- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hvala dečki!!!
Jako me privlači ovaj Kog' Maw... Mislim da je jedan od "boljih"...
I Udyr također...
Definitivno moraš probati Akali i Warwicka jedni meni od boljih heroja...Nego sry na offtopicu. kad smo vec kod dote znam nekad zaigrati sa frendom i sad neznam kojeg heroja odabrati jer sam onak početnik inače sam igral sa Barom al' mi je dosadil...Hvala! :D
Kog je ok, moztes ga igrat ko hibrida(ad i ap), ad, ap...
Udyr je jungler, jako je tesko na pocetnim lvlima ga igrat, ja ti predlazem za pocetak ranged heroje
I da spomenuo si da nikad nisi igro supporta, ovdje to ne prolazi, moras u kasnijim lvlima znat igrat ad carrya, ap carrya, junglera, tenka i support pa ti je bolje da od pocetka pocnes...
Imas u mom potpisu nick, dodaj me i objasnit cu ti jos toga bitnoga
EDIT: Prouci ovo, ovo je jako korisno(btw: tu mozes gledat buildove za champove koje igras), to je dovoljno za sad, poslje cemo na malo naprednije stvari krenut xD
Kog je ok, moztes ga igrat ko hibrida(ad i ap), ad, ap...
Udyr je jungler, jako je tesko na pocetnim lvlima ga igrat, ja ti predlazem za pocetak ranged heroje
I da spomenuo si da nikad nisi igro supporta, ovdje to ne prolazi, moras u kasnijim lvlima znat igrat ad carrya, ap carrya, junglera, tenka i support pa ti je bolje da od pocetka pocnes...
Imas u mom potpisu nick, dodaj me i objasnit cu ti jos toga bitnoga
EDIT: Prouci ovo, ovo je jako korisno(btw: tu mozes gledat buildove za champove koje igras), to je dovoljno za sad, poslje cemo na malo naprednije stvari krenut xD
Hvala Vam još jednom, tebi pogotovu na malo opšrinijem objašnjenu i pomoći...
Nego što su to carryji i jungleri? Koja im je uloga?
Dakle, misliš one ranged heroje kao sa lukom i strijelom?
Još nešto, dali se u igri levela sam tvoj "profil" ili isključivo likovi sa kojima igraš, dakle da se oni levelaju?
jel zna neko zasto na akali prvo svi bace q skill a onda ult??
a ne ult i onda q skill....