu). Sistem izrade contenta je vrlo funkcionalan (Sabre, relativno novog lovca, su od koncepta do leteće verzije napravili u mjesec dana s timom od 10ak ljudi). 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 15:11 (Pizvo).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...
Pizvo kaže...
Granzon kaže...
Pizvo kaže...

Vidim, ubili ste se od argumentacije......

...........................................................

 Informirajte se, nemojte pričati na pamet...

 

 

 Čovjek bi rekao da većina ljudi koja komentira ovdje ne prati ovo čudo već jedno 4-5 godina pa nemamo pojma o čemu pričamo?

Eto, prvi smo puta čuli za SC i onda samo bubamo protiv njega jer nam se ne sviđa lik i djelo CR-a

 

 

A kad spominješ argumentirane rasprave.......daj budi svjestan da nisi dao niti jedan jedini argument, niti jednu činjenicu, ma ni sliku, od onoga o čemu ti pričaš...to kao da je copy paste prijevod na hrv. od onih newslettera koji CIG rado dijeli svojim backerima a da ne pokaže niti jednu tu stvar koja navodno fenomenalno funkcionira .

 

 

 

Btw., u još ranijoj fazi razvoja SC-a ovdje je komentirao i kolega Deus koji radi u gamedev industriji i veoma je jasno izrazio probleme vezane uz ovaj projekt i što će se vrlo vjerojatno dogoditi.....a nažalost, čini se da je bio u pravu.

Ako ne vjeruješ, slobodno prolistaj prvih par desetaka stranica ove teme pa vidi sam tko, što i kada je rečeno.

 

A osobno ne mogu vjerovati kako netko može braniti ovaj projekt u ovakvom obliku kad ljudi očito zaboravljaju da je ovo trebao biti potpuno javni projekt sa 0% tajnosti i jasno prikazanim financijskim stanjem projekta.

Nek mi molim vas netko od vas koji "znate i razumijete" ovo čudo posta link di su objavljeni prihodi i rashodi koje je CIG napravio od kad je projekt počeo te koliko imaju novaca na računu. Koliko je i na što potrošeno...di su ti podatci i zašto nedostatak istih namjerno ignorirate?

Zašto vam to ne smeta? Zašto samo kao kakvi roboti prihvaćate PR sranja koja vam se dostavljaju a činjenica je da zapravo igra još i ne postoji.....što je najgore ona još uvijek nije ni u Alpha fazi

 

 

Star Citizen nije Kickstarter projekt od 17.11.2012., a backeri nemaju legalni status investitora, već "preorder customera". CIG kao privatna firma stoga nema nikakvu obavezu dijeljenja financijskih podataka.

 

I kako točno nije u alfa fazi? Alfa 2.0 je klasična alfa. 

 Alfa kojeg dijela igre točno? ili još bolje može to u nekom postotku, recimo Alfa 2.0 je reprezentativna za 5% igre? 10% igre? 50%?

 

Ovo što ti nazivaš alfom, nema veze sa alfa verzijom, ovo je čisto "kruha i igara" kako bi se smirilo ljude, pošto su godine prošle, a napretka gotovo da i nema.

 

I baš dobro da igra nije Kickstarter projekt više (iako mi je i taj koncept u pravilu bezvezan), ovako će barem ljudi dobiti lovu nazad kad krene malo žešći shitstorm.

 

 

Definicija alfe je "program koji je u razvoju i još ne posjeduje sve nužne funkcije, a služi internom testiranju osnovne funkcionalnosti". Da li Alfa 2.0 ima sve funkcije gotove igre? Nema. Da li je program u razvoju koji služi za testiranje i predstavlja core elemente završene igre? Da. Dakle Alfa je.

 

Trenutna Alfa je jedan dio Stanton sistema, koji će u ovom obliku biti dio Star Citizena i oko koje će malo po malo graditi cijelu igru. U njoj već sad postoje mnogi core sistemi poput višeslojne fizikalne mreže, multicrew brodova, EVA, flight modela, bazičnog AIa, FPSa o sl. 

 

Smisao Alfe nije izrada contenta nego dodavanje i dovršavanje funkcija, stress testing i popravak bugova. Pošto se radi o crowdfunded projektu, otvorena je za javnost, iako alfe u pravilu služe za in house testiranje. To bitno otežava i usporava R&D proces i nadogradnju jer jako puno resursa odlazi na održavanje buildova, ali je cijena koju plaćaju za nestrpljivu ekipu poput vas koja vrišti "scam" kad god ne vidi nešto novo, a ponekad i kad vidi...

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.4.2016 15:08 (Pizvo).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ako ova "alfa" sadrži sve core elemente igre, onda igra nebu baš nešto dobro. Kao što rekoh barem budu su jadni ljudi mogli povratit novce na ovom scamu od igre.

 
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...

Ako ova "alfa" sadrži sve core elemente igre, onda igra nebu baš nešto dobro. Kao što rekoh barem budu su jadni ljudi mogli povratit novce na ovom scamu od igre.

 

Većina ljudi je zadovoljna, kao i većina ljudi koja je probala na free flight eventima. Možda ovakva igra jednostavno nije za tebe, ali to ne znači da je scam. Prvo alfa, sad scam... Vidim da te malo zafrkavaju definicije pojmova.

16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

U potpunosti se slazem, ovaj projekt sa Enginom koji nije za ovaj tip igre, od kuce kojoj je SC jedina slamka spasa da nesto konkretno zarade i od CEOa koji je poznat po fantaziranju necega nerealnoga, i timom koji je spreman dignuti ljestvicu izrade igara ne znajuci ni napraviti ni ono klasicno sta se u igri trazi zadnjih 3 godine, sa novcima koji su ima dali obicni ljudi vjerujuci u drugi koncept same igre.

 

Be all you can be! Svaka ovcica ima potencijala za biti ono bolje,svaka ovcica se moze potruditi i biti janjetina na raznju!

 

'----

 

Ne ozbiljno. Igra  je hype train koja ce sama od sebe implodirati i ispast ce da svasta mos radit, al nista konkretno.

Moj PC  
6 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Neću se više niti truditi. Pizvo niti na o čemu priča niti što priča. Čak nema smisla ni tražiti neki middle ground. Nadam se samo da nije uložio više od 50 dolara. :)

 Najbolja varijanta svakako, počeo sam ga citirati i onda se sjetio: "Šta meni ovo treba u životu?" 

 

Dakle opet je došlo vrijeme da ponovimo gradivo na temu: 

 

Nego da ponovim pitanje, kojih ti iskustava imaš sa game developmentom osim backupanja SC????

 

 

potpis
16 godina
online
Star Citizen

Vidim da su tebe na ovom podforumu čekali ko ozebli sunce, Dado je bio pomalo usamljen u suprotnom taboru. Ipak, u svojoj relativnoj samoći, Dado je relativno racionalan i prihvaća i suprotno mišljenje, te mogućnost da stvari doista nisu toliko lijepe koliko ih prikazuju. Nije bio ni približno toliko zaluđen, ja ovako slijepo zaluđenu osobu u životu nisam vidio.

 

Dakle moguće da je večina nas koja ovdje piše iz straha, pesimistično, pogrešno i pod utjecajem nekih zagovornika katastrofe, te slično, pogrešno pristupa temi, ali ima daleko više realnosti u našim strahovima nego tvom zaluđenom optimizmu koji je na prvu mjerljiv sa religijom i fanatiznom.

 

Tvoji argumenti da je OK što je dio nas early backera prevaren i maltene izbačen iz igre, jer su kasnije sa drugim goalovima drugi ljudi nadglasali naše backanje je sulud, bez naših para ne bi ni bilo projekta kojega su buduće naivčine pretvorile u potencijalni MMO. Čak i da prihvatim činjenicu da su to sad 2 igre i da ću su time svladane sve prepreke, da će svak dobit što je htio, ostaje činjenica da smo prevareni jer ne dobijamo 70 sati kampanje kako je najavljeno, već samo prologue, a dalje ćemo morati kupovati nove epizode nečega što smo još tamo 2011./2012. platili. Ponuđeni refund ne opravdava krađu koja se desila, uostalom niti mi je ponuđen, niti mi je odobren ili sam nešto gadno profulao.

 

U biti svaki tvoj argument je jednako sulud i moram priznat da se zbirno cijela DayZ tema može posramiti tvojih argumenata i načina na koji ovo braniš. Argumenti su dobro poznati, uvijek postoji opravdanje za kašnjenje, naravno, koliko god suludi bili, dokle god postoje naivci koji su ih spremni progutat i fanatično širit okolo.

 

"Igra je u razvoju 5 godina? Nije istina, nakon 3 su kompletno preuredili engine do razine da je to sad sasvim novi engine i tek tada doista počlinje razvoj ove igre" - jbt ovo je maltene copy paste istog opravdanja sa DayZ teme. Ima li netko ovdje ko čita obje i može povuć iste paralele?

 

Mi smo pod utjecajem Dereka? Ja sam sve više uvjeren da ste vi novi proizvod Kickstarter kampanja, koji ste zbo želje za savršenom igrom spremni braniti krvlju svaki poluproizvod za koji ste iskipali pare, vrijeme i baš u njemu vidite sveti gral, gamerski san o savršenom naslovu.

 

Imam osjećaj da će se o ovome za koju godinu pisat doktorske dizertacije i raspravljat na konvencijama psihologa i psihijatara, zanima me samo koji naziv bi bio prikladan? Moguće će star citizen biti poznat baš po tome, kad već ne po uspješnosti u gaming industriji.

Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
HAL kaže...

Ako ova "alfa" sadrži sve core elemente igre, onda igra nebu baš nešto dobro. Kao što rekoh barem budu su jadni ljudi mogli povratit novce na ovom scamu od igre.

 

Većina ljudi je zadovoljna, kao i većina ljudi koja je probala na free flight eventima. Možda ovakva igra jednostavno nije za tebe, ali to ne znači da je scam. Prvo alfa, sad scam... Vidim da te malo zafrkavaju definicije pojmova.

Pa čuj s obzirom na to da od igre nema ni i, a nikome nije jasno kaj bu uopće izašlo i u kojem obliku, a još manje kada, onda je ovo scam. A i o alfi je puno rečeno, samo kaj si ti ili žestok fanboy ili imaš opak buyers remorse.

 

Uživaj u kupovanju brodića, kako bi hranio CR-ov bolestan ego.

16 godina
offline
Re: Star Citizen
OMG
Sreća je put, a ne odredište.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Star Citizen

Obožavam ovu temu :D :D  Ekipa, zakon ste :D 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
Moj PC  
7 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice