Al vidis to sto ja npr imam view distance na very low je mozda i prednost. Ako ti i ja lezimo u travi i udaljenost izmedu nas je 300m tebi renderuje travu i mene dok ja kad gledam tebe vidim samo tebe, nema trave. Onda je veca mogucnost da ja tebe prije vidim kako lezis,nego ti mene.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Al vidis to sto ja npr imam view distance na very low je mozda i prednost. Ako ti i ja lezimo u travi i udaljenost izmedu nas je 300m tebi renderuje travu i mene dok ja kad gledam tebe vidim samo tebe, nema trave. Onda je veca mogucnost da ja tebe prije vidim kako lezis,nego ti mene.
1. View Distance ne utječe na "domet" renderiranja trave, to je patchano prije mnogo mjeseci
2. Ne ležim u žbunju dok igram PUBG, nego idem uokolo i tražim žrtve (ili smrt, kako već koji puta ispadne)
ja imam postavke identicne kao Shroud, i super mi je
sve very low osim tesxture i AA na high,
view distancfe igra ulogu jedino kod skoka iz avioan, ali to mi uopce nije bitno, u samoj igri je prednost ako imas very low, zato sto ce ti igrace uvijek pokazati, dok ti recimo ostale stvari nece smetati
....opet cu stavit, mislim da wtfmoses daje najbolje postavke za grafiku i vidljivost u igri i lijepo primjerom objasnjava zasto i post-procesing mora ic na very low (6:16), bolje se vidi protivnik u zatvorenim prostorima ili u sjeni.... i ako hocete imat sve kristalno cisto....
Ova igra je cudo. Igrao sam malo BF1 kad je bila open beta i sada ovaj novi COD, pucanje u tim igrama je kao da pucas iz puhaljke, nekako mlako, jadno. U PUBG kada uzmes kalasa, stavis comp i red dot na njega, kako je dobro rokat, osjecaj kao da nosis smrt u rukama. Savrseno. Razlika je kao europska kosarka i NBA.
E da, Post-Processing je na Very Low, to sam krivo napisao u svojem postu Uz aktivan AA i Sharpen ni nema nekog smisla držat ga na više, čak i da nema ove bolje vidljivosti neprijatelja u sjenama.
Vidio sam par streamera da drže upaljeno da ljepše izgleda, a profići drže ugašeno.
Ako stavis aa na very low , mozes stavit texture na high il ultra , ako ti nece uticat na fps i smanjit ces flickering
Mali patch danas:
Bug Fixes
- Fixed an issue where HRTF was not working as intended.
- Fixed the issue where maximum item amount was automatically input when splitting a stack.
- Fixed the issue where the plane viewing angle was restricted.
- Fixed the issue where players received a temporary item for reaching level 10 in the Supply Rewards system.
- - Previously, players would receive permanent rewards every 10 levels gained, but because players started on level 1, the first permanent reward would be awarded at level 11. This was pretty confusing, so we've changed this to instead give permanent rewards at level 10 and then every 10 additional levels from there.
- - Each player who is higher than level 2 in the Supply Reward system has also been granted an additional level up reward for any confusion caused by the original implementation.
Koja pm se dešava, malo malo dobivam client version missmatch, resetiranje igre ne popravi stvar već moram resetirat komp kompletno i onda radi igra, pa se onda idući meč opet javlja to sranje, verificirani svi fajlovi, sve je u redu, koji se vrag dešava
Peč je bio, to je onaj koji dionosi errore, strpi se dok poprave
Peč je bio, to je onaj koji dionosi errore, strpi se dok poprave
Jedna partija radi normalno pa iduću izbaci taj kurac
.... po prvi puta moram rec da se ne slazem sa wackyem iako je napomenuo da ima jak kompjuter, naime, na mojoj konfi sa very low na ultra razlika je 20 - 30 frejmova pada performansi kad se postave efekti na ultra.... "omasio fudbal" ovaj put.... nije da mi trebaju, ali sigurno ima netko ko bi zbog ovog mogao popusit dragocjene frejmove.....
.... po prvi puta moram rec da se ne slazem sa wackyem iako je napomenuo da ima jak kompjuter, naime, na mojoj konfi sa very low na ultra razlika je 20 - 30 frejmova pada performansi kad se postave efekti na ultra.... "omasio fudbal" ovaj put.... nije da mi trebaju, ali sigurno ima netko ko bi zbog ovog mogao popusit dragocjene frejmove.....
Ja se ne bih složio.. Osjetno bolje se vidi, pogotovo u čestim maglovito/kišnim partijama na Sanhoku ili Erangelu, a utjecaj na performanse meni na 1080Ti je potpuno nebitan.
I generalno boje i sve izgleda življe i definitivno od sada je to na Ultra
Nego, posljednih mjesec dana su bome vrijedni.
PC1.0 Patch#22 je lajv Test serverima.
Prvo što vidim i što mi je među bitnijim stvarima je konačno neki ranking system koji uvode.
Sad nakon stotina sati ćemo se za nešto i natjecati, osim tog chickena.
.... po prvi puta moram rec da se ne slazem sa wackyem iako je napomenuo da ima jak kompjuter, naime, na mojoj konfi sa very low na ultra razlika je 20 - 30 frejmova pada performansi kad se postave efekti na ultra.... "omasio fudbal" ovaj put.... nije da mi trebaju, ali sigurno ima netko ko bi zbog ovog mogao popusit dragocjene frejmove.....
Meni roknu fpsi na 60-70 kad ovo ukljucim,kao sto kolega kaze 20fpsa najmanje popusim.Ali probat cu s ovim na ultra i tako mi je dovoljno 60 70 fpsa.
Nego, posljednih mjesec dana su bome vrijedni.
PC1.0 Patch#22 je lajv Test serverima.
Prvo što vidim i što mi je među bitnijim stvarima je konačno neki ranking system koji uvode.
Sad nakon stotina sati ćemo se za nešto i natjecati, osim tog chickena.
Server/region will now be decided automatically depending on the player’s local region
- If you group with a player from another region, matchmaking will automatically decide the best region to play on
Dobivamo, dakle, "tihi" region lock
Nego, posljednih mjesec dana su bome vrijedni.
PC1.0 Patch#22 je lajv Test serverima.
Prvo što vidim i što mi je među bitnijim stvarima je konačno neki ranking system koji uvode.
Sad nakon stotina sati ćemo se za nešto i natjecati, osim tog chickena.
Server/region will now be decided automatically depending on the player’s local region
- If you group with a player from another region, matchmaking will automatically decide the best region to play on
Dobivamo, dakle, "tihi" region lock
Da, konačno!
Ma da, eto, otkako su dodali u zadnjem patchu network statistike, i popravili ih ovaj tjedan, 40ak ms do 60ms je sasvim pristojno za ovaj tip igre.
Ja uvjeravam ekipu da PUBG nikad bolje nije radio, ali hejt im je prevelik.
Jedino što su s jučerašnjim "mini-fixom" zvuk totalno sjebali, imali uključen HRTF ili ne.
Baš je u banani zvuk u nekim situacijama.
AWM s 200 metara zvuči kao da netko pračkom puca
Usrali se konkurencije pa sad rade punom parom :D mislim na novu konkurenciju koja dolazi sada :D
Usrali se konkurencije pa sad rade punom parom :D mislim na novu konkurenciju koja dolazi sada :D
Upravo to. Malo im pao i broj playera pa sad možda napokon krenu sa nekim popravcima igre. Kako se dečki krenu truditi čim se smanji priljev novaca, da ne povjeruješ....
Usrali se konkurencije pa sad rade punom parom :D mislim na novu konkurenciju koja dolazi sada :D
.... ti si svoje rekao u onoj drugoj temi, napokon si nakon 1000 sati pubga shvatio kako ovo ipak nije za tebe i popljuvao sve i sva, ali nakon samo 1000 sati, halo???? trigger..... a konkurencija? koja? cod?.... probao prosli vikend, dakle arkada na ntu potenciju, cod br je igra za mladju i najmladju publiku, istu onu koja igra fortnajt.... sve su uzeli iz pubga, sve i pojednostavili do bola.... ne treba ti ni mozak ni skill da bi to igrao, za ostale cod modove je premija to da.... naspram pubga igra za bebace.... bfv bumo vidli, ali isto nece bit hc jer zele pare, dakle mladja publika isto....
Da li igrea bolje radi na ssd za razliku od hdd. Nigdje nisam nasao konkretan primjer za pubg, svi pisu da ce se samo smanjit loading time i tjt. Jel postoji mogucnost smanjivanja sttuteringa i brze spawnanje pusaka kod skakanja bootcampa i sl.