Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 861.515
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Komp pod "Moj PC" je kupljen početkom 2014. kako bi mogao igrati ovu igru.

 

Evo, još malo sredina 2016., igre nigdje a PC će se morati opako nadograditi

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Sum_of_all_fears kaže...

Komp pod "Moj PC" je kupljen početkom 2014. kako bi mogao igrati ovu igru.

 

Evo, još malo sredina 2016., igre nigdje a PC će se morati opako nadograditi

 Već od 2014. se treba opako nadograditi. :D 

 

Ali ne žuri, prije 2020. ne moraš ni misliti o kupovini za SC.

16 godina
online
Star Citizen

Ja sam baš naprotiv htio napisat da ako će se ravnat sa kupovinom komponenti sa time kad će SC izać, večina bu do tada krepala i neće imat uopće funkcionalno računalo, pa možda po potrebi nadograđivat neovisno o SCu

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Star Citizen
mislav_01 kaže...

Ne znam da li ste procitali ali izasao je novi hit piece od dereksmarta:

 

http://www.dereksmart.org/2016/04/star-citizen-the-ele/

 

https://www.glassdoor.co.uk/Reviews/Employee-Review-Cloud-Imperium-Games-RVW10258385.htm

 

 

 

BTW osjecam u sebi sve vecu mrznju prema CRu i ovom projektu i neopisivu potrebu da pocnem pljuvat po svemu. Al još malo drzim nadu. Još malo. 

 Đisis; a je se Derek opet napisao :D  A kolko god lik bio iritantan i koliko god bi ga zakucao u glavu 10x rađe nego Chrisa, dosta toga u tim njegovim baljezganjima mi drži vodu... i to me užasno iritira; da takav lik na kraju ispada u pravu... 

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
11 godina
offline
Re: Star Citizen

Baš tak i ja razmišljam! :)

 

Ono, donedavno je Derek Smart sam bio predmet sprdnje, a sad se iživljava na Robertsu i kaj je najgore ide mu. Iskustva barem u net prepucavanju ima i to preko 2 dekade :D

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.4.2016 20:00 (Moloch).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Derek baš i nema po čemu pljuvat, nek prvo pogleda svoje 'igre' LOL..  uopće nije subjektivan ni narcističan, neeeeeee....  

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga.

 Veze ima njegova zavist i ljubomora prema projektu - eto. 

 Kad usporediš SC Alphu i njegove igre koje su na nesreću gotove vidiš i zašto ;) 

Lijep pozdrav ;)
16 godina
online
Star Citizen

Jednog dana ćemo slično pisat i o CR, tužno, ali vjerojatno istinito.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga.

 Veze ima njegova zavist i ljubomora prema projektu - eto. 

 Kad usporediš SC Alphu i njegove igre koje su na nesreću gotove vidiš i zašto ;) 

 S ovim se u potpunosti slažem. Znam ja da je čovjek u ovom poslu jako dugo vremena, ima puno iskustva i naravno da ima pravo na svoje mišljenje, ali ako se i potpuno zanemari njegova aktivnost vezana za Star Citizen, njegova igra Line of Defense stvarno katastrofalno izgleda.

 

Plus što način na koji prezentira svoje mišljenje djeluje stvarno djetinjasto.

Mislim, ako raspolažeš činjenicama i imaš izvore nisu ti potrebne neduhovite fotošopirane fotografije i gifovi, samo djeluje neozbiljno. 

I eto, reče da će Disco Lando idući dobiti nogu, ja tvrdim da neće. I što ako bude u krivu? Ništa, idemo dalje.

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.4.2016 10:45 (Khevtuul).
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim.

2. Derek ne "posta glupe gifove", nego je pisao o stvarima vrlo jasno i ozbiljno. 

3. Sve o čemu je Derek pompozno pisao, ja sam spominjao ovdje i puno prije Derekovog bloga.

4. Ono što Derek piše, redom se ostvaruje, kako sam i ja nažalost, predvidio.

5. Mržnja ili ljubav Dereka nema puno s ovim. Tip je egotriper kao i Chris Roberts, ali to ne mijenja činjenično stanje.

Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Star Citizen

Star Citizen će izaći kad postanemo stvarni Star Citizeni. Tamo oko 2678-e.

 

Ovo je 5 dimenzija iznad fail-a. Transcedentalni fail   

Samomrzeći hrvat
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim.

2. Derek ne "posta glupe gifove", nego je pisao o stvarima vrlo jasno i ozbiljno. 

3. Sve o čemu je Derek pompozno pisao, ja sam spominjao ovdje i puno prije Derekovog bloga.

4. Ono što Derek piše, redom se ostvaruje, kako sam i ja nažalost, predvidio.

5. Mržnja ili ljubav Dereka nema puno s ovim. Tip je egotriper kao i Chris Roberts, ali to ne mijenja činjenično stanje.

 1. Kako ne? Na kraju se sve svodi na kvalitet gotovog proizvoda. Mene kao kupca jedino to zanima, svi događaji iza kulisa na kraju postaju nebitni. Ispada da čovjek žudi za pozornošću. Naravno, to ne znači da to što on predviđa se neće dogoditi, ali ga je svakako teže ozbiljno shvatiti.

 

 2.Doslovno u članku linkanom iznad: http://www.dereksmart.org/2016/04/star-citizen-the-ele/ gifovi i slično. Osim toga, nazivanje ljudi netalentiranim i debelim, token black guy i slično mi ne zvuči baš ozbiljno i profesionalno.

 

4. I ćorava koka zrno ubode, evo što gosp. Derek nije pogodio https://www.reddit.com/r/DerekSmart/comments/3rs5vq/compiling_a_list_of_predictions_and_allegations/

 

5. Potpuno se slažem s drugom rečenicom. Ne bih doduše rekao da je mržnja, više kompleksi.

 

Dodatak:

 

Glassdoor je skinuo članak linkan gore (Smart tweet), na što Smart odgovara: http://imgur.com/a/zjCxP

 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.4.2016 12:16 (Khevtuul).
11 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim.

 

Kako nema? I on i Roberts su svojedobno trčali za "igrom života". No dok je Smart odustao od potjere za svojim Moby Dickom -  mogućnost trošenja para, resursa i vremena bez klasičnih ograničenja financijaša dopustila je Robertsovom Egu (s velikim e) da se razbukta na štetu svih i sad smo tu gdje smo. Smart direktno i indirektno koristi iskustva iz svojih što developerskih, a što PR debakla za analizu trenutnog stanja SCa, tako da je itekako relevantno što je radio/radi... "takes one to know one"

 

Entry Point kaže...

Star Citizen će izaći kad postanemo stvarni Star Citizeni. Tamo oko 2678-e.

 

Ovo je 5 dimenzija iznad fail-a. Transcedentalni fail   

 

Ja sam mišljenja da će SC izaći, ali itekako srezanog sadržaja, dubine i kompleksnosti. Ako nakon toga i dalje bude dobivao vreće para za usavršavanje svog "sna", nastaviti će u istom tonu. :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 21.4.2016 12:14 (Moloch).
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Khevtuul kaže...
Tonči kaže...

1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim.

2. Derek ne "posta glupe gifove", nego je pisao o stvarima vrlo jasno i ozbiljno. 

3. Sve o čemu je Derek pompozno pisao, ja sam spominjao ovdje i puno prije Derekovog bloga.

4. Ono što Derek piše, redom se ostvaruje, kako sam i ja nažalost, predvidio.

5. Mržnja ili ljubav Dereka nema puno s ovim. Tip je egotriper kao i Chris Roberts, ali to ne mijenja činjenično stanje.

 1. Kako ne? Na kraju se sve svodi na kvalitet gotovog proizvoda. Mene kao kupca jedino to zanima, svi događaji iza kulisa na kraju postaju nebitni. Ispada da čovjek žudi za pozornošću. Naravno, to ne znači da to što on predviđa se neće dogoditi, ali ga je svakako teže ozbiljno shvatiti.

 

 2.Doslovno u članku linkanom iznad: http://www.dereksmart.org/2016/04/star-citizen-the-ele/ gifovi i slično. Osim toga, nazivanje ljudi netalentiranim i debelim, token black guy i slično mi ne zvuči baš ozbiljno i profesionalno.

 

4. I ćorava koka zrno ubode, evo što gosp. Derek nije pogodio https://www.reddit.com/r/DerekSmart/comments/3rs5vq/compiling_a_list_of_predictions_and_allegations/

 

5. Potpuno se slažem s drugom rečenicom. Ne bih doduše rekao da je mržnja, više kompleksi.

 

Dodatak:

 

Glassdoor je skinuo članak linkan gore (Smart tweet), na što Smart odgovara: http://imgur.com/a/zjCxP

 

 

 1. Derekov proizvod ne utječe apsolutno nikako na "kvalitetu" Star Citizena

2. Kako rekoh, to je nebitno. Sprdanje s CIG-om je dio priče. A to da ne zvuči profesionalno su floskule: evo, ja kao profesionalac u industriji kažem da njihovi inženjeri izgledaju nesposobni, da je stanje projekta smeće, da u hrpi godina dosad nisu napravili ništa, da su im opravdanja prozirna za bilo koga tko zna materiju, da su im bugovi itekako deskriptivni nekome tko zna materiju, jer jasno pokazuju da im ne rade dobro ili ne rade uopće osnovne stvari. Projekt je trenutno u stanju kao da ga 5 godina proizvodi hrpa fakultetlija koji blage veze o ničemu nemaju, a ne firma sa 110+ milijuna dolara budžeta. To jasno pokazuje zašto im odlaze dobri ljudi, zašto im odlazi hrpa seniora.

4. Apsolutno je nebitno što je ili nije pogodio s neke liste. Pogodio je da: projekt ništa neće imati ni dan danas, Star Marine nikad neće izaći, da će x i y ljudi izaći iz firme, da će u prodaju ići stvari koje su navodno bile ekskluzivne, da troše novac backera na gluposti, a gotovo je sigurno sada da je "pogodio" da ni SQ42 neće izaći ove godine. Nažalost, bojim se da SC neće nikad izaći, ali o tom potom.

Ja sam odavno rekao Dadi da ne samo da neće izaći Star Marine, nego da PU tj. SC kao obećan neće izaći ove godine. Navrati li u Split, idemo na dobru papicu, na moj ili njegov račun; kamo sreće da bude na moj, ali bojim se da će bit obratno. :)

 

Glassdoor je rekla-kazala, uvijek bio i uvijek će biti, a reviewovi se mogu skinuti, iako - realno, češće su istina, nego nisu.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Inače, da se podsjetimo:

 

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/star-citizen/167169.aspx?page=66&jumpto=4575758&sort=asc&view=flat

Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže..

 Ajmo mi jednu okladu: kad misliš da će izaći SC? Do kraja kojeg mjeseca i koje godine?

 OK, pošteno :)

 Ko izgubi plaća ćevape i pive koliko se može popit uz te ćevape ;)))

 

 Ja govorim da će SC u verziji 1.0 (dakle ne više Beta) izaći prije kraja iduće godine! :)

 

 U svakom slućaju ćemo se dobro najest, napit i malo polemizirat :P

 http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/star-citizen/167169.aspx?page=75&jumpto=4714011&sort=asc&view=flat

Berko kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Evo i službenog thread-a na forumu koji svima 'zabrinutima' može poslužiti kao izvor informacija i sredstvo za smirenje ;) 

 " I will say that we are talking about a delay of weeks and not months/years/decades."

Tko bude ovaj put štopal vrijeme? :) 

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/star-citizen/167169.aspx?page=62&jumpto=4556110&sort=asc&view=flat

Tonči kaže...
Dado_ZG78 kaže...
Tonči kaže...

Izdali su igru? 

 

 Srećom pa za 10tak dana dolaze FPS i social modul koji će objediniti hangare igrača kao i simulacije letenja i FPS/zero-G borbe iz sim poda u hangaru.

 

 Exciting times...  

 

Inače, kladim se da neće ništa izaći ni za 15 dana. Ali neka griješim...

i tako dalje...

Moj PC  
1 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ma Tonči more ćevose i pivce ili kod tebe ili u ZGu, tko prije dođe u koji grad, naravno još uvijek se nadam da će SC komercijalna verzija 1.0 (ili bar Squadron 42 SP kampanja) biti vani do kraja godine - nada umire posljednja ;)))

 

Ali ozbiljno, već mjesecima ne pratim baš razvoj SC-a, nakon 3 godine što sam intenzivno pratio (od kraja 2012 kad je bila inicijalna kampanja do kraja 2015) nastupio mi je neki zamor i sad samo čekam konačni rezultat i popratim koji novi patch i monthly report.

 

Novce koje sam uložio u projekt sam 'zaboravio' jer sam ih svjesno uložio u riskantnu stvar, a uz to kroz 3 godine sam dobrano vremena potrošio na CIG web i ostale sadržaje pa ne žalim za tim čak ni ako od svega ne bude ništa. 

(doduše volio bih jednog dana dobiti svoj collector's box SC-a makar ko uspomenu na nešto što je trebalo biti...)

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ja se nadam da će Roberts dobiti otkaz skupa sa Sandi pa da Erin završi igru. :)

11 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ja se nadam da će Roberts dobiti otkaz skupa sa Sandi pa da Erin završi igru. :)

 true dat 😃

17 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Ja se nadam da će Roberts dobiti otkaz skupa sa Sandi pa da Erin završi igru. :)

 Pa, to nije nemoguća situacija; kad im lova od backera iscuri, morat će tražiti druge načine financiranja (ako već i nisu), a to onda često povlači za sobom i neke uvijete, a nerijetko i neke nove ljude u upravnom krugu. A ako takav netko zaključi da je problem projekta managment, onda će se managment mijenjat, jer to više nebude Robertsov privatni projekt, nego investicija raznih investitora (osim samih igrača), koji žele povrat svoje investicije pod svaku cijenu.

http://dejankober.com/, http://dd3d.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ovog Tončija bi trebalo zvati doslovno čovjek strawman; već dugo nisam vidio lika da može doslovno odgovarati na argumente drugih ljudi sa "argumentima" koji nemaju veze sa incijalnom raspravom, ali sada je došao na sasvim novu razinu, sam na svoje "činjenice" odgovara sa krivim argumentima. Smijurija.

 

"1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim."

 

Prvo veliš nešto ovako, frajer je radio žanrovski slične igre, dakle on ima neki meritum raspravljati o SC-u, jer bez obzira kakav debil bio i kakve proizvode je nakraju krajeva isporučio.

 

Onda sam sebe pokakiš sa još jednom inteligentnom:

 

" 1. Derekov proizvod ne utječe apsolutno nikako na "kvalitetu" Star Citizena"

 

Ovo je činjenica, ali je rasprava krenula od sljedećeg:

 

"Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga."

 

Dakle lik piše o SC-u, koji je fail sam po sebi sa aspekta nekog fail developera.

 

Daj malo promisli prije nego kreneš nekaj pisati, ipadaš puno bedastiji, nego što to vjerojatno jesi.

 
3 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...

Ovog Tončija bi trebalo zvati doslovno čovjek strawman; već dugo nisam vidio lika da može doslovno odgovarati na argumente drugih ljudi sa "argumentima" koji nemaju veze sa incijalnom raspravom, ali sada je došao na sasvim novu razinu, sam na svoje "činjenice" odgovara sa krivim argumentima. Smijurija.

 

"1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim."

 

Prvo veliš nešto ovako, frajer je radio žanrovski slične igre, dakle on ima neki meritum raspravljati o SC-u, jer bez obzira kakav debil bio i kakve proizvode je nakraju krajeva isporučio.

 

Onda sam sebe pokakiš sa još jednom inteligentnom:

 

" 1. Derekov proizvod ne utječe apsolutno nikako na "kvalitetu" Star Citizena"

 

Ovo je činjenica, ali je rasprava krenula od sljedećeg:

 

"Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga."

 

Dakle lik piše o SC-u, koji je fail sam po sebi sa aspekta nekog fail developera.

 

Daj malo promisli prije nego kreneš nekaj pisati, ipadaš puno bedastiji, nego što to vjerojatno jesi.

 Mislim da si zbunjen pa dopusti da ti pomognem:

1. Kvaliteta Derekovih igara nema baš ništa s pravom Dereka da raspravlja o Star Citizenu.

2. Derekove igre zaista ne utječu na to kakav je Star Citizen.

3. Ako je Derekova igra fail (jer je jednostavno loša) to mu ne oduzima pravo da kritizira Star Citizen.

 

Meni je posve jasno da ljudi koji su uložili novac u Star Citizen imaju problem prihvatiti situaciju. Također, jasno mi je i da se ljudi boje da će Derekovo pisanje nekako upropastiti Star Citizen. Sve su to normalne paranoje; prva nastaje kad se čovjek osjeća nelagodno zbog gubitka novca (još je strašnije ako se radi o velikim iznosima, par stotina eura je za ovdašnje prilike već problem, a kamoli tisuće). Recimo, ja se tako osjećam zbog 50 eura bačenih na Dark Souls 3. Baš me boli...

 

Drugi problem je pomalo iracionalan, iako normalan. Naime, realno Star Citizen prikupljanje novca dalje temelji na ugledu projekta, a kako su već vjerojatno potrošili jako puno novca, postoji zaista mogućnost da im se daljnja prodaja virtualnih brodova uspori, što bi moglo ugroziti projekt ako je istina da su potrošili veliki dio; CIG sada troši najmanje 5 milijuna dolara mjesečno, a to je ozbiljan novac.

Iracionalan je jer ipak, tvrtku sa 110+ milijuna i 300 ljudi ne bi trebalo ugroziti ništa što piše neko laprdalo na svom blogu.

 

Nažalost, strah i sumnja da je Derek u pravu, ozbiljno nagriza živce. Star Citizen je trenutno u ovakvom stanju:

- otkazan je FPS modul

- obustavljen je rad na PU-u elementima

- sav rad je prebačen na SQ42 koji ne pokazuju nikome, što stvara sumnju da projekt neće biti ove godine

- još uvijek nisu pokazali ništa bitno

- bugovi s fizikom su katastrofalni, imaju ozbiljnih problema s izračunima, sinkronizacijom...

- damage model ne postoji i bugovit je

- mrežni problemi su ogromni, SC je zapeo na 16-24 igrača i CIG očajnički iznova piše mrežni sustav po tko zna koji put

- osim fizike i mreže, CIG ima problema i s timom: imaju hrpu oglasa jer su im otišli važni ljudi

- Roberts se razbacuje novce: $5000 na stol, $20000 na capuccino mašinu, $25000+ na jedna vrata

- MOCAP im ne valja, imaju problema

- modeli likova su im zastarjeli u odnosu na igre izašle 2015. i 2016.

- bacili su novac na preskupe glumce, a u igri će ih zamijeniti modelima, k tome i lošim; takve likove je mogao glumiti bilo tko

...

 

Ja se nadam da će nekako sve ovo ispasti prošlost, loša priča i da ćemo za Božić igrati SQ42 u engineu koji radi i koji nitko nije vidio, kao i da ćemo ovog ljeta zaigrati "slijetanje na planete" koje navodno postoji, ali ne žele razmaziti igrače i sve im odmah pokazati. Ipak sam i ja platio $35 dolara za igru.

17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ja se inače 100% slažem s tobom, ali velim baš voliš bacat strawmane. 

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Star Citizen

Stvar je u tome da nije on jedini koji piše o tome i na taj način, na ovom forumu si samo daje najviše truda argumentirat svoje teze. Meni je recimo to teško, ja to ne mogu, ne zato kaj ne bih bio sposoban to napisat, već čisto jer polako odustajem od takvih pokušaja. Recimo, jeste nekad probali popričat sa Jehovinim svjedokom kaj vam pozvoni na vrata i pokušat mu objasnit rupe u njegovim uvjerenjima? To je nemoguće, ne zato što ne postoje, već zato što se drže suludih argumenata koji nisu istiniti, nemaju nikakvu pozadinu, a drže ih se poput aksioma i uvjereni su da samo zato što ih izgovaraju naglas opet i opet da ih to nekako čini istinitim. I to ovdje piše čovjek (ja) koji inače vjeruje u Boga i ne smatra to lošom bajkom iz nekog drugog vremena.

 

Dakle jednako takav doživljaj imaš kad na ovom (i nekoliko sličnih foruma) kreneš pisat nešto kontra SC ili CR, pa se pozivaju na konstantne update na stranicama koje oni održavaju i gdje kažu da rade na nečemu i da će to u ovom ili onom obliku biti gotovo i učinjeno u određenom vremenoskom roku. Usprkos svim problemima koje su imali i koje i dalje imaju, usprkos činjenici da su do sada samo kršili obečanja, da realnih pomaka nema već godinama iako, moram priznat sad bugove možemo iskušat u više igrača, iako je fizika grozna i pojavljuju se sve veči problemi, umjesto da ih je barem dio riješen, oni i dalje to uzimaju zdravo za gotovo i spremni su ruku u vatru stavit za cijeli projekt.

 

Ljudi poput Dereka su dno dna, ali vas više ljuti kaj takvi ljudi pišu istinu o ovom projektu i realan osvrt na trenutno stanje, te vjerojatno buduće stanje, nego što vam CR i ovaj projekt godinama već mažu oči, prodaju muda pod bubrege, nemaju pomaka osim modela velikog broda i malo više igrača na mapi, iako to nije podiglo igrivost, hrpa novih bugova i problema, hrpa promjena poput razvdajanja igre na dvije, te single player kojeg smo svi backali inicijalno odjednom ima još epizoda koje treba kupovat, al kao sretni smo kaj nam barem prvu daju....

 

Ne, vi niste ljuti na to, vi ste ljuti na sve kaj pišu protiv takvih ideja, sve koji se drznu bilo kakvu kritiku uputit projektu, CRu ili bilo čemu vezanom za stanje ovoga.

 

tonči samo još uvijek ima živaca biti pristojan prema vama i iznova vam još jednom iznosit argumente koji potkrijepljuju njegovu tezu, a kao nagradu ga se maltene proziva da aljezga gluposti i navode setvrdnje sa web stranice projekta o nekim uspjesima i pomacima, iako se oni do sada nisu vidjeli u alfi.

Poruka je uređivana zadnji put pet 22.4.2016 0:01 (Rhodin).
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Nije strawman, jer je Dado napisao:

Dado_ZG78 kaže...

Derek baš i nema po čemu pljuvat, nek prvo pogleda svoje 'igre' LOL..  uopće nije subjektivan ni narcističan, neeeeeee....  

 

 Ja sam mu odgovorio da Derekove igre nemaju veze sa SC-om i da nema razloga ne pljuvati po SC.

 

Derek nije "najgori" ili "grozan" - napisao je kritiku u blogu, ugasili su mu račun s optužbom da ima druge motive (što je čak i nebitno). Derekova reakcija je možda pretjerana upornost, ali jebiga, zainatio se.

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Evo i malog mining broda - jako dobro :) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...
HAL kaže...

Ovog Tončija bi trebalo zvati doslovno čovjek strawman; već dugo nisam vidio lika da može doslovno odgovarati na argumente drugih ljudi sa "argumentima" koji nemaju veze sa incijalnom raspravom, ali sada je došao na sasvim novu razinu, sam na svoje "činjenice" odgovara sa krivim argumentima. Smijurija.

 

"1. To kakve igre Derek radi ili ne radi nema apsolutno ništa s ovim."

 

Prvo veliš nešto ovako, frajer je radio žanrovski slične igre, dakle on ima neki meritum raspravljati o SC-u, jer bez obzira kakav debil bio i kakve proizvode je nakraju krajeva isporučio.

 

Onda sam sebe pokakiš sa još jednom inteligentnom:

 

" 1. Derekov proizvod ne utječe apsolutno nikako na "kvalitetu" Star Citizena"

 

Ovo je činjenica, ali je rasprava krenula od sljedećeg:

 

"Kakve veze imaju njegove igre s time o čemu on piše? Baš nikakve. Činjenica da je SC već petu godinu epic fail, nije Derekov problem ni zasluga."

 

Dakle lik piše o SC-u, koji je fail sam po sebi sa aspekta nekog fail developera.

 

Daj malo promisli prije nego kreneš nekaj pisati, ipadaš puno bedastiji, nego što to vjerojatno jesi.

 Mislim da si zbunjen pa dopusti da ti pomognem:

1. Kvaliteta Derekovih igara nema baš ništa s pravom Dereka da raspravlja o Star Citizenu.

2. Derekove igre zaista ne utječu na to kakav je Star Citizen.

3. Ako je Derekova igra fail (jer je jednostavno loša) to mu ne oduzima pravo da kritizira Star Citizen.

 

Meni je posve jasno da ljudi koji su uložili novac u Star Citizen imaju problem prihvatiti situaciju. Također, jasno mi je i da se ljudi boje da će Derekovo pisanje nekako upropastiti Star Citizen. Sve su to normalne paranoje; prva nastaje kad se čovjek osjeća nelagodno zbog gubitka novca (još je strašnije ako se radi o velikim iznosima, par stotina eura je za ovdašnje prilike već problem, a kamoli tisuće). Recimo, ja se tako osjećam zbog 50 eura bačenih na Dark Souls 3. Baš me boli...

 

Drugi problem je pomalo iracionalan, iako normalan. Naime, realno Star Citizen prikupljanje novca dalje temelji na ugledu projekta, a kako su već vjerojatno potrošili jako puno novca, postoji zaista mogućnost da im se daljnja prodaja virtualnih brodova uspori, što bi moglo ugroziti projekt ako je istina da su potrošili veliki dio; CIG sada troši najmanje 5 milijuna dolara mjesečno, a to je ozbiljan novac.

Iracionalan je jer ipak, tvrtku sa 110+ milijuna i 300 ljudi ne bi trebalo ugroziti ništa što piše neko laprdalo na svom blogu.

 

Nažalost, strah i sumnja da je Derek u pravu, ozbiljno nagriza živce. Star Citizen je trenutno u ovakvom stanju:

- otkazan je FPS modul

- obustavljen je rad na PU-u elementima

- sav rad je prebačen na SQ42 koji ne pokazuju nikome, što stvara sumnju da projekt neće biti ove godine

- još uvijek nisu pokazali ništa bitno

- bugovi s fizikom su katastrofalni, imaju ozbiljnih problema s izračunima, sinkronizacijom...

- damage model ne postoji i bugovit je

- mrežni problemi su ogromni, SC je zapeo na 16-24 igrača i CIG očajnički iznova piše mrežni sustav po tko zna koji put

- osim fizike i mreže, CIG ima problema i s timom: imaju hrpu oglasa jer su im otišli važni ljudi

- Roberts se razbacuje novce: $5000 na stol, $20000 na capuccino mašinu, $25000+ na jedna vrata

- MOCAP im ne valja, imaju problema

- modeli likova su im zastarjeli u odnosu na igre izašle 2015. i 2016.

- bacili su novac na preskupe glumce, a u igri će ih zamijeniti modelima, k tome i lošim; takve likove je mogao glumiti bilo tko

...

 

Ja se nadam da će nekako sve ovo ispasti prošlost, loša priča i da ćemo za Božić igrati SQ42 u engineu koji radi i koji nitko nije vidio, kao i da ćemo ovog ljeta zaigrati "slijetanje na planete" koje navodno postoji, ali ne žele razmaziti igrače i sve im odmah pokazati. Ipak sam i ja platio $35 dolara za igru.

 

 

Ispričavam se na upadu, već neko vrijeme lurkam po forumu, a i jako detaljno pratim razvoj igre godinama. Nisam ju kupio niti igrao, interes mi je ponajprije znatiželjan, tako da smatram da sam dovoljno neutralan i morao sam reagirati na neke od ovih natuknica:

 

1. "Otkazan FPS modul" - ovo je pogrešno. Čitav smisao modularnog razvoja igre je dvojak. Prvi element je test-bed za osnovne sustave, ponašanje igre u stvarnim uvjetima, testiranje mreže itd. Drugi element je činjenica da se radi o crowdfundingu i da je potrebno ulagačima dati igrivi sadržaj što ranije. Star Marine je zamišljen kao FPS verzija Arena Commandera, ali su se u međuvremenu dogodile tri stvari - Illfonic je zaribao i dobio nogu, CIG tim je morao napraviti čitav overhaul animacija, od samih osnova, što je potrajalo, a "baby PU", osnovna alfa Star Citizena je u međuvremenu bila pred dovršetkom. Stoga su, umjesto da troše dragocjene sate razvoja, prebacili sve postojeće resurse FPSa u samu Alfu. Time su ostvarena oba cilja početne zamisli modularnog razvoja (test-bed i igrivost) i ne postoji potreba za posebnim FPS modulom u ovoj fazi. Modul će i dalje biti core element Star Citizena 1.0, samo ne odmah jer postoje puno bitnije stvari. 

 

2. "Obustavljen rad na PU" - ovo je nevjerojatno pogrešno. Alfa 2.2 je uvela prve komponente, a do 2.4 se planira većina component systema (dakle brodovi više nisu render trupa i potisnici već složeni sustav međuovisnih komponenti), prva perzistentnost, prijevoz tereta i još štošta. Uz to, nedavno su demonstrirali napredak u proceduralnoj generaciji planeta. Pozadinski, ogroman tim trenutno radi na optimizaciji servera, novom inovativnom server-peer-to-peer sistemu komunikacije, te su najavili povećanje dezigniranih jezgri servera. 

 

3. Iz SQ42 smo u zadnjih 6 mjeseci dobili hrpetinu sadržaja s motion capturea, uključujući in-game snimke, čitav uvodni dio prve misije itd. Obzirom da se radi o velikoj single-player AAA kampanji, NARAVNO da ju neće spoilat, već su i zbog objavljenog sadržaja dobili negativne reakcije. 

 

4. "Bugovi su katastrofalni, problemi s izračunom" - Naravno da su bugovi katastrofalni. Svaka alfa nevjerojatno kompleksne igre je polu-neigriva. Činjenica da se čudiš tome samo govori da znaš manje o razvoju igara nego tvrdiš. Ono što fascinira kod SCa je brzina rješavanja tih bugova. Alfa 2.0 je izbacivala svakih par minuta i padala na 3 FPSa, a pola brodova je bilo izvan letnog stanja. Danas ekipa igra satima na 30-60. Važan faktor vezan uz bugove je upravo i to što igru razvijaju doslovno dok ju ljudi igraju. Jedna od posljedica toga su placeholder modeli i sustavi za koje developeri jako dobro znaju da ne funkcioniraju dobro i ZAŠTO ne funkcioniraju dobro, ali ne žele trošiti vrijeme na ispravljanje nečega što i tako ide u smeće čim puni sustav bude dovršen. Dobri primjeri za to su damage model brodova i prva verzija EVA, koji su samo placeholderi.

 

5. "Mrežni problemi su ogromni" - Jesu, zato se na njima i radi već jako dugo i jako intenzivno. Postoji jedan osnovni sustav kojeg su zamislili, ali zbog kojeg su prvo trebali riješiti intrizične (i mnogima poznate) probleme samog CryEnginea, a onda i smisliti sustav koji će omogućiti igri čiji jedan brod srednje veličine ima 500.000 poligona da zapravo funkcionira online. I zapravo su bliže rješenju nego što misliš, a o tome kasnije u linkovima.

 

6. "Odlazak ljudi" - ovo je jedan od tipičnih argumenata za koje se obično lijepe ljudi koji ne znaju puno o game developementu. Odlasci su u toj branši KONSTANTA. Čak i do 30% ljudi koji su započeli projekt ne ostane u njemu, od čega većina niti u dotičnoj firmi i to kad gledamo etablirane kuće sa stalnim zapsolenicima. Odlaze zbog gašenja radnih mjesta napretkom razvoja, boljih ponuda ili jednostavno činjenice da nisu kompatibilni s drugim zaposlenicima. Nemoguće je da se u ekipi sa njih 100+ na dinamičnom projektu svi slažu i svi budu sretni. Odlasci iz CIGa su normalni, pogotovo kad se uzmu u obzir dosta slobodni ugovori i nešto niže plaće nego kod veće konkurencije. Lisa Ohanian npr. je otišla zbog nemoralne ponude iz Sony Santa Monica, gdje sada radi. Nitko valjda ne misli da jedan CIG koji ovisi o lovi zaljubljenika u simulacije može pružiti iste uvjete kao fuckin' Sony.

 

Uz to, treba vidjeti i da su razvikani odlasci iz CIGa zapravo oni poprilično periferne ekipe, izuzev možda dvojce ili trojce. Paul Forgy je bio 3D modeler, kakvih trenutno imaju oko 30. James Pugh je bio community manager, ono što je sad Disco Lando (dakle posve sporedan tip). Alyssa Delhotal je bila "asistent marketinške produkcije". Moš mislit... S druge strane, core ekipa developera je ista, da ne spominjemo ekipu iz Cryteka, od kojih nitko nije otišao otkad su došli 2014-2105.

 

Sad će još netko argumentirati da Destiny odlazi kvragu i nikad neće vidjeti svjetlo dana zbog ovoga: http://screenrant.com/destiny-bungie-ceo-harold-ryan/

 

7. "Roberts razbacuje novce" - ove šeme s kafe aparatima i stolovima nikada nisu potvrđene. Previše Dereka Smarta, premalo logike...

 

8. "MOCAP im ne valja" - osim što su ga radili u najboljem MOCAP studio na svijetu (Imaginarium Andy Serkisa), korišteći najnovije alate i vrlo iskusne ljude i suradnike (MOCAP su im odradili Cubic Motion iz UK, koji su radili na Call Of Duty, Battlefield 4, Batman: Arkham Knight itd.). Zbilja ne znam otkud izvlačiš ovakve izjave. Evo linkovlja:

 

 

 

9. "Lova za glumce" - hollywoodski glumci su bili streach goal za 5 ili 6 milijuna dolara, tako da bi se malo prevario oko tog troška, pogotovo jer su barem dvojica (Mark Hamil i John Ryes-Davis) to napravili kao uslugu svom kućnom prijatelju CRu.

 

 

 

A sad malo edukacije.

 

Spomenuo sam već "core developere" i "ekipu iz Cryteka". E vidiš. Upravo je Crytek svojedobno ustupio par svojih vrhunskih developera za izradu prvog Kickstarter demoa 2012., koji su nakon financijske krize te kuće masovno prešli i ostali u CIGu. Ta ekipa uključuje Briana Chambersa (nekadašnji senior producer u Cryteku i voditelj frankfurtske podružnice CIGa), Seana Tracya (US buissness manager u Cryteku i tehnički direktor u CIGu), Hannesa Appella, Paula Reindella, Marca Corbette (glavni programer Cryteka i CIGa), Carstena Wentsela (frajer je NAPISAO Cryengine) i slične genijalce.

 

Zaboravi na CIG marketinški tim i informacije na forumu, zaboravi na natpise na internetu, zaboravi čak i na Robertsa. Poslušaj što ovi ljudi (pogotovo Tracy, tip je genij i priča vrlo jasno, otovoreno i pametno) imaju za reći i znat ćeš jako puno toga, počevši od toga koje godine je zapravo i kako započeo razvoj Star Citizena (prvi dio prvog linka), pa preko problema i rješenja problema sa serverima i animacijama (prvi i drugi video), načina korištenja i optimizacije jezgri procesora (uglavnom drugi video), pa do statusa i ambicija proceduralne geeneracije planeta. 

 

 

Sean Tracy 1 (od 25:50, na dalje) - 

 

Sean Tracy 2

 

Brian Chambers 1 (20:44) - 

 

Brian Chambers 2 (19:23) - 

 

 

Nakon što pogledaš ovo i proguglaš tko su ti ljudi, onda možemo razgovarati o razvoju te igre. Do tada, jednostavno nisi dovoljno informiran. 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 24.4.2016 21:59 (Pizvo).
17 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Wow Pizvo, odličan post..  mada sam zapao u neki stupor u vezi ovog projekta sad si mi ponovo vratio hype u vezi SC-a ;)  

 

Hvala ti :)

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...
bla bla bla

 

 Pošto vidim da si komentirao neznanje kolege forumaša Tončija, može samo tvoj kratki rezime, mislim poslovni naravno (ako već toliko iskustva imaš u game developmentu). Iako mislim da ću dobiti potpuno drugi odgovor od onog što želim čuti, sa obzirom da se radi o čovjeku sa prvim postom na ovu temu dužim od moga cijelog opusa na ovom forumu.  

 

 

Hvala lijepa! Bilježim se sa štovanjem! 

 

P.S. samo kratki još komentar molim, ako je sve tako bajno, ako odlaze samo nebitni ljudi i ostale stvari kako si ti opisao su krasne kao u bajci, zašto ova stalna odgađanja, zašto se razdvajaju moduli ako je sve ovo zamišljeno bilo od starta i tako to....

 

P.P.S. Zapravo možda bolje da ne odgovaraš, samo se ti dopisuj sa Dadom, tako ćete moći živjeti u idili bez nas prljavih nevjernika u jednog i presvetlog CR.

 

Toliko od mene za sljedećih par mjeseci.

potpis
Poruka je uređivana zadnji put ned 24.4.2016 22:27 (MatoOO13).
14 godina
online
Star Citizen

Lol....Tonči nema pojma

 

Sva sreća pa i Deus isto nema pojma

 

 

 

 

 

I Pizvo,  kad već spominješ mrežne probleme dali nam možda možeš detaljnije pojasniti koji su to oni sustav upotrebljavali i što je to točno ispravljeno sa novijom verzijom? Koja su im  rješenja za velike instance sa puno ljudi i kakvi serveri će biti potrebni za takvo nešto.....mislim kad se već kužiš u materiju, sigurno ti nije problem ovdje nama pojasniti tu problematiku?

 

 

Battlelog: [G] pijana_carapa
Poruka je uređivana zadnji put ned 24.4.2016 22:29 (Granzon).
Moj PC  
3 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice