Dragon Age: Origins

poruka: 1.667
|
čitano: 695.548
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
RE: Dragon Age
NightShadow kaže...

Stealing skill je za džeparenje.. Samo i isključivo to.

 

Za otvaranje chestova ti treba rogue u party: Zevran ili Leliana.
Svaki rog moze otvarat u osnovi, ali šanse dramatično podižeš sa Deft Hands linijom talenata kod roga.

 

 

Ok. Thanx.

16 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
Eld kaže...

Igram kao warior, human i jos nisam nijedan chest uspio otvoriti. Stalno je "insufficient skills". A ja na listi skill-ova (kod svakog lika u ekipi) ne vidim nikakav picklock ili tako nesto? Kako to rijesiti?

 

sam uspjeh lockpicka ovisi o Cunningu,a kao warrior vjerojatno nisi baš prepametan Smijeh. Rouge kao takav je najpodobniji, a Deft Hands talenti mu pomažu da otvori sve teže i teže chest-ove (To ti je ovaj predzadnji red na slici).

 

Ukratko, nabavi Lillianu. Ako ne može otvoriti, pogledaj koji su preduvjeti za lvl3 Deft Hands (prva dva već ima) i uzmi to na slijedećem level-upu

 

 

http://images2.wikia.nocookie.net/dragonage/images/f/f5/Roguegrid.jpg

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.11.2009 21:30 (McVily).
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Evo jedno pitanje od mene. Mada ih imam jos ali njih cu jednom drugom prilikom. :)

 

Zanima me za one napitke koje imam ali ne mogu nista s njima posto pise Required:Mage. Sto ja mogu s njima napraviti kad ih vec ne mogu iskoristiti? Prodati ih? Ili ima nesto pa da mogu dobiti Mage? Ili nesto trece?

 

Mozda je banalno pitanje, ali eto mene muci posto mi se nagomilavaju takvi napitci.

 

 

http://www.prisonbreaker.bloger.hr/
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Dragon Age

ajme koja igretina

 

UBIJAM SE na FADE questu...ajme koja pušiona

neznam koji portal ni mišju rupu puknut

stalno me baca na početak (templars nightmare)

www.ddoxy.blogspot.com my xFire -- ddoxy, http://doxyzagorec.mybrute.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
doxy kaže...

ajme koja igretina

 

UBIJAM SE na FADE questu...ajme koja pušiona

neznam koji portal ni mišju rupu puknut

stalno me baca na početak (templars nightmare)

  Za neke portale i prolaze ti treba "spectral forma" (vidjeti screenshot - drugi screenshot). E sad, što se samog Fadea tiče. Kreni od prva dva, izbjegavaj fightove sa Dark spawnovima (prebaci se u miša i koristi stealth), poslje češ se moći vratiti u jednoj malo drugačijoj fade formi i nabiti spawnove.

 

 

Btw, u Fadeu se mogu nabiti određeni skilovi for free.

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.11.2009 22:09 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Mala digresija na igru.

 

Dakle, nakon prvotnog šoka sa težinom protivnika i konstantnim umiranjem sve se je to promjenilo od kad u društvu imam stanovitu tetu koja ima mogućnost heal, grupnog heala, uskrnuća itd... Od teške igre napočetku igra se je pretvorila u šetnju parkom. Dva bossa (imam screenshot samo jednog) su pukli kao kokice. Drugi boss je odmah iza ovoga na screnshotu. Tranzicija iz teškog u lagano mi se u opće ne sviđa. Nije dobro, ali će se osmatranje i promatranje igre nastaviti.

 

 

btw, ako nekoga zanima jedan overpowerd build.

 

http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age/Dragon-Age-Origins-General-Discussion/Blood-Mage--Arcane-Warrior-nearly-OP-111123-1.html

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.11.2009 22:58 (MegaMass 2000).
 
0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
offline
Dragon Age

hvala...al skužio sam brzo...osloboido sam Lilanu il kak se zove...idem dalje

nemogu večeras više

od 15:00 igram ovo

 

stavio sam si oba DLC-a...

jedna sma prošo...još treba drugi ...

 

www.ddoxy.blogspot.com my xFire -- ddoxy, http://doxyzagorec.mybrute.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Zanimljiv post i thread.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
4 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
naxeem kaže...

Zanimljiv post i thread.

Haha, najjače mi je ovo na kraju:

I would type more but my mom says I have to go to bed now.

http://www.prisonbreaker.bloger.hr/
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Sviđa mi se igra za sada (odigrao nekih 2 sata), zanimljiva priča i igrivost na visini.

Osjeća se BG štimung i modificirani D&D sustav tipa NWN-a, a opet nije hard core.

Grafika (na što su se neki bunili ranije u temi) je po meni jako dobra za ovu vrstu igre.

Jedna od najboljih igara 2009. Kraj priče.  Cool

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

S čime se ne slažeš? Daj da čujemo tvoje mišljenje, napravimo presjek.. :P

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Izašao je patch za Dragon Age!

 

Dragon Age: Origins 1.01 patch - download link: http://files.bioware.com/dragonage/patch/1.01/DragonAge1.01a.exe.

 

Patch details:

    * fixed potential corruption of character statistics
    * fixed portrait appearance sliders when importing a character from the downloadable Character Creator
    * fixed import for preset face settings from the downloadable Character Creator
    * made Easy difficulty easier
    * slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty
    * fixed video issues when running on a very wide screen display, including ATI Eyefinity displays

 

Izvor: http://www.neoseeker.com/news/12244-dragon-age-origins-pc-patch-1-01-released/.

 
0 0 hvala 1
17 godina
offline
Dragon Age

OK, ne znam tko je sta pisao jer igram i igram i igram i doso vidjet kako ide tema, al ne da mi se sve citat. Nadam se da ste vecina do sada vec dobili igru i isprobali je, oni koji nisu podhitno neka to ucine, ovo je predobro. Citao sam sto je naxxeem piso o igri i u dosta stvari bih se slozio, mislim da je reko vise manje sve sto igru ide, jedino ne bih se slozio sa ovim sto svi pisete o klasama. klasni sustav je dosta kompleksan i nudi bezbrojne mogucnosti: 3 su osnovne klase, war, rogue i mage, to je istina, no svaka ima 4 podklase (specijalizacije) od koje mozete do kraja igre odabrati 2. Mogucnosti su ogromne, od dual wield warriora, do 2h, sword+shield, 2h (moj izbor), svaka po 12 raz. talenata, mijesanja istih (po meni se bas ne isplati) + 8 warrior talena + 2 od 4 specijalizacije od po 4 talenta.... Mozda vas to ne svrstava u neku konkretnu kategoriju, bit cete i dalje warrior, ali stvarno nece vam falit nista da od svog lika napravite upravo ono sto zelite. Roguovi su takodjer dosta zanimljivi, takodje 4 specijalizacije, +rogue talenti+ dual wield + bow + + + + ... mageovi imaju toliko razlicitih talenata (citaj spelova) +specijalizacije (takodjer spelovi) + mage talenti (nemaju weapon talenata) da cete se jako tesko odlucit sto i kako.... i nista vas ne sprecava da igrate healera koji ispucava fireball i chain lightning ko od sale

Iskreno, da su to mogli drugacije poslozit? mogli su, naravno, ali to onda ne bi bio dragon age, meni iskreno se svidja sto su napravili

 

ja sam od onih old school RPG-ovaca i ovo je nslaov koji cekam i cekam i cekam.... i doceko. ima on svojih nedostataka, naravno.

npr po meni glume tu nekaj posebno s ovim blightom i monsterima u njemu..... tolkien je uveo goblin, orc, ogre kao osnove "zlih rasa". svi kasnije imali su goblin, orc, ogre; bioware je imao goblin, orc, ogre.... dragon age u blihgtu ima genlock (citaj goblin jer tocno tak izgleda i ponasa se, samo ima "otrovnu krv"), hurlock (citaj orc jer tocno tak izgleda i ponasa se, samo ima "otrovnu krv") i ogre... mogli su izmislit totalno deseta stvorenja, dlakave monstrume koji imaju 4 noge i 4 ruke, mogli su svasta... oni su se odlucili napravit "totalno nova stvorenja" da bi se odmakli od clichea goblin, orc, ogre i onda naprave nesto sto jako podsjeca a isto ono od cega se zele odmaknut

ma dobro, sitnice, svijet je inace odlican, atmosfera uglavnom predobra, svijet se mijenja kako vrijeme odmice, blight napreduje.... ako dodjete u selo koje je u opasnosti i odlucite otic umjesto da im pomognete, nece sve biti isto kad se vratite i jos uvijek cekat da mu pomognete u vecerasnjem napadu... svi i sve ce biti ubijeno,,, ko vam kriv

svaka vasa odluka u svakom questu ima utjecaja na kraj igre, ponekad i daljnji tijek igre, i tu ne govorim o kozmetickim promjenama, mozete odlucivati o sudbini naroda

 

p.s. ja sam osobno dwarf commoner i nemrem puno postic u svijetu jer sam rodjenjem obiljezen kao nista.... ali cuo sam da dwarf noble moze postat kralj dwarfova, volio bih da ovo netko potvrdi

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 1
17 godina
offline
RE: Dragon Age
M_dipl. kaže...

 

Svaka čast Biowareu, još jednom su se potvrdili kao apsolutni vladari kako žanra tako i općenito (po meni) industrije igara, ovo je sedmi put da su me ostavili bez daha (BG 1 i 2, NWN 1 i 2, KOTOR, ME i sad DAO) i za mene su nesumnjivo najjači developerski tim na svijetu.

 

Ljudi, radi se o klasičnom RPG-u u svakom pogledu, ako netko od vas traži ono što i ja uvijek tražim - immersion, atmosferu i jednostavno beskompromisnu kvalitetu, ovo je to!

Topla preporuka svima željnima istinske kvalitete, nije Bladur's Gate II, ali je stvarno jako blizu i vrijedi svake kune.

 

(jesam Bioware fanboy, ali sve što sam napisao stoji)

 

Toliko od mene.

 

:)

NWN 1? Stvarno? Neodlučan

Po meni totalan fail. Dosadna prica i questovi a grafika sto se tice umjetnicke strane, nesto najgore sto sam ikad vidio.

NWN 2(Mask of the Betrayer) je s druge strane "must have". Igriv skoro pa ko DA:O.

 

 

*blagi spoiler*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jel ko dosao do dijela kad vam ona zenska Liliana (ili tako nesto, uglavnom Bard je po klasi) odpjeva onu pjesmu o Dalish elfovima na vilenjackom?

Mislim da je prekrasno....

Cijeli soundtrack je zapravo fenomenalan...

- Psiho246
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
naxeem kaže...

Zanimljiv post i thread.

  Zar ovo nije flame, odnosno lagano podjebavanje zato jer se ja bunim da je igra na početku preteška a i Bioware je to potvrduio izdavanjem zakrpe?

 

Ako je podjebavanje onda je bez razloga, jer je uzgred budi rečeno Bioware izdao zakrpu. Da li se moderator od toga treba suzdržati?

 

 

Dio zakrpe:

 

slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 8:07 (MegaMass 2000).
16 godina
protjeran
offline
Dragon Age

Evo počeo sam igrati danas. Jedino mogu reči da je igra odlična. I da stvarno ne razumijem neke koji se srame igrat na easy ili normal. Ja igram na easy pošto ju igram prvi put, kasnije možda promijenim na normal, ali ako će mi biti preteško na normal ja se neću sramiti opet igrati na easy, tako da ne shvaćam neke koji se tu svađaju se naxeemom.

Moj PC  
3 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
MegaMass 2000 kaže...
 Od teške igre napočetku igra se je pretvorila u šetnju parkom. Tranzicija iz teškog u lagano mi se u opće ne sviđa. Nije dobro

 

Eto, vidiš, ipak si dobar taktičar, nije to loša tranzicija. Sad je, znači, vrijeme da igraš na hard.

 

naxeem kaže...

Zanimljiv post i thread.

 

Najjače izjave u vezi whinera (IMO):

 

"LOL yeah, the crying on this forum is priceless."

 

"Please make a video of you cutting yourself on youtube. Thanks!"

 

Smijeh Smijeh Smijeh

 

Rhodin kaže...
 oni su se odlucili napravit "totalno nova stvorenja" da bi se odmakli od clichea goblin, orc, ogre i onda naprave nesto sto jako podsjeca a isto ono od cega se zele odmaknut

 

Bilo bi možda malo suludo odmaknuti se od paradigme koja je već duboko ukorijenjena, loše po zaradu i loše po ozračje igranja. Bilo je dizajnera u raznim igrama koji su eksperimentirali s novim stvorenjima, ali su većinom loše odrađeni ili se nismo navikli (ta naša Tolkien paradigma). Zato je taj mali pomak koji sliči Tolkienovim zvijerima i dizajn koji podsjeća na LOTR filmove dosta dobar u današnje vrijeme, kako komercijalno tako i po nas. Ako nastave s tom franšizom možemo očekivati lagano uvođenje novih zvijeri i promjenu paradigme, možda.

 

Rhodin kaže...

Roguovi su takodjer dosta zanimljivi, takodje 4 specijalizacije, +rogue talenti+ dual wield + bow + + + + ...

 

Znači li ovo da bih za svog omiljenog elf hibrida (Drizzt + Legolas, dual-wield i bow) morao izabrati rogue, umjesto warrior, da bude jednako moćan u oba oružja i stila borbe?

 

MegaMass 2000 kaže...

 Zar ovo nije flame, odnosno lagano podjebavanje

 

Na neki način i jeste, osjeti se to i vidi se da mu je to bila namjera, zločest je, treba ga istući po guzi, ali daj nađite način kao zreli ljudi da stvar smirite, obojica ste kvalitetni sudionici ovdje.

 

Ali mi je i duhovit taj post na koji je linkao Namigiva

 

 

I još nešto - *ebote, toliko ste raspalili po Dragon Age da ako mi kolega forumaš koji možda prekosutra bude imao box ne bude odmah obećao da će mi ga prodati, ja danas stavljam skidanje preko Steama!!! Viče

 

Belji se

 

K'o da to nekog briga...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 9:00 (Faerdhur).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
 
Faerdhur kaže...
MegaMass 2000 kaže...

 

 

 

 

 

 

 

MegaMass 2000 kaže...

  Zar ovo nije flame, odnosno lagano podjebavanje

 

Na neki način i jeste, osjeti se to i vidi se da mu je to bila namjera, zločest je, treba ga istući po guzi, ali daj nađite način kao zreli ljudi da stvar smirite, obojica ste kvalitetni sudionici ovdje.

 

Ali mi je i duhovit taj post na koji je linkao Namigiva

 

 

 

 

 

  Vidiš zločest ne bi trebao biti kad ne zna tko je sa druge strane žice. Što se tiče zrelih/ ne zrelih ljudi, pa zar on ovim flame-om nije pokazao svu nezrelost,a pored toga je i moderator?

 

Dakle ako je moje mišljenje da je igra na početku preteška (potvrdio i Bioware sa patchem), i da se poslje pretvara u štenju parkom (kad dobiješ u družinu healera) flame, onda stvarno ne znam.

 

Činjenica je da je Bioware izbacio zakrpu.

 

Što se tiče igranja na hard. Definitivno kad uhvatim vremena i definitivno sa čarobnjakom, jer su totalno overpowered. Onaj build koji sam priložio ću definitivno isprobati.

 

 

"Ali mi je i duhovit taj post na koji je linkao"        

 

Vidiš ja smatram da je post malo glup, jer jednom kad ti dođe healer u družinu dovoljno je preći mišem preko neprijatelja i stvar je gotova. Određene klase su overpowered (mage - vidjeti link koji sam stavio). Zapravo post je jako kontradiktoran, jer to što je igra napočetku teška to ju ne čini teškom, negu ju samo čini teškom napočetku.

 

Zapravo znaš što mi nedostaje u igri? Trajna smrt koja bi jedino mogla biti nulificirana sa mageom koji ima "uskrsnuće" spell. Znači nešto kao u BG i BG II. E to bi onda bila prava težina i pravi izazov.

 

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 9:22 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Nego jedno pitanjce. Da li se profil (zajedno sa dostignućima i saveovima) prenjeti sa Viste na Windows 7? Pitam zato jer me zanima da li postoji kakva restrikcija u vidu zaštite igre od piraterije itd.......

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

a) slazem se sa dosadasnjim hvaljenjem igre u potpunosti :)

b) preteska? joj nema sanse..u BG je trebalo puno vishe taktiziranja pogotovo kada si na grupe nailazio...

 

sjecam se taktike tada...zbufavanje partija, pa prvo web, pa onda fireball, pa fire wall .. za to vrijeme dok trce prema tebi neprijatelji lagano cukanje po primariju strelama i slingovima i onda docekivanje sa dva warra.... eh da..

i naravno klasicno trcanje u krug dok te boss lovi a drugi ga lagano cukaju... hee heheheh... aaa..

 

p.s.

e da i hilash se sam poslje borbe!!! to mi je konzolashi touch i uopce mi se ne svidja u biti.. ionako ima previshe healin potiona na sve strane...

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 10:21 (Genie).
Moj PC  
2 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Dragon Age
MegaMass 2000 kaže...
naxeem kaže...

Zanimljiv post i thread.

  Zar ovo nije flame, odnosno lagano podjebavanje zato jer se ja bunim da je igra na početku preteška a i Bioware je to potvrduio izdavanjem zakrpe?

 

Ako je podjebavanje onda je bez razloga, jer je uzgred budi rečeno Bioware izdao zakrpu. Da li se moderator od toga treba suzdržati?

 

 

Dio zakrpe:

 

slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty

bioware je izdavanjem zakrpe samo potvrdio da ima previse klinaca koji su kupili igru i sada cmizdre jer treba ukljucivat mozak...

da, igra je teza od prosjecne igre, ali 100% igriva i u konacnici ne preteska. melee klase moraju izmenjivat blunt i sharp/pierce oruzja, koristis protective charmove i zdravorazumski koristis spellove, tipa ne gadjas one rage demone vatrom jer nis nebus tak napravil, povremeno koristis pauzu da ti mage ne autoattacka u melee-u vec koristi skillove adekvatno, pozicionira se gdje treba i u're safe. ne, to je pretesko jer ste navikli na fps ili kakoa kaze lik u onom threadu, "nista se ne dogadja kad kliknem misem na moba, on ne umre, povremeno moram koristiti i nekoliko klikova misem ili cak i pauzirati da bih mogo nekog ubit" buhuhu, go play tetris, nije ova igra za svakoga.... igra je bila odlicna, i sad zbog ovakvog cviljenja ce ju bioware postepeno nerfat do neprepoznatljivosti da bi klinci mogli ic okolo i kliknut na moba desnim gumbom bez pauze i ne wipali, eventualno za bossa da se mora malo razmislit

nije bioware to napravio zato sto je igra doista preteska, vec zato sto ima nesposobnih ljudi, ali kupac je uvijek u pravu

 

EDIT: @ Genie: da, to healanje poslije borbe je tako pojednostavnilo igru... ajde, imas one injuri kitove pa povremeno treba zakrpat koju ozljedu, ali hp se sam penje... ipak, stamina i mana bi se mogle replenishat, a imam sa sobom healera pa to nekako smatram samo ubrzavanjem onog sto bih tak i tak napravil, ali dok ne dobijes healera je malo smijesno

          @ Faerdhur: pa sad, i warrior i rogue mogu koristit dual-wield i bow i imaju iste skillove za ta oruzja, makar rogue ce vise koristiti stealth i lakse oklope, ovisi koju granu odaberes, ali Legolasa vidim ko ranger duelista ili ranger assassina (vise duelist)... mogo bi ga provus kao warrior championa, ali to bi vise bio aragorn

 

P.S. sto se tice odmaka od klasa, slazem se da je to provjeren cliche (goblin, orc, ogre), ocu rec samo da ne vidim cemu promjena imena kad svi vide o cemu se radi... ovo jesu, slazem se, blight stvorenja... radi se o njihovom "tainted bloodu" i drugaciji je lore od goblina i orcova, ali meni djeluju ko replika istih zapakirani malo drugacije, samo kazem mogli su napravit veci odmak ili naprosto ih nazvat onim sto jesu i objasnit "tainted blood" malo drugacije

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 10:49 (Rhodin).
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

MegaMass 2000, mislim da taj problem ipak moraš riješiti sam sa sobom, jer umjesto da stalno tražiš krivca u drugima, radije pokušaj naći izvor problema i zašto sam sebe interpretiraš kao whinera i pronalaziš se automatski u tom postu i zašto sam sebe interpretiraš kao kukavicu ako igraš na easy. Nitko tebi ništa nije uputio, nisi toliko važan da postaneš tema ove teme.

Žao mi je što nemaš smisla za humor i što patiš od kompleksa manje vrijednosti ako igraš na easy ili ako se pronađeš u whine postu, ali to ne znači da moraš niti će ti biti dopušteno stvarati sukob na forumu, pa ću idući post pisati kao moderator, pa tako i djelovati, a ne kao sudionik foruma, u cilju da tvoje agresivne postove (ali i potpaljivačke Faerdhurove) gdje se želiš svađati, jednostavno uklonim. Meni nije namjera tebe ni napadati niti se s tobom svađati.

 

A sada se vratimo na temu:

 

Osobno volim mnoge igre igrati na easy, jednu sam borbu i u DAO odradio na easy (ambush za koji nisam nakon 5 loada vidio rješenje), a link sam stavio isključivo kao šaljivi komentar općenito na whinere po svim forumima, jer odlično opisuje stereotip whinera: "nja nja nja, moram pajkit, mama me zove".

 

Sada ću i sam, u stilu svog linka, malo whinati:

Strašno mi u Dragon Ageu idu na živce prostori, njihova linearnost i ograničenost. U vrijeme modernih tehnologija za streaming sadržaja oni uvedu loadanje mini-prostora, blokiraju ulaženje u zgrade, uvedu smanjene prostore, otvorenog istraživanja ima NULA, nevidljivi zidovi su svugdje, ambush na putu se dešava na fizički izoliranom proplanku, čak i otvoreni prostori izgledaju kao parkovi u zatvorenim prostorijama.

Taj element igre je mogao proći nekad davno, u vrijeme 2D igara i vrijeme famoznog BG-a i ograničenih resursa i tehnologije, ali danas je to čisti fail i ubijanje jednog od najboljih mogućih elemenata RPG igre - samostalno i neograničeno istraživanje.

Da se radi o Star Treku i teleportaciji u male sobice, još bi im i prošlo, a ovako mi ovo spušta ocjenu za cijelih 10.

To je i dalje vrhunska igra, ali kada čovjek vidi da je moguć WoW, onda mu ovakvi limiti izgledaju smiješni, glupi i bespotrebni, pogotovo u single player igri gdje su resursi još veći nego u MMO igri.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 11:21 (naxeem).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
Rhodin kaže...
MegaMass 2000 kaže...
naxeem kaže...

Zanimljiv post i thread.

  Zar ovo nije flame, odnosno lagano podjebavanje zato jer se ja bunim da je igra na početku preteška a i Bioware je to potvrduio izdavanjem zakrpe?

 

Ako je podjebavanje onda je bez razloga, jer je uzgred budi rečeno Bioware izdao zakrpu. Da li se moderator od toga treba suzdržati?

 

 

Dio zakrpe:

 

slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty

bioware je izdavanjem zakrpe samo potvrdio da ima previse klinaca koji su kupili igru i sada cmizdre jer treba ukljucivat mozak...

da, igra je teza od prosjecne igre, ali 100% igriva i u konacnici ne preteska. melee klase moraju izmenjivat blunt i sharp/pierce oruzja, koristis protective charmove i zdravorazumski koristis spellove, tipa ne gadjas one rage demone vatrom jer nis nebus tak napravil, povremeno koristis pauzu da ti mage ne autoattacka u melee-u vec koristi skillove adekvatno, pozicionira se gdje treba i u're safe. ne, to je pretesko jer ste navikli na fps ili kakoa kaze lik u onom threadu, "nista se ne dogadja kad kliknem misem na moba, on ne umre, povremeno moram koristiti i nekoliko klikova misem ili cak i pauzirati da bih mogo nekog ubit" buhuhu, go play tetris, nije ova igra za svakoga.... igra je bila odlicna, i sad zbog ovakvog cviljenja ce ju bioware postepeno nerfat do neprepoznatljivosti da bi klinci mogli ic okolo i kliknut na moba desnim gumbom bez pauze i ne wipali, eventualno za bossa da se mora malo razmislit

nije bioware to napravio zato sto je igra doista preteska, vec zato sto ima nesposobnih ljudi, ali kupac je uvijek u pravu

 

EDIT: @ Genie: da, to healanje poslije borbe je tako pojednostavnilo igru... ajde, imas one injuri kitove pa povremeno treba zakrpat koju ozljedu, ali hp se sam penje... ipak, stamina i mana bi se mogle replenishat, a imam sa sobom healera pa to nekako smatram samo ubrzavanjem onog sto bih tak i tak napravil, ali dok ne dobijes healera je malo smijesno

  Ali kako onda objašnjavaš činjenicu da igra nakon što u grupu dovedeš heleara, odnosno magea koji ima heal, uskrnuće i sve ostale buffing spellove postaje prelagana. Defaultna Morigan ne može buffati (doduše može učini jednog neprijatelja ranjivim, ali to je to), jedino ako joj ti nisi dao heal spell što ja nisam napravio (razvijam ju u drugom pravcu). Dakle, kako buffuti štemere bez buffera napočetku igre, jer sa buffovima i heal-om si zapravo neuništiv.

 

Pored toga gdje je tu izazov što je igra napočetku teška (neopravdano), a poslje se sa bufferom pretvara u šetnju parkom? Gdje je permanentna smrt iz BG i BG II,a DA:O je spiritualni nasljednik? Pazi sve ovo što sam nabrojao ne čini igru lošim, dapače smatram ju odličnom, možda malo prehypenom ali odličnom. Samo ja ne vidim taj izazov u tome što su prvotne bitke teške, a poslje se igra pretvara u šetnju parkom.

 

Moj tim:

Ja štemer sa štitom

Ona bardica/rouge

Morigan

Ona stara mage koju može vidjeti na početku igre, a kasnije se može pridružiti tvojoj družini i naravno buffati do iznemoglosti.

 

I sa ovim timom mi nitko ne može ništa.

 

Btw, da je Bioware ovo napravio zbog klinaca majstore ne bi ti vidio patch tako brzo nakon izlaska igre. Patch su sigurno imali negdje sa strane.

 

Btw, Naxxem da ne idemo dalje u raspravu, kako objašnjavaš činjenicu da je igra napočetku teška, a poslje prelagana? Odnosno gdje je tu taj izazov? Traži se čisto jednostavan odgovor.

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 10:58 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age

Ja nisam na to naišao. Radije imam problema na hardu s tim da u nekim bitkama je jednostavno preteško. U realnim omjerima, nas 4 u družini protiv 6-7 jednako snažnih protivnika, od čega nekoliko ranged i sa taktičkom prednošću - jednostavno neizvedivo i tu sam spustio bitku na easy, dok sam obranu jednog sela odigrao na hard baš na ivici mogućnosti, što je bio poseban gušt.

Igram uglavnom s warrior grupom i moram dosta paziti, jer na hardu me ubija par udaraca, a heal i potovi, iako intenzivno korišteni, nisu ni blizu godlike mogućnosti, jer i stunovi kratko traju.

Nisam uočio taj problem s postajanjem igre lakšom, možda tu kumuje i novi patch, s obzriom da igraš na easy/normal. Vidio sam onaj tvoj link i tvrdnje originalnog postera, ali ne slažem se u potpunosti jer su određene mogućnosti (da ne spoilam ovdje) dosta limitirane na hardu.

Koliko sam skužio, hard je koncipiran tako da bude u omjeru 1:0.9 ili eventualno 1:0.9 u korist NPC-a tj. skoro pa realan, a pod realan mislim na to da je NPC warrior jednako jak kao player warrior i taktiku uglavnom nadoknađuju višim HP-om neprijatelja (valja 2:1 omjer u korist NPC-a).

To mi se čini OK. Možda zaigram čak i na nightmare ako bude potrebno, ali zato tu i jesu različiti novi težine, da čovjek prilagodi igru svom stilu igranja i odabiru. Ako igramo samo s warriorima, igra je možda teža, nego s dva uber-maga, ali zato s warriorima igramo na normal ili hard, a magovima na nightmare. Easy mi se čini više kao opcija ako želiš igrati akcijski bez pauziranja, tj. dopušta malo zabave, recimo to tako.

 

Da dodam opis borbe za jedno selo: ako si na hardu i ako na vas nekoliko dolaze deseci neprijatelja, jednostavno je skoro pa nemoguće u realnosti oduprijeti se napadu i linija obrane sigurno pada. S obzirom da je ovo igra, ipak su mrvicu glavni likovi jači pa je nekako i moguće preživjeti neko vrijeme pod napadima, u filmskom stilu, ali na hard težini su velike šanse da će ti cijeli tim izginuti s vremenom i to mi se i dogodilo. Nemoguće je da 4 viteza i 10-tak običnih vojnika zadrže 50 vojnika i takvu situaciju i želim - želim realnu situaciju i igrati na granici mogućeg, da me igra potakne na razmišljanje i donošenja taktičkih odluka, pa makar da moram i žrtvovati likove i planirati bobu unaprijed. Hard mi je nekad za to dobar, ponekad pretežak, a vjerojatno će biti i lagan u nekim trenucima.

 

Ako ti je igra kasnije šetnja parkom na easy ili normal, digni na hard i nightmare. U svakom trenutku igre možeš mijenjati težinu upravo iz tog razloga.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 11:29 (naxeem).
17 godina
offline
Dragon Age

Ja ostajem kod svoga, igra je prelagana ako igras na easy, ja igram na hard i nije nimalo lagana, dapace....

 

SPOILER!

SPOILER!

SPOILER!

odi do dalish elfova u onu sumu i disturbaj rune na grobu, kad se pojavi reaver sa 4 kostura u ambushu na hard s tim svojim teamom.... pa ti prvu pulla wynne i on, archer koji je daleko i 1 melee kostur ju targetaju i vise-manje 1-2 hita zivi

 

moram povremeno stavit na normal da bi takve dijelove preso... takodjer drva u toj sumi te lako overwhelmaju, pa polako hodas, gledas oko sebe, pullas... ne da se drugacije igrat na ovoj tezini.... normal mi je bio tako tako, a easy smijurija i to nerfaju... ti kazes bioware je imo patch spreman? 2 dana nakon izdavanja igre? roflmao natipkali su ga i releasali cim su vidli whining postove, pa koliko mislis da im treba za to? to su izmjene u nekoliko redova koda, tj. ne mijenja se ni kod nego tablice za racunanje dmg, att, def i slicno.... ja se samo nadam da nece dirat hard

 

ako ista meni je igra na pocetku bila prelagana i nisam imao nikakvih problema u prvim bitkama, skroz do redcliffe-a.  preso sam redcliffe bez wynne jer nisam cito spoilere i prvo sam oso tamo a ne u circle tower, naprosto jer me prica tako vodila. Vjerujte mi, ako se to moze bez healera igra je vise lagana nego ista drugo. Imo sam grdih problema sa obranom sela, istina, ali moguce je. pa circle tower, dobijam wynne, nazad u redcliffe izlijecit klinca, pa sam krenuo rjesavat one male questice po mapi za chantry i koga vec.... bio sam lvl 12 bez specializacije jer nisam naso berserker trainera itd....

 

igra nije trivijalna, nije lagana, ali nije ni preteska... sve lakse od ovoga bilo bi dosadno... kad god ti je prelagano digni tezinu, ali nema opravdanja za nerfanje easy i normal osim whinera, a to se i desilo, vec sam reko kupac je uvijek u pravu

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
naxeem kaže...

Ja nisam na to naišao. Radije imam problema na hardu s tim da u nekim bitkama je jednostavno preteško. U realnim omjerima, nas 4 u družini protiv 6-7 jednako snažnih protivnika, od čega nekoliko ranged i sa taktičkom prednošću - jednostavno neizvedivo i tu sam spustio bitku na easy, dok sam obranu jednog sela odigrao na hard baš na ivici mogućnosti, što je bio poseban gušt.

Igram uglavnom s warrior grupom i moram dosta paziti, jer na hardu me ubija par udaraca, a heal i potovi, iako intenzivno korišteni, nisu ni blizu godlike mogućnosti, jer i stunovi kratko traju.

Nisam uočio taj problem s postajanjem igre lakšom, možda tu kumuje i novi patch, s obzriom da igraš na easy/normal. Vidio sam onaj tvoj link i tvrdnje originalnog postera, ali ne slažem se u potpunosti jer su određene mogućnosti (da ne spoilam ovdje) dosta limitirane na hardu.

Koliko sam skužio, hard je koncipiran tako da bude u omjeru 1:0.9 ili eventualno 1:0.9 u korist NPC-a tj. skoro pa realan, a pod realan mislim na to da je NPC warrior jednako jak kao player warrior i taktiku uglavnom nadoknađuju višim HP-om neprijatelja (valja 2:1 omjer u korist NPC-a).

To mi se čini OK. Možda zaigram čak i na nightmare ako bude potrebno, ali zato tu i jesu različiti novi težine, da čovjek prilagodi igru svom stilu igranja i odabiru. Ako igramo samo s warriorima, igra je možda teža, nego s dva uber-maga, ali zato s warriorima igramo na normal ili hard, a magovima na nightmare. Easy mi se čini više kao opcija ako želiš igrati akcijski bez pauziranja, tj. dopušta malo zabave, recimo to tako.

 

Ako ti je igra kasnije šetnja parkom na easy ili normal, digni na hard i nightmare. U svakom trenutku igre možeš mijenjati težinu upravo iz tog razloga.

  Ja bih ti savjetovao da staviš u grupu healera/ buffera tj. da ti ekipa nije samo sastavljena od štemera. Od kad znam za sebe, i igram igre po D&D i ostalim pravilima, uvijek imam jednog ili dava mage (teška artiljerija/ pozadinci) ili jednog mage i buffera ala cleric u grupi.

 

Sad mi je na pamet pala Qara i koliko je igra postala "lakša" sa njenim spellovima.

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 11:27 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age

Ono što ciljam je warrior družina (iako koristim Morrigan) gdje će templari obavljati dužnost magične potpore. Možda se još zanosim, vidjet ćemo. Za sada koristim svega pomalo, jer uvijek tako igram (tank, healer, dps, random).

 

Eh, da, zna li tko, što da radim s no-name gemovima i itemima kao što su naizgled "obični" dragulji, željezni prstenovi i sl. znači predmeti bez posebnog opisa. To je "safe" prodati ili se kasnije može "identificirati"?

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age
naxeem kaže...

Ono što ciljam je warrior družina (iako koristim Morrigan) gdje će templari obavljati dužnost magične potpore. Možda se još zanosim, vidjet ćemo. Za sada koristim svega pomalo, jer uvijek tako igram (tank, healer, dps, random).

 

Eh, da, zna li tko, što da radim s no-name gemovima i itemima kao što su naizgled "obični" dragulji, željezni prstenovi i sl. znači predmeti bez posebnog opisa. To je "safe" prodati ili se kasnije može "identificirati"?

Ja njih prodam, jer koliko vidim ne koriste se u alkemiji.

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.11.2009 11:41 (MegaMass 2000).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Dragon Age

@M_dipl.: mene to smeta malo. Trebali su napraviti otvoreni svijet. I ovako imaš free roam, ali s predefiniranim lokacijama, tj. mogli su putovanje napraviti kao šetnju kroz jedan cijeli svijet.

Takav pristup dao bi nevjerojatan osjećaj imerzije i stvarnosti svijeta, a ambushi, usputni questovi i sl. bi bili vrhunsko rješenje umjesto naivnog i iritantnog upada u zasjedu na livadu zatvorenu u kutiji. Mislim, LOL?!

 

Na putu do planinskog Redcliffa da prolaziš kroz šumu, polja, sela i sl. da se možeš povući, taktizirati prostorom, da imaš patrole koje šetaju putem i sl.

 

Jasno mi je da Mass Effect to ne može, jer je svemir prevelik, ali ovdje se itekako moglo. Igra je dosta dugo u razvoju i mislim da je to uzrok ove situacije, ali mislim da je to i dosta visoka cijena koja se trebala izbjeći, pa makar to produžilo razvoj još godinu-dvije. Da je igra izašla i za dvije godine, s takvim sistemom, svejedno bi bila vrhunska, jer u ovakvoj igri grafika je manje bitna o gameplay elemenata, a to bi bio kritičan segment.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
3 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Dragon Age

Nego, kad koristite štemera kao glavnog lika, da li mu dajete onaj teški oklop ili se držite srednjeg (chainmail) za prsa, a lakšeg (leather) za noge i ruke?

http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc&feature=PlayList&p=04E802B01DFA9487
 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice